Şimdi Ara

Turknet Telefon Direğini Ev İçi Tesisatımdan Sayıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
3.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom saha ekibinin değişmesi gerekiyor dediği direkten evime gelen telefon kablosu için Turknet benden 99 TL+metre başına 4.5 TL para istiyor. Bu kablo benim iç tesisatıma dahilmiş. Sıfırdan abonelik başlatanlardan kablo dahil 66 lira alan Turknet benden ortalama 200 lira istiyor. Bu kablo yıllardır kullanıldığı için yıpranmış durumda, benlik birşey yok yani. Telekom "Turknet bize kayıt açsın değiştiririz" diyor Turknet ise yukarıdaki parayı almazsam değiştirmem diyor. Adamlara beni arayın diyorum, aramıyorlar, sanırsınız bedavaya veriyorlar interneti. En sonunda gittim başka bir sağlayıcıya başvuru yaptım, kurulum için para da vermeyeceğim. Turknet iyi süper diyenler sorun yaşamayan arkadaşlar, sorun olursa nasıl bir muamele göreceğinizi bilin diye açtım bu başlığı.
    Ev içi tesisatıma dahilmiş bu direk:
    Turknet Telefon Direğini Ev İçi Tesisatımdan Sayıyor
    Turknet Telefon Direğini Ev İçi Tesisatımdan Sayıyor
    Turknet Telefon Direğini Ev İçi Tesisatımdan Sayıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -dehşet- -- 29 Temmuz 2020; 18:22:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Adamlar kurulum yapmadan sadece eve belge almaya gelerek kurulum ücreti talep eden bir firma size Türk Telekom’un bedavaya sunacağı hizmet için ücret istememesini beklemek biraz saflığa kaçıyor. Türknet her fırsatta kullanıcılarını mağdur etmek için özel çaba sarf eden bir firma olmuş. Tavsiyem özel bir sebebiniz yoksa başka bir issye geçin.
  • Adamlar kurulum yapmadan sadece eve belge almaya gelerek kurulum ücreti talep eden bir firma size Türk Telekom’un bedavaya sunacağı hizmet için ücret istememesini beklemek biraz saflığa kaçıyor. Türknet her fırsatta kullanıcılarını mağdur etmek için özel çaba sarf eden bir firma olmuş. Tavsiyem özel bir sebebiniz yoksa başka bir issye geçin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O direği genel merkezdeki binalarına ANIT diye diksinler....Milleti dikmeye iyi alıştılar zaten...
  • Geçen sene telekom o direkten evime bedavaya sıfır kablo çektiler, sıfır eksiz direkt modeme.
  • Direk sizin şansınıza. Ankastreden modeme gelen kablo iç tesisattır. Bende bina girişinde, içeride. Bazılarında dışarıda, sizde de direkte işte.. Yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @relling
    Farklı bir ISS başvurusu yaptım zaten. Defalarca belirttim altı üstü bir kablo değiştirin, hatta dedim ki ilk kurulum için madem 66 lira alıyorsunuz onu da vereyim. Ama aynı cevabı bozuk plak gibi yazmaya devam ettiler. Parasında değilim inanın sadece enayi yerine konulduğum için vermek istemedim istedikleri parayı.

    @qAddAr
    Bana "siz kendiniz bu kabloyu değiştirebilirsiniz" diyen müşteri temsilcisi Ferhat O. gelsin değiştirsin vereceğim o istedikleri parayı. Direğe çıkmadığımız kalmıştı zaten.

    @akerol
    Olması gerek de bu zaten. Benim sorumluluğumda olan bir kablo değil ki o. Bu kablonun içinde normalde destekleyici çelik tel oluyor ki içindeki kablo esneyip incelmesin ya da kopmasın diye ancak benim eve gelen kablodan o çelik tel sökülmüş bu da zamanla esneyip yıpranmasına sebep olmuş. Bunu Telekom saha ekibinden biri söyledi.

    NT2L
    Telekom'a ait telefon direğine ben nasıl müdahale edebilirim? Modeme kadar bağlasınlar demiyorum ki. Kabloyu direğe bağlayıp eve varacak kadar uzun kesip bıraksalardı yeterdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -dehşet- -- 29 Temmuz 2020; 21:10:22 >




  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Direklerin bir espirisi yok. Ankastre için dikilmişler bölgenizde, ankastrenin telekom tarafı çıkışından itibaren sorumluluk size ait.
    Evden direğe kablo çekerseniz, telekom elemanları bağlayabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 29 Temmuz 2020; 21:17:41 >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    İçinden çelik tel geçen telefon kablosunu ben piyasada bulamadım. Bulsam lanet edip alıp bir elektrikçiye taktıracaktım. Turknet yeni abonelerinden modeme kadar kurulum için(kablo dahil) 66 lira alırken bana sundukları tarife fırsatçılıktan başka bir şey değil. Zaten başka bir ISS'ye başvurdum, sıfırdan kurulum yapılacak ve herhangi bir kurulum ücreti de ödemeyeceğim. Boş yere bu kadar sinir harbi yaptım. Ama insanlar görsün Turknet'in nasıl bir fırsatçı olduğunu.
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Çelik tel gerekli değil, mesafe çok değildir. Çoksa şöyle oluyor genelde, cat5 çekilip çelik tele bantlanıyor (15 cm de bir).
    Günümüzde bir abonelik çelik telli kablo kolay bulabileceğinizi sanmıyorum.

    Hayırlı olsun, millenicom'a mı başvurdunuz?
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
    CAT5 dış ortamda hızlıca yıpranır diye düşünüyorum. Mesafe ortalama 20 metre civarı.
    Telekom'un 18-25 yaş arasına 12 ay taahhütlü 35 Mbps olan kampanyasına kardeşimin üzerinden başvuru yaptım. Aylık 95 lira. Online başvuruda 50 lira indirim yapıyorlar ilk iki ay 25 lira şeklinde. Bana yıllık maliyeti 1090 lira, Turknet ise 1020 liraya mal olacaktı. Tabi yine zam yapmazlarsa. Telekom'a 95 lira harici kurulum vs. gibi bir ücret de ödemeyeceğim. 12 ay bu şekilde kullanır sonra yenilenmiş kablomla birlikte istediğim ISS'ye geçerim artık.
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Telekom direği bile eve taşır isterse, onlar hat çekecektir

    İyi bir cat5 sorun çıkarmaz diye sanıyorum, ben geçen ay kendi iç tesisatımı yeniledim. Binada telekomun 2009 yılında çektiği hes cat5e mevcuttu. Ek olmasa hiç değiştirmeye gerek yokmuş, ilk günki gibiydi kablo. Hatta değerlerde pek değişmedi, saha elamanı eklere güvenemeyince sağlam olsun diye tek parça hat çektim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 29 Temmuz 2020; 21:53:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Direk sizin şansınıza. Ankastreden modeme gelen kablo iç tesisattır. Bende bina girişinde, içeride. Bazılarında dışarıda, sizde de direkte işte.. Yapacak bir şey yok.
    Kanka benim ankastre kutu benim odaya kurdular

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    e ben demiştim yaparlar diye sağı solu belli olmaz onların
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Benim hattım bulunduğum sokağa VDSL ilk geldiğinde çok rahat 50Mbps'i kaldırıyordu, sonra düştü düştü en son 35Mbps'te kaldım ama bu sefer yoğum bir şekilde CRC hatası almaya başladım. Bir gün yan binaya Telekom'dan hat çekilirken benim internet gitti, ben de Turknet bu sorunu 1 ayda çözer diye düşünüp kalktım bağlı bulunduğum Telekom Müdürlüğüne yeni hat çekilirken hattımın gittiğini, kendilerinden kaynaklandığı için gelip bakmalarını istedim. Ertesi gün gelen kişi direğe çıktı hat geldi, kabloya baktı ve bu kablo değişmesi lazım dedi, değiştir dedim Turknet talep açsın değiştiririm dedi. İşte o zamandan beri bu kabloyu değiştirmeye uğraşıyorum. Belki de kablodan değil hat değerlerimin düşmesi, bilemiyorum. Zaten özellikle Telekom'u seçtim ki bu kablo meselesi kökten çözülsün. Yoksa Turknet'ten sonra en son terci edeceğim ISS olur kendileri.

    Turknet gerçekten basiretsiz bir firma. Sen yeni abonene 66 liraya verdiğin hizmeti ısrarla bana vermeyip hem beni kaçırıyorsun hem de benim paylaştığım memnuniyetsizlik nedeniyle diğer insanlar da belki abone olmayacak.




  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    TurkNet ucuzken fiyatından dolayı müşteri hizmetleri yoktu, şimdi alternatif iss'ler ile aynı fiyatta. Hatta Adsl kullanıcılar için pahalı, yine müşteri hizmetleri yok. Hayır illa robot bakacaksa Babür'ü koysunlar bari oraya, onun kafası hepsinden iyi çalışır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 29 Temmuz 2020; 22:17:46 >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Müşteri var da hizmet yok. Olmayan hizmetin de müşterisi olmamalı. Biz zorlama müşteri oldukça onlar da zorlama müşteri hizmetleri oluyor.
    Ben müşteri olarak ısrarla arayın beni diyorum aramıyorlar. Acaba gerçekten botlar mı cevap veriyor da arayıp konuşamıyorlar diye düşünmeden edemiyorum.
    Üst yönetimden bir kişinin bile iletişim kanalı açık değil. Hani dedim belki olan bitenden haberleri yoktur bir ulaşayım ama bir kişiye ulaşamadım. Ben ki Jeff Bezos'a mail atıp sorununu çözdürmüş adamım dünkü ISS'ye ne oluyor anlamış değilim.
    Zamanında yaşadığım sorun ile ilgili olarak Teknosa CEO'su Bülent Gürcan Bey de tek mailim ile sorunumu çözüp benden özür dilemiştir. CEO olmak bunu gerektirir kendini ulaşılmaz bir yere konumlandırmayı değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Aynı şekilde bende TT nin CEO'suna (doany ve önal zamanlarında) kaç kere yazdım, ekiplerine yönlendirip ilgilendirdikleri bazen de hiç cevap vermedikleri ama çözüm sağladıkları oldu. Her seferinde yukarıdan emir alınca Cimer e şikayet ediyorum sanmışlar, müdürlüktekiler

    Bunlar da toplu olarak kendi çalıp söylüyor, hepsi 3 maymun https://twitter.com/CemCelebiler https://twitter.com/sk_turknet




  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Cem Çelebiler'in DM'si kapalı, açıktan tweetlere cevap sıfır, Sinan Kurmuş'un DM açık ama 2017'den beri tek bir tweet atmışlığı yok. Bir de "evlere internet satan adam" diye kendini samimi gösterme çabası yok mu? Yine de Sinan Kurmuş'a mesaj attım belki mail gider bakar diye ama tabi ki cevap yok. Bütün yönetim kurulu üyelerinin isimleri üzerinden araştırma yaptım, bir kişi yok ulaşılacak. Sen neymişsin be Turknet dedim. Aralarında "bu fakirlere de internet beğendiremiyoruz" diye konuşuyorlar mıdır acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen, sevaba girdiklerini sanıyor bile olabilirler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, bina girişinde ankastre kutunuz yoksa ve direkt olarak direkten hat geliyorsa yerleşik operatöre arızanızı ilettiğimiz zaman direğe kadar kontrol ediyor ve oraya kadar hat sağlam ve sonrasında sorun varsa iç tesisat kaynaklı olarak geri dönüyorlar. Dilerseniz bir elektrikçiden destek alabilir ya da iç tesisat ekibinin yönlendirilmesi için kaydınıza not ekeleyebilirsiniz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.