Şimdi Ara

Hattım kayboldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
2
Favori
2.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Faturalı vdf dan bimcele geçiş başvuru su yaptım hat geçiş sağlanmadığı gibi buhar oldu uçtu enson vadafonu aradığım temsilciye ağzıma geleni söyledim neymiş hattı ben durdurmusum actif hale gelmesi için tekrar bayiiye gidip işlem yapacakmisim tekrar kendi hattımı sıfır gibi satacak bana kurnaz vadafon şikayet var bimer vs yazdım numaram kayboldu diye bisonuc çıkmadı 10 yıllık numaram çöp oldu kime nereye ne şekilde müracaat etmeliyim bilen varsa yazsın lütfen yâda konuda yetkili bı vadafona bayisi varsa yardımcı olabilecek.edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 181501 -- 22 Ağustos 2020; 22:13:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • hocam e devletten sorgula hat hangi operatörde görünüyorsa git ordan yedek sim al 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam edevlettede kayıp bugün aradığım Muş temsilcisi hattı benim pasif hale getirdigimi iddia ediyor çamura yatiyorlar hatti tasidigim için daha düne kadar bizde sorun yok bimcele başvurun diyen vadafona bugün çark etti ne yapmalıyım bende bilemedim buhar oldu hat

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokmu böyle bir durum yaşamış forumdas konuda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle ne yaptığın anlaşılmıyor, numara taşımada pasif aktif fln bir olay yok, numaranı tekrar sana satma diye bir şey de yok, turkcelle git hazirkarta taşıma yap, hattın aktif olsun, sonra nereye geçmek istiyorsan bir daha ona taşı, vodafone tüm rezilliklerin merkezidir tt yada turkcellden şaşma...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 22 Ağustos 2020; 22:48:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu sayfadan sorgu yapın hat durumu pasif yazıyorsa geçiş yapılmıştır karşı operatör ile çözülecek, aktif görünüyor ise askıda kalmıştır taşıma tekrar yaparsınız.

    https://www.vodafone.com.tr/YardimDestek/BorcAlacakSorgulama.php
    Birde buradan sorgu yapın işletmeci neresi çıkıyor
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewsTR -- 22 Ağustos 2020; 22:56:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lütfen daha ayrıntılı açıklayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yardımcı olan herkese teşekkürler hattım vadafona da görünüyor fakat onlar kabul etmiyor birkerede turcsel deniycem

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hattım kayboldu
    Hattım kayboldu şimdi 29 la biten numaradan ne anlam cikarmaliyim turcsel e gitsem hattın iptal olmuş dermi vadafoneyi kabul edermi bu sorguda ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 181501 -- 23 Ağustos 2020; 9:34:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 181501 kullanıcısına yanıt
    Aynen numarayla yeniden Turkcell'e numara taşıma yapın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 23 Ağustos 2020; 9:21:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sonu 29 la biten iptal görünüyor sorguda ise vadafona da görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 181501 kullanıcısına yanıt
    TL yüklemesi yapmadiysaniz iptal olmuştur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Faturalı hat hocam TL yükleme olayı yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 181501 kullanıcısına yanıt
    Siz biraz ayrıntılı aciklarmisiniz ? Hiç anlamadım konuyu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam sonu 29 la biten hattımı vadafona faturalidan bimcele taşıdım sorun başladı geçiş saglanmiyor biturlu 1 hafta oldu hat kayboldu Orta yerde yok vadafona önce bizlik birşey yok dedi bimcel karşı taraf engelliyor diyor tekrar vadafona yi arayıp baskı yaptığımda ise siz kendiniz hattı pasife almışsınız vadafona bayisine gidip tekrar hattı sıfır gibi satın almalısınız a getiriyor lafı on yıllık hattımı tekrar satacak bana yukarıda sorgulamalar da görünüyor ne durumda ve ne yapmam lazım anlasam konu açmam zaten hattın borcu yok taahhüt yok tamamen keyfi bi uygulama ile hattımı bı şekilde illegal el koyuyor vadafone 3 hattım vardı faturalı vadafona da birini şuan kullanıyorum birini geçtim daha önce sorunsuz fakat bu takıldı ne olduğunu çözemedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 181501 kullanıcısına yanıt
    Vodafone bayisine gidip hattı aktif edin. Ayrıca bimcell gibi çöp Telekom'un çöp tarifesine geçmeye hiç gerek yoktu. Zaten TT'ye yakın fiyatlar sunuyor.

    Zaten bime girerek hattımı taşımak istiyorum demek bile garip geliyor.

    Hattı aktif edince direk Turkcell'e taşıyıp istediğiniz operatöre geçiş yapabilirsiniz.

    Ya da tahminimce Vodafone hattı kapattı numara taşıma için Bimcell'de aktif etmedi hattı. Zaten çöp telekomdan ne beklersin ki



    Ha hattı aktif etmeden direk Turkcell'e taşımayı deneyin aktif edemiyorlarsa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kısaca Vodafone bayisine gidin aktif etmezlerse hattı Turkcell'e taşıma talebinde bulunup şansınızı deneyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür yarın vadafona dan başlayıp deniycem sırayla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 181501

    Sonu 29 la biten iptal görünüyor sorguda ise vadafona da görünüyor
    Taşıma yapılmış ancak vodafone red verdiği için geri dönüşte sistemsel hata olmuş gibi görünüyor, vodafone bayisine gidip hattınızı aktif edin, aktif etmeden taşıma denemeyin olmayacaktır.
    Ücret talep ederlerse vermeyin şikayet için mail atın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewsTR -- 23 Ağustos 2020; 12:2:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.