Şimdi Ara

Silinsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Silinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brktmr -- 3 Temmuz 2023; 6:13:11 >



  • @YellowBase adlı üye size gerekli cevabı verecektir.
  • Merhaba, hizmet iptali yapılmaması durumunda faturalandırma devam etmektedir. Arkadaşlarımın faturalarınızı inceleyebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan ya da 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sorunlu dönemlerde de faturalandırma devam etmekte, bağlantı kesildiğinde de devam etmekte... Her koşulda faturalandırma devam etmekte. Ama aynı kararlılığın yüzde birini kaliteli hizmet verme noktasında göremüyoruz forumca. Yüzlerce, belki de binlerce turknet rezaleti konusu var. Kaçına çözüm ürettiniz?

    Bugüne kadar size iletişim bilgisi veren kaç kişiye yardımcı olabildiniz ki? Otomatik mesajlarınız sizin olsun. Dilendiğiniz parayı hukuk bürosunun verdiği hesaba yolladım Çevremdeki tek bir şahıstan tek kuruş dahi kazanamayacaksınız. Küçük hesapların firması olarak hakettiğinizi bulmanız dileğiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Goal3 oynuyor musun hala hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt


    yok be hocam ama emülatörlerle telefonda oynuyordum 3 sene öncesine kadar
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Başka serileri de var hocam bu psikopat adamların. Tavsiye ederim. Virtuanes emülatör ile bilgisayardan oynanabiliyor. Joystick takıp oynuyorum hala bazen Hatta küçük kardeşimle kapışıyorduk birkaç sene öncesine kadar. Küçük kardeşim derken ben 27 yaşındayım, o da 23 yaşında

    "kunio kun games nes download" şeklinde aratırsan virtuanes emülatör ile oynayabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brktmr -- 7 Temmuz 2020; 23:45:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    biliyorum hocam hepsini eyvallah yine de 13 sene önce ergenken konusunu buraya açmıştım hatta
    https://forum.donanimhaber.com/80-59-eski-atari-oyunlari-nes-hem-pc-hem-cepte-turkce-tsubasa--19544706#19544706
  • Bende ödemedim ödemeyecem hizmet vermedi gunlerin fatura yansıtmış fax cektim iptal için gelmedi diyor sahtekarlar bide iftira atıyolar utanmazlar btk ile kac gundur tartışıyoz yüz yokki bunlwrda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yns61 -- 7 Temmuz 2020; 23:57:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Hocam sen naptın? Rainbow Islands'ı niye hatırlattın bana? Şimdi ben o oyunu bilgisayara indirip bitireceğim senin yüzünden

    Konudaki oyunlar güzel. Daha önce görmüştüm konuyu. Çoğunu oynadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brktmr -- 8 Temmuz 2020; 0:3:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yns61 kullanıcısına yanıt
    Nerden bulaştım diyorum başka da birşey demiyorum. Bir firmadan hiç mi memnun kalınmaz? Zerre memnuniyeti yok bu firmanın bende. Benden uzak olsunlar da kime yakın olurlarsa olsunlar. Bir daha ne bana ne de benim etrafımdaki herhangi bir kişiye hizmet veremeyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brktmr

    Nerden bulaştım diyorum başka da birşey demiyorum. Bir firmadan hiç mi memnun kalınmaz? Zerre memnuniyeti yok bu firmanın bende. Benden uzak olsunlar da kime yakın olurlarsa olsunlar. Bir daha ne bana ne de benim etrafımdaki herhangi bir kişiye hizmet veremeyecekler.
    Bende öyle yaptım btk ya yazın cimerede türk telekom hizmet vermediği zaman sorun oldumu çözülmezse fatura parasını geri iade ediyor bu yüzsüzler istiyor sinyal vermiyon para neden istiyon sorun sende demek türknette yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer arıza yaşıyorsanız ve Turknet kaynaklı bir kullanım yapamadıysanız arızanız sonuçlandıktan sonra fatura kaydı oluşturduğunuzda kullanım yapamadığınız günleri indirim olarak tanımlıyoruz eğer hizmetinizi iptal ettirdiyseniz faturanızda o tutar kadar iptal işlemini sağlıyoruz.

    Fatura için destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek size bilgi verelim.
  • Bana şöyle yalan kelime oyunları yapıyolar ona dikkat et iç tesisatta sorun var dendi dün halbuki yalan ben türk telekomdan bağlattım aynı kablo hat üzerine cAlıştı gittim modem aldım arıza kaydı oluşturduktan sonra yüz yokki hala iç tesisat diyor utanmazlar ses kayıtları duruyo bura farkı müşteri hizmetedememe yerleri yalan dolan bunlar İşleri kapat bir an önce fax cekte gelmedi derler filan halbuki yalAn bilerek kapatmıyolar fatura cıkartmak için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yns61 -- 8 Temmuz 2020; 11:9:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bir seneden fazladır internet kullanmıyorum sizden. İşlerim yoğun olduğundan 6 ay dondurmuştum. Sonrasında da yoğunluktan kapatmayı unuttum ve 1 kb dahi veri trafiği olmayan bağlantıma fatura kesmeye devam ettiniz. Halbu ki ben sizden hizmet almaya başladığımda "ön ödemeli" olarak hizmet verme koşuluyla anlaşmıştık. Ay sonunda değil ay başında kullanmaya başlar başlamaz kesiyordunuz faturayı. Yani faturayı ödemediğimde internet bağlantısının kesilmesi gerekirdi. Siz bana fatura çıkarıyorsanız iki ihtimal var:

    1- Para tatlı geldiği için kullanmasam bile fatura kesiyorsunuz.
    2- Bana haber vermeden hizmet koşullarını değiştirip on ödemeli sistemden vazgeçtiniz. Bunu da tabi ki para icim yapıyorsunuz.

    İki ihtimalde de cebindeki parayı rızam olmadan etik dışı yollarla almış oluyorsunuz. Hayrını görmeyin. Haram zıkkım olsun. İletişim bilgilerimi vermeyeceğim. Daha önce verdiğimde hiçbir sorunum çözülmedi. Forumda iletişim bilgilerini aldığınız çoğu insanın sorunları da çözülmüyor. Kopyala yapıştır mesajlarınız hiçbir işe yaramıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Kullandığınız dönem faturanızı ayın 1' inde kesiliyor ve 10 ile 15' i arasında faturaları muhasebeleştirerek size gönderiyoruz. Dondurma işlemi bittikten sonra eğer iptal etmezseniz faturalandırmanız devam ediyor. Eğer çıkan faturayı bir sonraki ayın 10' nuna kadar ödemez iseniz hizmetinizi ilk olarak borç nedeniyle kısıtlıyoruz, sonrasında ise ödeme yapılmaz ise idari takip başlatılıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Madem ön ödemeli olduğunuzu idda ederek reklam yapıyorsunuz, en fazla bir fatura tutarı kadar ödeme yapılmadığında kesin hizmeti. İşinize gelmiyor değil mi? 175 lira fatura çıkarmışsınız. Bu mesajda yazdığınız hesaplara göre 175 lira fatura çıkarmanız imkansız. Hala dürüst davranmıyorsunuz. Ama güzel oluyor böyle davranmanız. En büyük teknoloji forumlarından birinde firmayı küçük düşürüyorsunuz. Aynen bu şekilde çözümsüz yaklaşımlara ve kelime oyunlarına devam edin Rakip firmanız forumda müşteri topluyor. Siz ise her geçen gün müşteri kaçırmaya devam ediyorsunuz. Sorunlarını çözemediğiniz için forumdaki kullanıcılar dahi size teknik bilgi öğretmeye başladılar Ben de rakip firmanızdan hizmet alıyorum şuan. Sizde yaşadığım sorunların hiçbirini yaşamama vaadi verdiler ve sözlerinin arkasında durdular. Zerre sorun yaşamadan taahutsuz, yüksek hızlı ve uygun fiyatlı internet kullanıyorum. Bir daha herhangi bir şekilde turknete yaklaşmak mı? ASLA!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yns61 kullanıcısına yanıt
    Çoktan terk ettim bu firmayı hocam. Bulaştığım güne tüküreyim. Aynı altyapı ve hız ile komşumun internetine, arada duvarlar olmasına rağmen wireless ile bağlandığımda turknetin kablolu bağlantısından daha stabil ve hızlı bir internetim oluyordu Bunlar yüzünden modem almışlığım da var. Hiçbir şey değişmedi. Sürekli sorun yaşadım. Boşuna para verip modem aldım. Baktım düzelmiyor, başka firmadan hizmet almaya başladım. Turknette yaşanan sorunların tek bir çözümü var. O da turknet kullanmamak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brktmr

    Çoktan terk ettim bu firmayı hocam. Bulaştığım güne tüküreyim. Aynı altyapı ve hız ile komşumun internetine, arada duvarlar olmasına rağmen wireless ile bağlandığımda turknetin kablolu bağlantısından daha stabil ve hızlı bir internetim oluyordu Bunlar yüzünden modem almışlığım da var. Hiçbir şey değişmedi. Sürekli sorun yaşadım. Boşuna para verip modem aldım. Baktım düzelmiyor, başka firmadan hizmet almaya başladım. Turknette yaşanan sorunların tek bir çözümü var. O da turknet kullanmamak.
    Bende modem aldım sorun ondandır diye çözmediler btk ya ysz sende cok kişi şikayerci bunlardan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturanız ile ilgili şikayetinizi www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda çözüm uzmanlarımız inceleyerek bilgi verecektir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.