Şimdi Ara

Tanıştırayım: Apple

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Apple, zaten olan şeyleri yeni gibi tanıtıp çılgınca alkışlandı. Hatalı ürünler üretip, “yanlış tutuyorsunuz” diyerek kullanıcıyı suçladı. Ürünleri fahiş fiyatlara satıp, fabrikalarında bedavaya çocuk işçi çalıştırmaktan çekinmedi. Rezil şartlarda çalışan işçilerin intiharını engellemek için çatıya file germekle yetindi. Bunlar gizli tutulan şeyler değil. Bir de planlı eskitme taktikleri var. Gelin, tamirci Louis abimiz bunları nasıl ortaya çıkarıyor inceleyelim.

    https://www.youtube.com/watch?v=6nrwGI2mhpw
    Apple yıllardır farklı kronik sorunları olan ürünler çıkarıyor. Ve bunları kabul ederek “değişim programı” adı altında çağırıp, yine aynı tasarım sorunlarına sahip cihazla değiştiriyor, hatta ek ücret talep ederek. Yeni modelde bu kronik sorunlar düzeltiliyor, tabii ki yenileri eklenerek. Apple’ın bu ilizyonu, kullanıcıların Apple’ı daha da sevmesine neden oluyor. Çünkü cihazlarını kolayca yenisiyle değiştiriyorlar ve hatalarından ders aldıkları izlenimi yaratıyorlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=63ysudto8wc&feature=youtu.be
    #bendgate iPhone 6’nın bükülme sorunu rastlantı değildi. 7000 alüminyum yerine 6000 kullanmaya karar verildi. Aslında bu tek başına sorun oluşturmaz. Modern her elektronik kartlarda çiplere dolgu yapılır böylece bükülmeden, sarsıntıdan etkilenmezler. Apple dokunmatikle alakalı kısma bunu yapmıyor. Böylece bükülme, düşürme durumunda, kronik dokunmatik sorunu oluşuyor. Tabii ki sadık kullanıcısı, düşürdüğü için bozulan telefonun suçlusu olarak kendini buluyor ve memnuniyetle 149 dolara telefonunu tamir ettiriyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=XaGHcBZjmWA&feature=youtu.be
    Apple, bir Macbook’u tekrar bozulmak üzere tamir ediyor. Çünkü yaptıkları, temassızlık yapan bir çipin üzerine baskı yapsın diye kauçuk koymak. Ve bunu yenilenmiş olarak tekrar satıyorlar!

    https://www.youtube.com/watch?v=yenIoGl5gmg&feature=youtu.be
    Pek çok dizüstü, üzerine sıvı döküldüğünde sıvın anakarta akması engellenecek şekilde tasarlanır. Apple’da ise, touchpadin kenarına dökülecek tek bir damla, cihazın tamamen açılmasını engelleyebilir. Çünkü Apple, sadık kullanıcısının kendini suçlayacağını bilir.

    https://www.youtube.com/watch?v=o2_SZ4tfLns&feature=youtu.be
    CBC haber muhabiri bedavaya tamir edilebilecek bir pinin yamulmasından dolayı çalışmayan ekranlı Macbook’u Apple’a götürdüğünde anakart dahil alakasız pek çok parçanın değişmesi gerektiğini söyleyerek 1200 dolar istiyor ve yeni model alınmasını teşvik ediyor. Apple ayrıca ürünlerin kendileri dışında tamir edilmesini katı bir şekilde engellemeye çalışıyor. Kendilerine ait olmayan bir ev tuşunun takılması, telefonun tamamen açılmasının engellenmesi demek.

    https://www.youtube.com/watch?v=oaBW9qlYcwc&feature=youtu.be
    2016 serisi Macbook’lar ekrana lehimli kablo kısa olduğu için zamanla bozuluyor. Apple bunu kabullenmiyor ve sorunun kullanıcı olduğunu savunuyor. Buna rağmen 2018 serisinde daha uzun kablo kullanmaya karar veriyorlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=AUaJ8pDlxi8&feature=youtu.be
    Sorunlu grafik kartından dolayı Apple garanti süresini uzatıyor. Garanti kapsamına girmeniz için sistemde test yazılımı çalıştırılması gerek. Yazılımı çalıştırmak için işletim sisteminin başlaması gerek. Bu sorundan dolayı cihaz hiç açılmıyor ki :D Tabii ki bu yüzden 500 dolara kadar bi ücret alıyorlar. Ayrıca diğer her üreticinin aksine Apple, menteşeyi, çerçeveye tutturmak yerine tüm ekrana tutturuyor, böylece birkaç sene sonra ekran sorunları yaşanıyor. Dahası, yapıştırıcıyla sabitlenmiş ekran, sıcak hava üfleyen fan ile karşışıklı konulmuş ki zamanla yapıştırıcı erisin. Ve yıllarca süregelmiş onlarca planlı eskitme taktiği de bu videoda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mutlucan96 -- 10 Temmuz 2020; 18:19:35 >



  • Amaç ne? Kimseye zorla kullandırmıyorlar, almazsınız, kullanmazsınız. Kullananların olduğu foruma gelip konu açmak ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gduman

    Amaç ne? Kimseye zorla kullandırmıyorlar, almazsınız, kullanmazsınız. Kullananların olduğu foruma gelip konu açmak ne?
    +1905

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satın almazsın olur biter, kronik hataları olan telefon çıkarması yanlış evet, ama çıkardıktan sonra 3 yıl boyunca ücretsiz bir şekilde değiştiriyordu, diğer android markalarında hiç böyle bir şey duymadım (kronik hatalı bol bol telefon duydum ama)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akzidenz -- 10 Temmuz 2020; 21:54:27 >
  • Memnun oldum, şimdi şuradan bastırıp git...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahahaha üsenmiyorlar bide böyle uzun uzun yazmaya. sen yazdın ya hemen gidip satıcam elimdeki tüm apple ürünlerini çok sağol


  • quote:

    Apple yıllardır farklı kronik sorunları olan ürünler çıkarıyor. Ve bunları kabul ederek “değişim programı” adı altında çağırıp, yine aynı tasarım sorunlarına sahip cihazla değiştiriyor, hatta ek ücret talep ederek.

    Bu kadar atılmaz ki. 6s serisinde kronik pil sorunu vardı. Ücretsiz değişim yapıldı ve beş yıldır da bir sorunum çıkmadı. Hayır yani üşenmemiş yazmış bir de zavallı şey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mmmmh. Videolar izlenmemiş. Cidden kendisi sorun yaşamadı diye Apple'ın sorunsuz oduğu düşünülmüş. Kasıtlı yapılan kronik hatalarla, istenmeden ortaya çıkan kronik hatalar karşılaştırılmış. Yazdıklarımdan sadece işine gelen kısımlar seçilip karşı çııkılmış.
    Sürekli yapıldığı gibi sidik yarıştırmadım. Delillerle Apple'ın kullanıcısını nasıl parmağında oynattığını yazdım. Anlayana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MertayKardes

    ahahaha üsenmiyorlar bide böyle uzun uzun yazmaya. sen yazdın ya hemen gidip satıcam elimdeki tüm apple ürünlerini çok sağol
    Dandroidcilerim çoğu böyle

    İçten içe almak istiyolar alamadığı için böyle saldırıyolar

    Homofobiye benzetiyorum ben bknz: kendisi özgürce yaşayamıyor diye özgür yaşayan bireylere nefret kusmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bircancan -- 14 Temmuz 2020; 19:9:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6s kullanıyorum 5 sene olucak halen güncelleme alıyor.Eksik çok yönü varmı var.Tartışılır andorid daha iyi olabilir vsss ama benim için pratiklik ve takılmama çok önemli en sinir olduğum şey donma yapması ekonomi iyi olsa xs alıp 5 yıl daha devam ederim.2 senede bir tlfn alıp ığraşcağıma bu tarz devam ederim .6s adamlar sonlandırcak derken 1 yıl daha devam misss herkez istediğini kullansın ben memnunum ağa xaomi ile takas teklif ettiler koyıp değişmedim.Ayrıca tam ideal boyutlarda kürek gibi telefonlarla işim olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mutlucan96 kullanıcısına yanıt
    Tmm kank sağol
  • Bütün yetkili apple servislerinde çalışan teknisyenler de hipokrat yemini gibi bişey etmişler ki ser veriyorlar sır vermiyorlar dışarı.. yok tuşları kendileri takacakmış da dışarıdan biri takarsa doğru takarmış, sorun çıkarmazmış falan da filan. Apple böyle yapıyor diye tek firma üzerinde durmak çok taraflı. Objektif olun, hepsine bok atın ki hepsi yapıyor böyle şeyler ama bu kadar da açık seçik değil. Bunların çoğu hatalı tasarım, sonuçta teknoloji öğrenilerek geliştiriliyor. Bir sonraki modelde çözülür çoğu ama bu sefer de başka sorunlar çıkar, böyle olur gider. Ama yazılım kısmı kolay kolay açığa çıkmaz, istediklerini yaparlar. Mesela benim kafamı pilin %80 sınırı kurcalıyor. Yarısından çoğu sağlamsa neden değiştirmek zorundayım, neden sistemi bu kadar etkiliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apoo143 A kullanıcısına yanıt
    değiştirmek zorunda değilsin? benim daha önceden kullandığım 6s telefonumun batarya sağlığı %69du. 2 saatte bütün şarjı bitiyordu
  • İşte bende de 6s var, servis yazıyor artık, günde 3 kere şarj ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apoo143 A kullanıcısına yanıt
    ne güzel işte, değiştirmek zorunda mısın? değilsin. günde 3 kere şarja devam
  • Hahahah tayyareden telefona 8k birim para veren .. lar ağlıyor... yazık la size. Tepside kazik sunuyorlar lol

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • jesipikmin J kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşimden dolayı iş telefonu olarak hem samsung hem apple amiral gemilerini kullanıyorum her sene.Kendi özel telefonum da iphone 11. Eğer bir gün tek telefon kullanmam gerekirse kesinlikle apple olur bu.11 olur pro olur xs max olur se olur fakat andorid olmaz. Tecrübe ile sabit bu. Bu yazıyı üşenmeyip de yazma amacınızı merak ettim cidden :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatus45 -- 13 Temmuz 2020; 20:28:11 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.