Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ] TTNet Taşımayı Eksik Yapmış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sorun çözüldü. TurkNet destek tarafından aldığım bilgi üzerine TT'yi BTK üzerinden şikayet ettim. Problemin TT tarafında oluşan bir problem olduğu anlaşıldı. TT tarafında ne MH ile çözüldü ne il müdürlüğünde çözüldü. BTK üzerinden açtığım şikayeti 11 gün sonra cevapladılar ve problem çözüldü.

    TurkNet tarafı aslında bakılırsa süreçte iyi yardımcı oldu diyebilirim. Fakat KONUNUN BAŞLANGICI kısmınında belirttiğim üzere konuşmayı kapatmaları konunun foruma taşınmasına neden oldu. Foruma taşındıktan sonra iki ISP arasında kaldığımı ikisinin de birbirine topu attığını belirtmem üzere telefonla aradılar ve konuyu, taşıma işleminin nasıl gerçekleştiğini bana anlattılar. Bunun ardından aşağıdaki kutulara eklediğim yazışmayı gerçekleştirdim.

    Sizlere tavsiyem benzer sorunla karşılaşırsanız TTNET'e direkt bildirmeden BTK üzerinden TTNET'e ulaşmanız, diğer türlü çok yoruyorlar.https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    BTK Üzerinden TT'ye yazdığım yazı:
    quote:


    11.07.2020 tarihinde TürkTelekom'dan TurkNet'e geçişim gerçekleşti. Geçiş sonrası hem telefon hizmetini hem internet hizmetini (geçiş sonrası verilen xDSL : ) TurkNet firmasından almaya başladım. TürkTelekom firmasından hizmet almıyorum ve kullanım yapmıyorum.

    Anormal gelen fatura üzerine TürkTelekom ile iletişime geçtim ve kendi bilgisayar sistemlerinde göründüğü kadarıyla telefon hizmetimin geçişinin sağlandığını, internet hizmetinin geçiş işleminin sağlanmadığı (bundan dolayı Ağustos ayı için de faturalandırmanın devam ettiğini) bilgisini aldım ve TurkNet firmasıyla bu konuyu görüşmem gerektiği söylendi.

    TurkNet firmasıyla yaptığım görüşme sonucu hem internet hem telefon hizmetinde geçişin başarılı bir şekilde sağlandığı, geçişe TürkTelekom tarafından onay verildiği, özellikle internet hizmetine geçiş onayını veren yetkilinin isminin .. olduğu bilgisini aldım.

    Bu sorunun giderilmesini ve sorunun giderilmesini takiben Temmuz ayı faturamın tekrar hesaplanmasını rica ederim.

    Ek:
    TurkNet geçişinde onayladığım Churn evrağı
    Temmuz 2020 TürkTelekom faturası


    TT'den gelen cevap:
    quote:


    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. numaralı aboneliğinize ait şikayetinize istinaden yapılan incelemede sabit telefon ve internet aboneliğinizin 09.07.2020 tarihinde servis sağlayıcı değişikliği işleminin tamamlandığı anlaşılmıştır. Sistemsel olarak iptali gerçekleştirilemeyen internet aboneliğinize ait iptal işlemi 19.08.2020 tarihinde tamamlanmıştır. 09.07.2020-19.08.2020 tarihleri arasından internet erişim hizmetinden yararlanamadığınız günlere ait Temmuz 2020 dönem faturanızdan TL ücretin ve Ağustos 2020 dönem faturanızın erişim bedeli düşümü yapılmak üzere takibe alınması uygun bulunmuştur. Yapılan düşüm sonrasında faturalarınızdan yapılan düşüm kadar az ödeme yapacağınızı bildirmek isteriz. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.



    ==================KONUNUN BAŞLANGICI=================

    Öncelikle @TurkNetDestek bu konuyu 35432915 numaralı destek kaydımın cevap veremeyeceğim şekilde (cevap kutusunun kaldırılması) kapatılmasından dolayı açtığımı belirteyim. Lütfen bir dahaki sefere ben sorun çözüldü butonuna basmadan kaydı bu şekilde kapatmayın yoksa yine böyle bir konuyla karşılaşırsınız.


    Şimdi soruna gelelim destek kaydında belirttiğim üzere TTNet'den TurkNet'e geçiş yapmak üzere TurkNet ile sözleşme imzaladım ve geçiş işlemlerini yapmaları için yetki verdim. Fakat TTNet den gelen fatura üzerine SADECE telefon hattımın taşındığı ve internet hattımın taşınmadığı bilgisini aldım.

    TTNet tarafı TurkNet'in bu durumda bana internet hizmetini ancak yeni bir devre oluşturarak verebileceğini eski devre numarasının halen kendilerinde olduğunu ve aboneliğin devam ettiğini (ve dolayısıyla faturalandırmanın) söyledi.

    Taşıma işlemi sonucunda xDSL numaramın aynı kalacağını ve değişmeyeceğini öğrendim. Bunun üzerine bu numarayı TurkNet desteğe sordum aldığım cevap alakasız oldu ve yanıt verme kısmım kapatıldı. Neyse ki TurkNet'in uygulamasında Teknik Bilgiler kısmında bu numara yazıyordu ve farklı numara olduğunu teyit ettim.

    Churn evrağında geçişi için onay verdiğim xDSL numarası:
    Şuan bağlanırken bana kullandırılan xDSL numarası:


    Eğer verdiğim yetkiye rağmen siz yapmayacaksanız @TurkNetDestek işi bırakıp TürkTelekom müdürlüğüne gidip iptali elle yapayım çünkü fatura oluşmaya devam ediyor. Hatta hazır dışarıdayken bir aylık aboneniz olmama rağmen size de bir iptal çekeyim ne dersiniz?

    Bahsettiğim susturulan görüşme;
    [ÇÖZÜLDÜ] TTNet Taşımayı Eksik Yapmış







    @TurkNetDestek in yazdıkları üzerine daha adil olmak üzere konu başlığını güncelledim. Umarım gerçekten sözlerindeki gibi taraflarında sorun yoktur. (Edit: Dedikleri gibi taraflarında sorun yokmuş)

    İlk başlık Başlık:
    TurkNet Taşımayı Eksik Yapmış ve Yeni Devre Oluşturmuş

    İkinci Başlık:
    TurkNet veya TTNet Taşımayı Eksik Yapmış ve Yeni Devre Oluşturulmuş

    Son Başlık: TTNet Taşımayı Eksik Yapmış

    quote:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HATTUSILI -- 20 Ağustos 2020; 23:33:35 >







  • Merhaba, telefon ve internet hizmetinizin taşıma işlemi 11.07.2020 tarihinde gerçekleşmiştir. Geçiş işlemi tamamlandıktan sonra devre numarasında değişiklik yapılıyor. Herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Diğer ISS firmasıyla görüşerek bu durumu iletebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Diğer ISS ile görüştüğümde bana "sadece telefonun taşındığını ve internet hizmetinin taşınmadığını",
    Sizinle görüştüğümde ise "diğer ISS ile görüşün biz ikisini de taşıdık" cümlelerini tekrar tekrar duyuyorum.

    Diğer ISS'ye taşımanın gerçekleştiğini anlatabilmem için Churn evrağını göstermemi istiyorsunuz ama diğer ISS "bize böyle bir istek gelmemiş sadece telefon taşınması istenmiş" şeklinde yanıt veriyor.

    İki firmanın arasında kaldım.

    İkinizin arasında nasıl bir iletişim kopukluğu yaşandı bilmiyorum ama diğer ISS geçiş/iptal olmadığı için günlük yaklaşık 6 lira eklenerek Ağustos faturasının da oluştuğunu söylüyor. Ki Temmuz ayı faturası içinde diğer ISS 19 Temmuz tarihinden 31 Temmuz tarihine kadar kullanım bedelini de eklemiş durumda. (11 Temmuzda taşındı diyorsunuz) Ben diğer ISS'ye bu fatura düzeltilene kadar ödeme yapmayacağımı ilettim. Bunu size güvenerek yaptım, umarım hata yapmamışımdır.


    Eğer biz bu işi beceremedik taşınamadı diyorsanız ilk mesajımda dediğim gibi işimi bırakayım gün içinde gidip yapayım. Ama bunu da demiyorsunuz.

    Karşı firmaya gönderdiğiniz iş emrine gelen olur cevabını bana da iletmenizi rica ediyorum başka belge veremiyoruz diyorsunuz, elim boş kalıyor karşı firmaya karşı. Eğer bana bir dayanak veremiyorsanız sizden karşı ISS ile görüşmenizi rica ediyorum. Aranızda çözemezseniz muhtemelen bu işi tüketici hakları hakem heyetine taşımak zorunda kalacağım ve aranızda köprü olmaktan çekileceğim.

    Cidden telekomünikasyon sektöründe yaptım oldu olarak mı yürüyor bu işler? 4 Ağustos tarihinde durumu erken farketmemden beri bu yazışma trafiği devam ediyor.




  • Merhaba, bu konuyu aktivasyon birimimize ilettim. Bu konuda yapabileceğimiz bir işlem olup olmadığını sorgulayarak bildirimde bulundum. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çözüldü teşekkür ederim.


    Sizinle aldığım değerler, gayet iyi;
    [ÇÖZÜLDÜ] TTNet Taşımayı Eksik Yapmış
  • Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.