Şimdi Ara

Boş C sınıfı mı dolu B sınıfı mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
3.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar, iyi forumlar öncelikle. 6,5 yıldır binmekte olduğum 2000 model S40 aracımı değiştirme gibi bir düşünce içerisine girdim. Bir ay kadar 2. el arabalara baktıktan sonra, 200 binleri devirmiş 8-9 yaşındaki arabalara 120 bin liralar istendiğini görünce, kendi arabamın üstüne dünyanın parasını koyup da benzer yorgunlukta araba almak içime sinmedi. Üstelik ben kilometre yapan bir adamım, kilometre takıntım yoktur ama mesela 230 binde 8 yaşında bir C5 aldığımı varsayın, 5 yılda 100 bin kilometre deviririm. Şimdi düşünün 13 yaşında 330 binde C5, kime nasıl satacağım? Eh bir de saçma sapan arabalara saçma sapan paralar istendiğini görünce, ibreyi sıfıra çevirdim.

    Fakat bu sefer de; 136 beygir, otomatik klimalı, 4 cam otomatiği gibi donanımları olan bir arabadan, üstüne para verip de mesela 95 beygir, manuel klimalı bir araca geçmek içime sinmedi. Yani evet yeni yenidir belki ama 95 beygir bir araba da mesela 2.0 bir arabadan sonra illa ki üzer. 2000 devrin altında gaza dokununca avans vuruntusu duysam moralim bozulur.

    Bundan sebep bütçeyi biraz artırıp, dolu B segmentlere bakındım. Hyundai i20 1.0 Turbo motor ve 7 ileri DCT şanzımanlı araca denk geldim. DSG ya da başka herhangi bir çift kavrama şanzımandan korkmuyorum çünkü kullanım biçimim şanzımanı üzmeyecek şekilde olacak ki, 160 binde aldığım ve baskı balata geçmişini bilmediğim aracımda 282 bin kilometreyi devirdim, hala baskı balatanın kavraması çok iyi, kaçırma ve koku yok. Hyundai i20 pan smart elite safety. Hemen hemen aynı bütçeye de 1.3 140 beygir manuel Megane 4 alabiliyorum. Buradan Moueson'a sevgilerimi iletiyorum.

    Alacağım donanım gerçek anlamda full donanım. Yani elite pan smart. Ancak bu donanımın da B sınıfı oluşundan dolayı eksiklikleri var. Yani en üst donanımda dahi halojen far, en üst donanımda dahi anahtarla giriş ve çalıştırma v.b ama onun dışında tatmin edici derecede dolu bir araba. Gözlük kabı koyma yeri, devasa bir cam tavan, USB portları, kol dayaması vesaire.


    Şimdi önce araçtan beklentilerimi yazayım; hangileri olmazsa olmaz, hangileri daha bir "vazgeçilebilir" onları da aşağıda kritiğini yapayım. Sizin de fikirlerinizi alacağım.

    Öncelikle uzun yol çok yapıyorum, şu anki aracım 2.0 motor olmasına rağmen son viteste 3000 devirle 110 yapabiliyor.
    Hyundai i20 için değeri bulamadım ama 7 ileri DCT şanzıman sayeside iyi bir değer yakalayacaktır.
    Renault Megane ise manuelinde (Ki manuel alabiliyorum) 2000 devirle 100, 3000 devirle 150 yapabiliyor. Yani otobanda 120 ile seyretmem için 2500 devir bile görmeyecek olmak muhteşem geliyor. Ama yine de i20 burada fena olmadığından, "İşte Megane seçiyorum" diyemiyorum.

    Ayrıca görece geniş bir Sedan'dan sonra HB'e geçmek pek istediğim bir şey değil. 400 küsur litre bagajdan, 350 litrelik bagaja geçmek istemiyorum. Zira o sedanın bagajını defalarca tepeleme doldurmuşluğum var.

    Ancak bu ikisinden sonra ibre olduğu gibi i20'ye dönüyor.
    Otomatik klimaya s40'tan alıştım. i20'de otomatik klimayı 21 derece yapıp gece gündüz hiç dokunmadan gidebilmek cazip geliyor. Zaten bende yaz kış klima hep açıktır, sıcaklık da hep 21-23 derece arasındadır. Geceden çıkarım yola, güneş doğar klima kendini ayarlar falan ama mesela Megane 4'te ise klima ayarını biraz kurcalamak gerekecek. Aslında olmazsa olmaz değil ama otomatik klimalı bir aracı tercih ederim.

    Ön kol dayama, basit bir döşeme parçası olsa da olmazsa olmazlarımdan birisi. Bu büyük rahatlık alacağım donanım i20'de standart. Üstelik güzel bir kol dayaması var. Megane'da ise baz donanımda kol dayama yok. Sonradan orijinal bir kol dayama, orijinal bir şekilde takılabiliyorsa (Yeri hazırsa mesela) düşünülebilir.

    Ortadaki ekran konusunda Megane geride olmasına rağmen, Tesla ekran diye bir şey takılabiliyormuş. Bu olay orijinal bir şey midir? Ya da daha büyük orijinal bir ekran takılabilir mi? Bir de BMW'lerdeki NBT gibi bunun da çalınma olayı falan var mı?

    Farlar i20'de de Megane'da da halojen mercekli olacak. O yüzden bunu es geçiyorum.

    Hız sabitleme istiyorum artık. Aslında çok sorun olmasa da ayakla gaz ayarlamak farkında olmadan uzun yolda yoruyor biraz. Megane'da yanılmıyorsam boş donanımda dahi hem sabitleme hen sınırlama mevcut. i20'de de olacak tabii ki ama i20'deki adaptif hız sabitleme mi?


    Şimdi sizce dolu bir Hyundai i20 mi yoksa boş bir Renault Megane 4 mü? Yalıtım, yolda gidiş yani kısaca "Araba" olarak Megane 4 daha iyidir diye düşünüyorum. Ama i20 de epey dolu ve 120 beygir bir motorla gelecek. Hyundai alınırsa 1.0 Turbo benzin 7 ileri DCT Renault alınırsa 1.3 Turbo benzin manuel alınacak. Otomatik ya da manuel olması gibi bir kaygım yok.

    Yorumlarınızı merakla bekliyorum.







  • Astra sedanlara baktınız mı? 140 bg, lpg ile uyumlu diye biliyorum. Arkadaşım sıfır aldığı aracıyla 1,5 yıldır lpg ile kullanıyor çok memnun.
  • Donanımlı bir Egea alınabiliyordur diye düşünüyorum. Egea, i20 ile megane arası bir araç sizi tatmin eder diyorum. Farlar her ikisi de mercekli olduğu için Led yapılır, i20 de adaptif yok. Megane makyajlandı ama hala daha eski tip olan satılıyor diye biliyorum, i20 ise yenisi çıktı yakın dönemde satışa çıkacaktır. S40'ı biraz daha elinizde tutup yeni i20 alabilirsiniz illaki i20 isteniyorsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 24 Temmuz 2020; 22:51:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben i20 tercih ederdim, otomatik şanzıman ve donanımlardan ötürü. Otomatik vites ve artı donanımlar büyük konfor katıyor, arabadan alınan keyif artıyor. İ20"nin hız sabitlemesi adaptif değil.

    Bütçeniz 170 bin bandında sanırım, 2.el düşünürseniz 1.6 multijet otomatik lounge paket egea hb de bakılabilir. Piyasası nedir tam bilmiyorum ama.
    Adaptif hız sabitleme, çarpışma önleme sistemi, elektrikli bel desteği, 7 inç ekran, android auto/car play, geri görüş kamerası vs sunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @zed Hocam alırsam LPG düşünmüyorum, aracın orijinali neyse öyle binilecek. Astra'lara baktım da hem kasa görece eski hem 1400 küsur kilo. Ben de olabildiğince yeni nesil bir şey istiyorum. O yüzden Megane'a yöneldim.

    @FurkanEmir411 Egea düşündüm de, dizel araç düşünmüyorum. Ev ile iş arası 6-7 kilometre, o mesafe dizel araca eziyet olur. Benzinli Egea'da da 1.4 Turbojet yok diye biliyorum. O yüzden Egea'yı eledim ben.
    Ayrıca Megane'ın yeni motoru 1.3 TCe 140, en günceli o yani bildiğim kadarıyla. i20 de makyajlı olması lazım Zaten 1.0 turbo benzinli olduktan sonra, full donanım olduktan sonra fazlasını aramıyorum. Megane'ın farı lede çevrilebilir mi?

    @lojistisyen Hocam otomatik gibi bir kaygım yok, olsa daha iyi olur ama olmasa da aramam. i20 beni de cezbediyor ama Megane da yayla gibi araba.

    Egea ise dizel düşünmüyorum. Zira arabayı uzun yolda olduğu kadar, kısa mesafede de kullanacağım. O yüzden turbo dizel mantıklı olmuyor.




  • Öncelikle şimdiden hayırlı olsun.
    i20 nin devir hız endeksini bilmemekle birlikte Kona 1.0 tgdi 2200 dd da 105-110 gibi bir hız yapıyordu sanırım. Biraz fikir verebilir.

    i20 nin donanımlar çok güzel. Ama Megane da C sınıfı, konfor, yalıtım, yol tutuşu gibi konularda üstün. i20 nin MTV avantajı da mevcut. Megane ın motoru ne yazık ki bir üst dilime giriyor.

    Bence bir kağıda iki aracın artılarını yazın, hangisini alınca diğerinde gözünüz kalmayacaksa onu seçin.

    * Hb in bagajı sedana göre bana daha kullanışlı geliyor. Pandizot kısmı çıkarılınca tavana kadar yükleme yapabilirsiniz.
    * Megane a sonradan eklenen ekran orjinal değil.

    *Size Leon 1.0 TSI Manuel Style Visio da önerebilirim. 173.000₺ e alanlar var. Keyless+Adaptif hız sabitleme+Büyük Multimedya gibi özellikler geliyor bu donanımla. Styleda zaten far sensörü, deri direksiyon, kol dayama, elektrikli park freni, auto hold, otomatik klima standart.

    Bulabilirseniz 1.5 130 TSI Fr ın da 185.000₺ gibi bir etiketi var.
    @goodorevil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 25 Temmuz 2020; 14:37:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    @zed Hocam alırsam LPG düşünmüyorum, aracın orijinali neyse öyle binilecek. Astra'lara baktım da hem kasa görece eski hem 1400 küsur kilo. Ben de olabildiğince yeni nesil bir şey istiyorum. O yüzden Megane'a yöneldim.

    @FurkanEmir411 Egea düşündüm de, dizel araç düşünmüyorum. Ev ile iş arası 6-7 kilometre, o mesafe dizel araca eziyet olur. Benzinli Egea'da da 1.4 Turbojet yok diye biliyorum. O yüzden Egea'yı eledim ben.
    Ayrıca Megane'ın yeni motoru 1.3 TCe 140, en günceli o yani bildiğim kadarıyla. i20 de makyajlı olması lazım Zaten 1.0 turbo benzinli olduktan sonra, full donanım olduktan sonra fazlasını aramıyorum. Megane'ın farı lede çevrilebilir mi?

    @lojistisyen Hocam otomatik gibi bir kaygım yok, olsa daha iyi olur ama olmasa da aramam. i20 beni de cezbediyor ama Megane da yayla gibi araba.

    Egea ise dizel düşünmüyorum. Zira arabayı uzun yolda olduğu kadar, kısa mesafede de kullanacağım. O yüzden turbo dizel mantıklı olmuyor.
    7 kilometre için dizel alınabilir çok az bir yol değil. i20 makyajdan değil doğrudan yeni kasadan bahsediyorum ben, şundan:

    Boş C sınıfı mı dolu B sınıfı mı?

    Yani bence bu aracı beklemek mantıklı olur standart donanımı bile c sınıfı araçlara yakın olacaktır. Led far mesela standart her donanımda. Her aracın farı lede çevrilir sıkıntı olmaz, önemli olan kaliteli ampul almakta. 50-100 liralık ledler hem aydınlatmıyor hem göz alıyor onlardan uzak durulursa gayet güzel aydınlatma elde edilebiliyor. Megane ve i20 de zaten mercekli far olduğu için led ampulden alınan verim daha fazla oluyor. Egea konusuna tekrar giricem ama bence gidin bir test edin en azından, sonra aklınıza gelir pişmanlık olabilir. Yerinizde olsam parayı dolara basar yeni i20 ve 208in satışa çıkmasını beklerim. 208 bu sene gelmeyebilir ama i20 yerli üretim olduğu için yakın dönemde satışa çıkar. Hyundai bayilerine de danışabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Megane Sedan, Leon veya Astra Sedan gibi C segmenti baz donanımlarına bakın hocam. i20 yenilenecek, kasası ve teknolojisi çok eski kaldı her ne kadar 1.0 tgdi dct yeni görünse de.. Söylediğim araçların baz donanımları da yeterli gelir, sonradan pişman olmayasınız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @auto_motive Aynen hocam ibre baz C'ye kaydı. Leon HB olması ve spor / sert bir araba olması dolayısıyla pek sıcak bakmıyorum. Biraz daha aile işi olmasını istiyorum. Astra da biraz eskidiği için şu an için Megane 1.3 TCE düşünüyorum.

    Hyundai'nin kasa değiştireceğini söylemeniz iyi oldu bu arada.

    @FurkanEmir411 Şimdi hocam şöyle ki güzergahım 6-7 kilometre ama çevre yolu usulü. 80-90 ile gidilecek en fazla. Bunun daha kışı var, soğuğu var. Bir de sırf dizel diye aynı arabaya epeyce fazla para vermek de cazip gelmiyor. Egea'da 1.4 Tjet olsaydı düşünürdüm ama. Yine de Megane ağır basardı.

    @spinattimyalnizliga Şimdi hocam ibre iyice Megane'a kaydı bende. Hem daha ucuza alınacak hem C sınıfı, hem de ileride ufak ufak istediğim kıvama getirebileceğim (Serviste takılacak bir kol dayama, bir deri direksiyon v.b).

    HB'in bagajı bana da daha kullanışlı gibi geliyor ama şimdi Megane'ın bagajı mübarek oda gibi, i20'nin bagajı kullanışlı olsa bile Megane'dan ufak. Bir de pandizotu sökünce bagajdan yol sesi falan geliyor, bagajla yolcu bölümü ayrı olsun isterim. Kaldı ki bana kalsa Megane 4 SW bakardım ama Renault'un sitesinde göremedim.

    Megane'a takılan ekran orijinal değil ama nasıl bir ünite bilginiz var mı? 3 bin TL gibi bir fiyatla resmen bedava ama orijinal olmadığı sırıtıyor mu mesela? Ya da orijinal olmadığını kullanırken hissettiriyor mu?

    Leon dediğim gibi biraz sportif olduğundan bana uzak ama Seat bayii görürsem inceleme ve test sürüşü yapmak isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    @auto_motive Aynen hocam ibre baz C'ye kaydı. Leon HB olması ve spor / sert bir araba olması dolayısıyla pek sıcak bakmıyorum. Biraz daha aile işi olmasını istiyorum. Astra da biraz eskidiği için şu an için Megane 1.3 TCE düşünüyorum.

    Hyundai'nin kasa değiştireceğini söylemeniz iyi oldu bu arada.

    @FurkanEmir411 Şimdi hocam şöyle ki güzergahım 6-7 kilometre ama çevre yolu usulü. 80-90 ile gidilecek en fazla. Bunun daha kışı var, soğuğu var. Bir de sırf dizel diye aynı arabaya epeyce fazla para vermek de cazip gelmiyor. Egea'da 1.4 Tjet olsaydı düşünürdüm ama. Yine de Megane ağır basardı.

    @spinattimyalnizliga Şimdi hocam ibre iyice Megane'a kaydı bende. Hem daha ucuza alınacak hem C sınıfı, hem de ileride ufak ufak istediğim kıvama getirebileceğim (Serviste takılacak bir kol dayama, bir deri direksiyon v.b).

    HB'in bagajı bana da daha kullanışlı gibi geliyor ama şimdi Megane'ın bagajı mübarek oda gibi, i20'nin bagajı kullanışlı olsa bile Megane'dan ufak. Bir de pandizotu sökünce bagajdan yol sesi falan geliyor, bagajla yolcu bölümü ayrı olsun isterim. Kaldı ki bana kalsa Megane 4 SW bakardım ama Renault'un sitesinde göremedim.

    Megane'a takılan ekran orijinal değil ama nasıl bir ünite bilginiz var mı? 3 bin TL gibi bir fiyatla resmen bedava ama orijinal olmadığı sırıtıyor mu mesela? Ya da orijinal olmadığını kullanırken hissettiriyor mu?

    Leon dediğim gibi biraz sportif olduğundan bana uzak ama Seat bayii görürsem inceleme ve test sürüşü yapmak isterim.
    Takılacak ekran böyle oluyor hocam. Youtube da tesla ekran megane diye aratabilirsiniz.
    https://www.youtube.com/watch?v=ByjF-K8YmKg&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Takılacak ekran böyle oluyor hocam. Youtube da tesla ekran megane diye aratabilirsiniz.
    https://www.youtube.com/watch?v=ByjF-K8YmKg&feature=youtu.be

    Alıntıları Göster
    Gayet güzel duruyor ama uygulaması sök tak şeklinde mi yoksa kesme biçme gerekecek mi? Videoyu sair zamanda izleyeceğim. Çok teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Gayet güzel duruyor ama uygulaması sök tak şeklinde mi yoksa kesme biçme gerekecek mi? Videoyu sair zamanda izleyeceğim. Çok teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Kesme biçme yoktur diye düşünüyorum, bolt-on şekildedir. Üreten adam her bayiye kesip biçtirmekle uğraştırmaz bu tür cihazları, megane için üretilmiş bir cihaz olduğu için zaten 10 dk da takarlar universal bir ürün değil spesifik birşey sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Kesme biçme yoktur diye düşünüyorum, bolt-on şekildedir. Üreten adam her bayiye kesip biçtirmekle uğraştırmaz bu tür cihazları, megane için üretilmiş bir cihaz olduğu için zaten 10 dk da takarlar universal bir ürün değil spesifik birşey sonuçta.

    Alıntıları Göster
    Hee şimdi oldu o zaman. Direksiyondan kumanda falan ölmüyordur. Harikaymış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    @auto_motive Aynen hocam ibre baz C'ye kaydı. Leon HB olması ve spor / sert bir araba olması dolayısıyla pek sıcak bakmıyorum. Biraz daha aile işi olmasını istiyorum. Astra da biraz eskidiği için şu an için Megane 1.3 TCE düşünüyorum.

    Hyundai'nin kasa değiştireceğini söylemeniz iyi oldu bu arada.

    @FurkanEmir411 Şimdi hocam şöyle ki güzergahım 6-7 kilometre ama çevre yolu usulü. 80-90 ile gidilecek en fazla. Bunun daha kışı var, soğuğu var. Bir de sırf dizel diye aynı arabaya epeyce fazla para vermek de cazip gelmiyor. Egea'da 1.4 Tjet olsaydı düşünürdüm ama. Yine de Megane ağır basardı.

    @spinattimyalnizliga Şimdi hocam ibre iyice Megane'a kaydı bende. Hem daha ucuza alınacak hem C sınıfı, hem de ileride ufak ufak istediğim kıvama getirebileceğim (Serviste takılacak bir kol dayama, bir deri direksiyon v.b).

    HB'in bagajı bana da daha kullanışlı gibi geliyor ama şimdi Megane'ın bagajı mübarek oda gibi, i20'nin bagajı kullanışlı olsa bile Megane'dan ufak. Bir de pandizotu sökünce bagajdan yol sesi falan geliyor, bagajla yolcu bölümü ayrı olsun isterim. Kaldı ki bana kalsa Megane 4 SW bakardım ama Renault'un sitesinde göremedim.

    Megane'a takılan ekran orijinal değil ama nasıl bir ünite bilginiz var mı? 3 bin TL gibi bir fiyatla resmen bedava ama orijinal olmadığı sırıtıyor mu mesela? Ya da orijinal olmadığını kullanırken hissettiriyor mu?

    Leon dediğim gibi biraz sportif olduğundan bana uzak ama Seat bayii görürsem inceleme ve test sürüşü yapmak isterim.
    Hocam ekran hakkında bilgi vermişler. Pek hakim değilim. Ama direksiyon altı kontroller iptal olmuyordur. Ekran sonradan da yaptırılabilecek bir şey. Stock ünitede bluetooh, usb de bulunuyor. Bir süre işinizi görür. Megane ın performansı da yeni motorla birlikte güzel. Megane Joy a Touch konsolu takanlar da var (el freninin bulunduğu kısım). Bu işlemle kol dayama kısmı da geliyor. Otomatik Joy ları da incelerseniz bahsettiğim kısmın farklı olduğunu görürsünüz.

    Leonu da test edin derim, biraz apaçi damgası yese de güzel bir alternatif. Sadece yüzü eskidi, sonbaharda yeni leon ülkemize giriş yapacaktır.

    Bagaj konusunda haklısınız, i20 daha küçük. Benim aklım biraz C Hb lerin bagajına gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 25 Temmuz 2020; 23:35:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • İ20 ne kullanış nede tip olarak güzel bir araç değil...en son alacağım b segment araç kendileri. Kasada eskiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Hocam ekran hakkında bilgi vermişler. Pek hakim değilim. Ama direksiyon altı kontroller iptal olmuyordur. Ekran sonradan da yaptırılabilecek bir şey. Stock ünitede bluetooh, usb de bulunuyor. Bir süre işinizi görür. Megane ın performansı da yeni motorla birlikte güzel. Megane Joy a Touch konsolu takanlar da var (el freninin bulunduğu kısım). Bu işlemle kol dayama kısmı da geliyor. Otomatik Joy ları da incelerseniz bahsettiğim kısmın farklı olduğunu görürsünüz.

    Leonu da test edin derim, biraz apaçi damgası yese de güzel bir alternatif. Sadece yüzü eskidi, sonbaharda yeni leon ülkemize giriş yapacaktır.

    Bagaj konusunda haklısınız, i20 daha küçük. Benim aklım biraz C Hb lerin bagajına gitti.

    Alıntıları Göster
    Şimdi kol dayama da olmazsa olmaz. Üst bir arabaya geçiyorum deyip deri direksiyondan, kol dayamadan falan feragat edeceğim ama yine de Megane'ı gözüme kestirdim. Önce kol dayamanın olduğu orta konsol, sonra ekran ve deri direksiyon o zaman.

    Leon karakteristik olarak da sert bir araba, biraz da dar. Ve Vag grupta en sevmediğim olay gösterge tablosunun şekli. Mesela kadranın 180 derecelik bir kısmı 0-120 km arasını gösterirken, 90 derecelik çeyrek bir kısmı 120-240 km arasını gösteriyor. Bunu sevmiyorum biraz da. Volkswagen'lerde de var bu durum.




  • Hocam bende 5 yıldır i20 kullanicisiyim. Fakat segment farkı var bi kere megane joy ne kadar boş olsada hill holder hız sabitleme hız sınırlama mebcut, büyük bir araç viraj savrulma vs durumlarda i20den üstün ayrıca full paketle joy arasında güvenlik donanımında fark yok,7 hava yastığı var diye biliyorum. Kaput amortisörlü ve 503 lt dev gibi bagajı var bagaj kapağı kumandadan açılıyor tesla ekran denilen zımbırtı serviste takılabiliyor, klima da yarı otomatik diye geçiyor ama nasıl birşey olduğunu bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakiramaseksi -- 26 Temmuz 2020; 0:13:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    İ20 ne kullanış nede tip olarak güzel bir araç değil...en son alacağım b segment araç kendileri. Kasada eskiyor...
    Cazip gelen rakiplerinden daha ucuza turbo benzinli 7 ileri sunması ve dolu dolu olmasıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Şimdi kol dayama da olmazsa olmaz. Üst bir arabaya geçiyorum deyip deri direksiyondan, kol dayamadan falan feragat edeceğim ama yine de Megane'ı gözüme kestirdim. Önce kol dayamanın olduğu orta konsol, sonra ekran ve deri direksiyon o zaman.

    Leon karakteristik olarak da sert bir araba, biraz da dar. Ve Vag grupta en sevmediğim olay gösterge tablosunun şekli. Mesela kadranın 180 derecelik bir kısmı 0-120 km arasını gösterirken, 90 derecelik çeyrek bir kısmı 120-240 km arasını gösteriyor. Bunu sevmiyorum biraz da. Volkswagen'lerde de var bu durum.

    Alıntıları Göster
    Vag ın uyanıklığı diyelim ona. :) Psikolojik olarak çabuk hızlanıyor izlenimi veriyorlar. Ufak bir detay, Leon FR da analog gösterge yerine elektronik ekran mevcut.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakiramaseksi

    Hocam bende 5 yıldır i20 kullanicisiyim. Fakat segment farkı var bi kere megane joy ne kadar boş olsada hill holder hız sabitleme hız sınırlama mebcut, büyük bir araç viraj savrulma vs durumlarda i20den üstün ayrıca full paketle joy arasında güvenlik donanımında fark yok,7 hava yastığı var diye biliyorum. Kaput amortisörlü ve 503 lt dev gibi bagajı var bagaj kapağı kumandadan açılıyor tesla ekran denilen zımbırtı serviste takılabiliyor, klima da yarı otomatik diye geçiyor ama nasıl birşey olduğunu bilmiyorum.
    İyice Megane'a kaydı ibre, teşekkürler.

    @spinattimyalnizliga Beni rahatsız ediyor ya. VW ve Seat'larda gördüm de, iyi hızlanıyor hissi veriyor da, kadran 90 derece yol yapıyor hız daha 50.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.