Şimdi Ara

Uno 60S hakkında tavsiye-yorum istiyorum

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (4 Mobil) - 2 Masaüstü4 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
87.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uno 60S almayı düşünüyorum.

    araç hakkında detayları anlatabilirseniz sevinirim..
    artıları, eksileri, yapılabilecek ekstralar, tavsiyeler, alırken/kullanırken nelere dikkat edilmeli vs..

    LPG taktırmayı düşünüyorum bide bu konuda yorum alabilirim..

    bide bi arkadaş daha üst modellerde vites kolunun kısa olduğunu söylemiş, ikisinin de fotoğrafını bulup koyabilirseniz sevinirim..



  • bende 1995 model 60s var. Benzin konusunda oldukça iyi. Ancak benim arbamda hiçbir özellik yok. Bu yüzden hiç rahat değilim. Şunu söyleyebilirm 165000 kmde motor veya başka bir aksamıyla (elektrik aksamındaki ufak tefek hariç) ilgili ciddi bir sorun yaşamadım. (Sonuç olarak çok da fazla bir aksam olmadığı için sorun çıkmaması da normaldir herhalde. ) Ne bir yolda kaldım ne de başka birşey. Bu yüzden önerebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goldenknight

    bende 1995 model 60s var. Benzin konusunda oldukça iyi. Ancak benim arbamda hiçbir özellik yok. Bu yüzden hiç rahat değilim. Şunu söyleyebilirm 165000 kmde motor veya başka bir aksamıyla (elektrik aksamındaki ufak tefek hariç) ilgili ciddi bir sorun yaşamadım. (Sonuç olarak çok da fazla bir aksam olmadığı için sorun çıkmaması da normaldir herhalde. ) Ne bir yolda kaldım ne de başka birşey. Bu yüzden önerebilirim.
    uno alacaksan bence 70s ine bak. lpg takılınca 60s in yokusta bayıldığı söyleniyor.

    ama ben 70s ile rampayı jet gibi çıkıyorum.

    çok fazla konfor yok arabada. ama yakıtı hesaplı

    geçen ölçtüm. 117 yakıyorum. hem de bayağı acemiyim. devrinde çok kullanamıyorum.

    şehiriçi bineceksen ideal bir arab.

    ayrıca uno kulubumuz var. oraya bekleriz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_13521699/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    uno alacaksan bence 70s ine bak. lpg takılınca 60s in yokusta bayıldığı söyleniyor.

    ama ben 70s ile rampayı jet gibi çıkıyorum.

    çok fazla konfor yok arabada. ama yakıtı hesaplı

    geçen ölçtüm. 117 yakıyorum. hem de bayağı acemiyim. devrinde çok kullanamıyorum.

    şehiriçi bineceksen ideal bir arab.

    ayrıca uno kulubumuz var. oraya bekleriz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_13521699/tm.htm

    Alıntıları Göster
    60s italyan malı. Bir zamanlar benim hayalimdeydi bu araba. ama olmadı, lada samara aldık biz.

    bugün 10 milyar param olsa, illa ki de uno alacaksam, gider italyan olanı yani 60s i alırım ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    60s italyan malı. Bir zamanlar benim hayalimdeydi bu araba. ama olmadı, lada samara aldık biz.

    bugün 10 milyar param olsa, illa ki de uno alacaksam, gider italyan olanı yani 60s i alırım ben.

    Alıntıları Göster
    yedek parça sıkıntısı ceken kişilere rastladım forumda ne derece öyle tam bilmiyorum ama parçaları 70 s kadar bol ve ucuz değilmiş.
    70 lere motor hacmi küçük diye ekonomik olacagını sanmıyorum çünkü aynı kasayı 1100 e göre 1400 daha kolay taşıyacak.taşımada zorlanmayacagı için de
    70ler ile 60 lar arasında yakıt ekonomisi açısından fark olmayacagını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt_dnz

    yedek parça sıkıntısı ceken kişilere rastladım forumda ne derece öyle tam bilmiyorum ama parçaları 70 s kadar bol ve ucuz değilmiş.
    70 lere motor hacmi küçük diye ekonomik olacagını sanmıyorum çünkü aynı kasayı 1100 e göre 1400 daha kolay taşıyacak.taşımada zorlanmayacagı için de
    70ler ile 60 lar arasında yakıt ekonomisi açısından fark olmayacagını düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mrt_dnz

    yedek parça sıkıntısı ceken kişilere rastladım forumda ne derece öyle tam bilmiyorum ama parçaları 70 s kadar bol ve ucuz değilmiş.
    70 lere motor hacmi küçük diye ekonomik olacagını sanmıyorum çünkü aynı kasayı 1100 e göre 1400 daha kolay taşıyacak.taşımada zorlanmayacagı için de
    70ler ile 60 lar arasında yakıt ekonomisi açısından fark olmayacagını düşünüyorum.

    60 s lerde kullanılan 1100 motor fire motordur düşük devirlerde yüksek çevirme gücü üretir ve 70s den oldukça ekonomik benzin tüketim değerleri verir..çekişi de yüksektir..son hızda da problem yoktur...



    Fiat - Uno 60 S
    Tüm Teknik Veriler


    Karoser ve Boyutlar


    Karoser Tipi 4/5S HBK

    Dingil Mesafesi 2362 mm (93 in)

    Ön İz Genişliği 1345 mm (53 in)

    Arka İz Genişliği 1300 mm (51.2 in)

    Uzunluk 3689 mm (145.2 in)

    Genişlik 1562 mm (61.5 in)

    Yükseklik 1405 mm (55.3 in)


    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.56

    Ağırlık 760 kg (1674 lb)

    Hava Sürtünme Katsayısı 0.3

    Motor Özellikleri :


    Motor Üreticisi Fiat

    Motor Yeri Ön

    Motor Yerleşimi Enlemesine

    Motor Yapısı

    Soğutma Türü Su

    Motor Tipi SOHC

    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4

    Silindir Başına Subap Sayısı 2 (toplam 8 adet)

    Motor Hacmi 1108 cc (67.61 cu in)

    Çap 70 mm (2.76 in)

    Strok 72 mm (2.83 in)

    Çap / Strok Oranı 0.97

    Silindir Başına Düşen Hacim 277 cc/silindir (16.9 cu in/silindir)

    Krank Ana Yatak Sayısı 5

    Sıkıştırma Oranı 9.6 : 1

    Yakıt Besleme Tipi 1 We carb

    Hava Besleme Türü Normal

    Kompresör Tipi -

    İntercooler Türü Yok

    Katalitik Konvertör Yok

    Maksimum Motor Gücü 57 HP (42.5 kW)

    Maksimum Güç Devri 5500 d/d

    Maksimum Tork 89 N.m (65.7 lb.ft , 9.1 kg.m)

    Maksimum Tork Devri 3000 d/d

    Maksimum Güç Devrinde Tork 73.8 N.m (5500 d/d)

    Güç / Ağırlık Oranı 75 HP/ton (55.9 W/kg)

    Güç / Motor Hacmi Oranı 51.4 HP/litre (38.4 kW/litre)

    Performans

    0 - 100 km/h 13.9 s

    0 - 1000 m Hızlanma 35.6 s

    Son Sürat 155 km/h (96.3 mph)


    Şanzıman ve Aktarma


    Şanzıman Türü 5M

    Son Vites Dişlisi Oranı 0.78 : 1

    Son Dişli Oranı 3.73 : 1

    Aktarma FWD

    Direksiyon Türü rack & pinion



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 27 Mayıs 2007; 23:51:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: mrt_dnz

    yedek parça sıkıntısı ceken kişilere rastladım forumda ne derece öyle tam bilmiyorum ama parçaları 70 s kadar bol ve ucuz değilmiş.
    70 lere motor hacmi küçük diye ekonomik olacagını sanmıyorum çünkü aynı kasayı 1100 e göre 1400 daha kolay taşıyacak.taşımada zorlanmayacagı için de
    70ler ile 60 lar arasında yakıt ekonomisi açısından fark olmayacagını düşünüyorum.

    60 s lerde kullanılan 1100 motor fire motordur düşük devirlerde yüksek çevirme gücü üretir ve 70s den oldukça ekonomik benzin tüketim değerleri verir..çekişi de yüksektir..son hızda da problem yoktur...



    Fiat - Uno 60 S
    Tüm Teknik Veriler


    Karoser ve Boyutlar


    Karoser Tipi 4/5S HBK

    Dingil Mesafesi 2362 mm (93 in)

    Ön İz Genişliği 1345 mm (53 in)

    Arka İz Genişliği 1300 mm (51.2 in)

    Uzunluk 3689 mm (145.2 in)

    Genişlik 1562 mm (61.5 in)

    Yükseklik 1405 mm (55.3 in)


    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.56

    Ağırlık 760 kg (1674 lb)

    Hava Sürtünme Katsayısı 0.3

    Motor Özellikleri :


    Motor Üreticisi Fiat

    Motor Yeri Ön

    Motor Yerleşimi Enlemesine

    Motor Yapısı

    Soğutma Türü Su

    Motor Tipi SOHC

    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4

    Silindir Başına Subap Sayısı 2 (toplam 8 adet)

    Motor Hacmi 1108 cc (67.61 cu in)

    Çap 70 mm (2.76 in)

    Strok 72 mm (2.83 in)

    Çap / Strok Oranı 0.97

    Silindir Başına Düşen Hacim 277 cc/silindir (16.9 cu in/silindir)

    Krank Ana Yatak Sayısı 5

    Sıkıştırma Oranı 9.6 : 1

    Yakıt Besleme Tipi 1 We carb

    Hava Besleme Türü Normal

    Kompresör Tipi -

    İntercooler Türü Yok

    Katalitik Konvertör Yok

    Maksimum Motor Gücü 57 HP (42.5 kW)

    Maksimum Güç Devri 5500 d/d

    Maksimum Tork 89 N.m (65.7 lb.ft , 9.1 kg.m)

    Maksimum Tork Devri 3000 d/d

    Maksimum Güç Devrinde Tork 73.8 N.m (5500 d/d)

    Güç / Ağırlık Oranı 75 HP/ton (55.9 W/kg)

    Güç / Motor Hacmi Oranı 51.4 HP/litre (38.4 kW/litre)

    Performans

    0 - 100 km/h 13.9 s

    0 - 1000 m Hızlanma 35.6 s

    Son Sürat 155 km/h (96.3 mph)


    Şanzıman ve Aktarma


    Şanzıman Türü 5M

    Son Vites Dişlisi Oranı 0.78 : 1

    Son Dişli Oranı 3.73 : 1

    Aktarma FWD

    Direksiyon Türü rack & pinion

    Alıntıları Göster
    yorumlar için çok teşekkürler..

    havnitekin, bu bilgilere ulaşamamıştım hiçbi yerden, çok teşekkürler..

    sanırım 60S mantıklı..
    yalnız yine sorum var:

    devir saati yok bildiğim kadarıyla, takılabiliyo mu?
    bi de, yedek parça sorunu olduğunu duydum, ne kadar doğru?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fircam

    yorumlar için çok teşekkürler..

    havnitekin, bu bilgilere ulaşamamıştım hiçbi yerden, çok teşekkürler..

    sanırım 60S mantıklı..
    yalnız yine sorum var:

    devir saati yok bildiğim kadarıyla, takılabiliyo mu?
    bi de, yedek parça sorunu olduğunu duydum, ne kadar doğru?


    Alıntıları Göster
    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.



    bu farklar çok fazla yaa...

    peki tüketim nasıl 70s'in?

    bide şu vites kolunun daha yukarıda olması olayı nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fircam

    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.



    bu farklar çok fazla yaa...

    peki tüketim nasıl 70s'in?

    bide şu vites kolunun daha yukarıda olması olayı nedir?


    Alıntıları Göster
    Tabiki 70s daha fazla tüketiyor ancak hesap edersen parçaya verdiğim parayla zaten aradaki fark rahatlıkla kapanıyorArkadaşların bahsettiği vites kolu olayı şöyle;60s lerde vites kolunun çevresini kaplayan bir konsül olmadığı için yalnızca uzun bir vites kolu görürsün fakat 70s lerde plastik bir konsülle kaplandığı için vites kolu daha kısa ve daha şık durur.Ayrıca benim 60s de en sinir olduğum şeylerden biri de arabada telefon anahtar vs.gibi şeyleri koymak için hiç bir bölme yoktu.70s de ise vites kolunun hemen önüne geniş bir bölme var ve bu enazından benim çok işime yarıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fircam

    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.



    bu farklar çok fazla yaa...

    peki tüketim nasıl 70s'in?

    bide şu vites kolunun daha yukarıda olması olayı nedir?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fircam


    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.



    bu farklar çok fazla yaa...

    peki tüketim nasıl 70s'in?

    bide şu vites kolunun daha yukarıda olması olayı nedir?



    bu durum eskidendi....
    tofaş'ın 1.2 8 v motorlarının pekçok parçası 60 s lere uyumludur...üstelik hava filtresi vb gibi pek çok parça da ucuzlamış bulunmaktadır...ayrıca 60s in motoru panda da vardır ve türkiyedehalen satılmaktadır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: fircam


    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.



    bu farklar çok fazla yaa...

    peki tüketim nasıl 70s'in?

    bide şu vites kolunun daha yukarıda olması olayı nedir?



    bu durum eskidendi....
    tofaş'ın 1.2 8 v motorlarının pekçok parçası 60 s lere uyumludur...üstelik hava filtresi vb gibi pek çok parça da ucuzlamış bulunmaktadır...ayrıca 60s in motoru panda da vardır ve türkiyedehalen satılmaktadır...

    Alıntıları Göster
    havnitekin, arabayı al illaki diyosun yani

    saol gerçekten verdiğin bilgiler süper..

    peki şu daha üst modellerdeki vitesin altındaki parça hakkında düşüncen nedir?
    60S'e kolay uygulanabilir mi?
    çünkü bi tek o vitesin duruşu hoşuma gitmiyor o araçta..

    bide devir saati takılabilir mi?
    devir saatsiz yapamam ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: fircam


    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.



    bu farklar çok fazla yaa...

    peki tüketim nasıl 70s'in?

    bide şu vites kolunun daha yukarıda olması olayı nedir?



    bu durum eskidendi....
    tofaş'ın 1.2 8 v motorlarının pekçok parçası 60 s lere uyumludur...üstelik hava filtresi vb gibi pek çok parça da ucuzlamış bulunmaktadır...ayrıca 60s in motoru panda da vardır ve türkiyedehalen satılmaktadır...

    Alıntıları Göster
    devir saati her araca haricen takılabildiği gibi 70 s de kullanılan komple km saati de bulunabilir..ancak biraz pahalı olabileceğinden hurdacılar sitesinden de bulunabilir...70 s lerdeki vites kolu da fiat parça listesinde görülüyor...yetkili servislerde pahalıya mal olabilir..ancak piyasadaki parçaçılardan,ya da hudacılar dan bulunup uygulanabilir sanıyorum....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    devir saati her araca haricen takılabildiği gibi 70 s de kullanılan komple km saati de bulunabilir..ancak biraz pahalı olabileceğinden hurdacılar sitesinden de bulunabilir...70 s lerdeki vites kolu da fiat parça listesinde görülüyor...yetkili servislerde pahalıya mal olabilir..ancak piyasadaki parçaçılardan,ya da hudacılar dan bulunup uygulanabilir sanıyorum....

    Alıntıları Göster
    devir saatini orjinalini bulmak yerine modifiyecilerin kullandığı harici devir saatlerinden düşünüyorum.
    o yüzden sordum, normalde devir saati olmadığından, onu bağlamayı becerebilirler mi diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fircam

    devir saatini orjinalini bulmak yerine modifiyecilerin kullandığı harici devir saatlerinden düşünüyorum.
    o yüzden sordum, normalde devir saati olmadığından, onu bağlamayı becerebilirler mi diye


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fircam

    devir saatini orjinalini bulmak yerine modifiyecilerin kullandığı harici devir saatlerinden düşünüyorum.
    o yüzden sordum, normalde devir saati olmadığından, onu bağlamayı becerebilirler mi diye


    oto elektrik servisleri kolayca monte edebilirler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: fircam

    devir saatini orjinalini bulmak yerine modifiyecilerin kullandığı harici devir saatlerinden düşünüyorum.
    o yüzden sordum, normalde devir saati olmadığından, onu bağlamayı becerebilirler mi diye


    oto elektrik servisleri kolayca monte edebilirler..

    Alıntıları Göster
    fircam,parada zevkte senin,ben yalnızca başıma gelenleri seninle paylaşmak istedim. Havnitekin'bunlar eskiden oluyodu'demiş ama benim anlattıklarım çek değil geçen sene başıma geldi.Yine de uno yu çok sevdiğim için 60s i satıp 70s aldım.Tabi karar senin her ne alırsan hayırlı olsun .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PARMAKSIZ

    fircam,parada zevkte senin,ben yalnızca başıma gelenleri seninle paylaşmak istedim. Havnitekin'bunlar eskiden oluyodu'demiş ama benim anlattıklarım çek değil geçen sene başıma geldi.Yine de uno yu çok sevdiğim için 60s i satıp 70s aldım.Tabi karar senin her ne alırsan hayırlı olsun .

    Alıntıları Göster
    bu 60s'in parça sorununu bugün 3 kişiden daha duydum, ve bu haftaki autoshow dergisinde onno usta'ya biri sormuş, 60s'im var, motor yenilenicek, parçaları yurtdışından gelmesi gerekiyo dediler doğrumu diye;
    onno usta da yerine bi yöntem önermemiş, doğru olduğunu beklemesi gerektiğini söylemiş..

    sanırım vazgeçiyorum 60s'ten..




  • hocam aman sakın 60s e yanaşma. cevaplarda da söylendiği gibi ben şu anda 60s kullanıyorum. anlatılanlar doğrudur motoru çok seridir . az benzin harcar. ancak şanzıman motor bunlar çok maliyetli.bir servise girdim mi 100 den 200den aşağı çıkamıyorum. üstelik yetkili servislerde rakam iyice büyüyor. yeni pandanın motoru ile 60s in motoru arasında dağlar kadar fark var ve 60s e olan uyumlu parça sadece avans otomatiği o da şahinlerdeki otomatik. o da ne derece iyi çalışıyor orasını bilemiyorum. siz bence 70s i düşünün alacaksanız eğer. çünkü uno şehir içinde pire gibi bir araba her yere sığıyor kaporta aksamı ucuz sayılır ve küçük darbelerde içiniz yanmaz. sakın 60s almayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle 60 s sahibiyim gayet memnunum italyan olması kullanım rahatlığı veriyor çoğu insan direksiyonun hidrolik olduğunu sanıyor yani o kadar yumuşak ayrıca bi ay önce kapak jontası meksefe platin buji değişimi yaptım karbüratör ayarı yaptım parça fiyatlarına gelince 10 ytl ye jonta aldım yan sanayi orjinali kadar iyi sıkıntı da yok çünkü palio 1.2 lerinki birebir uyuyor motor küçük fakat çabuk devir alıyor iyi bakarsan uno lar arasında en kullanışlı olanıdır 140 lira civarı yakıyorum yokuşta falanda bayılmıyor keçi gibi gidiyor istanbul trafiğinde 200 le gitme gibi bir ihtimalimi,z yok ferrarin olsabile trafik yoğunluğundan sürat yapamıyorsun 140150 yi geçemedim trafikten dolayı ama eminimki 160 170 görür adam gibi ustayla çalış başın ağrımaz zira her çeşit insan var parçaların muadilleri var yetkili servis tabiki orjinal parça der albea da olsa pahalı olur sonuçta çok eğlenceli kullanımı rahat bir araba şirket palio sunuda kullanıyorum unocuğum kadar bana zevk vermiyor zaten fiat ın dünyada en çok sattığı ve klasiği olduğu modelidir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonmezhasan

    Öncelikle 60 s sahibiyim gayet memnunum italyan olması kullanım rahatlığı veriyor çoğu insan direksiyonun hidrolik olduğunu sanıyor yani o kadar yumuşak ayrıca bi ay önce kapak jontası meksefe platin buji değişimi yaptım karbüratör ayarı yaptım parça fiyatlarına gelince 10 ytl ye jonta aldım yan sanayi orjinali kadar iyi sıkıntı da yok çünkü palio 1.2 lerinki birebir uyuyor motor küçük fakat çabuk devir alıyor iyi bakarsan uno lar arasında en kullanışlı olanıdır 140 lira civarı yakıyorum yokuşta falanda bayılmıyor keçi gibi gidiyor istanbul trafiğinde 200 le gitme gibi bir ihtimalimi,z yok ferrarin olsabile trafik yoğunluğundan sürat yapamıyorsun 140150 yi geçemedim trafikten dolayı ama eminimki 160 170 görür adam gibi ustayla çalış başın ağrımaz zira her çeşit insan var parçaların muadilleri var yetkili servis tabiki orjinal parça der albea da olsa pahalı olur sonuçta çok eğlenceli kullanımı rahat bir araba şirket palio sunuda kullanıyorum unocuğum kadar bana zevk vermiyor zaten fiat ın dünyada en çok sattığı ve klasiği olduğu modelidir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    Hocam beni bir önceki arabam 60s di,şimdi 70s UNO m var.Sana kısaca tecrübelerimi ve kendi fikrimi aktarayım.

    1-Benim 60s im benzinliydi ve çok ekonomik ve çekişi çok güzel bir arabaydı o açıdan hiç problem yaşamadım.
    2-Kullanması çok kolay,üzerinde aksesuar olmasada(elektrikli cam,hidrolik direksiyon gibi)çok keyifli bir arabaydı
    3-Ancak arabanın parça sıkıntısı var sana başıma gelenlerden birkaç örnek vereyim neden onu satıp 70s aldığımı daha net anlarsın;

    60s buji kablosu:70 ytl
    70s buji kablosu:14 ytl
    60s üst kapak contası:75 ytl
    70s üst kapak contası:10-15 ytl
    60s hava filitresi: 24 ytl
    70s hava filitresi: 4-5 ytl
    Tüm bunların yanında birde parçanın bulunmaması gittiğin tamircinin-servisin arabayı görünce ağız burun kıvırması cabası.



    Alıntıları Göster
    bende devir saati taktırdım süper oldu tavsiye ederim yararlı bir modifiyedir eğer ana dolu yakasındaysan elif tuning hem satış hemde montaj yapıyor fiyatıda uygun 8000 devi,re kadar olanlardan taktırırsan yeterli olur

    http://www.eliftuning.com/index.php?p=list&k_id=57




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.