Şimdi Ara

n11'den xiaomi redmi note 5 alanlar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.026
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2018 yılı 11. ayında xiaomi redmi note 5 (Türkiye garantili) almıştım. Cep telefonu ekranında arıza oluşunca ilk olarak evofone teknik servise gönderdim. arızaya kullanıcı hatası dediler, ücret istediler ve ürünün garantisi olmadığı belirtildi.garanti 11. ayda dolması gerekiyordu ürünü genpa servisine gönderdim xiaomi Türkiye garantili ürünlere hizmet vermekteyiz, sizin cihazınız xiaomi Türkiye garantisi altında değil dediler. kısacası n11 den mishop1 mağaza adı cep telefonu alan arkadaşlar Türkiye garantili olmayan cihaz gönderilmiş olabilir. Türkiye garantisi olup olmadığı konusunda genpaya mail atarak da araştırma yapabilirler. ben Türkiye garantili ürün yerine ithalatçı garantili ürün gönderildi şeklinde tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. sonuçlanınca paylaşım yaparım. sizlerde mağdur olmamak için veya elinizdeki telefonu ithalatçı garantili gönderildiği için telefonunuzun ücretini geri alabilirmek için araştırmanızı tavsiye ederim.



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.