Şimdi Ara

Turknet farklı iss den uzak masaüstüne bağlanmıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iş yerimde ve evim de turknet var. İş yerimdeki bilgisayardaki uzak masa üstünü aktif ettim. Modemden gerekli bağlantıları yaptım.
    Evimde de turknet var kardeşimde de babam da da. Evimden, kardeşimden ve babamgilden sıkıntısız iş yerime bağlanıyorum.
    Fakat bazen işim gereği müşterilerimin iş yerine gidip. Kendi iş yerime bağlanmam gerekiyor.
    Fakat bir türlü bağlanamıyorum. Turkenti olanlarda sıkıntı yok fakat farklı iss kullananlarda bu problem oluyor.
    Bilgisayarcım la biraz uğraştık.Modem de aldığım ip adresi ile ip adresim sitesinden sorguladığım ip adresi farklı.
    Bilgisayarcım turknet ikiz ip adresi kullanıyor farklı iss lerden bu yüzden bağlantı sağlanmıyor diyor.
    Ne kadar doğru.Doğru ise bunun çözümü nedir. İlla sabit ip adresimi almam mı lazım.



  • turknet cgnat kullanıyor 100lü ip bu nedenle sabit ip alman lazım
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik ekiplerimizin kontrol etmesi gerekiyor. Bunun için online işlem merkezinen destek kaydı açarak sorunu bizimle paylaşır mısınız? Eğer statik IP tanımlanması gerekiyorsa ekiplerimiz sizi yönlendirecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek kaydı açtım benden tracert atmamı istediler.
    Bu türknet bağlı farklı bir yerden işyerimdeki turknet e attığım.
    Turknet farklı iss den uzak masaüstüne bağlanmıyor.

    Buda farklı bir iss den işyerimdeki turknete attığım.
    Turknet farklı iss den uzak masaüstüne bağlanmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MALİ MÜŞAVİR -- 9 Eylül 2020; 11:33:41 >
  • MALİ MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tracert sonuçlarınızı www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İlettim statik ip olmadan olmuyormuş. Statik ip hizmetini başlattım sorunum halledildi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teamviewer le olmuyormuydu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MALİ MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.