Şimdi Ara

Picanto

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kuzeni i10'da olduğu gibi 2020 model yılı olarak Picanto da AMT şanzıman (Otomatiklestirilmis Manuel 5 ileri) seçeneğiyle 8bin TL kampanya indirimiyle 134.900 TL'den başlayan fiyatlarla 1 Ağustos itibariyle satışa sunuldu.

    https://www.kia.com/tr/modeller/yenipicanto.html


    Picanto



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 16 Ağustos 2020; 22:29:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bir devir kapandı.

    Picanto da artık 4 ileri tam otomatik yok.

    Rio da da önce 4 ileri tam otomatik vitesin yerini 6 ileri tam otomatik vites aldı. Şimdi ise 6 ilerinin yerine 7 ileri dct geldi.

    Artık turbo motor+dct ikilisi var rio da.

    Değişim güzel ama zamanlama yanlış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Bir devir kapandı.

    Picanto da artık 4 ileri tam otomatik yok.

    Rio da da önce 4 ileri tam otomatik vitesin yerini 6 ileri tam otomatik vites aldı. Şimdi ise 6 ilerinin yerine 7 ileri dct geldi.

    Artık turbo motor+dct ikilisi var rio da.

    Değişim güzel ama zamanlama yanlış
    6 ileri tam otomatik en ideal seçenekti hocam sorunsuzluk ve bakım masrafı açısından. Ayrıca konforluydu. Yazık olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben minik şehir otomobillerinde (kullanıcı kitlesi ağırlıkla bayanlar ve tecrübesiz suruculerden oluşan araçlar) Tam Otomatik ve CVT dışında bir şanzımanı mantıklı bulmuyorum.
    Çünkü bu kullanıcı kitlesine ait araçların sanzimanları;
    1) Kararsız olmamalı
    2) Hassas olmamalı
    3) Hataları tolere edebilmeli
    4) Dayanıklı ve sorunsuz olmalı
    5) Geri kacmamali, yokus kalkis destegi devreye girmemis olsa bile aracı tutabilmeli
    vs vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    6 ileri tam otomatik en ideal seçenekti hocam sorunsuzluk ve bakım masrafı açısından. Ayrıca konforluydu. Yazık olmuş.

    Alıntıları Göster
    Piyasadaki tam otomatik seçenekler birer birer azalıyor. Yakında psa dan başka kalmayacak galiba.

    Gerçi 7 ileri dct i20 de uzun süredir var. Ama durumu nedir bilmiyorum. Yeni i20 de herhalde 4 ileri tam otomatikte tamamen kalkacak. Onda da sadece dct göreceğiz büyük ihtimalle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Ben minik şehir otomobillerinde (kullanıcı kitlesi ağırlıkla bayanlar ve tecrübesiz suruculerden oluşan araçlar) Tam Otomatik ve CVT dışında bir şanzımanı mantıklı bulmuyorum.
    Çünkü bu kullanıcı kitlesine ait araçların sanzimanları;
    1) Kararsız olmamalı
    2) Hassas olmamalı
    3) Hataları tolere edebilmeli
    4) Dayanıklı ve sorunsuz olmalı
    5) Geri kacmamali, yokus kalkis destegi devreye girmemis olsa bile aracı tutabilmeli
    vs vs vs
    Amt yi deneyimleme şansınız oldu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Amt yi deneyimleme şansınız oldu mu?

    Alıntıları Göster
    Ay sonu Yeni i10u teste alacağım 3 gün, ancak o zaman deneyimleyecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Ay sonu Yeni i10u teste alacağım 3 gün, ancak o zaman deneyimleyecegim.

    Alıntıları Göster
    İncelemenizi bekliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Ben de bekliyorum hadi bakalım 👍👍👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 178 lik abimiz geldi hoşgeldin abi:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Ben minik şehir otomobillerinde (kullanıcı kitlesi ağırlıkla bayanlar ve tecrübesiz suruculerden oluşan araçlar) Tam Otomatik ve CVT dışında bir şanzımanı mantıklı bulmuyorum.
    Çünkü bu kullanıcı kitlesine ait araçların sanzimanları;
    1) Kararsız olmamalı
    2) Hassas olmamalı
    3) Hataları tolere edebilmeli
    4) Dayanıklı ve sorunsuz olmalı
    5) Geri kacmamali, yokus kalkis destegi devreye girmemis olsa bile aracı tutabilmeli
    vs vs vs
    Katılıyorum, kullanıcı kitlesi %99 acemi ve bayanlar olduğundan bu araçlara yarı otomatik doğru seçim değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADE63

    178 lik abimiz geldi hoşgeldin abi:))
    Carviser'le karıştırdın sanırım, ben Carsever

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Sonradan farkina vardim:))) olsun sende 178 filansindir:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir 10 bin daha düşük olsaydı çok fazla satardı aslında.Ama Kia Türkiye saçma fiyatlandırma politikasıyla bütün araçlarını pazarda yem haline getirdi.Bir tek baz paket manuel cee'd mantıklı şuan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.