Şimdi Ara

Turknet 20 gündür olmayan internet ve zorla fatura odetmeye çalışması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evde 20 gündür yani ayın 16 sondaj beri internet yok. Zaten 20 gündür İnternet yok. Kullanmadığım geçen ayki günleri iade edeceklerine birde bu ayın hiç kullanmadığım faturasını ödemek zorundaymisim odemezsem 30 lira da sokacaklarmis internet ne zaman gelirse o zaman iade edeceklermis yok ya.. başka isteğiniz? Su terbiyesizlige bakarmisiniz? He Twitter'dan mesaj atmasak oldun mu kaldim mi soran yok


    Destek no:36465701



    Edit: Neredeyse 1 ay oldu ne internet var ne de telefon. Turknet bozuk hattımı utanmadan bir de kisitlayip 30 lira da açma kapama bedeli çıkarıp hiç siftah etmediğim Ekim ayına fatura çıkardı. Onu ödememi internet ne zaman gelirse hesaplasiriz öde köle demektedir.

    Iptal dilekcesi bu gün içinde gönderilecektir. Allah bir daha size bulastirmasin amin.



    Bu rezilliginizin görülmesi için de konu elimden geldiğince güncel tutulacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lokey -- 13 Ekim 2020; 13:8:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • senin süreç daha yeni başlamış hocam benim 3 aydır internetim ve telefonum yok. Buna rağmen fatura edip ücret tahsil ettiler. Bunlar yüzsüz denetleme mekanizması yok.
  • Ver iptalini hocam ne uğraşıcaz bunlarla ben pazartesiye kadar benimkini çözmeslerse veriyorum yeter be

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burasi muz cumhuriyeti mi? Kim bana vermediği hizmetin parasını odetmeye çalışabilir ki? Haraç mi kesiyorsunuz? Az önce Cimer e ve tüketici mahkemesine dilekçe verdim bu kadar da terbiyesizlik olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @turknet siz kimsiniz ne haddinize TC vatandaşları yolunacak kaz değildir. Adam gibi işinizi yapın sizi buraya Türk milleti getirdi. İsminizdeki Türk kısmından utanın. Kusura bakmayın diyip gönlümü almaya çalışacağınıza birde haraç kesmeye çalışıyorsunuz!! Kullanmadığım ayları ödeyeceğim sonra bana yine para iadesi yapmayıp, onumuzdeki aylardan mahsup edeceksiniz he bre terbiyesizler!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • prosedür budur faturayı ödersiniz sonrasında internet gelince ortaya çıkan zarar ister iban yolu ile alır isterseniz gelecek aylarda fatura düşümü uygularsınız

  • Merhaba, arkadaşlarım oluşturduğunuz fatura inceleme kaydına istinaden 48 TL indirim tanımlamıştır. Arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Sonuçlanması durumunda size bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-96DE7F07E

    prosedür budur faturayı ödersiniz sonrasında internet gelince ortaya çıkan zarar ister iban yolu ile alır isterseniz gelecek aylarda fatura düşümü uygularsınız

    Kimse almadığı hizmetin ücretini ödemek zorunda değildir. Prosedür kanun ya da Allah'ın hükmü hiç değildir. Yarın Turknet prosedür değişti 1 yıl sana internet yok bundan sonra bana yıllık peşin ödeyeceksininiz internet gelince de iade edeceğim dediğinde tamam paşam diyip ödeyeceksininiz? ne saçmalıyorsunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arkadaşlarım oluşturduğunuz fatura inceleme kaydına istinaden 48 TL indirim tanımlamıştır. Arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Sonuçlanması durumunda size bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.

    Hala internet yok almadiğīm hizmetin faturasında indirim yapmışsınız Allah razi olsun. Ben internetten ümidi kestim kullanmadığım geçen ayki günlerin ücretini bana iade edin yeni kestiginiz kullanmadığım faturanın iptalini yapın. Çalışmayan hatta neden ödeme yapayım? Kaç gündür beni mağdur etttiniz. Iptal edeceğim bıktım 6 ay da bir sizinle uğraşmaktan. Insan açar kayıtları bakar 6 ay da bir bu müşterinin hattı bozuluyor biz bunu nasıl iyileştirebiliriz ama nerde!!! Sitenizde bağlı olduğum santralde yapa olduğu yazıyor neden ben Turk Telekomun santralindeki arıza yüzünden sizinle uğraşıyorum o zaman?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lokey L kullanıcısına yanıt

    Bana değil devlete söyle

    Işine gelirse.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lokey L kullanıcısına yanıt

    Merhaba, Eylül ayı faturanızda kullanım yapamadığınız günler iptal edilmiş. Arızanız sonuçlandıktan sonra Ekim ayı faturanızda da kullanım yapamadığınız günlerde iptal edilir.

  • Bu gün 22. Gün gelişmiş bir ülkede bir müşterinin interneti 22 gün olmasa sizce ne olur du?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lokey L kullanıcısına yanıt

    Merhaba, bulunduğunuz bölgede kablo arızası bulunuyor. Bu konuda yerleşik operatör saha ekipleri çalışma gerçekleştiriyor. Çalışmaları tamamladıktan sonra hizmetinizi kullanabileceksiniz.

  • Bu gün 23. Gün madem öyleyse adama sormazlar mi üst katın da internet karşı dairemde internet çalışıyor onlar nasıl çalışıyor aaa Turk Telekom olduğu için olabilir mi diye? Ama nerde... Kardeşim açarsın telekoma telefon dersin ki 23 gündür siz neyin kablosunu çekiyorsunuz? 22 gün ne kablosu sizin yuzunuzden müşterim mağdur karşı dairesinde hatta aynı daire de nasıl başkasının interneti var diye aramaz mi? Bu kadar zor mu? Bu bölgede boşta port yok sakin başka şeyler oluyor olmasın? Adamlar bizi adam yerine koymuyor bizim musterimiz değilsiniz diyorlar sizde telekoma baskı kurmak filan hesap sormak filan hak getire seneye gelir insaAllah


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Birde sorabilirmisiniz bu kablo nerede çekiliyor Muş yalan kardeşim ben ilçede kablo çekildiğini filan görmüyorum sizde bu yalana alet oluyorsunuz telekomdan hesap sorun!!!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lokey L kullanıcısına yanıt

    Merhaba, verdiğiniz bilgiler ile birlikte arızanızın önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacak.

  • Neredeyse 1 ay oldu utanın ve utanın bu ne kablo çekmesi? Ne arızası? Birde utanmadan fatura cikarmissiniz utanmadan hattımı kisitlayip 30 lira da gecirmissiniz Allah belanızı versin insaAllah müşteri memnuniyetinizin Allah belasını versin. Kullandığım 15 günlük faturayı ödedim bu günde iptal dilekçesini gönderiyorum. Alın artık hattınızı başkasına takın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lokey L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz bölgede yerleşik operatör kaynaklı genel arıza bulunuyor. Her ne kadar sorunun çözümü için önceliğini iletmiş olsak da yerleşik operatör saha ekiplerinin işlem yapması gerekiyor. Önceliğini ben teknik uzmanlarımıza ilettim. Gelişme olması durumunda bilgi verecekler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.