|
Elektrikli Hyundai Kona Türkiye'ye ne zaman gelecek?
-
-
Gelsede bir çok kişi almaz bunu şehir bu arazi tarafıyla ön plana çıkarttıkları araç elektrikle dağa bayıra gideyim dedim sarjı biterse ne halt yiyecek giden ?
-
Dağa bayıra gitmeden bakarsın heralde şarj durumuna. 415 km az değil. Benzinli bi arabayla gitsende bakarsın ne kadar kaldığına. Sanki dağda bayırda yerden benzin çıkıyor.
-
Alanlar çoğunlukla şehirde kullanacakları için sıkıntı olmaz.
-
40 dk lık yokuş çıktıktan sonra ki o yokuş dağlık 415 kilometre gidebiliceğini sanmak
-
Hangisi gelecekmiş, makyajlı yeni Kona mı eskisi mi?
-
Dağa bayıra gittiğinde benzinin biter diye gitmiyormusun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayret “aldyapı yoh yiğenim” dememiş. 2021 ilk çeyrek diyorsa 2022 gibi burda olur. Yine de çok geç kalındığını gerçeğini değiştirmiyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Neden aynı araca %15 ötv ödemek barken %80 ödeyelim.
Yolda kalma muhabbeti diye bişey yok çünkü elektriğin olmadığı yer yok. Yola çıkarken ona göre planını yaparsın, ayrıca o gittiğin dağdan inerken harcadığının %40 ını geri kazanıyorsun zaten, yani dağda şarjın bitti aşağı in dolar.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu tür kullanımlarda elektrikli araçların menzili ne kadar azalıyor acaba? Benzinliden daha mı verimli daha mı kötü?
Geçenlerde yaylaya çıktım. Yaylaya vardığımda tüketim 23litre görünüyordu. Deniz seviyesinden 1450metre gibi bir seviyeye çıktım. İnerken de 2 litre tüketti. İniş çıkış ortalama 12.5litre. Normalde 6litre yakardı. Özetle menzilim yarıdan daha fazla düştü. Elektrikli olsa ne olurdu? Eğer hibrit araçlar gibi fren ve yokuş inişte akü şarj özelliği varsa daha verimli olabilir. Yoksa daha verimsiz olacaktır çünkü benzinli araçlara göre ağırlık dezavantajı var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 22 Eylül 2020; 16:44:6 > -
Ben karadeniz tarafındayım yükseklikte özellikle etkiler çünkü yükseldikçe burada havada ciddi oranda soğuyor yani 0-1 derecelerde geziyor zaten -3 derecede kar yağıyor bu soğuğunda etkisiyle menzil ciddi manada düşer yarı yarıya neredeyse ve tırmanırkende hem yokuş hem ağırlık sebebiyle asla normal bir dizel araç kadar az tüketmez tüketimden kastım burada 30 litre yakıt ile en az 3 kez aynı yeri iner çıkarsınız ama aynı oranda menzıle sahip bir elektrikli aracın o şekilde inip çıkacağını hiç sanmıyorum , çıkarken klima açsan dert elektronik herşeyi kısmak zorunda kalırsın araçtaki menzil çok hızlı düşmesin diye
ancak düz yolda işler değişir zaten ona sözüm yok suv tarzıyla ön plana çıkan araç için bu yorumum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 22 Eylül 2020; 17:4:39 > -
Düz Kona olmuş 300k, elektriklisi de 350 olur, bak o zaman gerçekten mantıklı olur, parası olan değerlendirir. 400km menzil az değil, Hyundai nin elektriklileri de en az Tesla kadar verimli.
Şimdi kontrol ettim Mini Cooper Se 32500 eurodan başlıyor, burada 350k, Borusan biraz kastırmıştır mutlaka o fiyata. 350k da bu araç için olabilecek bir rakam bence. Tabi kur buralarda kalırsa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkasına tekne bağlayıp dipgaz git, yine de en az yakan benzinliden fazla yakmaz enerji olarak.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
415km menzil bu tarz arazi, yayla yollarında ne kadara kadar düşer? Arabanın menzili 800den 375 civarına düşüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Malum sitede 515k miro fiyatı.quote:
Orijinalden alıntı: Hasan7
Düz Kona olmuş 300k, elektriklisi de 350 olur, bak o zaman gerçekten mantıklı olur, parası olan değerlendirir. 400km menzil az değil, Hyundai nin elektriklileri de en az Tesla kadar verimli.
Şimdi kontrol ettim Mini Cooper Se 32500 eurodan başlıyor, burada 350k, Borusan biraz kastırmıştır mutlaka o fiyata. 350k da bu araç için olabilecek bir rakam bence. Tabi kur buralarda kalırsa.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
sen de getir bir zahmet. biraz bastırsanız ötv düşürüp kapış kapış elektrikli satarsınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Direkt alırım. Bizim hükümet işe uyanmadan kapmak gerekiyor.
Ha benim evimde çok uygun tabi. Şarj derdim olmaz.
Elektrikli Mini, zoe gibi saçma sapan bir araçta değil. 330 falan olacaktır 0'ı. 3008 ile anında takas ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyatini hak etmeyen bir arac bana gore.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Batıda elektrikli araçların tutmasının bir sebebi çoğu insanın iki veya daha fazla aracının olması. Mevcut ekonomik durumda Türkiye’de birçok insan için hayalden öte bir durum bu. Şehir içi kullanımlarda elektrikli araçlar ekonomi, temizlik ve sessizlik konusunda İstanbul gibi yoğun şehirlerde harika çözümler oluyor. Şehir dışı için Tesla’nin supercharger gibi bir ağı olacak gibi kafa rahat gidilsin gelinsin. Çoğu arac ömrünün %90 ini şehir içi trafikte geçiriyor zaten, uzun yolda da araç kiralanabilir. Fiyatları çok uçuk olacağı için bizimkisi de hayal işte...
-
34k euro +%15 ötv =39100 euro X 9 = 351900 TL
O arkadaş çok kar koymuş, benim de hesabım giriş donanım için. Bu kurla şu an mümkün diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Dağa bayıra gitmeden bakarsın heralde şarj durumuna. 415 km az değil. Benzinli bi arabayla gitsende bakarsın ne kadar kaldığına. Sanki dağda bayırda yerden benzin çıkıyor.
|
Neden aynı araca %15 ötv ödemek barken %80 ödeyelim.
Yolda kalma muhabbeti diye bişey yok çünkü elektriğin olmadığı yer yok. Yola çıkarken ona göre planını yaparsın, ayrıca o gittiğin dağdan inerken harcadığının %40 ını geri kazanıyorsun zaten, yani dağda şarjın bitti aşağı in dolar. |
Benzer içerikler
- gmail toplu mail silme
- twitter mavi tik ücreti
- whatsapp kullanamıyorum
- whatsapp grubu nasıl oluşturulur
- ?? emoji anlamı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X