< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 21 Mart 2023; 19:24:2 > |
Corsair RMA (Ürün Değişimi) Nasıl Açılır? [2023 GÜNCEL]
-
-
Ekleme yapayım Dhl ile gelen ürünlerde %95 gümrüğe takılıp ithalat vergisi istenmekte. Ayrıca artık rma dan gelen ürünler orjinal kutusunda değil yenilenmiş olarak geliyor. -
Söyledikleriniz doğru ancak vergi konusunda bir vergi ödemesi yapmıyoruz sadece takılıyor.
Tabi yönlendirdiğim kişiler arasında hiç problem yaşamayanlarda oldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 18 Eylül 2020; 13:28:40 > -
Çok güzel bir rehber olmuş elinize sağlık 👍 -
Bilgilendirme için teşekkürler, müsait bir zamanda bozulan mouseu gönderip süreci buradan yazarım. -
yanlış.. bu söylediklerin eskiden idi.. psu yollarsan ithalat'a tabi mesajı gördüğün zaman yapabileceğin birşey yok. corsair yardımcı olamıyor buradaki gümrüğe hiçbirşey yapamıyorlar. dhl ile geldiği an çok sorun oluyor genelde hep ithalat'a tabi tutuluyor. Aradıgın zaman istanbul havaalanındaki gümrüğü arayın diyip kestirip atıyor onlarda ya cevap vermiyor yada ödüyeceksiniz diyor. -
PSU konusunda haklı olabilirsiniz ebat çok büyük.
Yaşadığınız sorunları bende yaşadım 1 ay önce ancak uğraşlarım sonucu gerekli yerlere başvurarak haklarımı aradım ve ürüne vergi ödemeden aldım.
Müşteri hizmetleri beni 6 kez yanlış yönlendirdi bu yüzden çok fazla sorun çıktı ama sonunda ben haklı BULUNDUM.
Özetle kesin şudur budur diyemiyorum. Sizin işlem hakkında bilgim yok tabi haklı olabilirsiniz/olmayabilirsiniz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 18 Eylül 2020; 13:52:29 > -
Konuya eksik kısımlar eklenip güncellenmiştir.
Yanlış/Güncel olmayan bir durumda elimden geldiği kadar güncelleme yapacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 18 Eylül 2020; 14:51:18 > -
Merhabalar öncelikle çok başarılı biri konu oldu. Ellerine sağlık hocam. Başımdan geçenleri özetleyeyim fikir sahibi olunsun. Corsair void rgb kullanıcısıydm. Geçen sene şarj soketi ve alıcı problemi yaşadım ve ürünü Boğaziçi bilgisayara gönderdiğimde 1 aylık garantisi kalmıştı ürüne hiçbirşey yapmadan ki eminim buna kullanıcı hatası olarak geri gönderdiler. Bende bilmediğim için ürünü kutusuna koyup depoya attım çöp gözüyle baktım yani. Yaklaşık 1 sene sonra konu sahibinin bir yorumunu görüp corsaire RMA oluşturdum ve geri dönüş aldım. Fatura full kutu içeriği ve garantiden gelen dönüş kağıdını istediler iyiki atmamışım . Kendilerine belgeleri ilettiğimde ürünümü garanti kapsamına aldılar ve RMA'mı kabul ettiler. Yazışma diliniz çok önemli sorunlarınızı tane tane belirtin. Bana kargo kodu göndermediler fakat bugün kargo konusunda ricada bulundum. Bugün gelen mailde 1-2 güne kargo kodu göndereceklerini söylediler. Ben tatlı dille çözdüm işi sizlerde şansınızı deneyin ürününüzün garanti süresi bitmiş olsa bile !!! Biraz uzun bir yazı oldu kusura bakmayın iyi forumlar
-
Önceki konu açıldığında orada da rica ederek kargo etiketi alan vardı. Aradan 5 yıl geçti ama hala Corsair kullanıcılarına çözüm sunuyor.
Bu oldukça dikkat çekici bir durumdur zira Logitech aynı yöntemle kullanıcılarına çözümler sunuyordu ancak Logitech ani bir kararla önce Türkiye son global olarak çözüm odaklı desteği geri çekti (daha doğrusu tek lafınızla artık yeni ürün talep edemiyorsunuz eskiden anında yenisini gönderiyorlardı).
Kullanıcılar bu sistemi sömürdü gitti orası ayrı bir konudur ama işte...
Her neyse sizin adınıza sevindim 5 yıl sonra bile aynı kalitede destek almak mükemmel bir his bence. -
hocam corsaire durumu güzelce anlattım mail geldi şimdi ürününüzü gönderin diye rma numarası vermiş alıcı ödemeli gönderim yapıcam şimdi o adıma geçiyorum doğrmudur ? -
Belgelerin hepsi hazırsa geçin. Kargoyu çağırmak için 2 yolunuz var internetten çağırmak daha rahat olur. -
Konuyu güncelledim -
5 yıl önce Amazon'dan aldığım RAM'lerimin RMA ile değişimi onaylandı fakat kargolamayı bana bıraktı. TURPEX/PTT Kargo Elektronik ürün (Yasaklanmış Elektronik ürün öyle söyledi görevli) Gümrükten geri döner diyerek almadı, DHL ise 720 Lira Kargo ücreti istedi.
Corsair'e ilettim acıcık da ağladım bakalım ne olacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ney69 -- 3 Ekim 2020; 11:10:55 > -
onlar karşılıyor hocam tamamen destek hattındaki elemana bağlı bana 4. mailde verdiler arkdaşımda aynı ürünü göndermek için mail attı ona direk verdiler dhl ticari faturasını (konşimento)
ek olarak benim corsair maceram uzun sürdü,mail kısmı 1 ay bana önce ticari fatura vermediler.kendim göndermek istemedim vazgeçmiştimki ,mail geldi sizin adınıza yeni bir rma oluşturduk ticari faturanız bundan 3 tane çıkarıp imzalayıp gönderin diye süreç yeniden başlamış oldu.belgeleri çıkarttım 3 konşimento 2 kargo çıktısı 1 kargo kutunun üstüne yapıştırılan belge ertesi gün dhl geldi dhl aldıktan sonra 4 günde corsair hollandaya vardı ordan 4 günde geri geldi gümrük filan 5 günde bana ulaştı ürünüm bendne sonra arkadaş aynı mouseu yollamka için mail attı 3 gün sonra dönüş yapıp belgeleri yolladı corsair oda bastı dhleyi çağırdı gönderdi .onun süreç daha hızlı ilerliyor .
benim burdan anladığım destek ekibinde ticari faturayı bilmeyen çok eleman var.
-
@devulations Üst yetkililere iletiyorlar yoksa onların bilmediğinden değil. Al sana kod bunla gönder demek gibi bir yetkileri yok.
Virüs sebebi ile bu kadar uzaması normal bence.
Neyse başkaları için bir paylaşım daha yapayım.
Diğer bir konuda "Corsair vergileri karşılamıyor." Bu bilgiyi çürütmek amacıyla bunu bırakıyorum;
Konuda da belirttiğim gibi ben vergi ödemedim ancak ödeseydim ne olur diye merak etmiştim. Benim desteğe Erika bakıyordu kendisiyle baya konuştum merakımı gidermek için ilgili birimle iletişime geçti bunun üzerine Diana eğer vergiyi siz ödemek zorunda kalsaydınız iade ederiz dedi.
Faturayı onlara gönderiyorsunuz gümrük tutarını size yolluyor yani. Tabi her insana farklı davranıyorlar Erika kalkıp yetkili birimi sırf merak ettiğim için bana yönlendirdi.
Diana ile uzun bir sohbetten sonra ürünümü gümrükten kurtarmayı başarmıştım. Kurtaramasaydım bile ücreti bana göndereceklerdi...
Diana size denk gelirse bizim gümrük hakkında uzman sanırım kendisi. Yani en azından ben öyle hissettim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 15 Ekim 2020; 22:8:27 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: TheGladio@devulations Üst yetkililere iletiyorlar yoksa onların bilmediğinden değil. Al sana kod bunla gönder demek gibi bir yetkileri yok.
Virüs sebebi ile bu kadar uzaması normal bence.
Neyse başkaları için bir paylaşım daha yapayım.
Diğer bir konuda "Corsair vergileri karşılamıyor." Bu bilgiyi çürütmek amacıyla bunu bırakıyorum;
Konuda da belirttiğim gibi ben vergi ödemedim ancak ödeseydim ne olur diye merak etmiştim. Benim desteğe Erika bakıyordu kendisiyle baya konuştum merakımı gidermek için ilgili birimle iletişime geçti bunun üzerine Diana eğer vergiyi siz ödemek zorunda kalsaydınız iade ederiz dedi.
Faturayı onlara gönderiyorsunuz gümrük tutarını size yolluyor yani. Tabi her insana farklı davranıyorlar Erika kalkıp yetkili birimi sırf merak ettiğim için bana yönlendirdi.
Diana ile uzun bir sohbetten sonra ürünümü gümrükten kurtarmayı başarmıştım. Kurtaramasaydım bile ücreti bana göndereceklerdi...
Diana size denk gelirse bizim gümrük hakkında uzman sanırım kendisi. Yani en azından ben öyle hissettim
corsair e yazın dhl ile değil ups ile yollasın. dhl ile aşırı derece de sorun çıkıyor hep. her zaman gümrük de sorun çıkartıyorlar anlamıyorum neden?
Benim kargo da dhl ile geldiğinde sorun yaşadık ama. 2. gönderimde ups ile sorunsuz oldu. Ups iyidir
ha peki sizdeki orjinal kutusundamı geldi? psu muydu sizdeki?
-
Eskiden oluyordu o artık Avrupa kısmına sadece DHL gönderi yapıyor dedi bana. Bende uzatmadım zaten çözdüm aldım ürünü.
Ben Fare gönderdim ürün ellerinde yokmuş çin üretimli tayvan üzerinden yenisini kutusuyla yolladı.
Eskisi gene Çin ama EU modeldi bu direk model olarak da Çin...
Yani bedavaya değiştirdim işte
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 24 Ekim 2020; 19:34:52 > -
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 11 Aralık 2020; 13:37:29 > -
Benim adresi hatalı yazdıkları için, 2-3 kez düzeltilmesini istedim. En son doğru adresi yazdılar, ama bu sefer madde 7 deki kağıdı göndermediler. Söylüyorum desteğe, problem değil onsuz gönderin diyorlar. Acaba sorun olur mu merak içindeyim.
Amazon Amerikadan almıştım. Advanced Rma seçtim. Corsair RM850X için. (Coil Whine sorunu var)
Ödeme yaptım, yeni ürün göndereceklermiş, sonra ben eski ürünü gönderince iade edeceklermiş. Bakalım nasıl işleyecek benim süreç.
Benzer içerikler
- amd radeon graphics kaç gb
- deepcool psu alınır mı
- yüksek duyarlıklı süreölçeri nedir
- rma servis
- intel iris xe graphics
- i7 12th 12650h
- dlaa nedir
- bios güncelleme
- amd 4700s
- gtx 1650 ne zaman çıktı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X