Şimdi Ara

Bu nedir hizmetiniz bu mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
0
Favori
4.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu nedir hizmetiniz bu mu?
    Bu sabah internet hizmetim aktive edildi fakat aldığım hız bu şekilde bana vaat edilen 100mbpsydi...
    Umarım bu şekilde kalmaz destek ekiplerine ilettim bakalım sonuç ne olucak

    Edit1: 1saat 40dk dır arıza kaydım sözde değerlendiriliyor..

    Edit2: Forumda diğer kullanıcılar türknetten cevap alırken ben umursanmıyorum teşekkürler..

    Edit3: 24 saattir beklemedeyim sonuç aynı.. Sadece forum yetkilisinden dönüş alabildim

    Edit4: Beyler elde avuçta olanda gitti modemin ışığı bi kırmızı bi mavi oluyor hayırlısı bakalım bekliyorum 26.saatteyiz

    Edit5: İnceleme için TT ekip yolluyor gene bekliyorum..

    Edit6: Hala TT ekibi gelmedi fakat türknet oim üzerinden hız sorununu 48 saatin sonunda çözdüklerini belirttiler TT hazretleri teşrif edip sorunu çözselerde baksak bi

    Edit7:Arıza kaydı üzerinden 72 saat geçti hala gelen giden bir ekip olmadı TT yi arayınca BİZİM müşterimiz değilsiniz yanıtını aldım.. Peki müşterisi olduğum firma ilgilense keşke hızlansa artık süreç 17 gün oldu ON, YEDİ, GÜN!

    Edit8: Hala TT ekipleri gelemedi beyler bugünün akşamı Tt yi basmaya gidiyorum show haberde izlersiniz

    Edit9: bu nedir ya kimsenin umurunda değil hizmetiniz batsın arkadaş 18 günde bağlantı kuramadınız bi yeter btkya şikayette bulundum eş dost sakın geçmeyin türknete aklınızdan bile geçirmeyin pazartesi yolluyorum evrakları iptal için

    EDİT10: SON EDİTİMİ PAYLAŞIYORUM TT EVİME GELMİŞ BULAMAMIŞ EVDE YOKMUŞUM bu konudaki tüm sitemim öfkem türk telekomadır..

    4 5 günlük mevzu türk telekom sayesinde 20 güne ulaşmıştır arkadaşlar bugün gelmişler evde yokmuşuz yalan dolan resmen hadi diyelim yokum insan bir arar 1 haftadır evden çıkmıyorum

    25 gündür aynı mevzu ekleri aşağıda belirttim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yordunuzbe -- 8 Ekim 2020; 18:44:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Firma yetkilisini konuya davet ediyorum.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Forum üzerinden pm yoluyla da ulaşmayı denedim fakat offline durumdalar...
    Oim üzerinden beklicez artık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bende bugün itibariyle gecisim oldu.Test yaptım 5-7 arasında değişiyordu hız sonra modemi kapatıp 5dk bekledim tekrar actım ondan sonra 60-70 lere cıktı kablosuz olarak ölçtüm.Birde öyle deneyin isterseniz
  • pozitivee P kullanıcısına yanıt
    Bende kablosuz ölçüyorum müşteri hizmetlerine uzun uğraş sonucu bağlandım kontrol ettiklerini modemi kapatmamamı istediler 21.00a kadar bekleyelim bakalım olmadı tavsiyenizi uygularım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pozitivee P kullanıcısına yanıt
    Ya da beklemeyip 5 dk lığına kapatsam mı modemi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • o saate kadar bekleyin olmazsa modemi kapatıp 5-6dk bekleyin.GErci su anda ben tam 94 hızlara ulasmadım 1-2 gün bekleyecegim bakalım olmazsa o zaman arayacagım musteri hizmetlerini su anda 50-60 arası speed teste hızım turknetin kendi sitesindeki hız testinde 86-90 arası
  • pozitivee P kullanıcısına yanıt
    Bana da 100 dediler en az 85 90 vermeleri gerek ayrıca dediğin gibi speedtest ile Türknet in kendi hız programı arasında çok fark var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ayne su an için ben 2-3gun bu hızla bekleyecegim baktım yukselmedi o zmaan arayacagım.Sizde sorun cözülürse bilgilendirme yaparsanız sevinirim
  • Dayanamadım çektim modemin fişini 6 7 dk sonra geri taktım ping ve ms çok güzel fakat hız değerlerim ne yazık ki aynı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Başka bir konuda aynı problemi yaşayan bir arkadaşımız sorunu 40dk önce çözüldü ben ise 2. 30 saattir bekletiliyorum destek lütfen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, hizmetinizi ve hat değerlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İlettim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin müdahalede bulunması gerekiyor. Bildirimde bulundum. Destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız gerekli çalışmaları yaparak sorunu çözümleyecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tamamdır bilgi için teşekkür ederim umarım kısa sürede sonuca ulaşır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.