Şimdi Ara

165 binde reno Fluence almak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba 165 binde yari otomatik 1.5 DCI Fluence alicaz. Size danışmak istediğim bu araba bize bu km lerde şanzımandan sorun çıkarma oranı nedir. Alacağımız yer Ankara'da kurumsal bir firma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • arkadaşımda yakın km'de fluence var şanzımanı bir kere bozuldu vitese geçmiyordu cüzi bir miktara halletmişlerdi.
  • Benim arkadaştada vardı şanzıman arızası ile servise gitti 16 bin TL fiyat verdi servis çocuk o şekilde sattı arabayı bu kmlerde dizel otomatik taviseye etmiyorlar bilginize

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fluence facebook vs gruplarında sor daha çok fikir verebilecek şeyler yazarlar. Şanzıman arızası riski her zaman var. O km için debriaj baskı volan bilya değişimi gelmiş olabilir. Sorun değil ama pahalı bir bakımdır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayramda uzun yola gidecektik üstelik çok kararsız kaldim kredi cekcektim. Ekstra masraf çıkarsa odeyemeyiz muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 ileri kuru kavrama edclerde beyin arızası kavrama değişimi ve 1 3 5 yada 2 4 6 ya geçmeme (kavrama çatalı) sıkıntısı olur trafikte ısınabilir başka bir sorun yaşayan duymadım. Eğer kavraması serviste değiştiyse kayıtları var ise alınır. Clipten kavrama değerlerini görebilirsiniz değerler birbirine ne kadar yakınsa okadar iyidir. Akü zayıfsa da şanzıman hataları vevrebiliyor araç oyüzden fabrika çıkışından güçlü akü takıyolar genelde fluenceler için.
  • Bu arabalar elbette yüksek kilometrelere gelecek. Nedense hepsi 100-200 bin km arası kalmış :)

    Araca bakımları düzgün yapıldıysa çok üzmez. Kimse kusura bakmasın ama 2011-2012-2013 model Fluence model araçların istisnalar hariç 100 bin km civarında olduğuna inanmıyorum. Maalesef bazı kötü niyetler insanlar km düşürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manuel al diyecem kim uğraşak debriyajla hele uzun yolda dencek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar araç Ankara'da oturanlar varsa bilirler goral pejo bayisi kurumsal gözüküyor 98.500 lira fiyat verdiler 2013 model touch plus modeli araç. Sağ kapı orijinal ile degismis 10 bin tramer çıkıyor. Tek aklım bu km de eğer şanzımanda sorun olursa ekstra 10-15 bin verecek param yok birde bayrama gidecez 3 bin km civarı yol yapacaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gönül almayı ister malesef bütçe yetmez buna.
    Elimde 2011 hb Aveo var takasla alicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla 170 bindeki aracı alıp kafamı kurcalamaktansa 105 e 0 egea alırım , ülke üçkağıtçı dolu.
  • Bişey olmaz gayette alınır önemli olan servis Kayıtlarına baktırmak ve bakımları aksatılmışmı düzenli mi yapılmış bir fikir edinmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kararsız kalmak o kadar kötü birşey bir yanım almak taraftari al geç bişey olmaz diyor ama öbür yanim kafamı kurcalıyor 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizin yerinizde olsam almazdım.

    hakkınızda hayırlısı olsun.
  • Alınır hocam,iyi bir expertizde batırın,bakımlarını aksatmıştı kontrol edin tamamdır.Amcamda 2013 model icon var 1300 km yol yaptık,yol tutuş, hızlanma ve manevra kabiliyeti olarak çok iyi.Yol sesini biraz alıyor yalnız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013de sıfır Edc şanzıman fluence icon almıştık. Şanzıman biraz sıkıntılıylı ilk başlarda . Önce vites çatalı değişti.
    6 dan 5 e çekerken boşluk yapıyordu onu düzelttiler.
    Sonra otobanda 120 ile giderken giderken çatır çutur sesler geldi ve bir anda kitledi şanzıman.( bu olaylar ilk 3 yılda gerçekleşti ve hep garantiden yapıldı) Neyse tekrar servise çektik. Yine bi parçalarını değiştiler verdiler arabayı.
    Araç şu an 160 bin civarında ve sorun yok şanzıman olarak. ilk 3 senedeki sorunlardan sonra sorun çıkarmadı. Garantiside bitti elimizde kalacak şanzıman derken sorunsuz biniyoruz ;)

    Edc çok değişik bir şanzıman.Alt Vites geçişleri biraz kararsız. Çok yormadan kullanmak lazım. Öyle sıkıştırarak kullanmak, ani kalkışlar ,hareketler iyi gelmiyor.Sakin kullanım en ideali.
    Hızınız 60 düşünün kavşağa yaklaştınız frenlediniz normal şekilde. Durmaya yakınken tekrar gaza basıp kavşağı geçmeniz gerekiyor. Gaza basıyorsunuz ama arabada 1-2 saniye tepki olmuyor. Vitesi üstten bir anda alta çekmediği için şanzıman şaşalıyor. 1 demi kalkayım 2 demi kararsızlığını atlatana kadar o 1-2 saniye geçiyor...
    Sıkışık trafikte manuelde kullanmak gerek. Alt devirde hemen 2 ye geçiyor. dur kalk trafikte tekrar durunca 1 . Çok sık yaşanınca bu sefer vurmaya başlıyor..
    Şanzıman çok ısınırsa soğumasını beklemek lazım. O da kolay birşey değil gözünüz korkmasın .
    7 senede Bir sefer başıma geldi. Yazın Çok sıkışık trafikte dik yokuş yukarı sürekli dur kalk yaptım . 200-300 metreyi 30 dakikada geçebilmişimdir öyle düşünün ) en son şanzıman arızası dedi. Neyse attım kendimi otoparka bir şekilde. işlerim vardı 1.5 saat sonra geldim çaıştırdım normal devam etti.

    Edc ye serviste gerekli işlemler yapılmışsa çok sorun çıkarmaz. Onu kontrol ettirin yetkili servisten.Gerekli güncellemeler ve parça değişimi yapılmışsa çok ta korkacak birşey yok .
    Ama tam otomatikler gibi değil. Kullanmasına alışana kadar biraz zorluk çekebilirsin. Alıştıktan sonra sıkıntı yok. Gayet kullanılabilir.

    Arabaya ne mi harcadık. rutin bakımları dışında ampül patladı onu değiştik. Akü bitti onu değiştik. Lastik değiştirirken lastikçi rot başlarının değişmesi lazım dedi onları değiştirdik. Onun harici hiç bir masrafı olmadı.

    En son Yağ bakımı,filtreler + fren hidroliği+ Triger + v kayışı + arka disk balata + ön balata + iki rot başı ( rot başlarını orjinal almakta fayda var. yan sanayi alıp takmıştık 6 ayda bozuldu) değişimi yapıldı. Bu bakımı biraz tuzlu oldu açıkcası. Parçalar orjinal olmak kaydıyla 4500 civarı tutmuştu. Yetkili servis değil tabiki...




  • asd55samsu A kullanıcısına yanıt
    fiat egea benzinli otomatik alın motor ve şanzıman sorunsuzdur motor lpg uyumludur hb ve sw de orta paketten itibaren adaptif hız sabitleyici ve çarpışma önleyici mevcut değerlendirin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kıymetli yorumlariniz için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.