Şimdi Ara

Lastiğim yanaktan nokta kadar delindi tamir yaptırdım sizce kurtarirmj

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba lastiğim yanaktan delindi.
    Ufak ufak hava kaciriyordu 1.5 günde hava 32 bardan 10 bar a kadar düşüyordu.

    Bende dün yaptırdım ama pekde içim rahat etmiyor.

    Sizlere danışmak.istedim yapan lastikçi arkadaş hiçbir sorun yasamazsin çelik malzeme koydum dedim delik küçük zaten rahat ol dedi bide size danışmak istedim. Lastiğim yanaktan nokta kadar delindi tamir yaptırdım sizce kurtarirmj

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Benim her zaman fikrim şu yöndedir; araç lastik üstünde gidiyor. Bu yüzden belki de lastik en önemli parça durumuna geliyor. Sizin yerinizde olsam direk değiştirirdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mobilden girdim boş bulundum 30 saniye boyunca play butonunu spamledim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her lastik değiştirdiğinde (evet yazlık kışlık geçişlerinde bile) sibop değiştiren insanım. Kaportacıda sibobumu kesmişler yerinede artık nasıl sibop taktılarsa 2016 şubatında 120km hızla giderken o lastiğim parçalandı. Allah'tan arka lastikti arabaya yön verebildim. Lastiğin, frenin, ön takımların v.s önemli. Maddiyatta işin diğer boyutu tabi. Durumun el vermiyorsa o lastiği arkaya al.
  • Hiç bişey olmaz o kadar delikten zaten yama yaptırmışsin burda lastik konularını çok abartiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de Goodyear EGP vardı, yanağa diken (!) battı şaka gibi. Lastikçide baktık resmen bisiklet lastiği gibi yanak koymuş adamlar. Lastikçi içeriden hiç zedelemeden yüzeyi temizleyip yama yaptı. Bir iki yıl kullandık o lastiği sonra tabandan yarılınca değiştirdik. Yanakta yırtık olmadığı sürece birşey olacağını düşünmüyorum. Siz yurtdışında, özellikle Amerika'da, insanların nasıl lastiklere güvendiklerini görseniz burada bu konuyu biraz abarttığımızı anlardınız.

    Trafik ışıklarına bir tek siz dahi olsanız uyun. Kavşaklarda durun. Hız limitlerini ihlal etmeyin. Yamalı bir lastikten gelecek risk bu söylediklerime riayet etmiyorsanız devede kulak kalır...

    K.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 12 Temmuz 2020; 14:14:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antor

    Her lastik değiştirdiğinde (evet yazlık kışlık geçişlerinde bile) sibop değiştiren insanım. Kaportacıda sibobumu kesmişler yerinede artık nasıl sibop taktılarsa 2016 şubatında 120km hızla giderken o lastiğim parçalandı. Allah'tan arka lastikti arabaya yön verebildim. Lastiğin, frenin, ön takımların v.s önemli. Maddiyatta işin diğer boyutu tabi. Durumun el vermiyorsa o lastiği arkaya al.
    Her lastik değiştirdiğinizde kaliteli sibop takmıyorsanız anlamsız bir şey değil mi yaptığınız? İnternette kaliteli Alman siboplar satılıyor, onlardan alın ya da kaliteli çelik sibop taktırın. Diğer türlü anlamsız masraf ve israf bence. Kaliteli bir sibop yıllarca dayanır. Yeni lastik alınca kalitelisinden takmanız yeterli.

    Bahsettiğiniz lastik parçalanma olayı sibop yüzünden mi oldu? Ani basınç kaybı falan mı?

    K.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşm videonun fotoğrafını koymuşsun yarım saattir ekrana tıklıyorum niye oynamıyo bu video diyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korayesque kullanıcısına yanıt
    İnternette satılan siboplar alman üretimi değiller maalesef. Alman lisansıyla üretilmiş siboplar, kauçuk oranları çok kötü özellikle yazdan kışa çıkan lastiklerde sibobu şöyle ileri geri ittirince çatlakları görünüyor. Şantiye şefliği yaparken siboptan büyük kaza atlattığımı bilen eski bir iş arkadaşım almanyadan 3-4 yılda bir kutu getiriyor (detaya girecek olursak güneş enerjisi işinde halen yılda bikaç defa gider gelir). O kazada da sibop tamamen kopmuştu, pickup kullanıyordum. Sağ teker birden inince aracın sol tarafı hareketli halde kaldı yön veremedim 80km hızla tarlaya spin atarak girdim. Çok şükür taklalanmamıştı.

    Çelik sibop hiç kullanmadım açıkçası sibobun kauçuk olması taraftarıyım tabi bu tamamen içgüdüsel bir dayanağım yok iyimidir kötümüdür. Bir arkadaş balansı bozduğunu felan söylüyordu ne derece doğrudur bilmem.

    Bahsettiğim kazada siboba ne olduğunu bile bilmiyorum çünkü arkada teker tamamen parçalanmıştı. Hızım 120 idi sol arka lastik gittiğinden yön verebildim, fren yapabildim. Sibobun kapağı ve iğnesi yoktu. Gecenin 12 sinde, bel fıtıklı ben, kalp hastası babam ve annem yolun kenarında kala kaldık. Hiç unutmam Kırşehirli bir genç durup lastiği değiştirmişti. O gün bugündür Kırşehirlilerin gözümde yeri başkadır.

    Diyeceğim bir mıh bir nal kurtarır; bir nal bir at kurtarır; bir at bir er kurtarır; bir er cenk kurtarır; bir cenk vatan kurtarır. Tabi biz vatan kurtarmasakta canımızı koruyor.
  • Hiç yoktan arkaya takın hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan lastiğim arka sağ tekerde takılı.
    Bu bahsettiğim tekerde 100 km yol yaptım herhangi sorun yaşamadim ama kafamı karistiriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antor

    İnternette satılan siboplar alman üretimi değiller maalesef. Alman lisansıyla üretilmiş siboplar, kauçuk oranları çok kötü özellikle yazdan kışa çıkan lastiklerde sibobu şöyle ileri geri ittirince çatlakları görünüyor. Şantiye şefliği yaparken siboptan büyük kaza atlattığımı bilen eski bir iş arkadaşım almanyadan 3-4 yılda bir kutu getiriyor (detaya girecek olursak güneş enerjisi işinde halen yılda bikaç defa gider gelir). O kazada da sibop tamamen kopmuştu, pickup kullanıyordum. Sağ teker birden inince aracın sol tarafı hareketli halde kaldı yön veremedim 80km hızla tarlaya spin atarak girdim. Çok şükür taklalanmamıştı.

    Çelik sibop hiç kullanmadım açıkçası sibobun kauçuk olması taraftarıyım tabi bu tamamen içgüdüsel bir dayanağım yok iyimidir kötümüdür. Bir arkadaş balansı bozduğunu felan söylüyordu ne derece doğrudur bilmem.

    Bahsettiğim kazada siboba ne olduğunu bile bilmiyorum çünkü arkada teker tamamen parçalanmıştı. Hızım 120 idi sol arka lastik gittiğinden yön verebildim, fren yapabildim. Sibobun kapağı ve iğnesi yoktu. Gecenin 12 sinde, bel fıtıklı ben, kalp hastası babam ve annem yolun kenarında kala kaldık. Hiç unutmam Kırşehirli bir genç durup lastiği değiştirmişti. O gün bugündür Kırşehirlilerin gözümde yeri başkadır.

    Diyeceğim bir mıh bir nal kurtarır; bir nal bir at kurtarır; bir at bir er kurtarır; bir er cenk kurtarır; bir cenk vatan kurtarır. Tabi biz vatan kurtarmasakta canımızı koruyor.
    Çok çok geçmiş olsun. Bilgi için teşekkürler. Saygılar.
    K.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustunde yama yokken 2 gunde havasi kaciyordu. Bu halde de olacak olan en fazla 2 gunde hava kaybetmek degil mi? Tellere bisey olmamis, yanak yırtılmamış. Ara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jademugla

    Mobilden girdim boş bulundum 30 saniye boyunca play butonunu spamledim
    Basiyom basiyom acilmiyo video 😁

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim l300 ün arka lastiklerini kapana kaptırmıştım ben yanaktan delinmişti hem de. lastikçi yanaktan yama yaptı. lastiklerden birinin yaması güzel oldu. 2 yıl olmak üzere hala bir sıkıntısı yok o kadar yük atmamıza rağmen. ötekinin yaması pek güzel olmadı balon yaptı yanak yaması. yeniden yama yaptı o lastiğe yine balon yaptı. ben de o lastiği atıp yerine yenisini aldım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.