Şimdi Ara

Vodafone un 21 gündür arızama müdahale etmemesi..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 25 ağustos tarihli arıza kaydı başlattım ne ilgilenen var ne de olumlu olumsuz dönüt veren her gün arayıp aciliyet notu düşmekten başka bir şey yapmıyorum. 2 aydır aboneleriyim bu hizmet verenlerin.
    Şimdi iptal edersem taahhütü 21 gün internet arızamın çözülmeyişini ve mağduriyetimi gösterebilir miyim cayma bedeli vs için?



  • https://tuketici.btk.gov.tr/

    Buraya yazabilirsiniz.

    Arızalarda 48 saatten sonrası için faturadan indirim talep edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    https://tuketici.btk.gov.tr/

    Buraya yazabilirsiniz.

    Arızalarda 48 saatten sonrası için faturadan indirim talep edebilirsiniz.
    sadece indirim mi hocam bunu zaten biliyorum, ben 3 hafta mağdur edildikten sonra önüme bir cayma bedeli gelecek mi onu merak ediyorum?
  • Hyperior kullanıcısına yanıt
    Elbette gelir. Gelmemesi için tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Lehinize sonuçlanır ise cezasız iptal olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Elbette gelir. Gelmemesi için tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Lehinize sonuçlanır ise cezasız iptal olacaktır.
    Benim de 8 gündür internetim yok, yasal bir süre var mıdır cayma bedelsiz iptal için?
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    Arızalar 48 saat içerisinde çözülmelidir. Çözülmüyor ise devamındaki günler için faturadan tutar düşümü talep edebilirsiniz. Cayma bedelsiz iptal için Tüketici hakem heyetine başvurup ayıplı hizmet olduğunun belgesini almanız gerekiyor, yani bu yönde karar olmadıkça her zaman cayma bedeli yansıyacaktır.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Yönetim kurulundan biri ile iletişime geçtim, şikayetimi ona ilettim, hemen genel merkezden arıyoruz ilgileniyoruz dediler. Bunlar kolaydan anlamıyor ama yine de bunlardan kurtulmak için köydeki eve adresimi taşımayı düşünüyorum. Orada altyapı olmadığı için iptal etmek zorunda kalacaklar. ancak kafama takılan şuan evdeki su elektrik vs benim üzerime, onlar adres değişikliğinden etkilenir mi? etkilenmez ise geçici süreyle köye taşıyıp tekrar adrese aldırmak istiyorum.
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    Ararlar umarım.

    Hocam bilmiyorum vallahi. Dilerseniz elektrik su işletmecisi ile görüşün.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Dün şikayetimi yazdıktan sonra genel merkezden birkaç kez farklı bölüm müdürleri aradı. Belli ki tutuşmuşlar, kendilerine de söyledim illaki sorunumun çözülmesi için üstten birinin mi size talimat vermesi gerekir dedim. Nakil konusunu da detaylı inceleyeceğim, bir an evvel bunlardan kurtulmak lazım. Anladımki bu ülkede ttnet ve superonline harici hiçbir yerden internet hizmeti almamak lazım. altyapısı olsa bile desteği aynı olmuyor maalesef.
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    Tabiki sizin tercihiniz hocam. Aramaları iyi olmuş ama sorun çözüldü mü?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Dediklerine göre çözdüklerini söylediler. İnternet bağlantısı da normaldi.
    Telafi indirimi tanımlayacaklarmış, sanki kendi kesesinden veriyor, kanuni hak olan bir şeyi.
  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz hocam. Benim de şöyle bir sıkıntım var.

    https://forum.donanimhaber.com/eve-kadar-fiber-geliyor-umraniye-istanbul--144313559

    Maalesef açtığım kayıtlara dönüş olmuyor. Akıbetini sorgulayamıyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.