Şimdi Ara

Turknet 2 aydır çözemediği sorunda DESTEK kaydını sistemden sildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
1
Favori
1.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 35089114 numaralı destek kaydı ile tam 2 ay önce sorunumu kendilerine ilettim. Teknik birimden cevap yazan ve telefon ile arayan konudan bihaber şekilde alakasız cevaplar yazdı. 13. kez sabırla telefonda ayrı ayrı sorunun ne olduğunu ve çözüm için neler yapılması gerektiğini, gerekli doneleri de vererek anlatmaya çalıştım. 15 gün önce yine her zaman ki gibi kontrol ediliyor mesajları yazılmaya başlandı.

    3 gün önce bu mesajlarda kesildi. 2 aydır çözülmeyen sorun için 15 gün kontrol ediliyor yazdınız, nasıl hala çözülemez yazdım. Üzerinden 2 gün geçti ve bugün itibariyle destek kaydı sistemden tamamen silinmiş ve eski kayıtlar arasında bile görünmüyor.

    Sorun;

    BroadLink RM-Mini 3 evrensel kumanda kullanıyorum. Cihaz yerel ağda wifi ile komutları aldığı gibi ayrıca kendi bulut sunucularına bağlanarak siz evde değilken bile internet üzerinden kontrol edilebiliyor(du) Cihaza zamanlayıcı kurup saat sabah 7'de klimayı çalıştırma komutu verdiğiniz zaman bu veriyi bulut sunucusu üzerinden alarak işleme koyuyor.

    Modemi yeniden başlattığımda haliyle CGNAT ve gerçek IP adresleri değişiyor. Başta sorunun bunlar ile akalalı olduğunu düşünmüştüm. Modemi bir kaç defa yeniden başlatınca yada Turknet online işlem merkezi üzerinden bağlantı yenile yapınca Ip adresleri de yenileniyor. Bir kaç deneme sonrasında cihazın bazı Tuknet sunucularından hiç problemsiz bulut sunucusuna bağlandığını, bazılarında ise bloklandığını ve cihazından çalışmadığını fark ettim. 1. ay sonunda bir teknik destek elemanı sorunun statik IP ile çözüleceğini söyledi. Bende bunun ip ile alakalı değil kendilerinin DNS sunucuları ile alakalı olduğunu belirtmeme rağmen 1 günlüğüne statik IP tanımlaması yapıldı ve sorunun devam ettiği görüldü.

    Bu aşamadan sonra Türknet klasik olarak benden tracert testi istedi. Kendilerine bu cihazlarından windows işletim sistemi kullanmadığını, kendi işletim sistemleri ile çalışan ve dışarıdan müdahale edilemeyen bir cihaz olduğu için tracert testi yapılamayacağını belirttim. Bu son parafrafta yazdığım konuşma destek kaydına dahil olan eski ve yeni her teknik destek elemanı tarafından tekrar tekrar yazıldı. SAbırla tek tek hepsine cihazın çalışma mantığını anlattım.

    Baktım Turknet çözüm üretemiyor, Broadlink'i de mail ile bilgilendirdim. Biz Turknet ile iletişim kurarız diye cevap yazdılar. Bu arada ben de internet üzerinden cihazın geliştirici kitlerini buldum ve hangi portlar üzerinden hangi IP adresindeki sunuculara ulaşıyor, nereye yedek alıyor tek tek buldum ve Turknet'e ilettim.

    Turknet bu ip adreslerinin nereye ait olduğunu bulamadıklarını söyledi ve benden yine tracert testi istedi

    Çözüm arayışlarım devam ederken modem arabirimi üzerinden (ASUS DSL AC750) bağlantı takibi sekmesine giderek modeme atadığım yerel ip adresinin nereye hangi portlardan ulaşmaya çalıştığını tespit ettim. Bu adres ve portlar geliştirici kit'i ile birebir örtüştü.

    Daha sonra modem yerel ağ ayarlarından tüm cihazlara Cloudflare DNS (1.1.1.1 ve 1.0.0.1) dağıttım ve cihaz çalışmaya başladı. Emin olmak için DNS'leri eski haline(Tuknet DNS) getirdimve cihaz çalışmayı durdurdu.

    Defalarca NETWORK ekibinizle görüşmek istiyorum diye talepte bulundum ancak her defasında reddettiler.

    Buradan yola çıkarak bir şekilde Turknet sunucularının bazılarında sorunsuz çalışıyorken bazılarında DNS değiştirerek çalışmasının sunuculardaki konfigürasyon farkından oluştuğunu anladım. Kendilerine burada yazılanları aynen bu şekilde anlattım. Hatta son olarak telefonda görüştüğüm Evindar G. isimli çalışan bana sorunu anladığını ama tracert testi yapmam gerektiğini söyledi.


    15 gün önce inceleniyor diye yazmaya başladılar ve bugün itibariyle destek kaydım sistemlerinden silinmiş durumda.

    Turknet destek çalışanlarının bilgisizliğin yada yetersizliğinin sonucunda yazdıklarımı yada anlattıklarımı anlamadan network ekibine nasıl aktardıklarını bilmiyorum. Sonuç olarak sorun çözülmedi ve cihaza modem üzerinden DNS girdiğim zaman tüm cihazlara girmiş oluyorum. Haliyle IP tv gibi kullandığım diğer cihazlarda sorunlar çıkıyor. Turknet ise kulağının üstüne yatmayı tercih ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 17 Eylül 2020; 12:55:49 >







  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Öncelikle detsek kayıtlarının silinmediğini paylaşmak isterim. 2 ay ve üzerindeki kayıtları siz göremiyorsunuz ama kaydınız şu anda açık. Yaşamış olduğunuz sorun için verdiğiniz bilgileri önceliğini belirterek teknik arkadaşım ile paylaştım. Kendisi kontrol ederek size bilgi verecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Öncelikle detsek kayıtlarının silinmediğini paylaşmak isterim. 2 ay ve üzerindeki kayıtları siz göremiyorsunuz ama kaydınız şu anda açık. Yaşamış olduğunuz sorun için verdiğiniz bilgileri önceliğini belirterek teknik arkadaşım ile paylaştım. Kendisi kontrol ederek size bilgi verecek.
    2 ay ve üzerindeki kayıtları siz göremiyorsunuz yazmıştınız ancak bugün "destek kaydı kapatıldı, sorununuz devam ediyorsa tekrar kayıt açın diye cevap yazıldı. Tekrar kayıt açmak istediğimde de "zaten açık kaydınız var" uryarısı alıyorum ve kayıt açamıyorum.

    Destek kaydına yazdığımı buraya da yazayım;

    35089114 numaralı destek kaydım 2 ay 11 gündür çözülmediği halde kapatılmış. Sorun hala devam ediyor. Üstelik kaydı göremediğimi de belirtmiştim. Bununla ilgili olarak
    36501758 numaralı destek kaydını oluşturdum. Bu sefer de sorununuz devam ediyorsa tekrar kayıt açın diye cevap yazılmış. Bu yaptığınız hiç etik değil.




  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız 20.09.2020 tarihinde sorun olmadığı bilgisi verilerek kapatılmıştır. Verilen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Bize açmış olduğunuz destek kaydına istinaden hattınızda herhangi bir sorun olmadığını tespit ettim. Hizmetinizi incelediğim zaman hattınıza tanımlanmış olan hızın modeminize sorunsuz şekilde ulaştığını görmekteyim ve internetinizi aktif olarak kullandığınızı görmekteyim. Daha detaylı inceleme yapabilmek adına bize sorun yaşadığınız site için ping-tracert testi göndermenizi rica ederim. Ping-tracert testi yapmak için windows başlat menüsünden "cmd" yazıp çıkan ekrana ping yazıp boşluk bırakarak girmek istediğiniz siteyi uzantısıyla beraber (örn; ping google.com) yazarak yapabilirsiniz. Aynı işlemi tracert testi için de yapmalısınız. Daha sonra sonuçların ekran görüntüsünü bize online işlemlerden gönderebilirsiniz."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, destek kaydınız 20.09.2020 tarihinde sorun olmadığı bilgisi verilerek kapatılmıştır. Verilen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Bize açmış olduğunuz destek kaydına istinaden hattınızda herhangi bir sorun olmadığını tespit ettim. Hizmetinizi incelediğim zaman hattınıza tanımlanmış olan hızın modeminize sorunsuz şekilde ulaştığını görmekteyim ve internetinizi aktif olarak kullandığınızı görmekteyim. Daha detaylı inceleme yapabilmek adına bize sorun yaşadığınız site için ping-tracert testi göndermenizi rica ederim. Ping-tracert testi yapmak için windows başlat menüsünden "cmd" yazıp çıkan ekrana ping yazıp boşluk bırakarak girmek istediğiniz siteyi uzantısıyla beraber (örn; ping google.com) yazarak yapabilirsiniz. Aynı işlemi tracert testi için de yapmalısınız. Daha sonra sonuçların ekran görüntüsünü bize online işlemlerden gönderebilirsiniz."
    Bu yazılan cevabın sorun ile alakasız olduğunu ve istenilen işlemin mümkün olmadığını kendileri ne izah etmiştim.

    2.5 ay aradan sonra müdürünüz ile görüşüp network ekibi ile görüşme talebimi iletmiştim. Bu sabah network ekibinizden Uğur Bey ile 1 saat kadar görüşerek arıza tespitini yaptık. Kendisi de bir çözüm bulamadı ve sorunu gördü.


    Konunun ciddi olduğunu ve kurumsal tarafa intikal ettiğini, sorunun çözümü için toplantı yapılacağını belirtti. Siz hala sorun yok kaydı kapattık yazıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 29 Eylül 2020; 10:46:32 >




  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 20.09.2020 tarihinde kapatılan kayıtta teknik uzmanlarımız tarafından verilen bilgi bu yöndedir. Ancak sonrasında network ekibimiz ile yaptığınız görüşme detaylarına ulaşamadım. Konu network ekiplerimize iletildiyse bu konuda arkadaşlarım gerekli tüm işlemleri yaparak bilgi verecektir.
  • Sayın mcgoktug;

    Konunuzu okudum. Çok teknik detaylardan anlamıyorum ama anladığım şu, bir cihazınız var ve bu cihaz bazen bağlantı kurabiliyor ama bazen kuramıyor. Bunun sebebi de Türknet'in sunucularının bazılarında DNS konfigürasyonunun olmayışı. Bunun yapılmasını ve sorununuzun çözüleceğini yazmışsınız. Anladığım bu açıkcası.

    Ben başta da ifade ettiğim gibi, teknik detaylardan çok anlamıyorum. Sadece şunu söylemek istiyorum. Diyelim Türknet bu problemi gidermedi. Size de cevap vermeyi tercih etmedi veya verdi ama yetersiz bir cevap verdi. Bu durumda müşteri (tamamen örnek) "düzelteceksiniz, yapacaksınız, yapmalısınız, cahilsiniz, cühelasınız, hiçbiriniz bir şeyden anlamıyorsunuz, birbirinizden haberiniz bile yok, sizi mahkemeye vereceğim, perişan edeceğim, her gün kayıt açacağım , her gün beni göreceksiniz sisteminizde" gibi/benzeri sözler söylediğinde bence olay tüm samimiyetini yitiriyor. Yanlış anlamayın siz demişsiniz demiyorum. Ben çok farklı bir şeyden bahsediyorum şu an. Forumda son zamanlarda işletmecileri tehdit eden o kadar çok mesaj gördüm ki. Beğenmiyorsan iptal eder geçersin ya da yasal yollara başvurursun, kullanıcı deneyimi olarak da benim böyle bir sorunum vardı, kendilerine anlattım ama çözmediler ben de servis sağlayıcı değiştirdim yazarsınız hepsi bu. Gerisi işletmecilerin kendi iç işleyişini ilgilendiren bir durumdur. Sırf bahsedilen problemleri gidermedi diye kimse aciz değildir, kimse de cahil değildir. O şekilde bir iç işleyiş sağlamak istemediği için yapmamıştır, yoksa gerekli teknik elemanları olmadığını sanmıyorum. Ayrıca hiçbir firmanın yüzde 100 müşteri memnuniyetini hedeflediğini sanmıyorum. Belirli bir yüzdenin mutsuz olacağını hesaplıyorlardır. İş bu sebepten dolayı, baktınız problem giderilmiyor, çok da kendinizi yıpratmayın, başka yerlere de yelken açmayı deneyin. Buradaki Türknet Destek olsun, sizi arayanlar olsun, tüm işletmecilerin çalışanları olsun maaşını alıp evine gidip ailesiyle vakit geçirmek isteyen insanlar. Kimsenin kimseyi darlamaya hakkı yok yani. Bir gün Türknet'in sahibini görürseniz onu darlayın iç işleyişini düzelt diye. Bunun dışında kimse seferberlik ilan etmiyor bizim problemlerimiz için, zaten neden etsin?

    Bir örnek vereyim. Bir gün bir kitap aldım. Kitabın üstü yamuk kesilmiş çok ufak bir şekilde. Yayınevine mail attım, değiştirelim dediler, gelen kitap da yamuktu. Ben de bildirdim, hepsi aynı dediler. Kitabın ilk sayfasında yazan matbaa yı aradım. Dedim kesme makinenizin bıçak açısından dolayı şu şu sebepten dolayı yamuk kesmiş (anladığım bir konu). Tek dedikleri farkındayız ama düzeltmek çok maliyetli. Bu kadar. Adam ne demiş oluyor, bende böyle ister al istersen de alma. Yayınevi ne diyor, ben bu matbaa ile çalışıyorum yamuk da kesse düz de kesse ben onunla çalışmaya devam edeceğim.E sana bana ne kalır, bir daha o yayınevinden ürün almazsın, kullanıcı deneyimini olumsuz puanlarsın vs. Gidip de "sizi twitter da rezil edeceğim cahiller siziiiiii" yazmazsın. Ya da yazabilirsin ama çok gülünç olur ve alacağın cevap benzer olur. Bir süre sonra da cevap atmazlar. Ya da yasal yolları denersin.


    Bu mesajım muhtemelen biraz da yanlış anlaşılacak ama gerçekten dikkatli okunur ise konu sahibi arkadaşın probleminden bahsetmediğim anlaşılacaktır. Kendisinin sorunu umarım düzelir. Ben çok daha farklı bir şeyden bahsetmek istedim sadece, konuyu görünce çağrışım oldu.

    Teşekkür ederim okuduğunuz için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Eylül 2020; 17:14:22 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yazınızı sonuna kadar okudum. İyi diyorsunuz hoş diyorsunuz ancak bu "maaşını alıp evine gidip ailesiyle vakit geçirmek isteyen insanlar" destek kayıtlarına koskoca 24 ya da 36 saatin içinde sadece 1 defa işlem yapıp cevap verince başka insanların psikolojisi bozuluyor. 1 günde çözülebilicek sorunlar sırf bu yüzden gereksiz yere uzuyor. İnsanlar para veriyor bu hizmete. Ara ara kontrol et bilgi ver işte ne diye boş yere oyalıyorsun insanları. Sorunu çözemeyince de biz bu sorunu çözemedik kusura bakmayın ya da size şöyle alternatifler sunalım demek yerine müşteriyi sürekli oyalayıp sonunda da destek kaydını şaka gibi cevaplarla kapatmaları insanları sinirlendiriyor doğal olarak. Tabi bu dediklerim dediğiniz davranışları sergileyen insanları haklı çıkarmıyor yanlış anlaşılmasın. Ayrıca her problem yaşadığında kaçıp gitmesi mi gerek insanların? Kaçtığı yerde de sorun çıkınca ne yapacaklar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar. Öncelikle mesajın için teşekkür ederim. Bu konuda çok haklısın. Firmalar az eleman ile çok iş yaptırmak mantığını benimsediği için, esasen 500 personel alması gerekirken 100 eleman alıyor ve bahsettiğiniz durumlar yaşanıyor.

    Ben de hiçbir zaman kaçmak, değiştirmek düşüncesinde olmadım. Zaman içerisinde baktım ki, firmalar internette etiket olmadıkça, yetkililere ulaşmadıkça sorunlar hallolmuyor. Bu çok üzücü bir durum. 4441444 numarasını arayıp arıza bildiren müşterinin süreci ile ceo ya ulaşıp arıza iletenin problemi aynı eşitlikte olmalı ama olmuyor. Bu biraz Türkiye deki şirket işleyişi veya işletmeci mantığı sebebiyle böyle.

    Evine ekmek götüren derken de, aslında hepimiz evimize ekmek götürüp ailemizle vakit geçirmek istiyoruz. Orada kastettiğim keşke birbirimizi hiç yormak zorunda kalmasak. Yani her şey daha kolay hallolsa. Biraz da temenniydi aslında.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    TheNightMare. T kullanıcısına yanıt
    Asıl sorun şu;

    Konu çok teknik bir detay içeriyor ve iletişime geçen müşteri temsilcisini konuya hakim olmaması çok normal. Zaten 2,5 yıldır başka sorunlar yaşadığım zamanlarda benimle iletişime geçen müşteri temcilerinin verdikleri cevaplardan ne kadar bir eğitim almış olabileceklerini az çok tahmin edebiliyorum. Konunun çok uzamaması için her defasında ioT cihazlar hakkında bilgi sahibimisiniz diye sorduğum her temsilci istinasız HAYIR cevabını verdi. Yazılı olarak anlattıklarım dışında 13 farklı telefon konuşmasında sorunun TTT(Tespit teşhis Tedavi) kuralına göre hepsini tane tane kendilerine anlatıp, anlayıp anlamadıklarını sordum. Her defasında cevap EVET oldu ancak sordukları ilave sorular yada istedikleri (ping ve tracert testi gibi absürt) şeyler konu ile çok alakasız olduğu için anlamadıklarını gördüm.


    Bunun üzerine konu ile ilgili olarak yetersizseniz lütfen beni network ekibi ile görüştürün talebimi her defasında ilettim. Çalışma prosedürü gereği bunu gerçekleştiremeyeceklerini belirttiler ve 2,5 ay boyunca aynı şeyi tekrar ettik durduk. 2,5 ay sonunda müşteri temsilcilerinden birine beni amir/müdür/süpervizör/üs birim yetkilisi kim varsa onunla görüştürmesini ve talebimi ona ileteceğimi söyledim. O şekilde üst birimden biri ile görüşebildim ve derdimi ona anlatınca ikna oldu ve 48 saat içerisinde network ekibinden birinin beni arayacağını söyledi. 5 gün geçtikten sonra bugün sabah gerekli görüşmeyi gerçekleştirdik. Uzaktan bilgisayarıma erişim sağlayarak kontroller yapıldı. Geçiçi olarak statik IP tanımlaması yapıldı ve sorunun devam ettiği görüldü.


    Sorun ise 2,5 ay önce benim de tespit ettiğim gibi Türknet DNS sunucularının cihaz yönlendirmesi arızası. Benim tarafımda yada cihazımda bir sıkıntı yok.

    Aynı dili konuştuğum bir destek elemanı ile sorunsuz ve sakin bir görüşmemiz oldu. Benim yaptıklarımı, " zaten tam da ben sizden onu yapmanızı isteyecektim siz zaten yapmışssınız" diyerek teyit etiği anlar oldu.

    Ben 2000'li yılların başında bilgisayarcılarda çalıştığım dönemlerde toplama bilgisayar hazırlayıp sattığımız bir müşteri her gün bilgisayarı bozuldu diye geri getiriyordu. Windows çökmüş. Kurup geri veriyorum ertesi gün yine geliyor. Sonunda sordum ne yapıyorsunuz da böyle oluyor diye. O zaman ki sabit disk boyutu 8GB kadar.

    Cevap: Bu windows klasörünü kullanmıyorum, içinde kullanmadığım çok dosya var, çok yer kaplıyor diye siliyorum.

    Türknet arıza kaydı açanların bir çoğunun modem yada wifi frekansı kaynaklı hız problemi yaşıyor. Sorun olmadığı halde sorun varmış gibi temsilcilere yükleniyorlar.


    Burada destek elemanlarının elma ile armutu ayırt etmesi tabi ki zor ama sizden gelen bilgileri sadece network birimine aktarıyorum, gelen cevabı size yazıyorum kısmı ne kadar yetersiz olduklarının bir işareti.


    Ben yurt dışında 55 derece sıcak altında şantiyede bir sürü kimyasal toza, çimentoya maruz kalıp sağlık problemleri yaşıyorsam, günde bazen 15 saat mesai yapıp 2 saat uyku ile ertesi gün işe gitmek zorunda kalıyorsam işimin hakkını yine de vermeye çalıştığım içindir.

    Hiç bir meslek kolay yada zor değil. Herkesin mesleğine saygı duyuyorum ancak mesleki yeterlilik çok önemli.

    Sonuç olarak sorunun çok kritik olduğu, ioT cihazların günden güne arttığı bugünlerde sorun yaşayan yada yaşadığı halde farkında olmayan/dile getirmeyen insanların olması muhtemel. Bugün ben basit bir evrensel kumanda sorunu yaşıyorum ancak yarın öbür gün buzdolabım internete bağlanmıyor, çamaşır makinem bildirim göndermiyor dedikleri zaman çaresiz kalacaklar.

    Bireysel olarak benim problemimin çözülmesi dışında Turknet'in bu konu hakkında ülke genelinde bir çözüm bulması gerekiyor.

    Bu yüzden konu kurumsal birime aktarılmış ve konu ile ilgili toplantı yapılacağı belirtildi. Geçici olarak statik IP tanımlandı ve internet trafiğim izleniyor. Çözüm bulmak adına ilk adım nihayet 2,5 ay sonra bugün atıldı. Umarım en kısa sürede çözülür.




  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Mesajınız için çok teşekkür ederim. Kısacası, koltuğu olanın liyakatı, liyakatı olanın koltuğu olmaması durumu mu, ne dersiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Orada çalışan kişilerin mezuniyet durumlarını, mesleklerini yada aldıkları eğitimleri bilmeden bunu söylemek hata olur. Herkesin her konuda bilgili olması da beklenemez ancak sorun ortaysa bana benim yazdığım mesajları okuyarak, hazırlıksız sözlüye kaldırılmış öğrenci gibi kekelemeri yerine, konuya hakim çözüm odaklı bir temsilci ile telefon görüşmesi yapmayı tercih ederim. Nihayetinde biz onları arayamıyoruz. Yalnızca onlar ararsa konuşabiliyoruz.

    2 telefon görüşmesi öncesinde arayan temsilciye ne için aradığını sordum. Çözüm mü buldunuz dedim. 1 haftadır cevap yazmıyorsunuz diye mesaj bırakmışsınız o yüzden aradım dedi. 1 hafta boyunca cevap yazmadıklarına mı kızayım, sırf gönlümü eğlemek ve gazımı almak için aradıklarına mı üzüleyim bilemedim. Gerçekten içler acısı bir durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 30 Eylül 2020; 0:26:20 >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam. Bu güzel sohbet için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 35089114 numaralı destek kaydım 2 ay 17 gündür çözülmediği halde kapatılmış. Sorun hala devam ediyor. Üstelik kaydı göremediğimi de belirtmiştim. Bununla ilgili olarak

    36501758 numaralı destek kaydını oluşturdum fakat cevap hanesi olmadığı için cevap yazamadım ve bu kayıt da kapatıldı. 


    Son olarak 36869546 numaralı kaydı açtım, "Merhaba,ben Yusuf İ. kaydınıza istinaden detaylı kontrol ve incelemeleri sağlayarak en kısa sürede konuyla ilgili bilgi vereceğiz bu süreçte anlayışınızı rica eder iyi günler dileriz." yazılarak destek kaydım kapatılmış. Konu çözüme kavuşmadığı halde 3 destek kaydı da tarafınızdan kapatıldı. @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 6 Ekim 2020; 10:15:7 >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorun için teknik ve network ekibimize bildirimde bulundum. Onlardan bilgi alarak sizinle paylaşacağım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.