Şimdi Ara

Vodafone evde internet rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 23 haziran da vodafone evde internet bağladılar. Bir modem verdiler cnet diye adam bağladı, çalısıyordu ve gittikten sonra wifi şifresi değiştirdim bir daha ip almadı. Sonra geldi teknisyen değiştirdi. 26 haziran da yenisi geldi ve yanında wifi şifresi aldım. 1 gün kadar sorun yoktu. 24 haziran sabahı net ışığı gitti. Sonra tekrar kurulum dediler. İp almıyor.
    Yaklaşık 20 gün oldu ve ne gelen var nede giden. Ben hayatımda böyle sorumsuz çağrı merkezi ve teknisyenler görmedim. Sürekli ertesi gün geliyoruz sözü veriyorlar, gelmiyorlar.

    20 gündür sıkıntı devam ediyor. Vodafone evde internet kullanmayın arkadaşlar. Rezil bir teknis servisi ve müşteri temsilcileri var.

    Tüketici hakem heyetine gideceğim sanırım. 800 tl cayma bedeli istiyorlar. Komedi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İp almamasının modemle ne alakası var
    Şikayet kaydı açtır tt ekipleri kutulara baksınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RagosSyn R kullanıcısına yanıt
    Tt ekipleri kutuya baktılar, başka modem taktiğimda çalısıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jocabonita

    Tt ekipleri kutuya baktılar, başka modem taktiğimda çalısıyor.
    modemlerin belirli bir süreden sonra ısınma kaynaklı entegrelerinde ve kondansatörlerinde ciddi yamulmalar oluyor.
    Muhtemelen böyle bir durum yaşandı.
  • horus702 kullanıcısına yanıt
    26 haziran dan beri bekliyorum. Gelen giden yok hala.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun iptal talebi oluşturdum.800 tl cayma bedeli istediler bende mahkemeye götüreceğim işi. 1 aydır eve net getiremedi adamlar ve iatanbul’un merkezinde oturuyorum. Vodafone bitmiş artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala gelen giden yok, net yok ve bugun 96 tl fatura kesmişler. 1 gün bile net veremediler. Çağrı merkezine ulaşmak mumkun değil, sosyal medya 1 hafta sonra dönüyor.
    Yok mu bir yetkili forumda bu rezaleti sonlandıracak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK tüketici şikayet başvurusu yapın. Akabinde durumu olabildiğince kayıt altına alın (video kaydı, ekran görüntüsü vb). Kayıtları saklayın.

    Akabinde sizin adınıza çıkan faturaları ödemeyin. İcra takibi yapacaklar, itiraz edeceksiniz.

    İtirazınız kapsamında ya dava açarlar ya da hakem heyetine giderler.

    O noktada aldığınız kayıtlarla birlikte savunmalarınızı sunarsınız.

    Siz hakem heyetiyle vs uğraşmayın. Onlar uğraşsın.

    Faturaları ödemeyin.

    Kazanırsınız. Geçmiş olsun.

    Acilen başka ISS ye geçin çünkü çözemeyecekler, 2-3 ay beklersiniz yine çözmezler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, ben hayatımda böyle bir firma görmedim, vodafone kurumsal marka diye güvendim,aldım. Müşteri hizmetlerini aradığımızda hizmet veremiyoruz sorun var diyorlar. Söz veriyorlar gelmiyorlar.

    Arkadaşlar çaldırmak istemiyorsanız sakın ola almayınız. Herhangi bir sorun çıktığında kesinlikle tek başınasınız.
    Eskiden haklı müşteri hatları olurdu ve bir nevi denetim sağlardı şimdi buda kalmadı. Telefonun ucunda bir personel ve sadece sorunu kayıt alıyor. Aksiyon sıfır.
    Bugun iptal maili ilettim. İletilmiş ve inceleme yapılacağı belirtiliyor. Net yok kardeşim neyin incelemesi diyorum. İncelememiz lazım diyerek cayma bedeli üzerinden konusuyorlar. Konu nereye giderse gitsin, vodafone pişmanlıktır.
    Sakın evde internet almayınız. Muhatabınız yok arkadaşlar.
    Aynı sorunu forumda yaşayan bir arkadaş kendisi modem alarak çözmüş, verdikleri cnet modemler kesinlikle çalışmamaktadır. Mavi kutu. Bu modemler kesinlikle ayıplıdır. Dikkat ediniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hala yoklar, 15 haziran ve 1 ağustos arası bana net veremediler. Uzak durun arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturayı naptınız peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huseyiny2099 H kullanıcısına yanıt
    Ödemiyorum hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah yardımcın olsun zor iptal ettim dediğiniz gibi muhatap yok mail atıyoruz kayıtlı mailden atın saçmalığı ulan zaüten kayıtlı mailden atıyorum en son 5-6 defa fakstan sonra nihayet ellerine ulaşmış ve sabahı interneti kestiler ve arayacaklarmış hala bekliyoruz
  • jocabonita J kullanıcısına yanıt
    Sizin sorun neydi?
    Benim de 15 gündür fiber İnternetim yok.
    Aradığımda modemden ip çıkışı olmadığı için İnternete bağlanmıyor dediler. Genel bir sorunmuş, bazı kullanıcılar yaşıyormuş bu durumu.
    Ne zaman düzeleceği ile ilgili bir bilgi veremiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falcon86 -- 18 Ağustos 2020; 18:42:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle leş bi firma olamaz hem ayın 10 günü imternet yok hemde muhattap
    Vodafone evde internet rezilliği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.