Şimdi Ara

Türknet haklı olduğum sorunu çözmek yerine geçiştiriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İndirmiş olduğum uygulamada destek kaydı diye bir yer açmışlar ilgilenen yok.

    Faturayla ilgili aylarca sıkıntı yaşıyorum derdimi anlatamıyorum en sonra satırlarca şikayetimi yapıyorum cevap olarak müşteri hizmetleri görevlisi sadece kısa cevapla “herhangi bir sorun görünmemektedir iyi günler” deyip konuyu kapatıyor.

    2 ay önce buradaki müşteri temsilcisiyle hallettik sandım hatta sorun çıkmasın diye bir defa kontrol ettim sözde sıkıntı yoktu ama faturada sıkıntı devam ediyor ulaşacak kimse yok.

    Destek kaydına tekrar açtım konuyu daha önce attıkları mesajların ekran resimlerini çektim işte deliller burda diye ama 4 gündür hala cevap bekliyorum.

    Bu gidişle artık üyeliğimi iptal etmeyi bile düşünüyorum yeter artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • @TurkNetDestek blöf yapıyor, iptal etmeyecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 20 Temmuz 2020; 23:15:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, fatura konusunda yaşadığınız sorunu detaylı olarak belirterek GSM numaranız ile birlikte PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.