Şimdi Ara

Focus 1.5 ti- vct neden bu kadar az

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
12.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İkici el sitesinde aynı araçtan 50 60 adet varken dizel otomatiğinden 1000 küsür adet var.
    Bayilerin ellerinde de 1 ay sonrasına var şuan. Ve 174.000 fiyat veriyorlar. Liste fiyatı 180bintl.
    Bi tuhaflık var ama çözemedim.



  • Ti-VCT LPG uyumu çok iyi olan bir motor değil bu bir.
    Fazla yakıyor iki. (atmosferik)
    O kasayı kolay taşıyamıyor bu üç.
    Focus şirket aracı olarak ve genel olarak dizel otomatik olarak satılır bu dört.
    Dizel otomatiği aşırı başarılı bu da diğer modellerden uzaklaştırıyor halkımızı bu beş
    Bu motor dünyada yaygın satışa sunulan bir motor değil, anca 3. dünya pazarlarında satılıyor bu da altı.

    Yani TSi gibi turbolu bir ünite değil ve aşırı ucuza da satılmıyor, benim de tercihim olmaz açıkçası. Hem performansı zayıf, hem LPG'de problem çıkabilir hem de çok yakıyor. Yerine turbo benzinli araçlar tercih edilesi ancak Otokoç ne yazık ki Ecoboost motorları neredeyse dizelden pahalıya satarak potansiyel satışları mahvediyor.

    Bana göre artık Türkiye'de atmosferik araç satılmamalı. Almanya'daki araçlara bakarsanız, örneğin Honda Civic, sadece turbo benzin ve dizellerin satıldığını görebilirsiniz. Focus da aynen öyle. 1.5-1.6 atmosferik araçlar bitirilmeli.




  • Focus a gelse şöyle bir 1.6 Scti harika olur
    Zaten benzinlisi satmıyor bari en azından giden birşey olsun
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    1.6 scti ye gerek yok hocam. 1.5 ecoboost 150 ve 182 beygir olmak üzere iki adet çok güzel turbo benzinli motorları var. Ama Otosan getirmemeye yemin etmiş. Ticari araç satışı onlar için yeterli sanırım. Binek araçlarda da filolara çalışıyorlar. Bireysel kullanıcıları pek sallamıyolar.
  • Bizim millet bastın mı bir nebze de olsa giden turbo 3 silindirlere bile mesafeli yaklaşrken hem gitmeyip hem çok yakan hem de 3 silindirli olan focusu tercih etmemesi gayet normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    Ti-VCT LPG uyumu çok iyi olan bir motor değil bu bir.
    Fazla yakıyor iki. (atmosferik)
    O kasayı kolay taşıyamıyor bu üç.
    Focus şirket aracı olarak ve genel olarak dizel otomatik olarak satılır bu dört.
    Dizel otomatiği aşırı başarılı bu da diğer modellerden uzaklaştırıyor halkımızı bu beş
    Bu motor dünyada yaygın satışa sunulan bir motor değil, anca 3. dünya pazarlarında satılıyor bu da altı.

    Yani TSi gibi turbolu bir ünite değil ve aşırı ucuza da satılmıyor, benim de tercihim olmaz açıkçası. Hem performansı zayıf, hem LPG'de problem çıkabilir hem de çok yakıyor. Yerine turbo benzinli araçlar tercih edilesi ancak Otokoç ne yazık ki Ecoboost motorları neredeyse dizelden pahalıya satarak potansiyel satışları mahvediyor.

    Bana göre artık Türkiye'de atmosferik araç satılmamalı. Almanya'daki araçlara bakarsanız, örneğin Honda Civic, sadece turbo benzin ve dizellerin satıldığını görebilirsiniz. Focus da aynen öyle. 1.5-1.6 atmosferik araçlar bitirilmeli.
    Çok teşekkürler hocam. Çok detaylıca bilgi olmuş.




  • Bence en önemli etken lpg uyumu ve fiyatı. Hep rakiplerinden pahalıydı ve donanımsızdı yeni Focus. Tasarımı da bence Focus 3.5 in oldukça gerisinde. Çok güzel bir tasarımdı 3.5.

    Onun yerine daha ucuza çok daha iyi bir motoru olan Corolla var. İkinci elden prim şampiyonu Civic var. Ben de olsam Focusu tercih etmezdim.
  • Değişken subap gibi teknolojileri gibi şeyler kullanan motor sanırım bu seri bu yüzden beygiri biraz yüksek aynı hacim düz atmosferikten ama yarın sıfır motor yaptırmak isterseniz daha zor ve maliyetli ve karışık oluyor , LPG tam uyumlu mu bilmem buda önemli
  • 1.5 182 hp benzinli turbo motoru var Çinde. Onu bize layık görüp getirmiyor Ford Türkiye, resmen Ford fazla satılmasın diye yapıyor Ford Türkiye, bilinçli kötü yönetim. Çin sitesinden bakın resmen bambaşka araba.

    Tüpe uyumlu değil falan demeyin aynı motor kuga ve mondeolarda var ve tüpe uyumlu. Normal yakıt tüketimi zaten TR ye kakalanan atmosferik 1.5 versiyondan daha düşük.
  • sight S kullanıcısına yanıt
    kugada var o motor ülkemizde focusda gelmiyor vergiden dolayı
  • Direkt enjeksiyon yok, sıkıştırma oranı düşük.. biraz daha Asya pazarlarına yönelik Mpı bir makina. Toyota'nın 1.5i gibi değil tam olarak.. zaten yakıt tüketimine de yansıyor bu durum.


    6 ileri otomatikle kombine edilirse Lpg şart.


    Fiyat da pek uygun olmayınca tutmadı.


    Tutmamasının temel sebebi motor değil ama. 1.0 ecoboost Focusta geldi zamanında o da hiç tutmadı.. 1.2 turbo corolla da gelmişti o da tutulmadı.. olay fiyatta bitiyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.