Şimdi Ara

bellonadan ürün almayın pişman olmayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • şikayetvar sitesinde zaten detaylar mevcut kısaca özetlemek gerekirse mayısta aldığım ürün 2. taksidini ödedikten sonra temmuzda renk hatası ve defolu olarak teslim edildi 15 gün içerisinde değişeceği söylendi ama şuan 1 ay oldu değişim bekliyorum. Müşteri hizmetleri açmıyor bayi(izmir karabağlarda cadde üzerindeki nil-se mobilya) ile uğraşmak ayrıca bunalttı. Ben bir hata ettim şikayetleri göz ardı edip büyük sandığım 5 para etmez bellonadan ürün aldım pişman oldum siz almayın.




  • geçmiş olsun gerçekten siinir bozucu bir durum.


    internetten sipariş bazı durumlarda sıkıntı , teslim anında kontol edip geri çevirecektiniz çok uğraştırır bunlar sizi söylemesi, zamanında mondiden 2 kanepe almıştım birisinin yüzeyi defolu soluk yıpranmıştı getirenler ıslak süngerle silin temastan ağrılıktan olmuş düzelir diyor, kapıda ödeme olduğu için çıkarttım birinin ödemesini yaptım bayinin sahibini aradım böyle böyle dedim utanmadan aynı şeyi söylüyor defolu ürünü kaktıracak dedim geri götürün ikinci kanepeyi başka bayiden alacağım deyince 2 gün sonra sağlamını geri getirdiler ödemelerini yapıp gönderdim.

  • Resimleri paylaşsanız daha çok dikkat çeker konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şikayet linkini ekleyeyim orada fotoğraflar var. Sorun zaten üründen ziyade müşteri ilişkilerindeki problemler. Çok beğenerek özel gereksinimlerime tam uyması dolayısı ile aldığım ürünü maalesef bu yüzden iade ettim. Buraya konu olarak yazmanın ne derece etkisi oldu bilmiyorum, az önce merkezden arayıp sözde iade işlemlerinin dün yapıldığını belirttiler. Bölge müdüründen teyit etmiler. Bana izmir den kimse ulaşıp bilgi veya evrak göndermediğini telefondaki kişiyede söyledim. Bankada görünen bir iade yok, bir hafta bekleyeceğim bakalım.


    Kod

    Yığını:
    https://www.sikayetvar.com/bellona/bellona-hatali-urun-gelmesi-ilgisizlik-ve-degisim-yapilamamasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jagatai -- 11 Ağustos 2020; 18:27:14 >
  • dün sabah izmirden bayi dışı bir numara arayıp iptal işleminin yapıldığını ve ürünleri almaa geleceklerini belirtti. Ürünleri iade ettim ve paramı geri aldım. Sonuç olarak elimde 3 ay boyunca yaşamış olduğum stres bu süreçte(ve tahminen yeni alacağım mobilya gelene kadar) evimin yaklaşık 2 ay mobilyasız kalması ve aldığım döneme göre fiyatların yükselmesi kaynaklı zarar var.


    Bellona kadar birimlerin bu kadar kopuk olduğu bir firma olacağını zannetmiyorum. İnanılmaz ilgisiz bir durum var zor zahmet ben uğraşığ bilgi aldım her aşamada.

  • Geçmiş olsun.

    Yeni taşındığım evde en ufak eşyasına kadar ikea'da varsa o şey ikea'dan aldım. Esnafla iş yapılmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Booker DeWitt

    Geçmiş olsun.

    Yeni taşındığım evde en ufak eşyasına kadar ikea'da varsa o şey ikea'dan aldım. Esnafla iş yapılmaz.

    Ikea çok dandik bir taşınmadan sonra dayanamıyorlar . Ülkemizde pahalı olabilir ama yurt dışında falan insanlar ucuz oldukları için oradan alıyorlar yoksa alınmaz .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Booker DeWitt kullanıcısına yanıt

    stok konusunda türkiye geneline satış yapan firmaların kesinlikle ikea gibi olması gerek. Tüm Türkiye'ye satış yapıp stoklarının olmaması kadar saçma bir durum yok. Kendi adıma nakliye süreci olarak(il dışı depodan geldiğini var sayıyorum) 1 haftanın üzerinde teslimat tarihi olan firma ile çalışmayı kesinlikle düşünmüyorum. Bu süreçte öğrendim ki stok tutan firma yokmuş Türkiyede.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.