Şimdi Ara

'Atmosferik Motor + Manuel Vites' kombinasyonu tekrar yükselişe geçer mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
8.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @emrcnd

    4.5 yakanlar var. Siz nasıl 6.0 altını göremiyorsunuz?
  • Sence 20. yy baslarindaki buharli lokomotifler tekrar yukselise gecer mi? Suanki 600kmh hizla vagin cekebilen elektrikli manyetik lokomotiflerin yerini tekrar alir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ha ruh var mi dersen tabikibyok derim. O lokomotif kazanina kürekle odun kömür basmak, is ve küller ile ugrasmak, kazandaki su cok isininca yusuf yusuf etmek, vardigin yerde kazani sondürmek vs vs bunlar hoş ugraslar.

    Simdikilerde ne ses var ne soluk. Raylara bile temas etmeden uzay boslugunda gider gibi 600le gidiyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ha ruh var mi dersen tabikibyok derim. O lokomotif kazanina kürekle odun kömür basmak, is ve küller ile ugrasmak, kazandaki su cok isininca yusuf yusuf etmek, vardigin yerde kazani sondürmek vs vs bunlar hoş ugraslar.

    Simdikilerde ne ses var ne soluk. Raylara bile temas etmeden uzay boslugunda gider gibi 600le gidiyorlar.
    hocam bazen sen bile ne anlattığını anlamıyorsun değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zibidi Gonzales

    hocam bazen sen bile ne anlattığını anlamıyorsun değil mi?

    Alıntıları Göster
    Valla ben de bilmiyorum Babamin hayrina konusuyorum iste

    Hep sabah haberleri yuzunden. Sabah haberleriyle gune baslayinca boyle oluyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kategoriden devam ederiz belki...

    https://www.sahibinden.com/renault-r-12?sorting=price_desc#/


    "Uluslararası Kredi Derecelendirme Kuruluşu olan Moody's, Türkiye ekonomisi için en düşük notu verdi ve notumuzu B1'den B2'ye indirerek tüm hayallerimizi yıktı!

    Derecelendirmede bundan kötüsü yok! Türkiye'nin tarihinde aldığı en düşük, en berbat not bu…"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atmosferik benzinlilerde lpg alternatifi olmasa, turbo benzinli modeller çok daha fazla satılırdı bence. hem aynı aracın dizeli kadar fiyat makası çok açık değil hem de sarf malzeme ve bakımı dizele göre, 'görece' daha uygun fiyatlı.

    sayılan bütün motorları kullanmış bir kullanıcı olarak, yok kanser ediyor, yok gitmiyor diyenleri anlamıyorum atmosferik benzinli motor için. beklentiyi karşılıyor bana kalırsa, tabi beklentiyi hangi seviyede tuttuğuna bağlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kamyonlarkavuntaşır kullanıcısına yanıt
    Özellikle fiyatları düşünüldüğünde çok uygun makineler hepsi.

    Beklenti dediğimiz şey fiyattan bağımsız olmamamlı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    Şu an için araba bulunmuyor zaten 1.4 Fire Urban Plus Egeaya isim yazmıyorlar. Farazi konuşuyoruz şimdilik araba gelirse sektör aşağı yukarı belli olur.

    30.000Tl çok para değil günümüz için eskiden çok paraydı şu an için büyük bir meblağ değil. Bir kısmıda zaten amorti edilecek tercih edilebilir bir seçenek...

    Ben şu an atmosferik otomatik araç kullanıyorum. Öncekiler atmosferik manueldi. Şu an değiştirmek istesem 140 binin 1 kuruş üstüne çıkacak olsam asla atmosferik manuel tercih etmem. Piyasada ikinci elde 145 civarına güzel turbo otomatik modeller var tercihimi o yöne çekerim. Uzun zamandır kullandığım için daha fazla para edeceğini düşünmüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    fiyat maalesef ülkemizde kalite, performans, konfor vb. gibi otomobil kıstaslarından bağımsız :)

    bağımlı bir ülke olduğumuzdan sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    ne kadar ekmek o kadar köfte tabiiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Onu bilmem de, motor dünyasında hem sessiz olan hem de maksimum torkunu daha 1 devirden itibaren verebilen iki motor tipi var sadece biri elektrikli öbürü buharlı motor
    Jay leno'nun kanalında test sürüşü vardi buharlı bir aracın. Bakımı yürütmesi falan zahmetli ama çok keyifli makineler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Onu bilmem de, motor dünyasında hem sessiz olan hem de maksimum torkunu daha 1 devirden itibaren verebilen iki motor tipi var sadece biri elektrikli öbürü buharlı motor
    Jay leno'nun kanalında test sürüşü vardi buharlı bir aracın. Bakımı yürütmesi falan zahmetli ama çok keyifli makineler
    Haci ulkede dogalgaz yokken eskiden yaktigimiz kömür sobalariyla ayni mantik iste Uzerine bi su kazani monte et al sana buharli makine.

    Her sabah marşa basip işe gitmeden once arabanın isini külünü temizleyeceksin, kömürlükten kömür taşıyacaksın kürekle kömür basacaksın kazana. Bacasi çekmezse arabanin icine basacak dumani, zehirlenme tehliken olabilür

    İşe vardiginda da arabayi al boşa, cek elfrenini. Kapa sobanin hava kapagini da kendi kendine 1 saate söner otoparkta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea 1.4 mirror çok iyi bir seçenek gerçekten. Tabi apaçilik yoksa içinde :)
  • avrupada 2.0 dizeller bile manuel satiliyor hala. 1.5 tsi araclalarin cogu manuel. bize manuel getirmiyorlar o ayri. cunku manuel gelirse yetkili servise gitmez insanlar dsg korkusu olmaz. inanmam diyorsan ac youtubedan bak. yeni octavia passat 1.5 tsi filan hep manuel ya da autoscout 24ten bak. 100 aractan 60i manuel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla asx'i satıp hb egea mı alsam diyorum sıfır km. egea sw de olabilir.

    hem yerli (parçası da ucuzdur ve boldur) hem de burada yazılanlar gibi dandik bir araç değil (kullandım o yüzden biliyorum).

    euro olmuş 9 lira benim hala ithal arabayla ne işim var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 14 Eylül 2020; 12:45:6 >
  • eko33 E kullanıcısına yanıt
    Evet Avrupa pazarında manuel talebi hala var. yeni leon, golf ve hatta a3 bile manuel olarak satılıyor.

    Ancak Amerika'da mesela tam tersi. Manuel araç bulmak neredeyse imkansız orada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eko33 E kullanıcısına yanıt
    Avrupa wltp emisyon normlarına geçti. Wltp'ye göre dsg şanzıman yakıt tüketimini 0.6lt civarı arttırıyor. Nedc'de benzer fabrika verisi vardı. Muhtemelen emisyona takılıyor ya da marka fazla ceza ödemek zorunda kalıyor. 1.0 ve 1.5tsi için mild hibriti de bu yüzden çıkardılar.

    Benzer durumlar diğer markalarda da var. Egea'da 1.6 benzinli motor bitti mesela.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.