< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Yeni Golf & dsg !!! (2017,18,19,20)
-
-
trafikte manuel kullanırsan, durmak için önce vitesi n konumunda getirip, sonra el frenini çekip, ayağını frenden kaldırıp, vitesi d konumuna alıp, bunu her defasında yaparsan ömrünün uzadığını söylüyorlar. ama kimse kesinlikle sorun çıkarmaz demiyor. en iyi ihtimalle kavraması bitiyor diye biliyorum. -
Merhabalar, DSG şanzımanlarda bu kalibrasyon problemi vardır ve bu sebeple çok hızlı kavrama tüketirler. Araç hemen 2ye atıp araç durmadan düşürmez ve hep 2 de kalkmaya çalışıp kavramayı bitirir. Yaptığım çalışmalr sonucu 1 den 2 ye hemen atma ve 2 den 1e zor düşme problemini çözdüm. 0532 556 20 46 nolu telefonda bilgi alabilrisiniz. -
Nasıl çözdünüz ? Buraya yazın bilelim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
bu chip tuning yapan yerlerde DSG tuning diye birşey gördüm. galiba yazılımsal olarak oynama yapıyorlar atıyorum 10km hızdan önce 2ye atma 10km hızın altana düştüğünde 1. vitese düş gibi. Ama dediğim gibi tamamen tahmin ve bunu neden koskaca volksvagen yapmıyor bilmiyorum illaki bir sebebi vardır ama ne. -
quote:
Orijinalden alıntı: Psyduck17
trafikte manuel kullanırsan, durmak için önce vitesi n konumunda getirip, sonra el frenini çekip, ayağını frenden kaldırıp, vitesi d konumuna alıp, bunu her defasında yaparsan ömrünün uzadığını söylüyorlar. ama kimse kesinlikle sorun çıkarmaz demiyor. en iyi ihtimalle kavraması bitiyor diye biliyorum."trafikten manuel kullanirsan "
İstanbulda dsg kimse almasin o zaman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Psyduck17
trafikte manuel kullanırsan, durmak için önce vitesi n konumunda getirip, sonra el frenini çekip, ayağını frenden kaldırıp, vitesi d konumuna alıp, bunu her defasında yaparsan ömrünün uzadığını söylüyorlar. ama kimse kesinlikle sorun çıkarmaz demiyor. en iyi ihtimalle kavraması bitiyor diye biliyorum.Kim sıkışık trafikte manuel kullanmak için otomatik! vites alır ki?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Allah aşkına şu saçmasapan şehir efsanelerine itibar etmeyin.
Arabaya binerim d konumuna alırım, inerken de p konumuna alırım bu kadar basit...
Tradikte manuel kullanacaksak ne diye otomatik arabaya biniyoruz...
Aracım 2015 dsg 120.000km hiç bir sorunu yok...
Sakarya istanbul arasını 7 saat trafikte de sürdüm,
Arkasına araba bağlayıp çektiğim de oldu
Ama hiç manuele almadım, araba çekerken bile...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çift kavramalı şanzımanların çoğu sorunlu fakat DSG'nin problemi aslında yapısal bir problem diye hatırlıyorum. Hem şanzımanın hem de mekatronik kartının tasarımsal olarak olarak zarar görmesi çok açık, hele ki DQ200 kodlu 7 ileri yağsız şanzımanlarda. Kuru şanzımanlarda yağlı olanlara ısı iletimi daha zor olduğu için aşırı ısınma ile mekatronik kart veya hidrolik ünite zara görebiliyor. Yeni modellerde kullanılıyor mu bilmiyorum ama örneğin 250 nm tork üzeri araçlarda Vw genelde DQ250 yağlı 6 ileri şanzıman kullanıyor ve DQ250, 200'e göre daha az sorun çıkarma eğiliminde.
Ha DSG'nin avantajı artık büyük sanayilerin hepside bir DSGci var, diğer şanzımanlara göre onarımı daha ucuz
-
Dun serviste ogrendigim artik 7 degil 4 yil iyi niyet garantisi var dsglerde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ediyor.
-
Herkes eritti bitirdi bu dsg’yi. Helal olsun valla.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ben de aynı şeyi diyorum ama kullananlar bunu savunuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben değil. Otomatik alırsam tork konvertörlü tercihim olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X