Şimdi Ara

Haklısın Apple!! Asus Zenfone Servis SMS infocomm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asus Cep Telefonu Teknik Servis SMS infocomm Servis Hizi

    ilk gol teslimde geldi, "gün içinde verirler ne olacak"bir arka kapak bir batarya ücretli değişim için kargo şirketine vermeden kendim giderek çözmek amacıyla İstanbul'dan 50km mesafedeki
    SMS infocomm servisine gittim.

    Ilk karşılamada teslim esnasında cevap "3-5 gune çıkar parça beklerse 20gun..." pardon ?


    Eski bir Apple kullanıcısı olarak yazıyorum hep dikkatimi çekerdi teknik servis isi.

    Bu devirde bu koşullar kaldı mı ?
    Yıllardır Asus kullanirim, Bilgisayar birleşim Donanımları Çizgi Elektronik zamanlarından beridir.
    General Mobile, Huawei, Samsung hepsi cep telefonu satıyor, çoğu Asus Türkiye pazarına daha yeni, ama servis koşulları çok farkli, Apple konusuna girmeyeceğim bile, bir kaç saatte işiniz hazır.

    İnanabiliyor musunuz ?
    Servise gidiyorsunuz değişmesini istediğiniz parçaları söylüyorsunuz benim durumum da pil ve arka kapakti 1 hafta içinde sadece ancak fiyat hesapliyorlar. O da yanlış!!!
    Normalde işi yapmak 30dk civarında bir işlem.

    Telefonu veriyorsunuz ve unutuyorsunuz fahiş fiyatlara hizmet vermeyi kenara birakin, 5 günde fiyatını hesapladilar, mail ile Ücret teklifi yolladılar ve Yanlış ücret teklifi.

    İlk yanlış hesaptan sonra telefonla ulaşamadığımız için 55km yol gidip Teker teker anlattım, ve hesap ne olursa olsun ücretini kabul ettiğimi hemen ödeme yapabileceğimi söyledim, ona ragmen 3gun sonra doğru hesap yapıp döndüler. Parayı da hemen gönderdim.

    Yüzyüze yaptığımız görüşmede verilen sözlere müteakip "Tamam telefon hazır ki parayı ödedim" şeklinde telefonu almaya gittim, günler sonra telefonun pil ve arka kapağının değişmediğini bıraktığım gibi bulunca anladım.

    Elden Bırakılmış ve aciliyeti belirtilmis
    Parası ödenmiş
    Bu süreçte yüzyüze 1defa da müşteri ziyareti yapılmış özenle anlatılmış, tek tek isteklerimi anlattım ve karşılığında işleme başladıklarını 3 gün sonra çıkac
    ağını ifade ettiler.
    Ve söz verilen sürede yapılmadı...[/b]

    Ve süreç hızlanması için elden almaya gittiğimde Asıl GOL Hiçbir işlem yapılmadığını öğrenmiş oldum.

    Firma SMS infocomm Asus'un bizzat kendisi havale hesapları Asus Teknoloji LTD. adına zaten Tüm dünyada aynı firma...
    Bu kadar güzel bir telefon olmasına karşın böyle bir servise işiniz düştüyse satın telefonu daha iyi.

    Bu kadar ufak bir işlemi "ne olacak gün içinde verirler" diye düşünüyorsunuz, bırakın işleri halletmeyi hesap yapmaları bile bir yüzyıl alıyor siz sim kartınızla başbaşa kalıyorsunuz.

    Günler sonra gelen teklifi belirtiyorum. Batarya ve arka kapak değişimi istememe rağmen, teklifte batarya ücreti hesapta yok. Kalite buradan belli ediyor. Devamına da ek var "ek ücret çıkabilir..."
    quote:

    LCD EKRAN 750 TL ARKA KAPAK 140 TL + İŞÇİLİK 108 TL TOPLAM 998 TL . EK ÜCRET ÇIKABİLİR..


    Bildiğiniz ne tututurursak, fahiş fiyatlara cep telefonu için kabul edilemeyecek aşırı yavaşlar..
    Bu arada bu hizi ve bu fiyatlari KABUL ETMEZSENIZ PARCALARIN DISARI SATISI YAPILMAMAKTADIR.

    Asus telefonunuz var ise sinir sahibi olmak istemiyorum derseniz yedek telefon alın. Asus alacaksınız eskisini satmayın, yedek telefona ihtiyacınız olacak!!!!

    Asus alırken iki defa düşünün.

    Rakiplere bakiyoruz, konu ile ilgili, Mesela General Mobile, Huawei , Samsung gibi firmalarin gun icinde servisinden cikardigi "Amiral Gemisi" telefonlari yok mu ?
    Bu firmalardan Asus'un bir eksigi oldugunu dusunmuyordum. Bu tecrubeyi yasayana kadar.
    GM 60dk servis:
    https://www.cepseyir.com/general-mobile-firmasinda-60-dakika-servis-hizmeti-18642.html
    Huawei 45dk Servis:
    https://www.youtube.com/watch?v=5gHh3t59x-Q

    Samsung’tan bir saatte hızlı servis dönemi:
    https://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/samsungtan-bir-saatte-hizli-servis-donemi-41206226



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 25 Ağustos 2020; 8:13:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Telefonun içinden geçip garantiden değişmesini beklemek nasıl bir durum?

    Max pro m1 cihazımı gönderdim ups ile, 5 gün içerisinde yapıp geri yolladılar. Siz ne istediğinizi bilmiyorsunuz servis ne yapsın? Parça yoksa bekleyeceksiniz neden uzattınız ki bu kadar.

    Ölü pixel değil bence o darbeden kaynaklı bi durum. Bu kadar yazı yazıp haksız olmanız ayrı bi konu. Zaman kaybı arkadaşlar okumayın.
  • viper17 kullanıcısına yanıt
    Sen de okumamışsin yorum yapiyorsun, neyse tartışmaya gerek yok senin gibi olanlar için düzenledim. Ben ne istediğimi biliyorum, senin en ufak bir fikrin yok atıp tutarsın ancak..

    Telefon düşmeden evvel de orada problem mevcuttur. Bu bir.
    Bahsedilen bölgede bir hasar yok bu iki..
    Telefonun içinden mi geçmişim? 70cm'den düşüp dağılıyor ise sanırım benim sorunum degil, arabadan inerken asfalt zemine düşüp kaydı. Sorsan gorilla bilmem ne camidir kesin.. bu da 3.

    Neyse garanti kısmını siliyorum. Orası tartışmalı. Tartışmasız olan hasar gelmeyen darbe gelmeyen kısmın arızalı olması...

    5 gün beklemek değil 7 gün beklemek ve işlem yapılmaması ve ödeme yapılmış olması ne demek ? Hangi devirdeyiz ? Sizlerin vakti bol beklersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 24 Ağustos 2020; 15:31:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Daha önce ölü pixel gördüm, nasıl bişey olduğunu biliyorum. Ölü pixel e benzemiyor, tam köşedeki olaydan bahsediyorsanız.

    Darbe almadan önce değiştirmeye gitseydiniz bi ihtimal değişebilirdi.

    Apple ın kasasında çizik/darbe/hasar olan cihazlara nasıl karşıladığını biliyor musunuz?

    Telefonu alırken 1 saatte tamir ederiz diye bi garantiyle mi aldınız? Dışarı parça satma olayına hiç bir resmi servis girmiyor zaten, apple dahil.
  • viper17 kullanıcısına yanıt
    10 tane Apple iPhone kullandım, sıvı temaslı ekranı kırılan birçok telefon değiştim.

    Ücretini verip yaptıramadım dediğim sadece Asus oldu.

    Ayrıca kasada hasar o da farklı bir bölgede var, hadi denilen gibi olsun. Ekranda hasar yok, orada olan çizik ile o ekranın oradan kırılması ya da hasar alması imkansız, basit lise fiziği gören herkes anlayabilir.

    Ben zaten darbeli olan kısmı ödemeyi de kabul ediyorum.

    20 gün Garanti süresinde olan 2 yıl evvel üretilmiş bir cep telefonu için Parça beklemeyi sen kabul ediyor musun?


    Garantiyi kenara bıraktım, yapmazsan yapmazsın eyvallah Gitmişsin sana o telefon "bir sonraki iş günü hazır abi sen gelme biz kargolariZ" deniliyor, 2 iş günü geçiyor telefon yok, ödeme onayı gelmemiş diyorlar. Ödedim diye dekont gosteriyorsun, ortada yapılan işlem yok, bıraktığın gibi duruyor.

    Okusan anlarsın ama okumuyorsunuz işte gençlik...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 24 Ağustos 2020; 14:32:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Saatleriniz bu kadar önemliyse o kadar yol gidip servise telefon bırakılmaz.

    Beklemekten başka çareniz yok. o darbeyi alan telefonun ekranı kaymış olabilir, diğer tarafta hasar yok diye içerdeki ekran oynamaz diyemeyiz.

    Zaman bu kadar önemliyse buraya yazı yazmak yerine asus u çöpe atar, yeni bir iphone alırdınız.
  • viper17 kullanıcısına yanıt
    Bak güzel arkadaş, işimi telefon üzerinden yapıyorum ve bu bir test telefonu.
    Ekran içinde oynamış bilmem ne diyorsun.Sen herhalde bunları ip ile tel ile vida ile tututurulmus olduğunu sanıyorsun, Telefonu incelemeden kuru sıkı sallamak huy olmuş...

    Ben de diyorum ki böyle bir emare yok, tespit için bıraktım hiçbir işlem yapılmadı yazıyorum.
    Kaldı ki bana açıp gösterseler yine eyvallah, ama senin bu yazdiklarin telefonu çok sallama bozarsin demek gibi...

    Sonuç olarak , 2 defa giderim 3 defa giderim, Telefon ile ulaşılamıyor email cevapları gelmiyor, şikayet formuna da cevap dönülmuyor ve telefonuma ihtiyacım var ne yapmamı bekliyorsun?
    Piyasada başka zs620kl bulursam onu bile alacağım. Ama YOK!

    Neden dünyayı kendi etrafınızdaki insanlardan ibaret sanıyorsunuz. Ekran umrumda değil parası da umrumda değil, verilen sözler ve karşılıklı güven esas olarak iş yapılıyor elemanlar, para gelmeden iş olmaz diyor. Parayı tahsil ediyorlar iş halen yok!!!

    Sen işini yaparsın tesliminde ücretine mukabil teslimi yaparsın. Ön ödemeli servis yapan yer olabilir mi Koskoca Asus firması...

    Sanayide motor ustası gibi önce parça alacak para verelim bir de bahşiş atarız çıkarken istersen?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 24 Ağustos 2020; 14:37:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Sen nerede yaşadığını unutuyorsun sanırım

    Telefonun arka camı patlamış, kaldırdığın fotoları koyar mısın tekrar, sallayarak mı o hale getirdin cihazı

    Parayı almadan neden tamir etsinler? Parayı gönderip 2 gün içinde olmadı diye ortalığı yıkmanın bi alemi yok. Aceleniz varsa yeni telefon alın, diğeri servisten gelince satarsınız.

    Ülkede telefonu bozulan tek siz değilsiniz. Ekranda ölü pixel diyorsun köşesi yuvarlatışmış telefonda hafif belli belirsiz bişey var. Fotoğrafları neden sildin madem çok haklısın.

    Telefonun içinden geç sonra asus garantiden değiştirmiyor, ne harika iş.
  • viper17 kullanıcısına yanıt
    Fotoğraf silmedim konuyu okumaktan ve anlamaktan uzaksın senin gibilerin konuyu carpitmasini istemiyorum Zenfone 5z konusuna girip bakarsın çok merak ediyorsan.

    Kırılan parçaları garantiden değişsin yazdığımı mi zannediyorsun?

    Tekrar yazıyorum 7 gün içerisinde tamir parası ödenmiş cihazı tamir etmeyen Asus SMS Infocom servisi rezil bir servistir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 24 Ağustos 2020; 17:38:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Konuyu çarpıtan sensin, ödemeyi yapalı 2 gün olmuş sanki telefonla beraber para vermiş gibi 7 gün diyorsun
  • viper17 kullanıcısına yanıt
    Okumamışsin. Ödeme olacağı bilgisi verildi bununla ilgili imzalar telefon bırakma aşamasında atıldı, bilgin olmadan fikrin olmasın. Parayı almadan telefonu teslim etmezsin. Bu Dünya her yerinde böyledir, ister araba olsun ister telefon ister bilgisayar, konuyu oku.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 24 Ağustos 2020; 18:4:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus mu ? Çocuk telefonu değil mi ya o ?

    Bak hemen bir adet çocuk gelmiş ölümüne savunuyor, “dünya’da tek sen mi varsın tabi bekleyeceksin!” Yazmış çok haklı. Çünkü o telefonuyla yaz tatilinde sadece oyun oynuyor, 3 kuruşa acayip özellikli telefonunu arkadaşlarıyla paylaşıyor...

    2020 senesinde müşteri memnuniyet konularından nasibini allamamış bir firmadan Kalite hız ve garanti gibi kavramlar Beklemeniz saçma, bu firmalar kendi getirdikleri ürünlerin arkasında durmazlar ellerindeki 3-5 yedek parçayı yüksek fiyattan satmaya bakarlar..
    Siz bir telefondaki pil değişimi için 10 gün mü beklediniz 400 500tl mi verdiniz neden umursasınlar ki, oyun oynayan çocuklar bekler ne de olsa, zaten daha walk-in customer kavramından bile bihaber firma...

    Kusura bakmayın Asus ile servis kalitesi ve Apple kelimelerinin bir arada geçmesi saçma. Siz Asus’un hitap ettiği kitleyi bilmeden telefon almışsınız, Akılsız başım çilesini ayaklar çekmiş.




  • Zenfone 5 telefonumu aynı servise 2 defa yollamış biri olarak çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Evet telefon kalma süreleri biraz uzun ancak çözüm bulunuyor. Samsung vs gibi 1 ay bekletip çözüm bulmadan yollayadabilirler ama yapmıyorlar. Kaldı ki telefonla ulaşamama gibi bir durumda yok defalarca internetteki numaralarından arayarak ulaştım kendilerine.

    Edit: Birde uzun uzun yazmışsınız ama sorununuz neydi, cihazınız neydi ne yapılacaktı, garanti var mı yok mu vs hiç biri yok. Fiyatlar eğer garanti yoksa gayet normal Apple'ın fiyat politikasına bakın derim. Batarya 489tl, Ekran 5s için 939- iphone 11 için 1429tl.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takeshi Kovacs -- 26 Ağustos 2020; 15:38:5 >
  • Takeshi Kovacs kullanıcısına yanıt
    Sorun belirli bir talep ile gönderilmiş ve tamir parası ödenmiş telefonun çok uzun süre telefonun kalması, benim için telafi edilemez süreler. Kargo süresinden kısmak için elden vermiş olmama rağmen batarya kapak değişimin 1 haftada yapamamaları, batarya iPhone da daha pahalı olabilir, ancak hemen değişip 1-2 saatte veriliyor. 3-4 defa belirtmiştim konuda Bunu okuyup anlamamanız normal değil.

    1 haftada bu işi yapamayan bir servis bu devirde kabul edilemez.

    Bahsedilen telefon 5z Asus Tr piyasaya sunduğu en üst model, note serisi telefonlar ya da Huawei p30 gibi telefon da var hiçbirinden benzer problemler olmadı. 1-2 gün içinde ya da gün içinde verildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 26 Ağustos 2020; 21:15:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Eğer sorun sadece süreyse oraya yaptırmayabilirdiniz, bir sürü telefon servisi var 30dk içinde yapıp veren oralara götürebilirdiniz zaten garantilik bir durumunuzda yokmuş.
  • Takeshi Kovacs kullanıcısına yanıt
    Orijinal parça satsalar alıp kendim de yapardım zaten. Danke Einstein!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam. Zenfone 5z cihazımı asus servise gönderdim 2.ayda. Ses tuşu basmıyordu. Kutunun içine bu durumu yazdım batarya da az gidiyor degisirseniz sevinirim ücreti neyse veririm dedim. Cihazım evimden alındı 5 gün sonra geriye aldım cihazı. Ekran batarya ses tuşu değişmişti 0 ücret. Ekranı niye degistiler bilmiyorum. Çok memnun kalmıştım. Sizinki büyük talihsizlik olmuş umarım sorununuz çözülür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • shunter kullanıcısına yanıt
    Cunku ekran kasaya entegre, ses tuşu da doğal olarak birlikte değişiyor. 2.ayda olması şanınıza 22.ayda olaydı o zaman görürdüm :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Cunku ekran kasaya entegre, ses tuşu da doğal olarak birlikte değişiyor. 2.ayda olması şanınıza 22.ayda olaydı o zaman görürdüm :)
    2.ay dediğim bu senenin ikinci ayın garantinin 14. Ayı felandı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • shunter kullanıcısına yanıt
    Benim son 3gundu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.