Şimdi Ara

Netmaster 401 modem Anlık Kopma Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.Geçen ay Vodafone kablonet altyapılı 35 mbps internet kullanmaya başladım.Ancak kullandığım günden itibaren sorunlarım başladı.Şöyle ki ; internet kablosuzda anlık olarak kopuyor.Odamdan hız testi yapıyorum 25-30 arası hızı cok rahat alıyorum ve 3 diş cok rahat çekiyor ancak aynı kullandığım yerde bir anda whatsapp kullanırken ''bağlantı kuruluyor''sorunu oluşuyor, telefonu modemin dibine koyunca bile sorun bir kaç saniye devam ediyor.Modem arayüzünden 5 ghz e ayarladım tam hız almama rağmen sorun devam etmekte.İnternet anlık olarak gidiyor veya modemde bir sıkıntı var.Daha önce Netspeedin 35 mbpslik airties 5650 modemde bile bu sorunu yaşamıyordum geçtiğime bin pişman oldum.Sorunuma yardımcı olabilir misiniz?
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Güncel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Güncel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Klasik tüm modemler için geçerli olan, 5ghz ve 2.4ghz için sabit kanala geçin, etrafınız da kullanılmayan yada google da aratın en stabil kanala geçin. Bir deneyin. Bendede modem markasından bağımsız hemen hepsinde olan problemi böyle çözüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam şöyle yaptım normalde 2.4 ghz kanal 13 deydi. Kopma sorunu olunca 5 ghz en son kanala geçtim hala devam etmekte.Hocam sorun tam olarak şu mesela salondayken 50 mbps de 40-45 mbps gibi yüksek degerler alırken bir anda whatsapp a bile baglantı kuramıyorum 15-20 saniye sonra geri geliyor. Sorun tam olarak kanal ayarında mıdır? Kanal ayarını değiştirmem gerekiyorsa 5 ghz de mi kalayım geri 2.4 e mi geçeyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bertan1907 B kullanıcısına yanıt
    Ben kablosuzda sorun yaşadığımda otomatikten sabit kanala geçirince sorunlar genelde düzeliyor. Etrafınızdaki kablosuz ağları tarayın , 2.4 ve 5 her iki frekans içinde etrafınızdaki ağlarda kullanılmayan kanala sabitleyin. Bu şekilde bir deneyin bakalım.

    Bahsettiğim yer kontrol kanalı diye geçen yer, kablosuz ayarlarında. Otomatikten sabit az kullanılan kanala değiştirmeyi kast ediyorum. 2.4 ve 5 ghz frekans bandları içinde bunu yapın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Miraclescape -- 10 Temmuz 2020; 20:23:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.