Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET HIZIM !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
2.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Veronicaa

    Arkada Windows update çalışıyor olabilir belki hocam.

    Update de çalışmıyor hocam her zaman güncel zaten manuel ayarlı ara sıra bakarım var mı güncelleme diye

  • Hocam olası sorunları kendimden örnek vererek anlatayım.


    Ttnet 8 mbit paketim vardı 2 yıl önce. Adsl

    Aradılar yeni paket istermisiniz 16 mbit falan aynı fiyata. Tmm olur dedim.

    Hız yükseldi. Ama sürekli bağlantı kopmaları oldu. Onlarca kez aradım. Arıza kaydı vs.

    Pcye format attım. Modem değiştirdim. daireye gelen kabloları değiştirdim.

    Ankastredeki kabloları kontrol ettirip değiştirdim.

    En sonunda saha dolabından port değişikliği yaptırdım.

    Ama yine bağlantı sorunları devam etti.


    Birgün yine aradım. Bana uzman birini verin dedim. Neyse 2 kişi geldi. Adam hemşerim çıktı  


    Baktı ölçüm yaptı vs derken.

    Hemşerimle çay sigara içerken, bak hemşerim sana bir iyilik yapcam. Senin binanın altyapısı maksimum 16 mbit görür. Şu anda 16 mbit var ama adsl teknolojik yapısı nedeniyle bağlantın hep kopar. 8 mbit olsa bile yinede sorun yaşarsın. Senin fibere geçmen gerekir ama bizim firmanın senin semtinde fiber altyapısı yok, başka firmanın varsa ona geç diyince, iyide başka firmada sizden almıyormu diye sordum. Adam izah etti.


    X firması bizden toptan alır. Mesela senin semtinde adsl var fiber yoksa, x firması isterse fiber altyapıyı döşer ve size fiber hizmeti verir.


    Neyse ben adamı dinledim. Piyasa araştırması yaparken şansımdan Vodafone ekibinin sokakta kazı çalışması yaptığını gördüm ve sordum napıyosunuz diye. Fiber altyapısı kuruyoruz 1 aya kadar aktif olur diyince. beklemeye başladım ve 1 ay sonra 2 kişi geldi vodafonedan konuştuk falan, ölçüm yaptılar. 75 mbite kadar fiber alacağımı ve paket fiyat listesini verdi. 25 mbit paket bana uygundu okey dedim ve eve kabloları döşeyip telefon hattını iptal ettiler.


    2 yıldır vodafone kaynaklı sorunlar dışında ne kopma oldu ne ping sorunu oldu. Gayet iyi şu an.


    O telekomlu hemşerimden Allah razı olsun. Beni çalıştığı firmadan kurtardı  



    Size önerim, eğer bulunduğunuz yerde fiber altyapısı varsa hemen ona geçin.





  • alierennet kullanıcısına yanıt
    Yok hocam nerde allah razı olsun bir tane alt yapıymış çalışmaymış yapılmıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • daquied kullanıcısına yanıt
    O halde yapılabilecek tüm yolları deneyin. Port değişikliği talep edin belki düzelir. Veya genel bir sorunda olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Allah yardımcın olsun bu ne böyle !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alierennet kullanıcısına yanıt
    Zor bela arıza kaydı bıraktım dün mesaj atmışlar sorununuzu giderdik diye hız testi yaptım sabah. Aman Allahım ne göreyim 0.6mbps download 39 ping gözlerim yaşardı. Şimdi aradım tekrar port değişikliği yapabilir misiniz dedim sizin önerinize istinaden. Yazmış bakalım dediğimi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şu türk telekom belasını bende yıllarca çektim. Evimin civarında başka imkan yoktu. Sonra başka bi adrese geçtim ve türksat kablonetle tanıştım. Çok şükür diyorum. Gayet memnunum. Bağlantı olsun müşteri hizmetleri olsun teknik hizmet olsun çok iyiler. 100 mbps paketindeyim, wifiden 75i net görüyorum, kabloyla bağlasan daha hızlı olur ama ihtiyaç değil. Kablotvde de tüm kanallar açık ve 83 tl ödüyorum. Çevrenizde varsa hiç durmayın geçin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam benimde 20mbit. Ama bazen sapıtıyor :/ 5 oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daquied

    Zor bela arıza kaydı bıraktım dün mesaj atmışlar sorununuzu giderdik diye hız testi yaptım sabah. Aman Allahım ne göreyim 0.6mbps download 39 ping gözlerim yaşardı. Şimdi aradım tekrar port değişikliği yapabilir misiniz dedim sizin önerinize istinaden. Yazmış bakalım dediğimi

    12:28 arıza kaydı bildiriminiz alınmıştır.

    12:40 internet arızanız çözümlenmiştir.


    Ping : 10

    Download : 6,9

    Upload : 0,7

    Jitter: 1



    Yok abi eskisine bile dönmeyecek bu 9 Mbps veriyordu ona şükür diyorduk şimdi 7yi gösterip gösterip çekiyor. günde 2 saat 7 verirse şükür edeceğiz galiba hep 0,6 larda

  • modem değerlerini atar mısınız ?

  • Test görüntüsünde Turksat yazıyor, konu başlığında Turk Telekom.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • daquied kullanıcısına yanıt

    Kablo sokaktaki direkten mi geliyor? Ev müstakil mi hocam? Köy yerinde mi yaşıyorsunuz? Demek istediğim bölgenizin altyapısı kötüyse santrale/dolaba uzaksanız hız düşümü yaşarsınız. Ancak bu demek değildir bu kadar hız düşümü olsun. Dediğim gibi bıktırana kadar arıza kaydı bırakın, çözüme ulaşmazsa aboneliğinizi iptal edeceğinizi söyleyin, farklı isslerle görüşün. Ancak önce kendi kablolarınızı kontrol edin, edin ki size diyecek bir şey bulamasınlar sorun dışarıdan kaynaklı büyük ihtimalle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2guyS kullanıcısına yanıt
    Hiç test yapmadınız mı hocam oradan Server seçiyor otomatik olarak orayı seçmiş her testte farklı yer seçiyor otomatik olarak. Manuel olarak da seçebiliyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • daquied kullanıcısına yanıt
    Yaptığım testlerde hep kullandığım issnin adı çıkıyor, hiç böyle bir durumla karşılaşmadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cant Let Go kullanıcısına yanıt
    Binanın dışında kutu var oraya geliyor. Kablo 2 yıl önce Türk Telekom tarafından çekildi. Kutudan tesisata girmeden camdan içeriye çekiyorum. Kocaeli derince merkezi konumdayım. Liman, avm 500 metre bir sürü özel ve devlet okulu var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2guyS kullanıcısına yanıt
    İp karaladığım yerde Türk Telekom yazıyor iss olarak. Test yaptığı yer kablonet

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hat değerlerini ekleyebiliyor musun?
    Twitter üzerinden ulaşmayı denedin mi bir de?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Senin çareni buldum . Gidyorsan derhal turkcellden superbox alıyorsun tüm dertlerini unutuyorsun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Hat değerleri derken hocam? Müşteri hizmetleri yetkilisi arkadaşlar diyor ki normal. Normal olan nedir değerler nedir söyler misiniz diyorum normal diyor. Sizin ekranınızda normal mi yazıyor hiç bir değer yok mu diyorum. Yokmuş normal yazıyormuş

    Edit: Twitterdan ulaşmak ile müşteri hizmetlerine ulaşmak arasında fark var mı hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daquied -- 30 Temmuz 2020; 13:57:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    50gb olan 10mbps kutuyu mu diyorsun hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.