Şimdi Ara

06.07.2020'de Yaşanan Kesinti Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
4.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün saat 14:00 -19:00 arasında bazı kullanıcılarımız internet erişiminde sorun yaşadılar. Ekiplerimiz yoğun bir çalışmayla sorunun kaynağını tespit ettiler ve çözdüler. Şu anda kullanıcılarımızın internet erişimde herhangi bir problem yok. Eğer bu sırada size keyifsiz anlar yaşattıysak özür dileriz.



  • Son bir sene içerisinde kaç kez bu sorun tekrarladı artık saymayı bıraktım.
    Durduk yere bi bakıyoruz TurkNet site çökmüş çoğu kişi internet bağlanamıyor, birkaç saat sonra ekiplerimiz sorunu çözdü. şeklinde bu denklem devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat174 -- 6 Temmuz 2020; 21:57:24 >
  • bir senedir biraz fazla yaşanmaya başladı sebebi her ne ise topluma açıklamalısınız bence teknik detay da verilebilir.
  • homosapiens17 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanılan kesinti, cloud network altyapımızda konumlandırılan cihazda oluşturulan bir arızadan kaynaklı meydana gelmiştir.

    Sorun teknik ekiplerimizin müdahalesi ve üretici firma eskalasyon desteği ile birlikte çözümlenmiştir. Yaşanan arıza saat 19:07 itibariyle kalıcı olarak giderilmiştir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    neden bu sorunlar ortalama 4 ayda bir sizde oluyor?

    ben başka hiçbir firmada bunu görmedim. her arızada aynı hikaye.
    yeterli ekibiniz mi yok, cihazlarınız mı kötü?

    Bunun başka bir açıklaması olamaz
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yeterli sayıda ekibimiz bulunuyor bu konuda bir şüpheniz olmasın. Sorunun tekrarlanmaması gerekli kontrol ve çalışmaları yapıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba 08.07.2020 akşam 20:00 dan beri internet sürekli kopuyor hat değerleri çok saçma veriler oluşuyor. Ayrıca modem ayarlarında hata inanılmaz derecede fazla görünüyor. hakikaten bir ara da sorunlar oldu pandemi dolayısıyla dedik yoğunluk olabilir diye yavaşlamaların üzerinde çok durmadım. Ancak bu akşam çok kötü keyifle bir vakit geçiremedim. İnanın bilgisayarda şuan kendi telefonumun internetinden kullanıyorum. Evimiz müstakil kablolarımızı 2 ay önce komple modeme kadar kesintisiz yeniledik. Üstelik tavsiye üzerine reçber marka cat6 kablo ile değiştirmiştim. Konu hakkında umarım yardımcı olursunuz. 34886303 destek kayıt numarası

    Ayrıca şunu da belirtmeliyim internetimizi pandemi öncesi aylarca 35 Mbps olarak sorunsuz kopma olmadan keyifle kullandığımızı belirtmek isterim o günleri arar olduk. Şuan çok berbat durumda. Umarım çözüme kavuşturursunuz.

    06.07.2020'de Yaşanan Kesinti Hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engin.OK -- 9 Temmuz 2020; 1:23:25 >
  • Engin.OK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerlerinizi ve kullanımlarınızı kontrol ettiğimde dün akşama ait kopmalar bulunuyor. Ancak son kullanımlarınızı kontrol ettiğimde 10 saat 36 dakika online durumdasınız. Şu an sorun yaşıyor musunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Dün akşam da sorun vardı gece 1 den sonra sorun kalmıyor. Yalnız benim için önemli olan akşam Eve gittikten sonra bağlantının olmaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    SS Aldım bida internet giderse BTK'ya yollucam size saglam bır ceza kessin :D
  • 2 gündür internetim yok. Şehrin merkezindeyim bir de.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Engin.OK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde hattınız şu anda 10 saat 31 dakika online görünüyor ama 09.07.2020' de saat 12:07 ile 23:07 arasında çok sık kopma olmuş. Bu bağlantınızda tekrar kopma yaşarsanız destek kaydı oluşturur musunuz?
  • karmakan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, açık destek kaydınız varsa ekiplerimiz gerekli tüm kontrolleri tamamlayarak size dönüş sağlayacaktır. Eğer sorununuz çözülmez ise GSM numaranız ile birlikte PM üzerinden bana yazar mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    destek kaydı vardı. az önce internet geldi sağolasın.
  • karmakan kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tekrar aynı durumla karşılaşırsam destek kaydı açıp size de bilgi vereceğim. Teşekkürler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bak bak, bak yukardakı cevaba bak, az aç bak ne yazıyo orda, bak şimdi internet gene varmı Türkiye çapında bak bakıyım, ay bitmeden elini yüzüne bılaştırdın gene.
  • @TurkNetDestek özelden atmış olduğum vae geçiş talebiyle ilgilenebilir misiniz ?

  • Mert KÜÇÜKUNCU kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VAE geçiş talebiniz için destek kaydı oluşturur musunuz?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.