Şimdi Ara

'Atmosferik Motor + Manuel Vites' kombinasyonu tekrar yükselişe geçer mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
8.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    "O paralara TURBOLU araç" bulunsa haklısınız ama maalef çok yok. Verdiğiniz örneklerden gideyim:

    -1.3 multijet 155 bin lira iken birebir aynı donanım 1.4 motor 124 bin lira. Birçok insan sırf motoru daha güçlü diye 30 bin lira fazla vermez (%24 daha pahalı)

    - Sandero için de 140 çok ama çok pahalı (Zaten satılmıyor odd verilerine bakınca) Onun yerine 0.9 Eski Clio'lar 120 bin lira. Belki o tercih edilebilir (Ki Egea 1.4 Fire motora göre çok fazla bir artısı yok performans olarak ve ona göre çok daha donanımsız)

    Alıntıları Göster
    Ben geçen sene 90bin e almıştım 1.3 multijet urban plus egea yı. O tarihte 68 bin civarlarına 1.4 egea alınıyordu, performans olarak 1.4 benzinli işimi çok rahat görüyordu, sırf şu yağ yakma muhabbetine 20 küsürbinlira fazla verip 1.3 dizel almıştım, çok gitgel olmuştum hatta bir ara 1.6 benzinliye de düşünmüştüm.
    Şimdi iyiki de almışım diyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    @emrcnd

    4.5 yakanlar var. Siz nasıl 6.0 altını göremiyorsunuz?
    Haklısınız geçen çok ama çok dikkatli kullandım 2.7 LT yaktı

    "Atmosferik Motor + Manuel Vites" kombinasyonu tekrar yükselişe geçer mi?




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Taa 1925'te bu problemi çözmüşler. Suyu benzin ile ısıtıyor, dolayısıyla kömür derdi yok. Yakıtı çok harlı yaktığından dolayı da kısa sürede basınç oluşturup yürür hale geliyormuş.
    Su da çok problem değil çünkü geri dönüşümlü sistem, buhar dışarı atılmıyor yoğuşturulup depoya geri gönderiliyor. Bu sayede 2000-2500 km gidebiliyormuş su ilave edilmeden.
    Kazanı da otomatiğe bağlamışlar, basınç düştükçe kendi kendine aktif olup tekrar ısıtıyor. Şanzıman da yok zaten motorlar direkt tekerlere bağlı. 1300 nm torku varmış makinenin daha 1 devirden itibaren.
    Günümüz teknolojisiyle yapılsa ortaya çok acayip bir şey çıkardı orası kesin, ama elektrikli/hibrit benzinli araçlar varken verimlilik ve kolaylık açısından mümkün değil rekabet edemez orası ayrı konu.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Taa 1925'te bu problemi çözmüşler. Suyu benzin ile ısıtıyor, dolayısıyla kömür derdi yok. Yakıtı çok harlı yaktığından dolayı da kısa sürede basınç oluşturup yürür hale geliyormuş.
    Su da çok problem değil çünkü geri dönüşümlü sistem, buhar dışarı atılmıyor yoğuşturulup depoya geri gönderiliyor. Bu sayede 2000-2500 km gidebiliyormuş su ilave edilmeden.
    Kazanı da otomatiğe bağlamışlar, basınç düştükçe kendi kendine aktif olup tekrar ısıtıyor. Şanzıman da yok zaten motorlar direkt tekerlere bağlı. 1300 nm torku varmış makinenin daha 1 devirden itibaren.
    Günümüz teknolojisiyle yapılsa ortaya çok acayip bir şey çıkardı orası kesin, ama elektrikli/hibrit benzinli araçlar varken verimlilik ve kolaylık açısından mümkün değil rekabet edemez orası ayrı konu.

    Yalnız ne kadar güzel yenilemişler aracı hayran kaldım. 3-4 modern araba parası harcanmıştır üzerine muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • redmaner kullanıcısına yanıt
    Jay Leno bu konuda muhteşem hocam. Üstelik klasikleri yenileyip müzeye falan koymuyor, düzenli olarak trafiğe çıkarıp kullanıyor. Efsane bir şey.
    Kanalını şuraya bırakayım çok acayip şeyler var:https://www.youtube.com/c/jaylenosgarage/videos

    Şu mesela, 1909 elektrikli araç:




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Çok iyi denemeymiş gerçekten çok beğendim
  • Şu Duster 4x4 olsa direkt olarak alırım tam böyle bir araç lazım bana dağ-tepe gezecek.
  • Atmosferik candır; Bildiğin züğürt tesellisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    Haklısınız geçen çok ama çok dikkatli kullandım 2.7 LT yaktı



    Alıntıları Göster
    Toyota'ya gönderin de fabrika verilerini güncellesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim gibi hem donanım hem de performans açısından beklentisi büyük olmayan ortalama kullanıcıların tercihi atmosferik manueldir. 2009 Focus, 2012 Astra J Sedan, 2018 Corolla ve sonuncusu 2020 Kia Sportage. Hepsi benzinli baz versiyon manuel. İkinci elle uğraşmam, sıfır olsun kafam rahat olsun diyenlerinim. Çevremdeki çoğu onsan İki-üç yaşında dizel donanımlı almak varken niye sıfır baz alıyorsun diyor ama tercih meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmez.
  • Uzulerek haber veriyorum ki, corolladan 1.6 motor kalkıyor. Yeni seriler lpg uyumu olmayan 1.5 motor ile gelecek.(yarislerdeki motor) ancak guc durumu ne olur, onlar da 111 bg mi olur orasini kestiremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik V8 bile olsa, Turbonun verdiği tadı vermiyor, Turbo olacak tamam da motor da hacimli olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    Atmosferik V8 bile olsa, Turbonun verdiği tadı vermiyor, Turbo olacak tamam da motor da hacimli olacak.
    atmosferik v8 bile olsa turbonun verdiği tadı vermiyor mu taksici falan mısınız hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netstat

    atmosferik v8 bile olsa turbonun verdiği tadı vermiyor mu taksici falan mısınız hocam?

    Alıntıları Göster
    Yok taksici değilim, iki aracı da senelerce kullanmış biri olarak, şimdi tekrar düşündüm de tadları farklı ama V8 de, 2 Lt Turbo da güzel ve tatmin edici...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok mu arttıran,dur ben attırayım biraz da atmosferik V12 6 bin motor bile olsa 0,99 turbo motorun zevkini vermiyor. Yokuşlarda çdgsdfsfç....Tamam taşlamayın hemen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozandr

    Uzulerek haber veriyorum ki, corolladan 1.6 motor kalkıyor. Yeni seriler lpg uyumu olmayan 1.5 motor ile gelecek.(yarislerdeki motor) ancak guc durumu ne olur, onlar da 111 bg mi olur orasini kestiremiyorum.
    Bu çok önemli bir bilgi hocam kaynağınız neresi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Taa 1925'te bu problemi çözmüşler. Suyu benzin ile ısıtıyor, dolayısıyla kömür derdi yok. Yakıtı çok harlı yaktığından dolayı da kısa sürede basınç oluşturup yürür hale geliyormuş.
    Su da çok problem değil çünkü geri dönüşümlü sistem, buhar dışarı atılmıyor yoğuşturulup depoya geri gönderiliyor. Bu sayede 2000-2500 km gidebiliyormuş su ilave edilmeden.
    Kazanı da otomatiğe bağlamışlar, basınç düştükçe kendi kendine aktif olup tekrar ısıtıyor. Şanzıman da yok zaten motorlar direkt tekerlere bağlı. 1300 nm torku varmış makinenin daha 1 devirden itibaren.
    Günümüz teknolojisiyle yapılsa ortaya çok acayip bir şey çıkardı orası kesin, ama elektrikli/hibrit benzinli araçlar varken verimlilik ve kolaylık açısından mümkün değil rekabet edemez orası ayrı konu.



    Bu benzinle isitma fikri yiymis bak ama anlamadigim nokta vites yoksa 1300nm yi nasil zaptediyorlar? Yani mesela arabayi park ederken azcik gaza bassan 1300nm şlaak diye vurmayacak mi aksa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Vizyonsuzluk degilde işlerine gelmemezlik diyelim

    Biraz da Aman ali riza bey agzimizin tadi kacmasin modu da hakim tabi ozeellikle toyotada.

    Adamlar sorunsuzlugu namus meselesi olarak goruyorlar. Bu sebepten riske girmeye hayatta tahammulleri yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.