Konya / Koski firmasından hizmet alınıyor. 2 senedir oturduğum ev, Evdeki suyla alakalı tek sıkıntı taharet musluğu biraz sızdırıyor, 6-7 ay kadardır bu şekilde, virüs süreci girince tamir ettiremeden memleketlere dönmek zorunda kaldık, aylardır en fazla ödediğimiz fatura 90-100TL'lerdir. Bu ay evde olmamamıza rağmen gelen fatura şaka gibi, tam 814.50 TL :D Şikayet dilekçesi oluşturdum, şikayetvar'a yazdım, Koski müşteri hizmetlerini arıyorum ama bağlanamıyorum... Ne yazıkki 30 dakika beklettikten sonra meşgule düşüyor kendileri :) Aklıma bir de buraya yazmak geldi, ne yapmalıyım böyle bir durumda, daha önce yaşayan var mıdır? EDİT: Uzun uğraşlar sonucu santrale bağlandım, şaka gibi ama; "buradan işlem yapamıyoruz, şu numarayı arayın" dediler verdikleri numarayı arayınca, aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor :D < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L3ON- -- 2 Temmuz 2020; 11:55:48 > |
Bildirim