Şimdi Ara

BEŞ AYDIR İADE EDİLEMEYEN AYIPLI ÜRÜN (HEPSİBURADA)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29.01.2020 tarihinde xxx sipariş numarası ile "Audio Pro Addon T3 Bluetooth Hoparlör" ürününü, hepsiburada.com internet sitesi üzerinden, 949,02 TL bedel ile satın aldım. Ürünün satıcısı, doğrudan hepsiburada'dır. Kargo ile gelen ürün ayıplı olup, sesi çıkmamakta idi ve ürün ile beraber herhangi bir garanti belgesi veya distribütör firma belgesi teslim edilmemişti. Kutusundan ayıplı çıkan ürünü, ertesi gün (30.01.2020) iade etmek üzere firmaya (hepsiburada, d-market) hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. Satıcı, 10.02.2020 tarihinde ürünü -hiçbir işlem ve açıklama yapmaksızın- bana geri kargoladı. Ürünün aynı şekilde tekrar elime ulaşmasının ardından, ertesi gün (11.02.2020) satıcıya bir kez daha iade edilmek üzere hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. İade için, tam tamına 5 ayı aşkın bir süredir, hiçbir işlem yapılmamıştır. Telefon ile ulaşmaya çalıştığımda, her defasında "dönüş yapacağız efendim" cevapları aldım. 2. ayın sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum; fakat pandemi nedeniyle ara verdikleri için, orada da hiçbir işlem yapılamadı. Yıllardır, internet üzerinden yüzlerce binlerce alışverişim oldu. İlk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım. 5 aydır param -hiçbir açıklama yapılmaksızın- işletiliyor ve geri alıp alamayacağım da meçhul. Önceki gün cimer'e başvurdum. Süreci, takip edecek arkadaşlar için, konuyu güncelleyerek paylaşırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deus-ex -- 15 Temmuz 2020; 13:57:35 >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.