Şimdi Ara

Türknet - 2 Gündür İnternetim Kesik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Destek Numarası
    35918207
    3 Gün önce aynı sorunu yaşamıştım yaklaşık 5 saat İnternet'im gitmişti ve tekrar aynı sorun oldu 27.08.2020 17:57 Tarihinde Destek Açtım Ve Hâlâ Çözüm'e Ulaşılmadı.

    TT Ekibi Sorunu Buluyor Fakat 2 gündür çözülemedi Anlamadığım konu bakıp gittiler herhalde böyle bir şey yaşayan var mı?
    1 yıldır sorunsuz kullanıyordum son 1hafta böyle sorunlar olmaya başladı.

    Devre Numarası 8829795495
    Durum OFFLINE
    Fiziksel Durum (VAE) KAPALI
    Santral YENİMAHALLE-162
    Ip Adresi
    Modem Buluşma Modem Buluşmuyor - VDSL
    İndirme Hızı 0 Mbps
    Yükleme Hızı 0 Mbps

    27.08.2020 20:15
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 27-08-2020 17:57:22
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 24-08-2020 14:31:00
    Arıza ID :2020082400075383816
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    İş Emri ID : 2020082400171729146
    İş Emri Durum Açıklama : Arıza ile ilgili kontroller yapılarak çözümlenmek üzere bir üst ekibe eskale edilmiştir
    Log : SAHADA FİZİKSEL SORUN TESPİT EDİLMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : Kontrol
    İşlem Sonuç Grubu : Kontrol
    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

    Bugün Tekrar Mesaj Geldi.

    28.08.2020 17:46
    Merhaba, ben Fırat K.
    Açmış olduğunuz destek kaydını incelemekteyim. Hat detaylarınızı kontrol ettiğimde DSL sinyalinin olmadığını görüyorum. Türk Telekom ekiplerine DSL sinyalinizin olmadığı bilgisiyle arıza kaydı açtım. Modeminiz kapalıysa lütfen açık tutun. Gelen bilgiye göre size geri dönüş yapacağım. İyi günler dilerim.







  • benim iki haftadır yok tek bir teknik ekip binama gelip hat kablosu çekmiyor işiniz yaş
  • Birebir aynı durumu bende yaşadım. İlk başlarda internetim geldiğinde sürekli kopup duruyordu. Sonra aynı şekilde 2-3 gün internetim gitti ve tekrar gelmedi. Hattımı bu yüzden dondurup Turkcell superbox a geçtim. Superbox da berbat bir pingim var. Günde 5-6 kere internetim git gel yapıyor. Ama en azından internet kullanabiliyorum. 1 ay sonra hat dondurma sürem sona eriyor. Türknet direkt olarak topu Türk telekom a atıyor ve kenara çekiliyor. Gerisi hiç umurunda değil. İlk başlarda bu kadar güzel başlayan bir firmanın bir anda bu kadar müşteri memnuniyetinden uzaklaşıp umursamaması gerçekten üzücü. Ancak Yapa altyapısındaysan düzgün bir hizmet alabiliyorsun. Türk telekom altyapısındaysan da cevap hazır "Türk telekom ekiplerine ilettik başka da yapacak birşey yok."
    Umarım sorunun çözülür en kısa süre içerisinde.
  • Merhaba, hattınızda yaşanan arıza için teknik ekiplerin detaylı kontrolü devam ediyor. Arıza ile ilgili ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız.
  • SerhatUraL35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dondurma süresi bittikten sonra eğer hattınızda kesinti yaşarsanız destek kaydı oluşturarak kayıt numaranızı ya da GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşır mısınız? Teknik ekibimiz ile kontrol ederek size bilgi verelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, dondurma süresi bittikten sonra eğer hattınızda kesinti yaşarsanız destek kaydı oluşturarak kayıt numaranızı ya da GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşır mısınız? Teknik ekibimiz ile kontrol ederek size bilgi verelim.
    Selamlar. Eğer ki bu konuda gerçekten yardımcı olabilecekseniz hattımı hemen şu an açtırabilirim. Belirttiğim gibi Turkcell superbox kullanmaktan memnun değilim aldığım ping ve hergün olan kesintiler yüzünden. PM üzerinden hem gsm hemde kayıt numaramı paylaşıyorum. Sizden gelecek dönüşe göre de hemen açtıracağım hattımı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.