Şimdi Ara

TurkNet sabit hat yönlendirme sorununun çözümü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    TurkNet üzerinden sabit hat telefonum var ve bunu telefon hattımı cep telefonuma yönlendirmek istedim ama TurkNet'in sitesindeki kodlar işe yaramadı. Deneme yanılma yöntemi ile uzuun bir süre ve uğraştan sonra sorunu çözdüm. Buraya da benzer sorunu yaşayanlar için çözümü bırakmak istiyorum.

    Sabit hattınızı cep telefonunuza yönlendirmek için numaranızı 10 haneli olarak girmeniz gerektiği yazıyor TurkNet'in sitesinde ancak bu doğru değil. *21*009054xxxxxxxx# kombinasyonunu kullanmalısınız yani +90 olan Türkiye'nin alan kodunu da girmelisiniz. + işareti yerine de çift 0 (sıfır) girerek numaranızı oluşturmalısınız.

    TürkNet'in çağrı yönlendirmesini iptal etmek için paylaştığı kod da hatalı. İptal işlemi için ##002# kodunu değil #21# kodunu tuşlamalısınız.

    Destek merkezi ile olan üç haftalık mücadelem sonucunda elde ettiğim bu bilgiyi TurkNet ile de paylaştım. Umarım web sitelerini güncellerler.



  • Faydalı bilgi sağolun.
  • Merhaba, geri bildiriminiz için teşekkür ederim. Verdiğiniz bilgiyi teknik ekibimiz ile de paylaştım.
  • "Ev telefonunuzu yönlendirmek için *21* tuşladıktan sonra ev telefonunuzun yönlenmesini istediğiniz 10 haneli telefon numarasını ve # işaretini tuşlamanız yeterlidir. Yaptığınız bir yönlendirmeyi iptal etmek için ev telefonunuzdan #21# tuşlamalısınız."

    türk.net sitesinde açıklama bu ancak bu bilgi yanlış. numarayı 10 yerine 11 hane girmelisiniz. Numarayı 0XXXXXXXXXX şeklinde girmelisiniz.

  • Arkadaslar hicbirsekilde yonlendirme olmuyor. Nedeni ne olbilir turknette?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • donjuan444 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon yönlendirmesi mi yapmak istiyorsunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın Türknet; günaydın. Soru açık ve net.


    Arkadaşlar hiçbirşekilde yönlendirme olmuyor. Nedeni ne olabilir Türknette?   

  • Merhaba, bu sorunu yaşayan müşterimizin online işlem merkezinden destek kaydı oluşturması gerekmetedir. Uzmanlarımız kontrolleri sağlayıp talebi yerine getirebilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.