Şimdi Ara

2015 ibiza cupradan hangi araca geçeyim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar. 208 gti Peugeot rcz 200 lük şuanda 2015 ibiza cupra kullanan biri olarak araç değiştirmeye niyetlendim. Aklıma 2020 model sıfır Honda civic Hb 1.5 182 lik manuel alma fikri takıldı. Şuna bayilerde araç yok ama Eylül ortasında 220 bin civarına alınabiliyor. Ne dersiniz Hb civic C segmenti sonuçta ve iç tasarımda gayet hoşuma gidiyor ama sürüş keyfi nasıldır hiç bilmiyorum. Yorumlarınızı almak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bir Cupracı olarak belki objektif yorum yapamam ama benim bundan sonraki hedefim performansı iyi arkadan itişli bir araç en büyük hedefim şu an BMW 3.28i ama son artan fiyatlar ile sanırım hayal olarak kalacak. Yürütmek sıkıntı değil çok km yapan biri değilim.

    Cupra'yı çoğu insan küçümseyebilir ama sürüş dinamikleri gerçekten fena değil ve performansın tadını alıyorsun. 80-160 hızlanması şaka gibi denk gelenler bilirler. Ancak yüksek beygir ve önden çekiş bana keyifli gelmiyor ayrıca sportif modun olmaması, iç donanımın rezil aynı zamanda ergonomik açıdan kullanışlı olmaması, çoğu şeyin 99 model Clio ile benzer olması, aracın çok tutması yani VAG araçlarının genel rezilliği bu tutma olayı ve benim tadımı kaçırıyor. Biraz limitlere ulaşmak istiyorum araç tutuyor.

    Honda Civic hiç kullanmadım ama Cupra'dan daha iyi viraj kabiliyeti olduğunu düşünmüyorum. Daha geniş - 4 kapılı araç derdi yoksa bence performansı göreceli düşük ve önden çekişli araç için Cupra'yı vermeye değmez.




  • Civic in limitleri bence gayet iyi. Atmosferik motor kesinlikle yetersiz kalıyordu. Üstüne ilk etapta turbo motorla sadece cvt şanzıman sunuluyordu. Şu an manuel ve 1.5 182 Civicin en iyi kombinasyonu bence. Hb seçimi de güzel olur, İngiltere üretimi. Sport Plus güzel bir tercih olur, cam tavanla gayet şık duruyor. Sedana göre donanım artıları da var. (mesela hb in ses sistemi sedanlara göre daha iyi.) Ayrıca Hatchback sedandan daha ağır. Jant ve lastik ölçüleri bile çok farklı.

    Kullandığınız araçlara bakarak, level atlamak istiyorsanız Megane RS düşünebilirsiniz. Vag grubu hot hatchlerden çok daha mekanik hissiyata sahiptir ve sürücüsünü memnun eder. Düz yol gazcıları genelde vag grubu tercih ediyor. O tarz bir araç isterseniz Leon Cupraya göz atabilirsiniz. İbiza Cupraya göre biraz daha performanslı, biraz daha konforludur. Plase olarak da Giulietta 1.75 TBI olabilir.

    *308 GTI da diğer bir seçenek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 8 Ağustos 2020; 0:57:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • o arabalardan sonra anca alfa romeo keser. mito, giulietta 155 lik, 170 lik
  • Civic hb'de belki mekanik difransiyel kilidi yok ama yine de Type-r altyapısına sahip bir araç dolayısı ile sürüş keyfi konusunda oldukça iddialı. Sedan olan versiyona göre sadece şasisi değil lastik ölçüleri bile farklı bu da skidpad değerinin yani virajlarda yola tutunmasının yüksek olmasını sağlıyor.

    Test sürüşü yapıp biraz zorlayın diyeceğim ama bayilerde bırakın test aracını satılacak araç bile yok. En güzeli uzun süredir bu aracı kullanan ve virajlarda zorlayıp arabanın limitlerini değerlendirebilecek birilerinden bilgi almaya çalışın.

    Astra Opc ve Civic hb karşılaştırma videosunu da izleyin derim. Pistte iki araç ile arka arkaya tur atıp değerlendirmesini yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 8 Ağustos 2020; 2:3:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bir Cupracı olarak belki objektif yorum yapamam ama benim bundan sonraki hedefim performansı iyi arkadan itişli bir araç en büyük hedefim şu an BMW 3.28i ama son artan fiyatlar ile sanırım hayal olarak kalacak. Yürütmek sıkıntı değil çok km yapan biri değilim.

    Cupra'yı çoğu insan küçümseyebilir ama sürüş dinamikleri gerçekten fena değil ve performansın tadını alıyorsun. 80-160 hızlanması şaka gibi denk gelenler bilirler. Ancak yüksek beygir ve önden çekiş bana keyifli gelmiyor ayrıca sportif modun olmaması, iç donanımın rezil aynı zamanda ergonomik açıdan kullanışlı olmaması, çoğu şeyin 99 model Clio ile benzer olması, aracın çok tutması yani VAG araçlarının genel rezilliği bu tutma olayı ve benim tadımı kaçırıyor. Biraz limitlere ulaşmak istiyorum araç tutuyor.

    Honda Civic hiç kullanmadım ama Cupra'dan daha iyi viraj kabiliyeti olduğunu düşünmüyorum. Daha geniş - 4 kapılı araç derdi yoksa bence performansı göreceli düşük ve önden çekişli araç için Cupra'yı vermeye değmez.
    Cupra gerçekten çok keyifli bir araç ama içine binince o aşırı B segmenti kalitesizliği insanı belli bir noktadan sonra üzüyor ve başka araciç arayışına itiyor. Birde bu cupra direksiyonlarını hiç sevmedim üst hızlarda yeteri kadar sertleşmiyor ve şehiriçinde bozuk yollarda hiç toplamıyor hemde yolun engebesine göre sağa sola kaçıyor onu da sevemedim keşke leonlar gibi bir direksiyon sistemi olsaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Satarsanız haberim olsun lütfen :) ben cupra arıyorum temiz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Civic in limitleri bence gayet iyi. Atmosferik motor kesinlikle yetersiz kalıyordu. Üstüne ilk etapta turbo motorla sadece cvt şanzıman sunuluyordu. Şu an manuel ve 1.5 182 Civicin en iyi kombinasyonu bence. Hb seçimi de güzel olur, İngiltere üretimi. Sport Plus güzel bir tercih olur, cam tavanla gayet şık duruyor. Sedana göre donanım artıları da var. (mesela hb in ses sistemi sedanlara göre daha iyi.) Ayrıca Hatchback sedandan daha ağır. Jant ve lastik ölçüleri bile çok farklı.

    Kullandığınız araçlara bakarak, level atlamak istiyorsanız Megane RS düşünebilirsiniz. Vag grubu hot hatchlerden çok daha mekanik hissiyata sahiptir ve sürücüsünü memnun eder. Düz yol gazcıları genelde vag grubu tercih ediyor. O tarz bir araç isterseniz Leon Cupraya göz atabilirsiniz. İbiza Cupraya göre biraz daha performanslı, biraz daha konforludur. Plase olarak da Giulietta 1.75 TBI olabilir.

    *308 GTI da diğer bir seçenek.
    Megana düşünmem ama aklımdaki bir diğer araçta eğer bulabilirsem 200 lük 1.5 3 silindir Fiesta ST. Özellikle otopark testinden sonda araba benim seçimimde ilk sıraya yerleşti diyebilirim. Kilitli diferansiyel , launch control vede en önemlisi araç moduna göre açılıp kapanabilen egzos sistemi vites değişimindeki patırtılar bunların da stok bir araçta olması beni benden aldı. Civic Hb manuel 182 lik veya Fiesta St 200 lük mutlaka denemek istediğim araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2jz1993

    Satarsanız haberim olsun lütfen :) ben cupra arıyorum temiz
    Benimki aşırı temiz :) fabrika çıkışlı yay motor egzos hiç oynanmamış sunrof beyaz ön lip arka ve yan spoiler serviste takılan iyilerinden var :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Görüşmek isterim cidden.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence çok zevkli bir tercih.Hem yerli üretim sabıkalı sedan model yerine ingiltere üretimi olan hb model seçimi, hem de performansı törpüleyen cvt şanzıman yerine manuel tercihi çok mantıklı.Bu araç sizi performans dışında o kadar çok tatmin edecektir ki cuprayı özleyeceğinizi hiç sanmıyorum.Kaldı ki 182 hp motorla civic de gayet tatminkar yürüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Cupra gerçekten çok keyifli bir araç ama içine binince o aşırı B segmenti kalitesizliği insanı belli bir noktadan sonra üzüyor ve başka araciç arayışına itiyor. Birde bu cupra direksiyonlarını hiç sevmedim üst hızlarda yeteri kadar sertleşmiyor ve şehiriçinde bozuk yollarda hiç toplamıyor hemde yolun engebesine göre sağa sola kaçıyor onu da sevemedim keşke leonlar gibi bir direksiyon sistemi olsaydı.

    Alıntıları Göster
    Evet ne yazık ki içi kalitesiz bir de buna VAG grubunun üvey evladı olan SEAT'ın kalitesizliği de ekleniyor. Mesela zamanına göre POLO ve RAPID daha kaliteli ve daha fazla donanım sunarken bizim CUPRA'da hiçbir şey yok. Sadece 180 beygir var alın oynayın demişler resmen.

    Ya bari üstünde DSG yazan vites topuzu koysaydınız 99 Clio ile aynı vites topuzu nedir ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacklotus01

    Bence çok zevkli bir tercih.Hem yerli üretim sabıkalı sedan model yerine ingiltere üretimi olan hb model seçimi, hem de performansı törpüleyen cvt şanzıman yerine manuel tercihi çok mantıklı.Bu araç sizi performans dışında o kadar çok tatmin edecektir ki cuprayı özleyeceğinizi hiç sanmıyorum.Kaldı ki 182 hp motorla civic de gayet tatminkar yürüyor.
    Otopark testinde Sinan bey çok beğeniyor. Zaten cvt hayatta almam Abimin A6 da multitronik var bence aşırı keyifsiz bir şanzıman. Manuel konusunda da Honda baya iyi deniyor şuan bayide olsa aracımı satıp direk alırdım ama en erken Eylül deniyor gelmesi için. Fiesta ST 200 lük full dolu kilitli diferansiyel vs olan aracı özel siparişle getirtmek isteyince ise 275 bin fiyat dendi Eylül ekim teslim olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 250 civarlarına çıkarsanız eğer hiç düşünmeyin abarth 595 bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence de iyi olur civic hb kaliteli ingiliz montaj öneririm şiddetle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic hb 182 beygirle cuprayı arayacağını düşünmüyorum.Araç seri, donanımlı, aşırı karizmatik, e bir de manuel daha ne duruyorsun tadından yenmez.
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Iyi yol tutsun istiyosaniz megane rs tropy alabiliyorken digerlerine bakmak biraz tuhaf degilmi.

    fiyatlarindan emin d3gilim ama gt86 subaru brz de iyi bi alternatif olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lınc

    Iyi yol tutsun istiyosaniz megane rs tropy alabiliyorken digerlerine bakmak biraz tuhaf degilmi.

    fiyatlarindan emin d3gilim ama gt86 subaru brz de iyi bi alternatif olabilir.
    Aşırı sportiftik de istemiyorum hocam çünkü yıllık 20 bin km yapıyorum uzun yolda fazla sportiflikte yoruyor maalesef. Misal ibiza cupra uzun yolda gayet keyifli ve fena olmayan bir yalıtıma sahip 120 ye sabitleyip uzun yolda az bir rüzgar sesi ile yolculuk yapılabiliyor zıplamadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacklotus01

    Bence çok zevkli bir tercih.Hem yerli üretim sabıkalı sedan model yerine ingiltere üretimi olan hb model seçimi, hem de performansı törpüleyen cvt şanzıman yerine manuel tercihi çok mantıklı.Bu araç sizi performans dışında o kadar çok tatmin edecektir ki cuprayı özleyeceğinizi hiç sanmıyorum.Kaldı ki 182 hp motorla civic de gayet tatminkar yürüyor.
    Forumda civic düşmanı çok, test sürüşü şansımız da yok artık çünkü bayiler tam takır. Zaten civic i benim için heyecanlandıran otopark Sinan Koç oldu. Az önce fiyat listesine baktım 207 bin olan Temmuz fiyatı Ağustos da 227 bine çıkmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kanka civic düşünüyorsan manueli çok mantıklı hatta kilit de opsiyon olarak alabilirsin çok fark yoksa eğer.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.