25 ağustos tarihli arıza kaydı başlattım ne ilgilenen var ne de olumlu olumsuz dönüt veren her gün arayıp aciliyet notu düşmekten başka bir şey yapmıyorum. 2 aydır aboneleriyim bu hizmet verenlerin. Şimdi iptal edersem taahhütü 21 gün internet arızamın çözülmeyişini ve mağduriyetimi gösterebilir miyim cayma bedeli vs için?
Arızalarda 48 saatten sonrası için faturadan indirim talep edebilirsiniz.
sadece indirim mi hocam bunu zaten biliyorum, ben 3 hafta mağdur edildikten sonra önüme bir cayma bedeli gelecek mi onu merak ediyorum?
Hyperior
kullanıcısına yanıt
Elbette gelir. Gelmemesi için tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Lehinize sonuçlanır ise cezasız iptal olacaktır.
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Elbette gelir. Gelmemesi için tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Lehinize sonuçlanır ise cezasız iptal olacaktır.
Benim de 8 gündür internetim yok, yasal bir süre var mıdır cayma bedelsiz iptal için?
MegaWolt38
kullanıcısına yanıt
Arızalar 48 saat içerisinde çözülmelidir. Çözülmüyor ise devamındaki günler için faturadan tutar düşümü talep edebilirsiniz. Cayma bedelsiz iptal için Tüketici hakem heyetine başvurup ayıplı hizmet olduğunun belgesini almanız gerekiyor, yani bu yönde karar olmadıkça her zaman cayma bedeli yansıyacaktır.
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Cevap için teşekkürler. Yönetim kurulundan biri ile iletişime geçtim, şikayetimi ona ilettim, hemen genel merkezden arıyoruz ilgileniyoruz dediler. Bunlar kolaydan anlamıyor ama yine de bunlardan kurtulmak için köydeki eve adresimi taşımayı düşünüyorum. Orada altyapı olmadığı için iptal etmek zorunda kalacaklar. ancak kafama takılan şuan evdeki su elektrik vs benim üzerime, onlar adres değişikliğinden etkilenir mi? etkilenmez ise geçici süreyle köye taşıyıp tekrar adrese aldırmak istiyorum.
MegaWolt38
kullanıcısına yanıt
Ararlar umarım.
Hocam bilmiyorum vallahi. Dilerseniz elektrik su işletmecisi ile görüşün.
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Dün şikayetimi yazdıktan sonra genel merkezden birkaç kez farklı bölüm müdürleri aradı. Belli ki tutuşmuşlar, kendilerine de söyledim illaki sorunumun çözülmesi için üstten birinin mi size talimat vermesi gerekir dedim. Nakil konusunu da detaylı inceleyeceğim, bir an evvel bunlardan kurtulmak lazım. Anladımki bu ülkede ttnet ve superonline harici hiçbir yerden internet hizmeti almamak lazım. altyapısı olsa bile desteği aynı olmuyor maalesef.
MegaWolt38
kullanıcısına yanıt
Tabiki sizin tercihiniz hocam. Aramaları iyi olmuş ama sorun çözüldü mü?
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Dediklerine göre çözdüklerini söylediler. İnternet bağlantısı da normaldi. Telafi indirimi tanımlayacaklarmış, sanki kendi kesesinden veriyor, kanuni hak olan bir şeyi.
MegaWolt38
kullanıcısına yanıt
Haklisiniz hocam. Benim de şöyle bir sıkıntım var.