Şimdi Ara

Apple'dan ucuza tamir 'CPR Teknik servise sorduk'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    DH kullanıcılarına özel kampanyayla tamir işleminde 50 TL indirim, aksesuarlarda %10 indirim, ekran koruycularda % 20 indirim uygulanacak. İndirimden yararlanmak için Donanım Haber indiriminden faydalanmak istediğinizi belirtmeniz yeterli. 



  • 6s için Dejinin yüksek kapasiteli bataryasını taktırsak ne kadar isterler acep?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iPhone 7 batarya değişim fiyatı nedir?

  • Güzel reklam. Apple'ın kendi hariç teknik servisler çöp.

  • gowlet kullanıcısına yanıt
    Kendin çok rahat takabilirsin.

  • Ne amerigaymış be. Geçiniz bu işleri.

  • Bugün iPhone 6s cihazımı pil ve ekran değişimi için kargo ile kendilerine yolladım. Bakalım gerçekten orjinal mi ve söyledikleri kadar iyiler mi göreceğiz.

    Düzenleme: Yaşadığım deneyimi buraya yazıyorum. Cihazımı pil ve ekran değişimi için gödermiştim. Bir de sessize alma tuşu çalışmıyordu. Kargo ile yolladım. 4 gün sonra elime ulaştı. Cihazı açtım ve ekranın sağ kenarının çalışmadığını farkettim. Üzerindeki koruyucudan olduğunu düşünerek koruyucuyu kaldırdım fakat aynı sorun devam ediyordu. Anladım ki bozuk bir ekran takılmıştı. İkinci bir sorun da ekranın alt kısmı düzgün bir şekilde oturmamıştı. Çıkıntı vardı. Format gereği tamiratı yapılan bir telefon herhangi bir aksamında bir arıza olup olmadığı kontrol edilerek testlerden geçirilir. Belli ki hiçbir şekilde kontrol edilmemişti cihazım. Dünyanın en büyük teknik servis zinciri olan profesyonel bir firmaya açıkçası yakışmayan bir amatörlüktü bu. Yaşadığım sorunları anlattım ve kendilerine ilettim. Tekrar göndermemi istediler. Kargo ile yolladım. 5 gün sonra telefonumu aldığımda tüm sorunların çözüldüğünü gördüm. En azından günün sonunda rahat bir nefes aldım.

    Bunun dışında ekran dedikleri gibi orjinal. Orjinallik konusunda bir sorun yok. Ayrıca cihazı dezenfekte edip özel poşet içinde yollamaları hoşuma gitti açıkçası.

    Buradan CPR yönetimine sesleniyorum. Lütfen profesyonel teknikerlerle çalışın. Amatör bir teknikerin bile yapmayacağı amatörce dahi sayılamayacak hatalar sizin gibi bir firmaya hiç mi hiç yakışmıyor. Apple konusunda da yine iPhone 7 Plus kullanıcısı birinin yaşadığı mağduriyet var. Belki benim şansıma olmuştur denk gelmiştir dedim ama benzer mağduriyetleri başkaları da yaşamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Jingles -- 11 Ekim 2020; 14:8:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reklamları izlediniz.. 


    Şahsi görüşülerimi belirtmem gerekirse;


    1- Samimiyet bulunmayan bir video içerik olmuş, nereden çıkardın bunu diyeceklere ise yanıtım; videoda bulunan kişilerin konuşmaları sırasında davranışlarına, konuşmalarına dikkatli bakacak olursanız anlarsınız. Özellikle soruları yanıtlayan mağaza sorumlusunun gergin olması, konuşmalarında çok düşünüp zaman kazandıracak kelimeler kullanması ve muhabirin kameraya her baktığında onun da yapması gerekiyormuş gibi bakması buna birer örnektir. Ayrıca muhabirimizin de çekelim bitsin artık dikilmekten sıkıldım tavırları, anlatım yaparken kameraya bakıp, anlatıcı ile nadir göz teması kurması ve sürekli mikrofondaki logonun görünecek şekle (çaktırmadan) getirmesi bunlar da birer negatifliktir.


    2- Kameraman arkadaşımızın da açı sorunu ciddi seviyede. Özellikle telefonu servise teslim edildiği sahnede farklı lens (geniş açı) kullanmak veya farklı bir açıdan ferah bir şekilde kayıt yapmak yerine muhabirimizi yarıya bölmesi konunun ciddi olduğunu gösterir umarım. Daha sonra videonun özellikle ilk dakikalarında kadraj ciddi derece yamuk olmasına karşın uzunca bir süre fark edilmeden çekime devam edilmiş. Bir başka konu da ara sahnelerde kullanılan mekan ve işlemler sırasında çekimlerde de profesyonellik minimum seviyede bunu açıklama gereği duymuyorum. Tekrar izleyen anlar.


    3- Video kurgusunu yapan arkadaşımız da sanki işini pek istekli kurgu yapmamış gibi. İlgi çekecek hareketlilik katacak şekilde montaj yapmak yerine aşırı düz sanki 2000'lerin Movie Maker'ını kullanarak videoyu oluşturmuş gibi izlerken aşırı derecede sıkıldım. Ayrıca font seçimi de biraz hatalı bana kalırsa.


    Daha fazla uzatmamak adına sözümü kesip asıl noktaya dönüyorum. Emeğe saygı duymak gerekir bu yüzden de her şey için teşeşkkür ederiz sayın Donanım Haber ekibi.


    Umarım bir sonraki videonuzda daha samimi ve hataların az olduğu bir sponsorlu içerik karşımıza çıkar. Tekrardan teşekkürler saygılar.


    Not: Servis kullanma konusunda CPR'yi açıkçası düşünmem, firmaların hazır yetkili servisleri varken hiç gidesim yok. Allah düşürmesin.  

  • Apple dan ucuza tamir mi ?   


    İnanmayanlar bakabilir, iphone 11 ekranı apple da 1429 tl, bunlarda 1500 tl  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenium

    Reklamları izlediniz.. 


    Şahsi görüşülerimi belirtmem gerekirse;


    1- Samimiyet bulunmayan bir video içerik olmuş, nereden çıkardın bunu diyeceklere ise yanıtım; videoda bulunan kişilerin konuşmaları sırasında davranışlarına, konuşmalarına dikkatli bakacak olursanız anlarsınız. Özellikle soruları yanıtlayan mağaza sorumlusunun gergin olması, konuşmalarında çok düşünüp zaman kazandıracak kelimeler kullanması ve muhabirin kameraya her baktığında onun da yapması gerekiyormuş gibi bakması buna birer örnektir. Ayrıca muhabirimizin de çekelim bitsin artık dikilmekten sıkıldım tavırları, anlatım yaparken kameraya bakıp, anlatıcı ile nadir göz teması kurması ve sürekli mikrofondaki logonun görünecek şekle (çaktırmadan) getirmesi bunlar da birer negatifliktir.


    2- Kameraman arkadaşımızın da açı sorunu ciddi seviyede. Özellikle telefonu servise teslim edildiği sahnede farklı lens (geniş açı) kullanmak veya farklı bir açıdan ferah bir şekilde kayıt yapmak yerine muhabirimizi yarıya bölmesi konunun ciddi olduğunu gösterir umarım. Daha sonra videonun özellikle ilk dakikalarında kadraj ciddi derece yamuk olmasına karşın uzunca bir süre fark edilmeden çekime devam edilmiş. Bir başka konu da ara sahnelerde kullanılan mekan ve işlemler sırasında çekimlerde de profesyonellik minimum seviyede bunu açıklama gereği duymuyorum. Tekrar izleyen anlar.


    3- Video kurgusunu yapan arkadaşımız da sanki işini pek istekli kurgu yapmamış gibi. İlgi çekecek hareketlilik katacak şekilde montaj yapmak yerine aşırı düz sanki 2000'lerin Movie Maker'ını kullanarak videoyu oluşturmuş gibi izlerken aşırı derecede sıkıldım. Ayrıca font seçimi de biraz hatalı bana kalırsa.


    Daha fazla uzatmamak adına sözümü kesip asıl noktaya dönüyorum. Emeğe saygı duymak gerekir bu yüzden de her şey için teşeşkkür ederiz sayın Donanım Haber ekibi.


    Umarım bir sonraki videonuzda daha samimi ve hataların az olduğu bir sponsorlu içerik karşımıza çıkar. Tekrardan teşekkürler saygılar.


    Not: Servis kullanma konusunda CPR'yi açıkçası düşünmem, firmaların hazır yetkili servisleri varken hiç gidesim yok. Allah düşürmesin.  

    Bir fotoğrafçı olarak bu sorunları gördüm ama belirtmek istemedim. Açı sorunu fazlasıyla vardı böyle röportajların açısı direkt karşıdan gösterilmez yönetmen değilim ama az çok fikrim var. Röportaj yapacakları zaman biraz haber kanallarına göz atmaları nasıl kadraj yapıyorlar bakmaları lazım. Genelde camera muhabirin omuzundan açı alır, mikrofon karşı tarafa uzatılır ve konuk anlatması gereken şeyleri muhabirle birebir yüz yüze bakarak anlatır. Konuk kesinlikle cameraya bakmaz aynı şekilde muhabir de, bunu yapmamalıdır ve bu dikkat dağıtır acemi bir izlenim yaratır. Bunlara dikkat ettiklerinde samimiyeti yakalanmış olurlar ve izleyici de rahatsız olmaz. Bu kadar basit işte.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arıza ve uçlarda tamir için bizede bekleriz :) Onla sök tak yapar biz anakartta şema ile yol takip eder hattı ve bozuk elemanı değişiriz :) Veya kalıplar reballing yaparız.


    https://forum.donanimhaber.com/cep-telefonu-teknik-servis-anakart-tamiri-takim-aktarimi-flex-tamiri-risksiz-on-cam-degisimi--142172887

  • Sevgilime fırlattım kırıldı :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu tür firmaları tanıtırken çok araştırmış olmanız gerekir eğer kötü çıkarlarsa burda bol bol size yazarız. ayrıca gebze’de apple’ın yedek parça sattığını da bilmiyordum.

  • CPR= Cardiopulmonary resuscitation (Kalp masajı, resusitasyon, kardiyopulmoner resusitasyon, kalp-akciğer canlandırması veya kısa adıyla CPR, durmuş olan dolaşım ve solunum sistemini yeniden çalışır hâle getirmek için uygulanan yöntemler bütünüdür. )

  • Reklam kalitesi bu kadar düştü mü?

  • Sıvı temaslı bir laptopum var ve tamir için bu firmayı aradım. Mahalle esnafı gibi konuşan bir dayı çıktı, siz gönderin biz gerekeni yaparız dedi.

    Gönder kodu vs. vermeyecek misiniz dedim, yok dedi. Nasıl göndereceğimi sordum, kutusuna koyun gönderin biz yaparız dedi. Tamam dedim kapattım telefonu =))

  • Reklamları izlediniz.

  • Mr. Jingles kullanıcısına yanıt
    daha sonra sonucu paylaşırsanız bir fikir ediniriz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Portraitclub

    iPhone 7 batarya değişim fiyatı nedir?
  • Portraitclub kullanıcısına yanıt

    Çok ama çok haklısınız. Umarım bu yazılanları bir dahaki sefere dikkate alırlar...

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.