Bildirim
Bu nedir hizmetiniz bu mu?
Taktikal Led USB ŞARJLI Ultra Güçlü Mini Boy El Feneri [Enerji Sınıfı A++] : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09J5C4JB9?psc=1
16 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Firma yetkilisini konuya davet ediyorum. -
Forum üzerinden pm yoluyla da ulaşmayı denedim fakat offline durumdalar...
Oim üzerinden beklicez artık
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
bende bugün itibariyle gecisim oldu.Test yaptım 5-7 arasında değişiyordu hız sonra modemi kapatıp 5dk bekledim tekrar actım ondan sonra 60-70 lere cıktı kablosuz olarak ölçtüm.Birde öyle deneyin isterseniz -
Bende kablosuz ölçüyorum müşteri hizmetlerine uzun uğraş sonucu bağlandım kontrol ettiklerini modemi kapatmamamı istediler 21.00a kadar bekleyelim bakalım olmadı tavsiyenizi uygularım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ya da beklemeyip 5 dk lığına kapatsam mı modemi
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
o saate kadar bekleyin olmazsa modemi kapatıp 5-6dk bekleyin.GErci su anda ben tam 94 hızlara ulasmadım 1-2 gün bekleyecegim bakalım olmazsa o zaman arayacagım musteri hizmetlerini su anda 50-60 arası speed teste hızım turknetin kendi sitesindeki hız testinde 86-90 arası -
Bana da 100 dediler en az 85 90 vermeleri gerek ayrıca dediğin gibi speedtest ile Türknet in kendi hız programı arasında çok fark var
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
ayne su an için ben 2-3gun bu hızla bekleyecegim baktım yukselmedi o zmaan arayacagım.Sizde sorun cözülürse bilgilendirme yaparsanız sevinirim -
Dayanamadım çektim modemin fişini 6 7 dk sonra geri taktım ping ve ms çok güzel fakat hız değerlerim ne yazık ki aynı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Başka bir konuda aynı problemi yaşayan bir arkadaşımız sorunu 40dk önce çözüldü ben ise 2. 30 saattir bekletiliyorum destek lütfen
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
...
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, hizmetinizi ve hat değerlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
İlettim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin müdahalede bulunması gerekiyor. Bildirimde bulundum. Destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız gerekli çalışmaları yaparak sorunu çözümleyecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
Tamamdır bilgi için teşekkür ederim umarım kısa sürede sonuca ulaşır
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
Benzer içerikler
- ev interneti başka operatöre taşıma
- turknet altyapı haritası
- pon ışığı yanıp sönüyor
- yetkilendirme gerekiyor
- internet ışığı yanıp sönüyor
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- zyxel modem kurulumu
- turknete geçiş
- gigafiber nedir
- turknet fiyat 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X