Bildirim
Altyapı Karmaşacası! Lütfen Yardım Edin!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Sırada @yukleniyor var.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
istersen telekoma küfür et hakaret et ister tatlı al tatlı dilli konuş hiç bir şey değişmiyor
işlerine gelirseler hemen 3-5 güne yapıyorlar işi işlerine gelmezse yıllar bile sürer -
Herhangi bir kısa yolu, garanti yolu yok diyorsunuz yani ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yaklaşık 1 haftanın editi:
Açık kapı üzerinden de talep iletmiştim. İlettiğim talebi anlayamamışlar bile. 721 nolu dolabı fibere çevirin dediğimi sanmışlar. Bunada yatırım planımızda yok deyip kapatmışlar.
Türk telekomdan 3-5 kez arandım. Yeni abonelik başvurumu iptal etmediler. 8 Ağustos’a kurulum randevusu oluşturmuş ama ben ısrarla 21 nolu saha dolabı mı dememe rağmen net bir bilgi vermediler. Beklemeye girdim 8 Ağustos’u.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Saha planı değişmediği sürece devrenin bağlı olduğu hatlar aktarılmaz. Dolayısıyla 721 nolu dolabın fiber dönüşümünü beklemeniz gerekiyor.
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- türk telekom altyapı dilekçesi
- ev internet taahhüt bitince ne olur
- paket kaybı testi
- zyxel vmg3312-b10b arayüz şifresi
- cimer internet altyapı başvurusu
- türk telekom e sim
- sim kart takılı servis yok
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- ağda kayıtlı değil ne demek
- ev interneti fiyatları 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X