Şimdi Ara

22 GÜNDÜR YAPA'DAN VAE'YE GEÇİREMEYEN TÜRKNET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    18 Eylül'de Türknet'e Yapa'dan Vae'ye geçiş talebinde bulundum. Aynı gün içerisinde başvurum işleme alındı ve ertesi gün internetim yaklaşık 1 günlüğünde gitti. Sonrasında benim hız ve ping değerlerim eskiden kullandığım Türk Telekom'a geldi. O zamanlar yani Türk telekom kullandığım dönem daha düşük indirme ve ping değerleri alıyordum. Kopma sonrasında da benzer durum yaşadı. Ben durumu Türknet'e bildirdim sonrasında ip koptu.

    İnternetim bir kez daha gitti, gidiş o gidiş bir daha da dsl ışığım yanmadı. Defalarca destek kaydı açtım hepsi otomatik cevapla kapatıldı, en son iptal etmek için aradım ve müşteri hizmetleri bana en kısa sürede durumu düzelteceklerini ve gerekli işlemleri yapacaklarını söyledi. Söyleyen kadın oldukça çözüm odaklı konuştuğundan ikna olmayı başardım ve 3 gün daha bekleyeceğimi söyledim. Tabii ki de hiçbir şey olmadı. Ben bundan sonra 3 defa evrak yolladım iptal başvurusu için sms geldi ama hiçbiri işleme alınmadı. Benim 22 gündür geçişim sağlanamadığı gibi 20 gündür'de internetim yok.

    Çok sonradan geçişlerde İnternetin koptuğunu öğrendim ancak ben talepte bulunduğumda bana hiçbir yetkili internetimin kesileceğini söylemedi işin daha da komiği ise müşteri hizmetlerine internetim neden yok dediğimde internetiniz var efendim demeleri. Bahsettiğim kadın destek kaydı oluşturdu internetimin gelmesi için ama onuda otomatik olarak kapattılar .d ciddi anlamda komedi gibi bir şirket.

    Sorun olmadığı sürece iyi bir firma ama sorun çıktığında vay halinize, bana en başından beri Telekom ekiplerinin bağlantınızı yapması gerekiyor deniliyor. Defalarca kez aciliyet bildirdiklerini söylüyorlar hiçbir şeyin değiştiği yok.

    Ben gerçek anlamda sinirden kuduruyorum, bunu okuyan Türknet yetkilisi arkadaşım. Ya hizmetimi iptal edin ya da bağlantımı yapın. Bahane üretmeyin, evrakları kaç kez yolladım, sorun değil bir daha yollarım. Ama sakın beni oyalamaya çalışmayın. Beceremiyorsanız beceremedik diyin, dürüst olun. Türk Telekom'a suç atmayın. Suç onlardaysada bunu siz halledeceksiniz ben değil.

    Sabrım taşalı çok oldu, kaç kere belirttim evde akıllı sistem var kullanamıyorum. Dersim var giremiyorum, ders veren var o da giremiyor diye. Bilgisayarı kaldırdım, televizyon açılmıyor bile. Komşumdan rica ettim sağolun kırmayıp şifreyi verdi ancak artık ben utanıyorum kullanmaktan. Biraz daha ek paket alırsam artık bu ayki harçlığım tamamen telefon faturasına gidecek.

    Son kez söylüyorum hizmetimi verecekseniz verin veremeyecekseniz iptal edin. En son böyle bir durumda 1 ay portuma çöktünüz nakil işlemi yapacak iss bulamadım. Sonra kullanmadığım İnternetin faturasını kitlediniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Merhaba, geçiş işleminizin tamamlanması için yerleşik operatör ile görüşüyoruz. Bende ilgili arkadaşıma önceliğinizi ilettim. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.