Şimdi Ara

Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 saat bile geçmeden hızımı tekrar düşürdüler artık gerçekten dalga geçtiklerine inanıyorum.
    Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)

    29.08.2020 14:30 itibariyle hattımın desteklediği maksimum hızı vermeye başladılar. Bakalım ne kadar sürecek ben maksimum 1 hafta veriyorum.
    Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)

    24.08.2020 13:10 Tarihinde tekrardan 88 mbps'e çıkardıkları hızımı 69 mbps'e düşürdüler. Bu konuyu güncellemekten de sürekli destek kaydı açmaktan da asla vazgeçmeyeceğim. O hızımı 88 mbps'e sabitleyip düşmemesini sağlayacaklar



    Merhaba, normalde böyle bir konu açmak istemiyordum. Sorunlarımı @TurkNetDestek ve ticket sistemiyle genelde çözüyordum ama artık hem bunaldığım hem de sürekli aynı şey olmasından dolayı bu konuyu açıyorum.

    2 hafta önce hızımı 98 mbps'e çıkarttım. O konuyu ve detaylarını buradan inceleyebilirsiniz.

    Yaklaşık 1 hafta önce hızımı hiçbir sebep yokken 69 mbps'e indirdiler. Bunun üzerine destek kaydı açarak hızımı düşürdüklerini ve tekrardan 98 mbps'e çıkarmalarını söyledim. Aradan geçen 2 gün sonra türk net destek ekibinden Numan B. ile telefon görüşmemizde iç tesisatın yollayacakları ekip tarafından kontrol edilmedikçe maalesef 98 mbps hız sağlayamayacaklarını ancak sistemden tekrardan 88 mbps hız tanımladıklarını söyledi. Ne zaman 88 mbps hız tanımsalar ertesi gün hızım 69 mbps'e sabitlenmeye başladı.

    Kasıtlı ya da kasıtsız bilmiyorum ama artık bu iş oyun haline geldi. Neredeyse her gün onlar benim hızımı 69 mbps'e indiriyor ben destek kaydı açarak 88 mbps'e çıkarıyorum.

    Bu olayın olmasındaki en büyük etkenin istedikleri gibi onlar tarafından ekip yollanmasını reddettiğim için olduğunu düşünüyorum. Hem pandemiden dolayı hem de genelde bu saatlerde evden çalıştığımdan dolayı gündüzleri hem uyuyor hem de dinleniyorum. Yani yollayacakları ekibi kabul etmem maalesef mümkün değil.

    Lütfen artık buna bir çözüm bulun sevgili @TurkNetDestek. Sürekli modem arayüzünü girip acaba yine hızımı düşürmüşler midir diye kontrol etmekten bıktım. Neden ben destek kaydı oluşturmadan sisteminiz benim hızımı 88 mbps'e geri çıkartmıyor? Ben artık otomatik cevap ya da aranıp bana bilgi verilmesini istemiyorum. Ben, KESİN ÇÖZÜM istiyorum.


    Modem Arayüzü
    Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)




    Destek Kayıtlarım
    Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)

    Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)


    türknet hız düşürme, türknet kampanya, türknet yavaşlatma, türknet bağlantı, türknet, türknet hız arttırma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömürcan -- 3 Ekim 2020; 23:22:8 >



  • Merhaba, hat değerlerinizdeki düşüklük devam ettiğinden dolayı teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerine arızayı tekrar ileterek kalıcı olarak çözüm sağlayacaktır.
  • Türk telekom saha ekibi hattımda herhangi bir problem bulamamış. :) Sanırım hızımı kendim 88 mbps'e çıkarıyorum arada canım sıkılıyor 69 mbps ya da 79 mbps'e indiriyorum. Uzun zamandır sorunsuz kullandığım bir sağlayıcının böyle ufak bir problemi çözememesi çok üzücü. Tek yapmanız gereken hızımı 88 mbps'e çıkarıp düşmemesini sağlamak bunu bile yapamıyorsunuz maalesef.


    Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)

    Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömürcan -- 22 Ağustos 2020; 12:58:15 >
  • Ömürcan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımız sorunun devam ettiğini gözlemleyerek arızayı yerleşik operatör saha ekiplerine tekrar iletmiştir. Sorunun bir an önce çözülmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.

    "Merhaba Ömürcan Bey ben Nurullah A.
    İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden yapmış olduğum son kontrollerde Türk Telekom saha ekibi hattınızda problem görmediğini belirtmiş fakat sorununuzun devam ettiğini gördüğüm için saha ekiplerine tekrardan incelemeleri konusunda arıza kaydı ilettim. Gelişmeleri yakından takip ediyorum.Saha ekibinden herhangi bir bilgi almam dahilinde bu bilgiyi en kısa sürede sizinle paylaşacağım bu süre zarfında benden haber beklemenizi ve modeminizi sürekli açık tutmanızı rica ediyorum
    İyi Günler Dilerim"
  • şöyle bakıyorum da hep aynı sorunlar yüksek hızda olanların interneti düşürülüyor ve kullanıcı hatası diyerek mesaj yollanıyor aldığınız +10 lira vallahi haram, inşallah layık olduğunuz yere gelirsiniz
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 24.08.2020 13:10 tarihinde 88 mbps'e çıkarılan hızım bu sabah tekrardan 69 mbps'e düşürüldü. Ben size laf anlatmaktan bıktım siz benim hızımı düşürmekten bıkmadınız.
  • Bu konuda artık gerekli aksiyonları kesin olarak alacak mısınız sevgili @TurkNetDestek ? Yoksa haftanın belli günleri destek kaydı açmaya devam mı edeceğim? Lütfen ekipleriniz yine iç tesisatıma b*k atmasın. Bu tesisatın 95 mbps'e kadar desteklediğini ekipleriniz de ben de çok iyi biliyorum. Ki desteklemese 2 hafta boyunca 95 mbpste kullanamazdım herhalde değil mi?

    Ek olarak sizden artık 95 mbps isteyen de yok artık o hızı veremeyeceğinizi anladım. 88 mbps hızımı geri verin, düşürmeyin tatlı tatlı kapansın bu konu artık bıktırdınız kendinizden.
  • Ömürcan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde güncelleme yaptım. Tekrar kontrol eder misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hız profilinizde güncelleme yaptım. Tekrar kontrol eder misiniz?
    Fark ettim ama maalesef hiçbir değişiklik olmadı.


    Son Durum
    Türknet'in Hızımı Sürekli Düşürmesi (37 Gün Sonra Tekrar)
  • Ortalığı ayağa kaldırmazsan bu tarz problemler hiçbir zaman hiçbir yerde çözülmüyor maalesef hocam. Umarım en kısa sürede çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raydr1c

    Ortalığı ayağa kaldırmazsan bu tarz problemler hiçbir zaman hiçbir yerde çözülmüyor maalesef hocam. Umarım en kısa sürede çözülür.
    Valla hocam açtığım ticket sayısı 3ü geçti utanmadan hala bu soruna kesin çözüm sağlayamıyorsalar ortalığı ayağa kaldırmakta pek bir işe yaramıyor. Muhtemelen ortalığı ayağa kaldırsam da taahhütünüz yok farklı bir iss'ye geçin derler.
  • Bu hız kısmaları sebebiyle Turknet aboneliğimi kapatıyorum. Evrakları doldurup kargoya verdim.Başka bir firmaya geçiyorum. Güle Güle Türknet. Sana 6 ay dayanabildim.
  • Ömürcan kullanıcısına yanıt
    Teknik arkadaşlarım destek kaydınız üzerinden tekrar kontrol ederek size bilgi verecek.
  • alicengiz32 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Bende hız profilinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
  • :SworD: kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınızı kontrol ettiğimde bugün saha ekiplerine bilgi verilmiş. Bende hız profilinizde bir güncelleme yaptım. Tekrar kontrol eder misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Bende hız profilinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
    Artık çok geç.
  • Hala daha hiçbir gelişme yok. Alooo para ödüyorum ben bu internete versenize hızımı
  • Bugün de hiçbir gelişme olmayacak sanırım. BTK'ya da şikayetimi ilettim. Ek olarak cimer'e de yazacağım. Bu işin peşini bırakmaya hiç niyetim yok. Parayı almaya gelirken sürekli mesaj, mail atan oluşum bu kadar ufak bir problemde yokları oynaması can sıkıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.