Şimdi Ara

Yardım! İznim olmadan yapılan 'Beeplay servis aboneliği'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
7.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, gece yarısı bana şöyle mesaj geldi:
    Sifre **** Beeplay servis abonelik vergiler dahil aylik 56TL.Bakiye bulunmuyorsa borclandirilir.Satinalma sozlesmesihttps://www.vodafone.com.tr/pdf/mesafeli-satis-sozlesmesi.pdf MH:542 2 B003

    Hiçbir üyelik vb. İşlem yapmadım. Nasıl onaylandı bilgim bile yok. Şikayetvar adlı siteye baktım başka mağdurlar da var. Bu duyumu yaşayan var mı daha önce? Yaşadıysa yardımcı olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba. İlgili alana SMSle gelen şifre girilmeden yapılan tüm abonelikler geçersizdir. Ve bu sorumluluk operatöre aittir. Aşağıya detaylı açıklamayı ve çözüm yolunu bırakıyorum. Sonucu yazın burdan.
    KATMA DEĞERLİ HİZMETLER (KDH) TARAFINDAN YANSITILAN ÜCRETLER

    İntenette gezinirken karşımıza çıkan reklamlara tıkladığımız taktirde yapılan abonelikler veya 0888--0900 gibi ücretli numaralara yapılan aramalar neticesinde sunulan/sunulduğu söylenen hizmetler Katma Değerli Hizmetler adını almaktadır. Bu servislerin ücretlendirme yapabilmesi için belirli şartların gerçekleşmiş olması gerekmektedir. Fakat ne yazık ki çoğu zaman bu servisler bahsedilen şartları yerine getirmeden hukuksuz ücretlendirme yapmakta ve tüketiciyi mağdur etmektedir.

    İnternet üzerinden yapılan aboneliğin/ücretlendirmenin gerçekleşmesi için:

    İlgili alandaki kutucuğa tıklamanız veya telefon numaranızı girmeniz ücretlendirmenin gerçekleşmesi için yeterli değildir. Kutucuğa tıkladıktan sonra işletmeci tarafından gelen sms şifresini de ilgili alana girerek onay vermeniz gerekmektedir.

    SMS’le yapılan aboneliğin/ücretlendirmenin gerçekleşmesi için:

    Satın alacağınız hizmete dair ücretlendirme, iptal etme vs bilgisini içeren SMS’e “EVET” veya “ONAY” yazarak cevaplamanız gerekmektedir. Aksi takdirde ücretlendirme yapılamaz.

    Arama/aranma ile yapılan aboneliğin/ücretlendirmenin gerçekleşmesi için:

    Ücretlendirmenin bilgilendirmeyi müteakip sinyal sesinden sonra veya abonenin onay vermesi ile başlayacağına ve hizmet karşılığında alınacak ücrete dair bilgilendirme anonsu yapılması gerekmektedir.

    Yukarıda bahsedilen durumların gerçekleşmemiş olması durumunda yapılan ücretlendirme hukuksuzdur ve tüketiciye iade edilmesi gerekir. Yapılan işlemlerden KDH servisi kadar mobil işletmeci de sorumludur ve işlemlerin ispatlanması işletmeciye aittir.

    Ayrıca satın alınan hizmet şartlar yerine getirilerek satın alınmış olsa bile; hiç kullanılmamış olduğu takdirde, tüketicinin talebi üzerine ücretlendirmenin iptal edilmesi zorunludur.

    Bu tür durumlarla karşılaştığınızda “BTK'nın 21.12.2016 tarih ve 2016/DK-THD/496 sayılı kararı”nı gerekçe göstererekhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun.

    Bahsedilen BTK kararı hakkında daha detaylı bilgi almak için:https://tuketici.btk.gov.tr/uploads/pages/usul-ve-esaslar/katma-degerli-elektronik-haberlesme-hizmetlerinin-sunumunda-tuketici-haklarinin-korunmasina-iliskin-usul-ve-esaslar.pdf

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • şifreyi girmemenize rağmen faturaya mı yansıtmış?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir,bana da geldi aynı mesaj

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sazan avlıyorlar yerseniz. Linke tıklamadığınız müddetçe bişry olmaz sallayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.