Şimdi Ara

#Vodafonepişmanlıktır (Olumsuz deneyimlerin toplandığı Başlık)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba sevgili mağdur arkadaşlarım,

    Vodafone abonesi olarak Pandemi sürecinde yaşadığımız sorunların ardı arkası kesilmiyor.

    Ping, Paket kaybı, Modemden port açamama, Bağlantı hızının yavaşlatılması gibi sorunlar yaşayanların sayısı oldukça fazla ve ne yazık ki artıyor.

    Bugüne kadar tarafımca gerek Müşteri Hizmetlerinden, gerekse Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu nezdinde başvurular yaptım. Bu başvurular VDF tarafından sürüncemede bırakılarak, çözüm üretilmiyor.

    Müşteri hizmetleri çözüm sunamadığı gibi konudan bir haber.

    Sonuç olarak sizlerden ricam, BTK nezdinde yapmış olduğum yazılı soruşturma açılması talebine dayanak teşkil etmesi amacıyla, sorun yaşayan üyelerin #vodafonepişmanlıktır şeklindeki paylaşımlarını bu başlık altına yazmalarıdır.

    Sesimizi BTK'ya duyurarak, -hiç ümidim olmamasına rağmen- belki sağlayıcı hakkında yasal bir işlem yapılmasını sağlayabiliriz.

    Diğer yandan biz tüketicilere karşı duvar olmuş Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Yönetim Ekibine de bir ders veririz.

    Bu tutumun yasal yaptırımları olması gerekmektedir. Bunun için Donanımhaber kültüründen olan arkadaşların desteğine ihtiyaç vardır.

    Teşekkürler.







  • #vodafonepişmanlıktır

    17.06.2020 tarihinde 1 yıllık sözleşmem bitiyordu. Akabinde yeni bir paket teklif ettiler kabul ettim ancak bugün 04.07.2020 - yeni pakete geçmedi ve sözleşme bittiği için yüksek meblağ bir fatura çıkardılar.

    17.06 dan beri neredeyse her gün arıyorum. Kayıt oluşturup duruyorlar. Başlarından atıyorlar kısaca.

    Akabinde pazartesi günü THK ya şikayet oluşturacağım.

    Elimde de tüm ses kayıtları mevcut.
  • Vodafone Pişmanlık değildir

    Mobil ve Sabit Fiber oldukça memnunum teşekkürler Vodafone Türkiye
  • Vodafoneun verdigi cag disi hg255s modemi kullaniyorsan o sorunlari yasaman normal ,, kendi routerini alman lazim.O modem fabrikasyon hatali deforme bir modem.Modem ana konusunda defalarca konusuldu vodafonelu oldugun icin sanslisin bile cunku internet sifresini verdigi icin kendi routerini alip takabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH | equ* -- 4 Temmuz 2020; 16:57:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH | equ* kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim sorunların modem ile ilgisi yok. Sorun Vodafone tarafından kullanılan yurtdışı DNS ile ilgili. Kaldı ki modem bile olsa, 10 marttan bugüne bir arıza kaydı sonuçlandırılamamışsa, yine de vodafone pişmanlıktır.


    Ben aynı altyapıda Superonline aboneliğine geçtim. Aynı modem ile sorun yaşamıyorum, peki buna ne diyeceksiniz? Kaldı ki sizin bahsettiğiniz hg255 sorunları ağırlıklı olarak kablosuz bağlantı temelli. Ben hiç bir zaman kablosuz bağlantı kullanmadım, kullanmam da.


    Memnun olan arkadaşlar adına mutluyum, umarım 3 aydır yaşadığımız sorunları yaşamazlar. Vodafone gerçek bir pişmanlıktır ancak yaşayan bilir diyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerros

    Bahsettiğim sorunların modem ile ilgisi yok. Sorun Vodafone tarafından kullanılan yurtdışı DNS ile ilgili. Kaldı ki modem bile olsa, 10 marttan bugüne bir arıza kaydı sonuçlandırılamamışsa, yine de vodafone pişmanlıktır.


    Ben aynı altyapıda Superonline aboneliğine geçtim. Aynı modem ile sorun yaşamıyorum, peki buna ne diyeceksiniz? Kaldı ki sizin bahsettiğiniz hg255 sorunları ağırlıklı olarak kablosuz bağlantı temelli. Ben hiç bir zaman kablosuz bağlantı kullanmadım, kullanmam da.


    Memnun olan arkadaşlar adına mutluyum, umarım 3 aydır yaşadığımız sorunları yaşamazlar. Vodafone gerçek bir pişmanlıktır ancak yaşayan bilir diyelim
    9 senedir bu evdeyim, superonline fiber kullandim senelerce,1.5 yildir vodafone fiber kullaniyorum , modem haric wifisinden dolayi oda hic sorun yasamadim ne solde nede sol altyapisindan vodafone kullanirken suan , umarim sizinde sorununuz cozulur kendi adima vodafonedan ve solden hic sikayetim olmadi solun fiyati haric , vodafone a gecme sebebim solun fiyatiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DH | equ* kullanıcısına yanıt
    Aynı sebeple VDF'a geçmiştim, ilk yıl hiç sorun yaşamadım, ilgiliydiler. Ancak Mart başından itibaren tüm sistemlerini berbat ettiler.

    30'dan fazla kez MH'leri ile görüşmüşümdür. Ne yazık ki işi saygısızlığa döktüler artık. Teknik ekip yönlendiriyoruz diyorlar, 15 gün sonra nerede bu ekip diye arıyorum hala kaydınız açık diyorlar.

    BTK'ya şikayet ettim kaç kere, orayı bile geçiştirme yöntemlerini bulmuşlar.

    Gerçi fena da olmadı. Cayma bedeli çıkaracaklar, ödemeyeceğim, SOL'den cayma kadar indirim gelecek. Dava açsın VDF bakalım, kazanabilecek mi...
  • Vodafonenet çok ilginç bir firma ya...
    Mümkün olsa merkezlerini ziyaret edip bir görmek isterim kimler çalışıyor, neler yapıyorlar.
    Bence DHForum'u takip eden çalışanları var gibime geliyor :)
    Şubat ayından beri patlak veren DNS sorununu kademe kademe düzeltiyorlar ama şu sıralar pingler coşmaya başladı.
    Daha önce 40-45 ms arası gezinen Frankfurt pinglerim son 15-20 gündür 50-60ms arası geziniyor.
  • #vodafonepişmanlıktır

    3 yıldır vodafone adsl kullanıcısıyım, sorunlu bir firma, firma içi iletişim sıfır.

    Geçen sene 2 yıllık taahhütüm bitmesine yakın firma tarafından arandım 12 taahhütüme ilk 4 ay 54,90 sonraki aylarda 64,90 faturama yansıyacağını belirttiler, onayladım, ilk ay fatura 64,90 dan gelmeye devam etti, itiraz, btk ya şikayet vs. derken 2 ayı kurtardık, sonraki 2 ay yine 64,90 dan fatura edildi ama benim uğraşacak zamanım vs. olmayınca fazla gönderilen 2 aya itiraz da etmedim, lanet olsun sizin gibi firmaya dedim geçtim, aboneliğim 16 mbs download 1 mbs upload idi ancak modem arabiriminden kontrol ettiğimde 8 mbs download aldığım gördüm, hattım 21 mbs ye kadar desteklediği halde, vodafonu aradım, çok bilgili, ultra uzman vodafone çalışanı hattımın 8 mbs desteklediğini belirtti, uzun uğraşlar sonucu 16 mbs hıza çıkartabildi, bu sefer de 1 mbs yani 1024 kbs olan upload hızımı 700 kbs ye düşürdüler, yine aynı muhabbet hattınız desteklemiyor vs... (modem arabiriminden hattımız kaç mbs upload desteklediğini görüyorum) yapacaz halledecez dediler onu da yapmadılar bende yoruldum artık uğraşmaya bugün itibariyle taahhütümünde sona gelmesiyle iptal talebinden bulundum, inşallah iptal talebinde adam gibi bir işleyiş sergilerler.

    Kısacası vodafone dan hiç memnun kalmadım, firma hep bir itekleme, şikayet etme, zorlama ile iş yapma modunda, süreç beni yordu, zaten işimin yoğunlu varken birde bu süreçlerle uğraşmak beni yordu, paranızla rezil olmayın, gidin başla bir firmayı deneyin belki ondan memnun kalırsınız.




  • 26 haziran itibariyle netim gitti ve hala yok, utanmadan fatura kesiyorlar ve iptal talepleri de bakımdaymış. Ben hayatımda böyle rezillik yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Dh forum un ne olduğunu bilen çalışanları var mı acaba!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jocabonita J kullanıcısına yanıt
    Jetfatura çalışmaz,
    MH'leri gece 12'den sonra bakıma girer, sabah 6'ya kadar,
    Hiç bir arıza kaydı incelenmez, gerekli işlemler yapılmaz,
    Servis gelecek denilir, haftalarca ne gelen, ne giden olur,
    Mobilde kampanya iptalleri, fatura servisleri çalışmaz,
    Sistem üzerinden kapattığınız ek servisler kapanmaz,
    BTK'ya şikayet edersiniz 15 gün cevap verilmez,
    Ek şikayet açarsınız, bölgede çalışma var denilir, kapatılır,
    Bir daha şikayet açarsınız, çözemiyoruz derler, 10 lira faturadan indirim yaparlar,
    Kafalarına göre hız keserler, azaltırlar,
    Yurtdışı çıkışları rezalettir,
    Yurtdışı DNS'leri nedeniyle sürekli paket kaybı yaşatır,

    ve bu firma tüm bunları yaparken, BTK bir kenarda çekirdek çitler
  • İnternet hızım pandemi öncesi 3 yıl boyunca 23/3 idi (Sözleşme 64 Mbit, sözleşme yaptırırken de "ohooo sizin orası 90 alır" demişlerdi), pandemide bu bütün servis sağlayıcılarının hız arttırma muhabbeti oldu, o sebeple internet hızım 25/6'ya yükselmişti (Aslında TP-Link TD-W9980 modem arayüzünde hat üzerinde maxrate 38000 kbps falan geldiği yazıyor ama speedtest 25mbit ölçüyordu). İnternet kesilmelerim yeni değil, geçmişte de çok sık gerçekleşiyordu; 5 dakika ile 30 dakika arasında değişen zamanlarda tekrar bağlanıyordu.

    Bu gece bir gitti, 1 saatin üzerinde gelmedi. Ayrıca hat değerlerimin ve internet hızımın değiştiğini gördüm. O bahsettiğim modem arayüzünde 38000 kbps gösteren değer 42000'e çıkmıştı lâkin 8000 kbps gösteren upload maxrate 2000 kbps'ye düşmüştü lâkin speedtest üzerinde 1 Mbit'in altında almaya başladım.

    Ayrıca sözleşmem bitti ve yenilenmiyor çünkü dediklerine göre bu bölgeye 8 Mbit'den fazla veremiyorlarmış; sistem tanımıyor gibi saçma bir mazeret uyduruyorlar, ulan o sistemi kuran sen değil misin? Çek yazılımcının kulağını tanıt. Aha işte burada hızım, aha işte burada kanıtlarım. 3 Yıldır 16-24 Mbit kullandığım internet 32 Mbit'e çıkmış, gelmiş bana en fazla 8 Mbit verebiliriz diyorsun. Sözleşme yenilemedikleri için 140 TL fatura ödüyorum.

    #Vodafonepişmanlıktır (Olumsuz deneyimlerin toplandığı Başlık)#Vodafonepişmanlıktır (Olumsuz deneyimlerin toplandığı Başlık)

    İşin garibi, bu mahallenin her sokağından bir fiber geçiyor. Bir tanesi sokak kapımın hemen önünden kazılıp geçirtildi. 4-5 yıldır bu fiberler burada. Kırk kere başvurduk, bir tane kutu bağlamadılar siteye.

    Müşteri hizmetlerine bağlanmak söz konusu bile değil; bağlansan bilgi almak imkansız. Ama ben o bilgisizliğin çalışandan kaynaklandığını düşünüyorum; bir şey bilmiyor ki bilgi alasın.

    Vodafone'un zaten kendi servisi yok; hatla ilgili herhangi bir arızada onlar Türk Telekom'a haber veriyor, Türk Telekom geliyor, selam verip gidiyor. Geçen senenin temmuz ayında idi; şu binanın dışındaki telefon kutusunu değiştirin, bağlantı noktaları artık küften yemyeşil olmuş dedik; kayıt alındı, iki gün sonra Türk Telekom'dan bir grup idiot geldi, telefon kutusuna bakmışlar, benim hattımı kesip 30 santim yeni kablo bağlamışlar, haber de vermeden onu da bırakıp gitmişler öyle. İnternet kesik, can sıkıntısından bahçede volta atarken akşamüstü komşu uyarı beni "sabah gelip sizin kutuya bir şeyler yaptılar" diye. Bir baktım, kutudan bir kablo sarkıyor, bizim pencereden çıkan kablo kesik. Allah belanızı versin dedim, gittim komşudan merdiven buldum, dayadım binaya, çıktım ikinci kat hizasına, akşam karanlığında iki kabloyu birbirine bağladım; internet geldi gelmesine ama ben kutuyu değiştirin demiştim; dediğime de pişman ettiler. Kutu yine aynı 35 yıllık kutu; yağmurda kesilir, karda kesilir, fırtına da kesilir...

    256k 512k ADSL internetlerin olduğu zamanları gördüm, 2004'den beri aynı binada ADSL abonesiyim; başta TTNet sonra Turkcell Superonline en son da Vodefone, has servis sağlayıcıların hepsini denedim, müşteri hizmetleri, vaat edilen ile gerçekte verilen servis ve gördüğün muamele hepsinde aşağı yukarı aynıydı. İşbilmezler, yaptığı işi hak etmeden maaş alanlar, mesai bitişinden başka hiçbir şey düşünmeyenler yalnız Vodafone'da değiller; her kurumda, her şirkette, her işte bu böyle; demişsiniz zaten BTK da çekirdek çitler diye. Bu memleketin derin sorunu bu.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.