Şimdi Ara

-

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 11 Aralık 2023; 0:48:30 >



  • 60 gün öyle beklemeyebilirdin aslen direkt iade isteyebilir veya teslim tarihini geçirirse karşılıklı borç doğuran sözleşmelerde temerrüt hükümlerince mehil verip mehil sonunda sözleşmeden dönüp menfi zararının tazminini ister konuyu kapatırdın.

    Şunuda söyleyeyim, sana bu işlemin uzun süreceğini beyan ettilerse konuyu açmakta haksızsın. Araba ile ile ilgili ithal bir parça alırken bayi bana belirtiyor parçanın Türkiye stoklarına bakacağız yoksa size ithal edileceğini ve fiyatını belirtiriz. İthal edilirse uygun prosedürlerde 6-8 hafta içinde bayiye gelir vs vs ki bu normal şartlarda geçmiş 60 günü sayıyorsak pandemi şartlarında uzayan kargo süreleri ile sana bu olayın olabileceği daha önceden bildirilmiş ise bunu göze alarak almışsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    10 gun sonra gonderecegiz diye diye bekletiliyorsunuz. Bir anda 60 gun oluyor.

    Markaya guvenip aliyorsunuz. En son dusman oluyorsunuz.

    Kimse 60 gun sonra teslim alacagi urunun odemesini yapmaz.

    Otomobil baska bir dunya.

    Madem 60 gun beklettin, don musteriye, ozur dile veya ucretsiz garantiyi uzat dimi? O da yok.

    Bunlar Alman isminin arkasina yatarak yuzsuzce satis yapiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, öncelikle yaşadığınız sorunla ilgili olarak umarım en kısa zamanda çözüme kavuşur.
    Bu tip durumlarda muadil değişikliği önerilir stokta o yoksa ona yakın şu model var şeklinde ama sanırım öyle bir yaklaşım yok şuan.
    Gümrükte Miele'ye zorluk çıkartmak diye bir şey denmiş bahane gibi, bu çok saçma.
    60 gün beklettiler ve bunu bahane ediyorlarsa bir Almanya üretimi ürün hadi en en fazla 30/40 gün sürer gelmesi.

    Miele mükemmeliyetçileri toplanır şimdi kesin keşke böyle bir konu açmasaydınız şimdi size buraya yazanlara iki saat cevap yazmak sorunu olarak geri dönecek bu durum =))

    Bir de "Storm Raider" dan mı aldınız ürünü sanki direkt savunma yapmışcasına yazmış ve üslubu da çok hoş açıkcası.

    Siemens satmama rağmen olumsuz yorum gördüğümde ki olabilir her markada malum; bu tip yaklaşıma girmek yerine bir şey yapılabilir mi kısmına bakarım şahsen. Çok yapıcı olmuş arkadaşın söylemi.

    Saygılar.

    Serdar
  • Aslan maslan önce üslubunu düzelt. Ben avukatım öncelikle senin öyle olmuyor dediğin şeyleri uygulayarak para kazanıyorum. Gider dediğin cümle hakkını kullanmaktır. Bir konuda bilgin yoksa fikrin olmasın.
    @petruccist


    Miele markasıyla alakam yok zaten meslek kuralları itibariyle ticari faliyette bulunmam yasak , konu sahibine haksız olabileceğini yazmamın sebebi olayın tamamen böyle gerçekleşmesi ihtimalini hayatın olağan akışına aykırı buluyorum. Mesleki deneyimden hareket ederek 60 gün beklemek tüketici için çok uzun bir süre normalde kimsenin bekleyeceği bir rakam değil. Ben bir beko fırın-ocak aldım mesela saat 4 e kadar siparişler aynı gün kargoda denildi ve iş gününde çıktı ama 3. günde kargolanmamış olsaydı doğrudan cayardım bunlar evin temel ihtiyacı kimsede gelişen dünyada o kadar sabırlı değil. Ama beklemek için çok uzun süreceğini belirtmişlerse bunu göze almışsa beklenebilir. Diye düşünüyorum. @shopsiemens



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 14 Temmuz 2020; 12:21:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Aslan maslan önce üslubunu düzelt. Ben avukatım öncelikle senin öyle olmuyor dediğin şeyleri uygulayarak para kazanıyorum. Gider dediğin cümle hakkını kullanmaktır. Bir konuda bilgin yoksa fikrin olmasın.
    @petruccist


    Miele markasıyla alakam yok zaten meslek kuralları itibariyle ticari faliyette bulunmam yasak , konu sahibine haksız olabileceğini yazmamın sebebi olayın tamamen böyle gerçekleşmesi ihtimalini hayatın olağan akışına aykırı buluyorum. Mesleki deneyimden hareket ederek 60 gün beklemek tüketici için çok uzun bir süre normalde kimsenin bekleyeceği bir rakam değil. Ben bir beko fırın-ocak aldım mesela saat 4 e kadar siparişler aynı gün kargoda denildi ve iş gününde çıktı ama 3. günde kargolanmamış olsaydı doğrudan cayardım bunlar evin temel ihtiyacı kimsede gelişen dünyada o kadar sabırlı değil. Ama beklemek için çok uzun süreceğini belirtmişlerse bunu göze almışsa beklenebilir. Diye düşünüyorum. @shopsiemens
    Oğuzhan bey merhaba.

    Evet başta söylenmiş ise zaten sorun olmaz. Sonuçta iki tarafta sözlü de olsa anlaşıyorlar bir şekilde.
    Fakat satış elemanlarının kotaları olduğundan ben de bu sektördeyim haliyle konumuz bu kendimce gördüğüm kadarıyla, size bir ürün acil mi lazım
    Satıştaki kişi %80/90 ürün olmasa dahi evet abi bu cumartesi evinde diyerek satıyor, sonra cumartesi sen aradığında Serdar'cım nerede bizim ürün demek için ya telefonuna çıkmıyor ya da standart yalan sorma abi kamyona yüklerken arkadaşlar ürünü düşürdü eee? ben de bu haliyle göndermedim sana yenisini sipariş ettik -e ne yapacağız abi 15/20 gün bekleyeceğiz sıfırı gelecek..

    Abi zaten hiç yoktu ürün ortada :D o yüzden esnaflık bizde bitik durumda bu bağlamda bakacak olursak.
    Zannetmiyorum ki konu sahibi arkadaşa da kolay kolay 60 günde gelir denerek mal satıldığını. Çünkü o süre rutinde beklenmesi muhtemel bir süre değil sizin de dediğiniz gibi.

    Saygılar.

    Serdar.
  • Geçmiş olsun, ürünü nereden aldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Miele bayisinden aldım. Sürekli alışveriş ettiğim bir yer, Siemens de almıştım aynı gün, onlar geleli çok oldu.

    Aldıktan sonra Miele'nin sistemine düşüyor sipariş. Hem bayi hem de miele siparişi teyit etti ve 10 güne gelir demişlerdi.
  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    Normalde sadık bir Miele kullanıcısıyım, bu sefer siemens ocak ve davlumbaz aldım, formula 1 takımı gibi geldi arkadaşlar kurdu gitti.
    Bir kusur vardı ocakta, onun da parçasını 2 gün sonra gelip takıp gittiler.

    Gelelim Miele konusuna.... Dediğim gibi çok hikaye anlatmak istemiyorum... 10 gün sonra gelir dedikleri ürün 60 gün oldu.

    Burada insanı zehirleyen konu hazır 20 gün bekledim 10 gün daha bekliyim diyorsunuz ve adamlar sizi böyle böyle 60 güne kadar böyle oyalıyor.

    Miele evden çalıştırıyor herkesi, böyle olunca çalışanların hepsi de tatile çıkmış, böyle salak saçma bir firma yönetimi var. Yöneticiler laylaylom geziyor, Almanya da muhtemelen bunlar evde karantinada çalışıyor sanıyor.

    Ben bir şekilde bir üst model yada cihazımı alacağım. Burada maksat alışveriş yapacak arkadaşlar dikkat etsin, Miele itibarın dibini bulmuş mesajını vermeye çalışıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 14 Temmuz 2020; 15:55:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Normalde sadık bir Miele kullanıcısıyım, bu sefer siemens ocak ve davlumbaz aldım, formula 1 takımı gibi geldi arkadaşlar kurdu gitti.
    Bir kusur vardı ocakta, onun da parçasını 2 gün sonra gelip takıp gittiler.

    Gelelim Miele konusuna.... Dediğim gibi çok hikaye anlatmak istemiyorum... 10 gün sonra gelir dedikleri ürün 60 gün oldu.

    Burada insanı zehirleyen konu hazır 20 gün bekledim 10 gün daha bekliyim diyorsunuz ve adamlar sizi böyle böyle 60 güne kadar böyle oyalıyor.

    Miele evden çalıştırıyor herkesi, böyle olunca çalışanların hepsi de tatile çıkmış, böyle salak saçma bir firma yönetimi var. Yöneticiler laylaylom geziyor, Almanya da muhtemelen bunlar evde karantinada çalışıyor sanıyor.

    Ben bir şekilde bir üst model yada cihazımı alacağım. Burada maksat alışveriş yapacak arkadaşlar dikkat etsin, Miele itibarın dibini bulmuş mesajını vermeye çalışıyorum.
    Umarım en kısa zamanda çözüme ulaştırırlar.
    En azından beklediğinize değmiş olur, iptalle sonuçlanınca ne satıcı ne alıcının memnun olması mümkün değil. 60 gün önceki fiyattan bugün almaya kalksanız kesin fark çıkacaktır önünüze bu seferde.
  • Almanya merkeze durumu anlatan mail at..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sething

    Almanya merkeze durumu anlatan mail at..
    Attim.

    Sallamiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    makinen geldi mi ? miele bulasik makinesi bakiyordum simdi cekindim biraz.

    hangi modeli aldin acaba ?
  • Gelmedi hocam.

    Iade edelim yada bekleyin diye teklif ettiler. Eğer ki paramı iade ederler ise aldığım tarihteki fiyat ile şu an arasında ciddi fark var.

    Dolayısıyla çakallık yapıyorlar.

    Özür bile dilemiyorlar.

    Midemi bulandırdılar, iğrenç bir firma Miele.
  • bir yaşıma daha girdim çok düzgün prensipli firma sanırdım.
    benim evdeki hersey siemens buzdolabı hariç hepsinden çok memnunum.
    sorun olduğu zaman karşımda bir muhatap var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Gelmedi hocam.

    Iade edelim yada bekleyin diye teklif ettiler. Eğer ki paramı iade ederler ise aldığım tarihteki fiyat ile şu an arasında ciddi fark var.

    Dolayısıyla çakallık yapıyorlar.

    Özür bile dilemiyorlar.

    Midemi bulandırdılar, iğrenç bir firma Miele.
    Merhabalar Ali bey, nasılsınız?

    Acaba ürün üretimi durdu da bunu mu paylaşmıyorlar sizinle böyle bekletelim müşteri kendi kendine satıştan vazgeçsin bir satıcı oyunu mu?
    Sizi bekleten satın aldığınız yerdekiler mi yoksa Miele'nin kendisini aradığınızda mı beklemenizi söylediler acaba?

    Saygılar.
  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iyiyim, siz de iyisiniz umarim.

    Bayi isyan etti aradan cekildi, tek muhattap Miele.

    Tek dedikleri urunun gumrukten gecmedigi. Devletin zorluk cikardigi gumrukte.

    Mayisin ortasinda almistim, haziranda babalar gunu kampanyasi dahi yapip siparis topladilar. Uretim durduysa ve buna ragmen para topluyorlar ise bu bildigin dolandiricilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Merhaba, iyiyim, siz de iyisiniz umarim.

    Bayi isyan etti aradan cekildi, tek muhattap Miele.

    Tek dedikleri urunun gumrukten gecmedigi. Devletin zorluk cikardigi gumrukte.

    Mayisin ortasinda almistim, haziranda babalar gunu kampanyasi dahi yapip siparis topladilar. Uretim durduysa ve buna ragmen para topluyorlar ise bu bildigin dolandiricilik.
    İyiyim çok teşekkürler.

    Ürün gümrüğe bu kadar takılmaz hocam marka fark etmeksizin biz de satıyoruz malum. Burada o ürün aslında yola hiç çıkmamıştır Almanya'dan.
    Hakkınızda hayırlısı umarım en kısa zamanda çözüme kavuşur.

    Şuan ben de evinde bekleme süresince idare edecek makinesi olmayana satmamaya çalışıyorum aslında baştan biz de her ürünün stok durumunu pazarlamacı ya da fabrika stoklarını sorgulayarak satıyoruz fakat bizde de aksilik olabiliyor. Sizinki bir tık üst boyuta taşınmış, bayinin durumunu da anlıyorum adam parayı almış neden malı teslim etmesin marka bazen bayi ile tüketici karşı karşıya getiriyor ama üretici kendisi..

    Sonuçta para bize geçse dahi daha bize ait değil sizlerin mallarınızı evinizi teslim etmedikten sonra. BSH de de şuan her markada olduğu gibi geç gelmeler mevcut maalesef.

    Tekrar geçmiş olsun. İyi bayramlar şimdiden.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.