Şimdi Ara

Liqui Moly DPF Koruyucu Kullandım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. 2017 model Seat Leon satın aldım 3 hafta kadar önce. DPF temizleme yani rejenerasyonu çokça yaptığını fark ettim. Aynı zamanda silkelenme de çokça yapıyordu. Bununla ilgili internette araştırdıktan sonra şu ürünü buldum ve HB üzerinden satın aldım.
    https://www.hepsiburada.com/liqui-moly-dizel-partikul-filtresi-koruyucu-5148-p-OTBBGLDL5148

    Daha sonrasında ürünü dolu depoya katıp, otobana çıkıp 30-40km kadar 3000 devirde kullandım. Sonrasında hep DPF temizleme yapan araç sadece bir kere deponun sonunda gerçekleştirdi. Bunların hepsini bir video haline getirdim. Sorularınızı sorabilirsiniz. İyi günler dilerim.








  • Uzun yol tüketim değeri 90-105 arası kullanım

    Liqui Moly DPF Koruyucu Kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son tüketim değeri bu şekilde.. 45Lt yakıt ile 850Km yol yaptım. 5.3Lt hesaplanan değer 100km için..

    Liqui Moly DPF Koruyucu Kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • L.moly lider urun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VAG grubu ustasından dinleyin birde

  • jademugla kullanıcısına yanıt
    DPF filtresini keserek temizledik demesi beni üzdü açıkcası. Bu tamamen son çare. Tamamen dolmaması için rejenerasyona giren aracı stop etmediğimiz taktirde doldurmak oldukça öteleniyor. Usta değilim ama yaşadıklarımı aktarayım..

    1- Araca çok yüklenip gaz pedalına bas, çek yaparsanız çabuk doluyor.
    2- Devirsiz kullanıp motoru 1500 devir altında çok zorlamak çabuk dolduruyor.
    3- Yakıt kalitesiz ise çabuk doluyor..

    Şimdi ustanın bahsettiği olay doğru tamamen dolarsa söküp temizlenir. Ama doğru yapılmazsa ciddi sorunlar ortaya çıkar. Ayrıca dediği gibi bilgisayar üzerinden de rejenerasyon yapılabiliyor. Kanalında kendi de yapmış önermese de. Hepsi bilgisayar kontrolünde olduğu için mantıklı fakat durduğu yerde bastığı için turbo dizel araçlarda zararlı olduğunu biliyorum. Belki bu nedenle zararlı demiş olabilir.

    Ayrıca bizim yaptığımız gibi 3000devir civarında kullanarak kurumlar yakılıyor denmiş. Fakat sürmeden önceki kurum gr değerleri paylaşılsaydı benim de kafamdaki soru işaretleri kalkabilirdi. Yine de bilmeyenler için güzel bir anlatım olmuş..

    OBD2 bağladıktan sonra DPF doluluk oranlarına göre şu anlık Pasif Rejenerasyon'a denk gelebildiğim verileri paylaşıyorum. DPF oranı düşmüştü fakat sıcaklık değerleri ve pasif rejenerasyon değeri olarak 1 çıkması sonucu oluşan değerler..

    Liqui Moly DPF Koruyucu Kullandım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkprlk35 -- 29 Ağustos 2020; 9:30:25 >




  • Insanlara kafayi yedirttiler temizlik urunleriyle.
    Kullanmayin su sacma sapan seyleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Siz kullanıp bir zararını gördünüz mü acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Siz kullanıp bir zararını gördünüz mü acaba?
    Sık rejenerasyon yapiyorsa baska bir sebebi vardir.
    Enjektor sorunu, turbo hattinda kacak, kalitesiz yakit kullanim hatasi gibi nedenlerle dpf sık dolar. Yakita karacaginiz katki ile bunlari cozemezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Doğrudur bende bu sorunu yaşıyorum ve yaşayan arkadaşlar olursa diye bir çözüm bulana kadar yaptıklarımı paylaşmayı düşünüyorum. Tabi bunu yaşayıp çözen varsa bana iletirse çok sevinirim..

    Konuda yazdığmım 3 konu ile ilgili asıl dolma nedeni benim düşüncem. Diğer konuları kontrol etti ustam fakat bilgisayar destekli rejenerasyon zararlı olduğu için yaptırmıyorum o nedenle farklı çözümler arıyorum. Otobana çıkış devirli kullanınca geçiyor ama depo bitmeden tekrarlıyor maalesef..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Doğrudur bende bu sorunu yaşıyorum ve yaşayan arkadaşlar olursa diye bir çözüm bulana kadar yaptıklarımı paylaşmayı düşünüyorum. Tabi bunu yaşayıp çözen varsa bana iletirse çok sevinirim..

    Konuda yazdığmım 3 konu ile ilgili asıl dolma nedeni benim düşüncem. Diğer konuları kontrol etti ustam fakat bilgisayar destekli rejenerasyon zararlı olduğu için yaptırmıyorum o nedenle farklı çözümler arıyorum. Otobana çıkış devirli kullanınca geçiyor ama depo bitmeden tekrarlıyor maalesef..
    Enjektorleri acil kontrol ettiriniz. Zaten kronik problemleri olan enjeksiyon sistemine sahip bir arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Ciddi misiniz? DPF dolması ile ilgili kimse enjektörlere baktır demedi daha önce. Şakırdama veya sarsıntı gibi sorunlarda 1.6 TDI enjektörleri söktürün derler genellikle..
  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    Sandığın gibi değil. Videosu gelmiş.

  • jademugla kullanıcısına yanıt
    Şimdi gördüm teşekkürler. Böyle işçilik yapan pek az. Çoğu kasap, hep içini boşaltıyorlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de bu ürünü deniyorum. Sonuçları aktaracağım..

    Liqui Moly DPF Koruyucu Kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    Yerinde olsam bilinmedik markalara başvurmam ve değişik değişik ürünler kullanip zarar verdirtme yazik etme hocam dpf tikanmasnin bi kaç sebebide kullanilan yağda olabilir..standartlari karşiliyan yağ kullanman gerekli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 29 Ağustos 2020; 17:47:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Ciddi misiniz? DPF dolması ile ilgili kimse enjektörlere baktır demedi daha önce. Şakırdama veya sarsıntı gibi sorunlarda 1.6 TDI enjektörleri söktürün derler genellikle..
    Defalarca karsilastik malesef.
    Partikule surekli birseyler sıkıp sicakligini artirmayin. Onuda bozarsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu dpf temizleme rejenerasyon işlemini bir tek vag grubu arabalar sık sık yapıyor galiba.
    Renault ve Fiat grubu arabalarda hiç denk gelmedim bu olaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Haklısınız fakat canımı çok sıkıyor bu problem. Usta da bir sorun bulamıyor. Bu arabalarda normal deniyor ama önceki arabalarımda hiç yaşamadım. Bakalım zaman gösterecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    OBD üzerinden kontrol ediyorum 700 dereceyi görmedi daha..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.