Bildirim
Dizel araç daha avantajlı duruma geldi
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Fark baya olmus
6.50 6.10 iken 5.90 6.70 mi ne gördüm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dizel araç yakıt konusunda benzinle mazot fiyatı aynı olsa bile avantajlı. insanların benzin tercih etmesinin sebebi yakıt olmaz. performans olur, sessizlik olur, arabanın alınırken ucuz olması olur, bakım maliyeti olur, vergisi olur, çevreyi düşünür. ama daha az yakıyor diye benzinli araba alınmaz.
ne kadar haset etmişsiniz clio ile pololara. zam gelir gelmez konu gelmiş -
Akaryakıt fiyatları düştü. Benzine toplu bir şekilde büyük bir indirim planlıyorlar bence. Milletin gözünü boyamak için. Hemen umutlanmayın :D -
Tsi dan tdiya geçtim. Sert araç sürerim genelde. Sakinken tsi 9 yakar tdi 6, yüzde 50 fark var. Sert sürerken tsi 12 13, tdi 7.5 yakıyor. Tdi biniyorum yakıtı hiç üşünmeden zevkime göre sürüyorum. Uzun yolda da tsi ile 150 km üstü asla gidemezdim benzini içerdi ama tdi ile 170 180 gidiyorum 8 litre yakıyor mis gibi
Haaa şu var; Tdi 100.000 km üstü binmem, enjektörü dpfsi egrsi uğraşamam. Bi de kışın bir türlü ısınmıyor motor sıcak üflemiyor ondan nefret ediyorum -
abartı olmuş..%50 fark mümkün değil -
sizin sakin sürüşünüz de tempolu sanki. Dizeller sakin kullanımda 5 lt'ye kadar düşüyor genelde.quote:
Orijinalden alıntı: eko33
Tsi dan tdiya geçtim. Sert araç sürerim genelde. Sakinken tsi 9 yakar tdi 6, yüzde 50 fark var. Sert sürerken tsi 12 13, tdi 7.5 yakıyor. Tdi biniyorum yakıtı hiç üşünmeden zevkime göre sürüyorum. Uzun yolda da tsi ile 150 km üstü asla gidemezdim benzini içerdi ama tdi ile 170 180 gidiyorum 8 litre yakıyor mis gibi
Haaa şu var; Tdi 100.000 km üstü binmem, enjektörü dpfsi egrsi uğraşamam. Bi de kışın bir türlü ısınmıyor motor sıcak üflemiyor ondan nefret ediyorum -
2019 30binde golf tdi dsg İzmir içi klima açık seri kullanım verisi 8.3 litre. Dipgaz kullananlar nasıl 6-7 litre yakıyor ben anlamıyorum -
ortalama hızınız düşüktür muhtemelen.quote:
Orijinalden alıntı: Dura-Ace
2019 30binde golf tdi dsg İzmir içi klima açık seri kullanım verisi 8.3 litre. Dipgaz kullananlar nasıl 6-7 litre yakıyor ben anlamıyorum -
Ortalama hızım 29-32 arası değişiyor. Gece yarısı klima kapalı çok sakin kullanımlarda 3.3 lere düştüğü de oluyor ama genel olarak 7 üstü. Arkadaşımda şirket aracı superb tdi dsg var, onun şehiriçi dışı karışık ama o da aynı durumda. -
kısa mesafe kullanıyorsanız rejenerasyon vs de devreye giriyordur siz farkında olmadan. Onlar devrede iken 1 lt'ye kadar artış oluyorquote:
Orijinalden alıntı: Dura-Ace
Ortalama hızım 29-32 arası değişiyor. Gece yarısı klima kapalı çok sakin kullanımlarda 3.3 lere düştüğü de oluyor ama genel olarak 7 üstü. Arkadaşımda şirket aracı superb tdi dsg var, onun şehiriçi dışı karışık ama o da aynı durumda.
Yoksa otomatik araçta sport moda almadıkça hemen vites büyütüyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng. -- 9 Eylül 2020; 14:12:48 > -
trafik cok sıkısıkquote:
Orijinalden alıntı: Eng.
sizin sakin sürüşünüz de tempolu sanki. Dizeller sakin kullanımda 5 lt'ye kadar düşüyor genelde.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
passat'ın 3 bölgeli ısıtmalı klimasıyla sıcak üflememe sorunu da yok, hemen ısıtmaya başlıyor kalorifer. benim de eskiden tsi idi, şimdi tdi. tdi biraz daha ağır kanlı tsiya göre ama olsun, çok rahatım bununla.quote:
Orijinalden alıntı: eko33
Tsi dan tdiya geçtim. Sert araç sürerim genelde. Sakinken tsi 9 yakar tdi 6, yüzde 50 fark var. Sert sürerken tsi 12 13, tdi 7.5 yakıyor. Tdi biniyorum yakıtı hiç üşünmeden zevkime göre sürüyorum. Uzun yolda da tsi ile 150 km üstü asla gidemezdim benzini içerdi ama tdi ile 170 180 gidiyorum 8 litre yakıyor mis gibi
Haaa şu var; Tdi 100.000 km üstü binmem, enjektörü dpfsi egrsi uğraşamam. Bi de kışın bir türlü ısınmıyor motor sıcak üflemiyor ondan nefret ediyorum -
Kışın motorun ısınması gerekmiyor ki. Clio 4 araçta bile (dizel) motoru çalıştırdıktan 1 dk sonra klima içeriyi ısıtmaya başlıyor. Ayrıca clio koltukların altında ayak altlarından arkaya doğru klima çıkışları var çoğu kimse bilmez bunu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mazot indiyse benzin de iner
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tam doğru aslında diyordum ki 180 ile giderken 8 litreyi gördüm.quote:
Orijinalden alıntı: eko33
Tsi dan tdiya geçtim. Sert araç sürerim genelde. Sakinken tsi 9 yakar tdi 6, yüzde 50 fark var. Sert sürerken tsi 12 13, tdi 7.5 yakıyor. Tdi biniyorum yakıtı hiç üşünmeden zevkime göre sürüyorum. Uzun yolda da tsi ile 150 km üstü asla gidemezdim benzini içerdi ama tdi ile 170 180 gidiyorum 8 litre yakıyor mis gibi
Haaa şu var; Tdi 100.000 km üstü binmem, enjektörü dpfsi egrsi uğraşamam. Bi de kışın bir türlü ısınmıyor motor sıcak üflemiyor ondan nefret ediyorum
6.3 Tdi falan mı bu ? -
Yazın 1,5 Audi A3 kiraladım, çok uğraşmama rağmen uzun yolda ortalama tüketimi 6 litrenin altına düşüremedim.
Dizeldeki sınırsız gaza basma özgürlüğünü hiçbir benzinli araç veremez. Kaldı ki mazotu ucuz satan güvenilir yerlerden alırsanız aradaki fark daha da açılıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beynimi okumuşsun :) Ben de böyle yazacaktım okumasaydım.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Klima sonuna kasar mu açıktı ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Tsi dan tdiya geçtim. Sert araç sürerim genelde. Sakinken tsi 9 yakar tdi 6, yüzde 50 fark var. Sert sürerken tsi 12 13, tdi 7.5 yakıyor. Tdi biniyorum yakıtı hiç üşünmeden zevkime göre sürüyorum. Uzun yolda da tsi ile 150 km üstü asla gidemezdim benzini içerdi ama tdi ile 170 180 gidiyorum 8 litre yakıyor mis gibi
Haaa şu var; Tdi 100.000 km üstü binmem, enjektörü dpfsi egrsi uğraşamam. Bi de kışın bir türlü ısınmıyor motor sıcak üflemiyor ondan nefret ediyorum |
Tsi sakin kullanim 9 litre
Tsi agresi kullanim 12-13 litre Gercek degerleri paylaştığıniz icin teşekkürler Burda tsi sahipleri neredeyse yakit üretecekler |
dizel araç yakıt konusunda benzinle mazot fiyatı aynı olsa bile avantajlı. insanların benzin tercih etmesinin sebebi yakıt olmaz. performans olur, sessizlik olur, arabanın alınırken ucuz olması olur, bakım maliyeti olur, vergisi olur, çevreyi düşünür. ama daha az yakıyor diye benzinli araba alınmaz.
ne kadar haset etmişsiniz clio ile pololara. zam gelir gelmez konu gelmiş |
Sehzade Mjet 700.000 goruyor 80.000 den sonra sorun demissin.
Buji,bobin sorununu Benzinli yasar Dizel degil adamlar Lpg denen mereti takicaz diye ugrasiyor.Sonra buji degistir Ngk kal iridyum al,yanan bobinleri degistir. Alinan arabaya binemiyorsun cok yakacak diye... |
Dizel hep avantajlıydı, kaybetmedi ki zaten.
Ben tsi Golf sahibiydim zar zor 6 litreye düşüyordu uzun yolda, şehir içinde de zorla 8 litre. Canım sıkılıp basarsam şehir içi 10 u geçiyordu hemen. Şimdi tdi var hep basıyorum ama son 4000 küsür km ortalamam 5,6 Masraf masraf diye söyledikleri şeyler de 5 senedir hiç olmadı, dizelin tek masrafı bana mazot filtresi oldu. |
Küçük hacimli atmosferik benzinli motorlar lpg takilmadigi surece benim gozumde cop ne performans var ne tasarruf.1.0-1.4 atmosferikler zaten gitmiyo lpg taksan ne olur takmasan ne olur en azindan az yaksin.Ama dizel arac oyle mi.Ne rampalarda bayilir ne lpgnin yok kisin dondu yazin genlesti rampada bayildi sorunlari yok.1.3 olanlarda bile en asagi 200 nm tork var bayilmiyolarda hem de ne kadar yakicam diye dusunmuyorsun
|
Benzer içerikler
- uzun süre antifiriz konulmayan araca antifiriz koymak
- passat dizel mi benzinli mi
- hibrit araçlar neden tutulmuyor
- ford courier otomobile çevirme
- polyurea araç kaplama zararları
- dacia jogger
- yudo 3
- toyota land cruiser 2024
- cherry euro ncap testi
- ötv muafiyeti 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X