Şimdi Ara

Polo'dan Egea'ya Geçmek? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
4.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Polo mu at

    Polo'dan Egea'ya Geçmek?
  • Hardwired kullanıcısına yanıt
    Yani siz şu an 2012 model poloyu öyle mi görüyorsunuz?
    Şayet öyle görüyorsanız hangi ilde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bı showrooma uğrayın kapısını açıp bakın. 2012 model boş polo şu an benim gözümde 4 teker bir de direksiyon çünkü. Yanlışlik olmasın diye söylüyorum bahsettiğimiz aracı kullandım. Onun 1.0 TSI olanı vardı yanlış bilmiyorsam turbolu onu da kullandım. (tam bilmiyorum ama daha yeniydi) 2013 Corsa d kullandım, 2016 ve 17 golf kullandım. 2017 Clio kullandım. 2017 Astra 2017 Civic 2015 superb kullandım. 2017 Ibiza kullandım. 2018 model c elyse kullandım. Arada atladigm arabalar olmuş olabilir fakat tecrübe ve kıyas yapma anlamında bir müsade ederseniz şöyle söyleyeyim, bundan 10 sene sonra 2012 polo 28 yaşında oluyor. Dökülür. Trim sesi 25 30 bin civarı başlıyor bilmiyorsanız diye söyleyeyim. Sanayiden iyi bir usta ile kanka olursunuz. Bagaja da yedek 1l yağ koyar gezersiniz sıkıntı yok, yürümesine yürür bir şekilde. Yani ne hayal ediyorsunuz bilmiyorum ama bundan on yıl sonra eşek yine eşek. Daha yaşlı eşek. Maalesef millet c segmentinden yukarı arabaları görmeyince poloyu iyi araba saniyor. Mevzubahis Egea mevzu bahis poloyu (2012 trendline hani 10 yıl sonra da vw olan) bugün de 10 yıl sonra da havada karada döver. Donanım anlamında da sürüş zevki olarak da.
    Atla eşek kıyaslanamaz. B segmenti boş paket araçla C segmenti herhangibir araç kıyaslanamaz. Golfle egeayi kiyaslayalim derseniz ona hay hay. Paran varsa golf alırsın. Golfun dolusu egeanin dolusunu döver. Ama yoksa egea alırsın. Golfun baz paketine vereceğin parayı egeanin orta dolusuna verirsin biraz daha az yakar çok kacarsin. Arabadan az buçuk anlayan herkes Vw in fiyatlarının verdiklerine oranla yüksek olduğunu görür. Alırken de satarken de bu böyle. Ben şahsen tüccar değilim aldığım arabaya keyifle binmek istiyorum. Aynı segmentte golf ile Civic arasında kaldim. Civic seçtim. Daha geniş daha yakışıklı (öznel) donanım olarak aynı paraya çok daha dolu bir araç aldım. Çok parası olan gitsin golf alsın. Bir aracın piyasası iyi diye araç iyi olacak diye bir şey yok. Clio yu 2 haftada güzel bir rakama Cat diye sattım. Hatta benden 3 hafta sonra üstüne 10 koyup tekrar sattılar. Clio çok iyi araç mı? Bu nasıl bir mantık? Clio B segmenti ucuz (malesef bizde pahalı) bir araç. Şehir içi ufak tefek yakıt tüketimi odaklı a noktasından b noktasına varmak için. Benim aracım icon paketti. Deri koltuk dijital klima, multimedya vs gayet sınıfının dolu araciydi. Trendline diye polo alıp TFT ekrana bakacagima iki üç sene daha yeni 90bg dizel Clio aldım. Hemen hemen aynı paraya aldım. Daha keyifli kullandim yakıta az para verdim. Aman Vw olsun birinci viteste yokuş çıkayım demedim. Verdiğim paraya ne aldığım onemli benim için. iki sene sonra kaça satarım diye düşünüp iki sene boyunca daha vasat bir araca binmek bana mantıksız geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8AC7DD5C3 -- 16 Eylül 2020; 23:33:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8AC7DD5C3

    Forum bilgi paylaşım yeridir, bilmiyorsan sus arkadaşım. egea yi ne sanıyorsunuz bilmiyorum ama arkadastaki polo da matah bir araç değil. Para varsa imkan varsa geçilir. Egea nin işçiliği malzeme kalitesi C segmentinin en ucuzu buna diyecek bir şey yok da boş polo kadar da değil. Şu vw Türkiye de niye bu kadar çok seviliyor tutuluyor gerçekten niye bu kadar abartılıyor hiç anlamıyorum anlayamayacagim. Boş polo ile egea kiyasliyoruz polo kazanıyor şaka mısınız? Boş B segmenti vs orta C segmenti. Yani ikisini de sürmeye gerek yok bu kıyaslamayı yapabilmek için ama fikriniz yoksa da kafa bulandirmayin.
    Aynen katılıyorum, zannedersin BMW den bahsediyoruz Yok 10 sene sonra Polo yine Polo olurmuş , Polo 10 sene sonra 18 yaşında olur. Komik komik yorumlar. Araba da oturacak yer yok. 8 sene arabaya binmesen yaşlanır , boyası , döşemesi, plastik aksam , kablo vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aserkang -- 16 Eylül 2020; 23:47:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamyonlarkavuntaşır

    egea için üşenmesem tablo hazırlayacağım, 2005 altı feleğin çemberinden geçmiş c sınıfı, 2015 altı donanımsız b sınıfı gibi araçlardan egeaya kesinlikle geçilir.
    bir yakınımda sandero var 2015, 'ya egeaya geçip ne yapayım' diyor. soruyorum geçmeyip sandero yla ne yapıyorsun?
    Tabloya gerek yok hocam basitçe:

    2012 Polo vs 2020 Egea

    GENEL
    -> Çok çok çok daha geniş iç hacim ( bagaj hacmi 280 vs 520 lt - diz mesafesinden hiç bahsetmiyorum bile)
    -> Daha düşük emisyonlar (kimin umrundaysa)

    KOZMETİK (Zevkler ve renkler tartışılmaz burayı uzun uzadıya yazmıyorum)
    -> LED far
    -> 16" jant

    KONFOR
    ->Elektrikli, Isıtmalı Yan Aynalar
    ->Otomatik klima

    GÜVENLİK
    ->TMPS var. Lastiğe havayı vur inene kadar devam. Gerçi çoğu insan jant yere değene kadar fark etmeden kullanıyor arabayı ya neyse.
    -> Fazladan 4 hava yastığı (2 vs 6)

    TEKNOLOJİ
    -> 7'' dokunmatik tablet ekran (uConnect var. Meraklısı baksın.)
    -> Bluetooth bağlantısı (2012 senesinde de BT vardı aslında ama VW unutmuş demekki.)
    -> Daha tatminkar hoparlör. (Çok kaliteli demiyorum ama polodan sonra uzun bir süre alışana kadar ben ne dinliyormuşum diyeceksiniz.)

    Yani özetle bu kıyaslamadan Egea katil çıkar. Poloyu katleder. Nitekim öyle de olmalıdır. C segmenti bir araçla B segmenti zavallı polonun boş paketini kıyaslıyoruz. Hani desek ki 2020 polo dolu paket olsun onu kıyaslayalım, yine bir nebze mantık ararım ama durum ortada.

    Kişisel fikrim: Fiat gerek malzeme kalitesi gerek işçilik gerek sürüş dinamiği olarak C segmentinin yüz karası. Leon astra civic golf herhangibirini sürdükten sonra gerçekten farkı hissedip teneke bu diyebilirsiniz. Buna hiçbir sözüm yok. Ama 2012 polo? Paran varsa geçersin hocam çok net. Bu yaptığımız kıyaslamada 2012 trendline polo bir at değil. Urban Plus Egea at olur polo seyrek düşer. Çok net. Geçtikten sonra da asla pişman olmazsın, asla poloyu aramazsın. 10 sene sonra falan diye çıkanlar için bir kez daha tekrarlamak isterim, 10 sene sonra fiyatları ne olur? Arada 8 yaş fark olmadan daha mantıklı bir kıyaslama yapalım.Polo'dan Egea'ya Geçmek?
    Bir yaşında polo boş, bir yaşında egea urban plus. 2019 ikisi de tramersiz hatasız 10binde olarak seçtim. Ortalama fiyatları böyle. Alırken peşinen fazla verip satarken de pahalıya satmak size kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8AC7DD5C3 -- 17 Eylül 2020; 0:47:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hardwired

    egea zaten dandik bir araba. yol tutuşuyla komforuyla sınıfının en ucuzu ve bana göre kötülerinden birisi. beklenti meselesi kısaca. ben gidip de sıfır diye dandik arabaya binmem.
    Fiyat olarak kıyaslayın B segmenti fiyatına C segmentine yakın bir araba. Evet kesinlikle C segmenti standartlarını karşılamıyor. Ama bu fiyata daha ne olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8AC7DD5C3

    Tabloya gerek yok hocam basitçe:

    2012 Polo vs 2020 Egea

    GENEL
    -> Çok çok çok daha geniş iç hacim ( bagaj hacmi 280 vs 520 lt - diz mesafesinden hiç bahsetmiyorum bile)
    -> Daha düşük emisyonlar (kimin umrundaysa)

    KOZMETİK (Zevkler ve renkler tartışılmaz burayı uzun uzadıya yazmıyorum)
    -> LED far
    -> 16" jant

    KONFOR
    ->Elektrikli, Isıtmalı Yan Aynalar
    ->Otomatik klima

    GÜVENLİK
    ->TMPS var. Lastiğe havayı vur inene kadar devam. Gerçi çoğu insan jant yere değene kadar fark etmeden kullanıyor arabayı ya neyse.
    -> Fazladan 4 hava yastığı (2 vs 6)

    TEKNOLOJİ
    -> 7'' dokunmatik tablet ekran (uConnect var. Meraklısı baksın.)
    -> Bluetooth bağlantısı (2012 senesinde de BT vardı aslında ama VW unutmuş demekki.)
    -> Daha tatminkar hoparlör. (Çok kaliteli demiyorum ama polodan sonra uzun bir süre alışana kadar ben ne dinliyormuşum diyeceksiniz.)

    Yani özetle bu kıyaslamadan Egea katil çıkar. Poloyu katleder. Nitekim öyle de olmalıdır. C segmenti bir araçla B segmenti zavallı polonun boş paketini kıyaslıyoruz. Hani desek ki 2020 polo dolu paket olsun onu kıyaslayalım, yine bir nebze mantık ararım ama durum ortada.

    Kişisel fikrim: Fiat gerek malzeme kalitesi gerek işçilik gerek sürüş dinamiği olarak C segmentinin yüz karası. Leon astra civic golf herhangibirini sürdükten sonra gerçekten farkı hissedip teneke bu diyebilirsiniz. Buna hiçbir sözüm yok. Ama 2012 polo? Paran varsa geçersin hocam çok net. Bu yaptığımız kıyaslamada 2012 trendline polo bir at değil. Urban Plus Egea at olur polo seyrek düşer. Çok net. Geçtikten sonra da asla pişman olmazsın, asla poloyu aramazsın. 10 sene sonra falan diye çıkanlar için bir kez daha tekrarlamak isterim, 10 sene sonra fiyatları ne olur? Arada 8 yaş fark olmadan daha mantıklı bir kıyaslama yapalım.
    Bir yaşında polo boş, bir yaşında egea urban plus. 2019 ikisi de tramersiz hatasız 10binde olarak seçtim. Ortalama fiyatları böyle. Alırken peşinen fazla verip satarken de pahalıya satmak size kalmış.

    Alıntıları Göster
    Güvenlik konusunda polo da 2 hava yastığı varken egea da 6 hava yastığı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    Gözümden kaçmış hocam düzeltelim :) Gavur Alman airbag koymayı da unutmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jademugla kullanıcısına yanıt
    Polo'nun motor 1.2 (TSI değil), Egea 1.4 Fire.
  • 1.4 Fire motoru elektrikli bisikletime bile taktırmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012-2013 model herhangi bir B segment araçtan,

    Polo, Clio, İbiza, Corsa, Yaris, C3 hepsinden 2020 Egea ya çok net geçilir.

    2012 C Segment olsa geçmem ama hem model yenilemek hem donanım fazlalığı açısından, hem genişlik açısından hem de piyasa şartlarındaki en uygun araçlar arasında bence en iyi seçenek olduğu için geçerdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben sizin yerinizde olsam Corsa ya yönelirdim kesinlikle yeni corsaları çok beğeniyorum donanım olarak oldukça dolu ve diri bir araba. Muaidillerine kıyasla çok daha iyi. Ötv konusunda da %45 ile en avantajlı araba
  • Ben sizin yerinizde olsam Corsa ya yönelirdim kesinlikle yeni corsaları çok beğeniyorum donanım olarak oldukça dolu ve diri bir araba. Muaidillerine kıyasla çok daha iyi. Ötv konusunda da %45 ile en avantajlı araba
  • donanımhaberde son 3 yılda tartışılan en fazla konu Egea' dır. Günde 5 farklı Egea konusu açılıp sayfalarca tartılışıyor. Bence sitenin adı egehaber, egetartışma gibi isimlerle değiştirilebilir. En kötü ihtimalle farklı bir domain ismiyle egea.donanımhaber.com diye yönlendirilme yapılabilir.

  • Kesinlikle geçilir. Gerek donanım gerek güvenlik olarak Urban Plus Egea Trendline Polodan daha iyidir.

  • 1.4 motorlu egea dandik bir araba sanacağız öyle mi?

    Bu aracın dandik olduğu zaten herkesin malumu. Tartışmaya açık bir konu mu? C segmentte daha kalitesiz bir araç daha kötü bir motor nerede?

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.