Şimdi Ara

Bursa Trafiğinin İçler Acısı Hali

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
3.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Artık İstanbul trafiğini hiçbir şekilde aratmamaktadır. Özellikle şehrin batı ve doğu aksını bağlayan D200 İzmir Yolu ve Ankara Yolu her daim kilit haldedir. İşin garibi gün ortası veya mesai saatleri içinde bile gece hariç günün her saati bu yoğunluk var. Hiçbir çalışma bu trafiği rahatlatamamaktadır. Gerçekten yazık. Zulüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Ekim 2021; 0:57:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu ülke bu nüfusu kaldırmıyor daha nasıl anlayacaksınız? 90 milyon insan sadece ABD'nin bir eyaleti olan Texas kadar bir cografyaya sıkışmış kalmış. Bunun üzerine bir de berbat ötesi şehir planlamasını ekleyin. Almanya'da yaklaşık olarak nüfusu bize yakın ama müthiş bir şehir planlaması var adamların. Nüfus, bölgelere eşit olarak dagılmış. Bizde bütün ülke 3-5 tane şehire yıgılıp kalmış durumda. Ne ekonomik ne de trafik olarak bu ülke bu nüfüsu kal-dı-ra-mı-yor!

    Bursa'nın trafiği de insanı da rezalet. Mesela hiç sinyal kullanmazlar, dönüşün yasak olduğu yerden dönerler, sağa sapacakları yola girecek iken cebe girmezler şeritte devam edip bir anda girerler, yollar desen zaten rezalet bir süre kullanınca belindeki bütün kemikler esniyor, insanlar neden bilmiyorum devamlı soldan gitmeye çalışıyorlar. vb vb.


    Büyük bir köy görmek isteyen mutlaka Bursa'ya gelsin


    toplumsal yaşamın gerekliliklerinden uzak insanlara sahip leş gibi bir şehir. havası, insanları, trafiği, olmayan kültürel ortamı hiçbir şeyi iyi değildir bu şehrin.


    beyaz yakalısı da mavi yakalısı da ayrı ayrı lümpendir. sanki köyde yaşıyormuş gibi yaşamayı adet edinmişler. rezidansta yaşıyor olsanız bile kapı önünde 20 çift ayakkabı görmeniz mümkündür.


    sonradan görme zengin tayfası inanılmaz fazladır.


    göçmen nüfusu mevcuttur. mesela bir eğlence mekanına (örn. podyumpark) göçmen birisi ile giderseniz muhtemelen akrabasına denk gelirsiniz, o derece bir köydür.


    bunları nilüferde yaşayan, bu güne kadar hiç toplu taşıma kullanmamış göreceli olarak davarlardan izole yaşayan birisi olarak söylüyorum, gürsu kestel demirtaş tarafları ne durumdadır, insanlarla iç içe olmak zorunda olanlar ne haldedir siz düşünün.


    Biraz konu dışı oldu ama Bursa böyle bir yer.

    aşırı göçten hocam. 90larda önce bulgar göçmenleri, sonra ahıska, arada zaten her yerden geliyolardı, doğu vs. bursaya artvinden vs özellikle çok göçten dolayı burtvin diyenler var, şimdi de suriyeliler ve köylerden de aşırı merkeze göç aldı. bizimkilerde göçmen de çok eski 1950lerde gelme. durum tespiti için söyledim yoksa bulgar göçmenleri özellikle çok şey kattı diyebilirim. eli iş tutan usta gördü memleket. suriyeliler tabi tuzu biberi oldu. çorba gibi oldu bursa. bu karışıklık sosyal ve kültürel karmaşayı da getirdi tabi. eskiden bi heykele çıkıp haftasonu yürüyerek tur atsak bütün haftanın stresi giderdi. şimdi evden çıkmak istemiyor insan.

    Bursa eski ve tarihi bir şehir. Dolayısı ile yolları dar ve alternatifsiz. Bunun üstüne bir de raylı ulaşımı ucuz olsun diye yer üstünden ve zaten dar olan yolları daha da daraltacak şekilde geçirdiler. Bursa şuan 5 en büyük şehir içinde AKP elinde olan tek belediye. Biz şimdi hizmet ve yatırım yağar diyorduk ama hiçbir şey yok. Başkan inanılmaz beceriksiz, proje üretemiyor.

    Hocam özellikle şehrin doğusundan gelip batısına yani Balıkesir, İzmir istikametine gidecek seferi vatandaşlar için diyebilirim ki, giriş çıkış dahil Bursa içinden geçecekleri aynı sürede geldikleri vilayete geri bile dönebilirler (örneğin Eskişehir).

    Doğu-batı bağlantısı resmen felç yani hiç yok denilebilir. Şimdi yeni başkan A. Aktaş Acemlere kimsenin kullanmadığı ve hiçbir şekilde trafik yükü hafifletme fonksiyonu bulunmayan saçma bir alt geçit (tünel) çalışması yaptı, hiçbir etkisi yok, yani yine fail. Batı doğuya, doğu batıya bağlanmıyor.

    Kuzey yönünden yani Yalova yolundan gelenler de bitik. Özdilek'i geçtikten sonra Avrupa Konseyi Bulvarı (botanik çevre yolu)'nın batı yönünde bağlanması yine kilit trafik yüzünden saatler sürüyor. Tam bir keşmekeş, kaos halini aldı.

    Eski başkan Altepe'de adı "metro" olan raylı sistemin %80'den fazlasını zaten rezil planlaşması ile bugünlere gelen şehrin anayollarını daraltmak suretiyle yol üzerinden götürerek trafiği tamamen bitirdi. Yeşil Bursa değil, trafik ve beton yığını Bursa oldu artık.
  • Hocam İstanbul da bilirsen yolunu 3 5 kaçacak yer var.
    Bursa da bu da pek yok. Her yer kilit.

    Sanırım yapılaşma ve yeni yol oranının en kötü olduğu il.

    Birde organize sanayi bölgesinde reno fabrikasının oraya bilmem kaç yuz/bin konutluk yeri de yapıyorlar (Balat zaten felc etti) sonu hayır olsun bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbiri istanbul trafiğine gelemez, sabah iş saatinde mahalle arasındaki evimin önünde karşıdan karşıya geçilmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nüfus yoğunluğu büyük şehirlerden alınıp ülke geneline dağıtılmazsa çok çile çekilir bundan sonra da...
  • Tek yol var bursa'da o yüzden, alternatif yok. Düzgün bir başkan seçemedik şu şehre. Akp'lisin adam yol yap bari. Tek övündüğünüz şey bu, sen onu da yapmıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bursadan istanbula aracla gittigimde gozledigim farklar;
    1)bir yere gitmek istediginde veya giderken trafige yakalandiginda alternatif 3 4 tane daha rota olmasi. Bursada alteratif rota istersen yolu 3 katina cikarman lazim o da zaten ayni sureye geliyor.
    2) herkesin trafige alismis oldugundan dusuk hizlarda bile herkes ayni hizda hareket edip butunluk saglayabiliyor. Orta hizli suruslerde de herkesin nerdeyse ayni hizlarda hareket emesi. Bursada dusuk hizlarda sol serit kitlenince bile orta serit 50 yle gitmeye devam eder, soldan biri atlayana kadar, akan trafikte ise orta serit 70 le sol serit 100 le gider sag serit bossa 120yle gider.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoğanGörünümlüToros -- 29 Ağustos 2020; 0:32:17 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • artık tüm büyükşehirler aynı durumda. izmir'de kaçacak yer yok 2 tane ana arter var tümden kilit. bir tek alsancaktan kaçıyorduk oraya da tramvay + bisiklet yolu yaptılar 10 km mesafeyi 1 saatte gidiyoruz. hele akşam vakti hanımı arayın yemeğe beklemesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EZİKMAN

    Hiçbiri istanbul trafiğine gelemez, sabah iş saatinde mahalle arasındaki evimin önünde karşıdan karşıya geçilmiyor
    İnan Bursa'da böyle. Sabah ve akşam farketmiyor. Hatta alakasız boş zaman dilimlerinde bile kilit. Belediye uğraşıyor gibi dursa da yaptıkları kat kat daha büyük sıkışıklık olarak geri dönüyor. Bazen gün içinde refüj çim / ağaç sulama ve bakım işlerini yapacak ve buna bağlı trafiği kontak kapatmaya götürecek kadar kafayı yemişliği de var belediyenin. Bir de yolların yetersizliği ve alternatifsizlik var. Biri gelse de çift katlı otoyol çılgın projesi yapsa diyorum hep.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Ağustos 2020; 0:56:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    İnan Bursa'da böyle. Sabah ve akşam farketmiyor. Hatta alakasız boş zaman dilimlerinde bile kilit. Belediye uğraşıyor gibi dursa da yaptıkları kat kat daha büyük sıkışıklık olarak geri dönüyor. Bazen gün içinde refüj çim / ağaç sulama ve bakım işlerini yapacak ve buna bağlı trafiği kontak kapatmaya götürecek kadar kafayı yemişliği de var belediyenin. Bir de yolların yetersizliği ve alternatifsizlik var. Biri gelse de çift katlı otoyol çılgın projesi yapsa diyorum hep.

    Alıntıları Göster
    Doğrudur hocam, son yıllarda millet istanbuldan izmire bursaya vs kaçmaya başladı. Yakında bursa da yetmeyecek sonra başka şehirlere... Devletin nüfus artışına artık bir dur demesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halk memnun kıme sorsan sorun yok dıyor aynen devam bence cok abartmamak lazım cok normal zengın ülkeyiz
  • Bursa'yı hiç sevmiyorum. Büyük şehir gibi değil bir yandan. Her konuda, benzeri yerlerden pahalı. Saçma sapan bir göç aldığı için, en güzel yerleri berbat oldu. Mecburen Nilüfer tarafında ikamet ediyorsun.
    Bunları söyleyince bana sinirlenen arkadaşlar var. Yahu ben Bursalıyım. Karaman'dan veya Samsun'dan gelen arkadaşlara
    ne oluyorsa?
    İzmir tarafından gelip, Kütahya'ya gidecek adamın İzmir yolunu kullanmak zorunda olması var mesela... Bu saatten sonra da çözülemez. Çünkü alternatif yolların yapılabileceği her alanı müteahhitlere yedirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son yapılan kuzey çevre yolu ile Anadolu yakası özellikle baya rahatladı
    Dilovası mermercilerden kozyatağına 40 dk da gittim
    Müthiş bir şey
    Para gişe konusuna girmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sizler Bursa'dan şikayet ediyorsunuz Kocaeli ne yapsın?

    Türkiye'nin en yoğun yollarının kesiştiği nokta.

    Kocaeli büyükşehir belediyesi 10-15 yıl önce çok çok büyük paralar harcayarak her tarafa battı çıktı ve yol üzerine viyadük benzeri geçişler yapmaya başladı o zamanlar bize garip geliyordu ancak faydasını bugün görüyoruz. Kocaeli, Sakarya il sınırından İstanbul il sınırına kadar d-100 yolunu ışıksız transit haline getirdiler. Sadece bir kaç nokta kaldı onlarda yakın zamanda yapılacak. Aynı şekilde Yalova sınırına kadar transit geçiş olacak. Düşünün yol transit olduğu halde yoğun trafik oluyor eski ışıklı hali olsa her gün millet cinnet geçirir o yolda...
  • Üstelik başkan üstüne dalga geçiyor

    Bursa Trafiğinin İçler Acısı Hali

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesi Ağrı'ya bekleriz. Trafiğin t si bile yok. Tek sıkıntı yerli insanlar altlarındaki araçları traktör yolu ise dağ başındaki köyleri sanıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trafik sorununun yanı sıra Bursa'da malesef çok fazla eğitimsiz sürücü var. Bu da trafikle beraber büyük bir problem yaratıyor.

    Yaşanacak bir şehir olmaktan çok uzak halen Bursa.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Cellestin C kullanıcısına yanıt

    6.5 sene Ağrı'da yaşadım, orada trafikten beter bir durum var. Kışın çatılarda hep sarkıt olduğundan insanlar ister istemez yolun ortasından yürüyor, bu bir handikap. Ayrıca araç olsun yaya olsun tak diye yola atlıyor hemen. Yol önceliği kimindir hiç dikkat etmiyorlar, daha doğrusu bilmiyorlar. Yerlerine başkasını sokup direksiyon sınavına öyle giriyorlar. Bilinçli sürücü çok sıkıntı. Ayrıca çok soğuk olduğu için arabaya da insana da yazık orada. Bursa Trafiğinin İçler Acısı Hali 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bursayi pek bilmem, araçla ilk defa dün geldim ama kötü gerçekten. Trafiği kötü, yolları kötü. Işıklar uzun, her yer tümsek. Şehir güzel ama trafik can sıkıcı.

    İskenderi de o kadar güzel değilmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bursayi pek bilmem, araçla ilk defa dün geldim ama kötü gerçekten. Trafiği kötü, yolları kötü. Işıklar uzun, her yer tümsek. Şehir güzel ama trafik can sıkıcı.

    İskenderi de o kadar güzel değilmiş
    Trafik berbat ama bir Bursalı olarak iskendere laf söylemem 😂
    Şaka bir yana nerede geçiniz acaba beğenmediniz?
    Yenecek 1-2 yer var, onun dışında tadı böyle olması normaldir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç satışları rekor kırıyor ancak yollar genişlemiyor

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.