Şimdi Ara

Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :) (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
3
Favori
9.138
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
223 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konunun uste cikmasi adina adina yaziyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t_garret

    Merhaba Arkadaslar,

    Cok onceleri AliBaba'dan aldigim xioami kulakliligim bozulunca, n11 deki bir magzadan satin aldim. Kulakligi kulağıma takinca seste bir gariplik oldugunu anladim. Aslinda kalite farkı cok fazla degildi ama basslar bozuyordu.

    Bozulan eski kulakligimin izerinde barkod vardi. Bunu telefona okutunca Mi'nin web sitesine gidiyordu.

    Aldigim bu kulakligin barkodumu okuttugumda Mi4 çince yazan bir siteye gitti.

    Bu durumda hemen n11 ile iletisime gectim. (Urun satilirken orjinal yaziyordu ve fiyati da dusuk degildi). N11 kulakliklarda iade olmadigini soyledi ve konuyu kapatti. Acikcasi ilgilenmedi. Sonrasinda magaza ile iletisime gectim ve sahte ürün sattigini söyledim. Barkod olayini anlattim. Yorumlarda bunu yazacagimi soyledim.

    Magza sabihi iadeyi kabul etti. N11 ise hicbir sekilde ilgilenmemişti.

    Sonuc olarak, oradaki cogu mağaza orjinal diye kaliteli replika ürün sattığını düşünüyorum . Orjinalin bir tik alti olan. Kimsede tam olarak anlayamiyor.


    N11 den alisveris yaparken dikkatli olun. Ben alış verişimi kestim. Çünkü N11 arkanizda durmuyor.

    Mağaza sahibi n11'den akıllı imiş.





  • Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :)



    Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 14 Ekim 2020; 22:16:25 >





  • Düzenleniyor...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 14 Ekim 2020; 22:16:8 >
  • EuphoriA E kullanıcısına yanıt

    Hocam geçmiş olsun anladığım sizin parayı n11 iade mi yapmıyor öyle mi anladım.

    Bende n11 den tv aldım üründe siyah renkler boz hatta gri bende 14 günlük iade hakkımı kullandırmadı servisten arıza raporu istedi 1 hafta servis bekledim ondan sonra servis her zamanki gibi bişey yok dedi firmayı söyledim oda rapor olmadan iade almam dedi birde ukala ukala git thh başvur diyor neymiş paketi açılmış tv geri alınmıyormuş ondan sonra forumda n11 yetkilisi sizin işinizi çözerim dedi bilgilerimi aldı ama onun da dediği cevap aynı paketi açılmış kurulumu yapılan ürünler kanunu olarak 14 gün cayma hakkını kullanamazsınız dediler. Ben yılda en az 10 12 bin liralık alışveriş yapıyorum ama artık hesabımı silip başka yerlerden alacağım demekki neymiş n11 kanundan üstünmüş anlamına geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_brahi_m

    Hocam geçmiş olsun anladığım sizin parayı n11 iade mi yapmıyor öyle mi anladım.

    Bende n11 den tv aldım üründe siyah renkler boz hatta gri bende 14 günlük iade hakkımı kullandırmadı servisten arıza raporu istedi 1 hafta servis bekledim ondan sonra servis her zamanki gibi bişey yok dedi firmayı söyledim oda rapor olmadan iade almam dedi birde ukala ukala git thh başvur diyor neymiş paketi açılmış tv geri alınmıyormuş ondan sonra forumda n11 yetkilisi sizin işinizi çözerim dedi bilgilerimi aldı ama onun da dediği cevap aynı paketi açılmış kurulumu yapılan ürünler kanunu olarak 14 gün cayma hakkını kullanamazsınız dediler. Ben yılda en az 10 12 bin liralık alışveriş yapıyorum ama artık hesabımı silip başka yerlerden alacağım demekki neymiş n11 kanundan üstünmüş anlamına geliyor.

    Benim olayımda araya pandemi v.s girince 8 ay geçti. Konu n11' in iade yapmasından çok neredeyse %30 olumsuz yorum almış satıcının performans değerlendirmesini %99 gösterip tüketiciyi yanıltması, %30 olumsuz yorum almış satıcının pazar yerinde faaliyetlerine devam etmesine izin vermesi ya da olumsuz yorumların üzerine gitmemesi. İadeyi yapacak ya da hakemlik yapacak N11 değil ama en azından problemli satıcılar elenirse tüketicinin güvenini kaybetme gibi bir problemin üstesinden gelebileceklerini düşünüyorum. Ya da en azından problem yaşandığında havuzdaki parayı bloke edip ( onay sürecini durdurup ) problemin çözülmesini ( mesela servis raporunun gelmesini ) bekleyebilir. İlk mesajda problem yaşadığım satıcı ile ilgili kendi sitelerinde yapılmış yorumları paylaştım. O da yetmemiş konu şikayetvar' a filan taşınmış. Bu kadar insan yalan mı söylüyor? Hiçte değilse yapılan yorumlara göre satıcının performans yüzdesi gösterilsin n11 müşterisi de buna göre karar versin.


    Sizin olayınızda keşke https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi üzerinden başvuru yapsaydınız. Aslında garanti süresi geçerliyse halen yapabilirsiniz. Sonuçta ayıplı ürün ayıplı üründür. THH muhtemelen bilirkişi incelemesi yaptırır. Bilirkişi bahsettiğiniz problemi doğrularsa para iadesi mi, ürün değişimi mi ne talep ettiyseniz o kabul edilir. Satıcı bu karara uymazsa ya da tüketici mahkemesine itiraz etmezse icra takibi başlatırsınız.





  • EuphoriA E kullanıcısına yanıt

    Hocam şikayet yaparken n11 i mi şikayet edeceğim yoksa satıcıyı mı zaten bilerek 14 günlük hakkımı kullandırmadı servis vs beklerken geçti zaten bilir kişi nasıl karar verecek bu problem siyah ekran da zifiri karanlıkta belli oluyor kazanalım derken iş başıma patlamasın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_brahi_m

    Hocam şikayet yaparken n11 i mi şikayet edeceğim yoksa satıcıyı mı zaten bilerek 14 günlük hakkımı kullandırmadı servis vs beklerken geçti zaten bilir kişi nasıl karar verecek bu problem siyah ekran da zifiri karanlıkta belli oluyor kazanalım derken iş başıma patlamasın.

    Muhatap faturayı kim düzenlediyse o yani satıcı. N11 de alım işleminde satış sözleşmesi vardır onu da ekleyebilirsiniz. Bilirkişi tvyi incelemek için ister. İnceledikten sonra iade eder. Sizi haklı bulursa bilirkişi masrafı satıcı üzerine bırakılır. Haksız çıkarsanız bilirkişi ücreti hazine tararafından karşılanır. Tabi bu Tüketici Hakem Heyeti incelemeleri için geçerli. Tüketici Mahkemesinde davayı açan gider avansı yatırıyor (yaklaşık 250TL) mahkeme bu avansı tebligat, bilirkişi incelemesi v.s için kullanıyor. Davayı kim kaybederse masraflar onun üzerine bırakılıyor. Eğer net-kanıtlanabilir bir hataysa bilirkişi de bunu görecektir.





  • EuphoriA E kullanıcısına yanıt

    Hocam benim tvdeki sorun normal izlemede belli olmuyor gece ful karanlıkta siyah ekran da bunu nasıl ispat edeceğim bilir kişi gece bakmazsa veya ben gibi siyah ekran da bakmayıp sürekli siyah ekran mı izlenir dermi nasıl olacak off off şimdi bi tırstım servis gibi bişey yok derse


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 tane iadem var, biri satıcıya ulaştı. Dün öğlen 3 gibi. Dünü boşverdim bugün geçti halen onaylamadı. Tv box diye mi bekletiyor anlamadım.

    16 ekime kadar onay/ret süresi var, beklemedeyim. Satıcının insafına kaldım resmen ya...

    Adama allahtan sıkıntıyı anlattık, buradan kendine pay çıkartıp iadeyi ret ederse deli olurum.

    İlk defa canım sıkıldı iade konusunda...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dert Sahibi kullanıcısına yanıt

    Siz göndermeden satıcı ile konuştunuz mu alırım dediyse sıkıntı yok eğer siz kendiniz gönderdiyseniz o biraz sıkıntı olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i_brahi_m İ kullanıcısına yanıt
    İkisiyle de konuşmadım valla. Sadece tv box için sıkıntıyı bahsettim satıcıya sordan, bana ayar gönderdi bende onları denediğimi iadeyi kargo ile yolladığımı söyledim.

    Yolla gönder falan demedi sadece tamamdır dedi. Eline ulaştı işte dün 3 gibi, dedim herhalde yarın bakar içine güzelce sonra onaylar dedim ama birşey olmadı.

    Diğer ürün ise 30 liralık ethernet kablosu, hiç yazma gereği duymadım. Tv boxu iade edince onu da iade edeyim dedim. Çünkü xiaomi düşünmeye başladım onda da ethernet portu yok wifi ile bağlanmayı düşünüyorum.

    Geri yollarsa ethernet kablosundan hiç kar edemeyecektir diye düşündüm hiç iletişime geçmedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 15 günlük cayma hakkı vardır tüketicinin dedi birkaç arkadaş, ayrıca n11 tüketiciyi koruyan bir şirket dediler biraz rahat davrandım sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dert Sahibi kullanıcısına yanıt

    Yine de sen ne olur ne olmaz iletişime geç ne yapacakları belli olmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dert Sahibi kullanıcısına yanıt

    Ne ne tüketiciyi mi koruyormuş bırak hocam sende ya adamlar bi işi çözemedi ne diyorum size yasal hakkımı kullandırmadı birde dalga geçer gibi thh git diyor yok ben bilmiyorum gitmesini.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i_brahi_m İ kullanıcısına yanıt
    O servis dalgasını bana da patlatacak gibi duruyor, hissediyorum şuan. Olabildiğince geç bir vakitte iadeyi ret edecek sonra uğraş dur ve iade süresi geçecek.

    Hocam size de geçmiş olsun, bende gittigidiyordan vestel tv almıştım geçen sene. Bayağa adi bir mal çıktı, kapatınca çoğu zaman kendi kendine açılma durumu oluyor ama sadece öndeki sinyal ışığı yanıp sönüyor. (2+1e bağlı ses sisteminden sesde geliyor, tv ye bağlı şerit led var ledlerde anlık yanıp sönüyor)

    Sizin mesele ekranda ve öyle normal vakitte görünür bir şeyde değil. Muhakkak video kaydı alın. Servis gelemiyorsa bile bu durumu n11e iletin.

    Bende tv box için video kaydı aldım, olurda bir sıkıntı çıkarsa iade durumunda ileteceğim videoyu kendilerine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dert Sahibi -- 15 Ekim 2020; 2:41:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dert Sahibi kullanıcısına yanıt

    Sağol hocam ben servis gelmeden hem video kaydı hemde resim çektim adam sanki diyeceğimi biliyordu direk bişey yok dedi 2 dakika bile durmadı tamam iadeye uğraşacağım ama benim tv olmuş 5400 tam 1000 tl zam gelmiş thh başvuru yapsam gece ful karanlıkta belli oluyor bu sefer gündüz bakacaklar onlarda bişey yok der diye korkuyorum sanırım böyle devam edeceğim evdekilerle de papaz oluyorum bişey yok uğraşma artık diyorlar resmen bu tv sevdam yüzünden tam 5 6 ayım boşa gitti. Karar ver kampanya bekle al kurulmasını bekle şimdi de böyle oluşu kafam allak bullak oldu resmen




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i_brahi_m -- 15 Ekim 2020; 2:51:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i_brahi_m İ kullanıcısına yanıt
    Ayıplı ürün olduğu bak gör tescillenecek paranı alacaksın lakin dediğin gibi 1000 tl zamlanması kötü olmuş.
    Paranı alda bin tl fazla ver ömür boyu kafan rahat etsin.
    Mühim olan sağlam mal alabilmekte.

    O değilde günümüzde çok fazla ayıplı mal ortaya çıkmaya başladı. Sonumuz hayır ola...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ©®@$H

    Ne bekliyordunuz ki? İlgilenip problemi filan çözeceklerini mi?



    Alıntıları Göster

    Problem olduğunda çözmediklerini duyurmak lazım. Bunlar sonuçta firma. Tekel değil. Başka firmalara yöneliriz onlarda ya düzeltirler ya batar giderler. İnternet sağlayıcıları tekel gibiydi memlekette çünkü alternatif varsa bile bilmiyordu millet. Seçenekler arttı 4G vb de çıkınca şuan çoğu süt liman aman düzeltiriz hemen yaparız demeye başladılar tabi problemler gene çözülmüyor o ayrı.





  • Dert Sahibi kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğim gibi gündüz gözüyle bakan anlayamaz thh isterse götürmek bi dert geri getirmek ayrı kaldı ki 3 4 ay bekleyemek lazım ondan sonra tekrar tv arayışına gir araştır belki de 5 e alınan tv 7 8 olacak ondan sonra da zaten alamayacağım.

    Şuan 2020 serisi hep problem samsung tu8000 8500 hatta 6 bine satılan q60t bile hangisini alacaksın ki üstelik 5500 6000 civarı bu paneller giriş seviyesi olduğu içinmiş. Bak resim atayım q60t ve tu8500 hep aynı


    Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :)
    Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :)
    Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i_brahi_m -- 15 Ekim 2020; 11:21:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.