Şimdi Ara

Mercedes Vito

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar...

    Minibüsten anlayan, tecrübesi olan arkadaşlardan bilgi rica ediyorum...

    Minibüs alma arefesindeyim...

    Mercedes Vito ve VW Caravelle arasında tercih yapacaktım. Büyük boyutlarından dolayı Caravelle'yi çok istememe rağmen eledim.

    Mercedes Vito'nun 114 CDİ 136 Ps BLUETEC 7 ileri 7G-Tronic motoru nasıldır ? Bu motor kasaya çok mu yetersiz gelir ?

    Az kilometre 116 CDİ pek yok. Sıfır almaya da bütçe yok.

    Aslında VW Caravelle 2.0 TDİ 204 HP DSG Highline'ye bütçe yetiyor, mermi gibi minibüs ama boyutları ürkütüyor. 114 CDİ'de çok mu hantal olur diye korkuyorum...



  • Ben de volvo s60 tan geçmeyi düşünüyorum. Vito lar gözüme cok albenili gelmeye başladı. Galiba ben de caravelle yi ittim ikinci sıraya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NevNiyaz N kullanıcısına yanıt
    İkisinin de birbirine üstün yanları var aslında.
    İhtiyaç meselesi...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gazeteci63 G kullanıcısına yanıt
    Caravelle nin avantajları ne

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NevNiyaz N kullanıcısına yanıt
    Caravelle artıları
    •Yüksek tavan nedeniyle daha ferah iç hacim.
    •Şöför ve ön yolcu koltuğu tekli
    olmaları nedeniyle kesinlikle daha konforlu. Vito’nun ön yolcu koltuğunda seyahat resmen eziyet. Çok dik ve hareket ettirilemiyor.
    •Çok daha şık ön konsol. Vito’daki ön konsol çok fazla ticari.
    •Arka bölümde Caravelle’de 2+2+3 oturma düzeni nedeniyle boş koridor var.
    •Arka bölümde klima kumandaları. (Vito’da yok)
    •Daha sorunsuz bir araç Vito’ya göre.
    •Multimedya ekranı Vito’dan çok daha iyi. Vito’nun ekranda dokunmatik bile yok. Ayrıca çok eski nesil. (Caravelle Highline’deki hayalet ekranla harika bir konsol görünümü yakalamış)
    •Büyük fiyat avantajı var. Caravelle’den 60 BİN TL daha pahalı olan 114 CDİ 136 PS güç veriyor ve Caravelle’nin 150 HP’sine göre daha güçsüz kalıyor. DSG’nin hızlı vites değişimi tam otomatik Tronic’e beygir farkıyla da fark atıyor. İkisinin de en güçlü ve dolusunu alacaksanız performansları aynı.

    Vito’nun artıları:
    •Arka koltuklar kayarlı ve sırtlıkları yatırılabiliyor.
    •Süspansiyonları bir tık daha konforlu (Boşken) Dolu iken benzer konforları.
    •Alçak yapısı nedeniyle virajlarda daha başarılı (Tabi minibüsle viraja ne kadar hızlı girilir oda tartışılır).
    •Şehir içi ve günlük kullanıma boyutları nedeniyle daha uygun (Extra uzun almayacaksanız)
    •Daha şık görünüm. Otomobile çok yakın.

    Caravelle’nin en dolu ve güçlü modeli ile Vito’nun en dolusu ve güçlüsü arasında tam 142 BİN TL fiyat farkı var. Caravelle’nin 4X4 modelini alsanız bile arasında 85 bin tl yine fiyat farkı oluyor. Bana göre hiç
    bir şekilde değmez bu farka. İkinci el alacaksanız fiyatlar birbirinden pekte uzaklaşmıyor.

    Aracınızı kendiniz kullanacaksanız bir de kesinlikle Caravelle tercih edin. Vito genelde şöförlü kullanımlar için tercih ediliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cok guzel bilgiler vermisiniz tesekkur ederim. Bir de şu geldi sonradan aklıma:
    Carevelle de, araçtan inmeden, ön taraftan arkaya geçebilirsiniz vito da içerden, geçiş yok ille de durdurup sağa çekmek gerekecek ki aile kullanımında bu vw yi daha avantajlı yapıyor bence.

    Yararlı bilgiler için saolun. O zaman ben vw ye kaydım simdi, önde tekli koltuk önemli. Ama vitodaki birine bakan koltuklar da cezbediyor degildi.

    Yine de su an aklıma vw daha çok yattı.. ama 4x4 unu bulmak imkansız dediler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NevNiyaz N kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
    Atladığım önemli husus;
    •Vito’daki en büyük sorun (aile kullanımında) önden arakaya geçişin olmaması dediğiniz gibi!
    •Bir diğer husus ise 4X4 konusu! Soğuk, karlı bölgede yaşıyorsanız Vito’da 4X4 şart. Çünkü Vito arkadan çekişli. Bunun avantajını, aktarma organının arkada olmasıyla direksiyonun hisli olması ve park manevralarında daha iyi dönüş çapı olarak versede karlı ve kaygan zeminlerde sorun çıkaracaktır. Caravelle önden çekişli olduğu için 4X4 şart değil. İlla olsun derseniz 2. Ellerde birkaç ilan mevcut. Özel siparişlede birkaç ayda getirilebilir (fabrika pandemiden dolayı üretime geçtiyse eğer). İmkansız değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.