Şimdi Ara

Powershift Ford Focus alınır mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar otomatik Ford Focus almayı düşünüyoruz. 2015 ve sonrası 1.5 TDCİ otomatik vites. Araç tasarım, yol tutuş, performans vb. yönlerden çok hoşuma gidiyor. Ama aklıma takılan konu şu :Çift kavrama powershiftle ilgili çok şikayet var. Bu şanzıman çok mu sorunlu? Arıza çıktı diyelim masrafı ne kadar olur? Ayrıca arıza belli bir km sonra mı çıkıyor, yoksa araç yeni, km'si düşük bile olsa çıkar mı? Şanzıman arızalandı ve yaptırdık diyelim, yakın zamanda yine arıza çıkarır mı? (Araç hakkında gerçekten bilgisi olanlar, özellikle kullanmış olanlar yorum yaparsa sevinirim.) (Manuel al demeyin, eşimin kullanabilmesi için otomatik vites almamız gerekiyor.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yetkili servis bakımlı alıp yine yetkili servise devam ederseniz ortalama 40-70 bin km arası bir masraf çıkartırsa servisde 2-3 bine hallediliyor diye bu işlerden anlayan birinden bilgi almıştım .
  • Bende powershift Ford ticari bakıyorum, ikinciel. 7 yaşında bir araç. Nelere dikkat etmeliyim acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel powershiftler için çok sıkıntılı olmadığı söyleniyordu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2016 modelini Şirket aracı olarak kullandığımız dönemde iyilerdi. Arıza yapmamıştı. İlçeler ve şehirler arası kullandığımız için sıkışık trafikte ısınmamıştı. Start stop süresi çok kısaydı. Yolu iyi tutardı. Koltuk kumaşları rezaletti. Yağmur damlası bile iz bırakırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 çeşit powershift var. bir tanesi benzinli atmosferiklerde kullanılan kuru kavrama, bu sıkıntılı olan model. dizellerde getrag ıslak kavrama , sorunsuz olan model. hatta yanlış bilmiyorsam aynı şanzıman 1.5 dizel megane larda da kullanılıyor.

  • 2016 focus 1.5 dizel otomatiği 3 sene kullandım.


    Benzinliler kuru kavram dizeller de ıslak kavrama var. Benzinliye göre şanzıman daha sorunsuz evet ama sorunsuz denilemez, ben almadan 2 ay önce sahibi serviste kronik olarak volant değiştirmişti ve benim aracımda ufaktan ses vardı uzun süredi ancak yolda bırakmadı.


    Karakteri tork konvektörü gibi ancak sorunsuzluk onun kadar iyi değil.


    Ayrıca araç için yol tutuşu viraj kabiliyeti direksiyon hissi çok güzel yakıt tüketimi ortalama 6 6,5 yakar. Gidişi alt devirlerde canlılık var gidermiş gibi hissettiriyor ancak bana göre yetersiz bir motor.


    En büyük dezavantajları arka hacim çok dar bagaj ufak, ve yalıtım gerçekten zayıf çok ses alıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.