< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 8 Temmuz 2020; 21:57:56 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 8 Temmuz 2020; 21:57:56 > |
Senin 10 binlerce para verip aldığın ve göklere çıkardığın Samsung bazı modellerinin montajını eski oto teypçi atmaca elektronik'e yaptırıyor (sunny,woon,axen vb.).
Özel anlaşmaları var. q60 da bu modellerden bir tanesi.Yani axen ve sunny'nin montajının yapıldığı yerde q60 da montajlanıyor. aşağıdaki videoyu izlersen, arka planda elleri ile kutulara tv yerleştiren personeli görebilirsin. :) https://www.youtube.com/watch?v=ODEktn66sqY Bu panel açıklıkları vb. sorunların da sonu gelmeyecek.İleriki yıllarda , Türkiye'de montajlanan tüm seriler çok daha kusurlu olacak.Sen de Samsung'u savunmak için şimdiden kendini hazırlamaya başla bence. şey falan dersin. " bizi çekemiyorsunuz, diğer markalar bizi kıskanıyor,yerli üretim işte daha ne istiyorsunuz vb." Bu arada mesajlarında hep " biz " diye bahsediyorsun.Bu arada "siz kimsiniz?" Grup musunuz? Ekip misiniz? Ekip liderleri sen misin? |
Bak Dallas efendi burada insanlar Q60 panel açıklığını konuşuyor sen hala 6000bin bandına böyle TV varmı diyorsun
Samsung'un avukatımısın sen nedir bu Samsung sevdası.Geriye dönük mesajlarıma bak Q60ı bende çok önerdim ve LG'nin oled konusunda risk olduğunu dile getirdim Senin şuan Q60 önermen için birtane evine alman gerek anladınmı bu tvyi kullanmadan panel açıklığını görmeden oturduğun yerden bu fiyata başka TV yok diyip başkasının hakkına girme,çünkü senin bu yorumunla Q60 alıpda sorunlu panel gelirse sen deyil alan uğraşacak o yüzden yorumlarına dikkat et kardeşim. Evimde şuan 10senelik 40"Samsung TV var çamaşır makinemde Samsung .Ben kullanıcıyım marka savunucusu deyilim Konunun tartışma yaratarak kapanacağını sanıyorsan çok beklersin Q60 alacak herkes için yazmaya devam edeceğim |
Dallas sen böyle yazdıkça Samsung sana primmi veriyor hayırdır kardeş iki de bir tartışma yaratıyosun.
Yukarıdaki panel açıklığını görmüyor musun neyi konusuyorsun daha .Mümkünse yazma bu konuya artık. Niyetini çoktan belli ettin insanlara bile bile Q60 önererek |
Millet bu foruma bakarsa hiçbir tv yi alamaz. Forumda her tv marka ve modeline muhakkak bir kusur bulan var...
|
Bak Dallas konuşmalarına dikkat et daha öncede uyardım seni.
6000ne Q60 bedavamı panel açıklığı var bu Tv'de mağazaya gidip inceledinmi hala insanlara bunu öneriyorsun. Ben LG deyil xf9005 öneriyorum o fiyat bandında . Senin gibi her yere çöp cips panel demiyorum LG ye Banane markalardan kardeşim burada sen ayıplı satılan malı hala önererek insanlara yardımcı olmayı bırak onları yanıltıyorsun |
Merhaba arkadaşlar, okuyup tavsiye verirseniz, yorum yaparsanız memnun olurum.
26 Haziranda teknosa şubeden Q60 model tv aldım, teknosa elemanlarının ısrarlı övgüleriyle. 27'sinde kuruluma servis geldi, kurdu, ilk bir ay içinde kendiliğinden olan her türlü hatada direkt değişim, 1 ay sonunda ise tamir olur dedi tam servis gitti, ben yüksek kuruldu diye servisi geri çağırdım ücreti neyse veriririm biraz daha alçağa kuralım dedim, çok yoğun olduğunu pazartesi geleceğini söyledi. Aynı akşam herkesin şikayetçi olduğu panel açıklığı için bakayım dedim, bir köşe açıktı, tv çalıştıkça diğerleri de açıldı, resimlerini çektim, ertesi sabah hemen samsung arıza kaydı oluşturdum, ama aynı gün ( cumartesi, kurulumdan 24 saat sonra) servis elemanı beni aradı ve geliyorum dedi, gelince durumu anlattım ve o da baktı, yalnız panel açıklığı tv çalışmadığı için galiba 3ü kapanmış ama resimleri aldı fakat bunun garantiye girmediğini sorun olarak görünmediğini söyledi, kabul etmedim, " o zaman bi bakalım deyip kendi taktığı tvyi geri kendi söktü ve kanepeye ters yatırdı ve eliyle incelerken tvnini arka sağ üst kapak tarafının tırnaklarının kırık olduğunu gördü, bastırayım da otursun dedi ama defalarca denedi olmadı, " İŞTE ŞİMDİ BU BİŞR SORUN İSTER İADE İSTER DEĞİŞİM dedi, hah dedim bunun benle bir alakası yok değil mi dedim " YOK DEDİ TAKTIĞIM YERDEN OYNAMAMIŞ SENLİK HİÇ BİR SORUN YOK" DEDİ,ben iade istiyorum , panel açıklığı var, ingilizce de olsa sesli komutu almıyor ve zaten kapak da kırık, bu modellerde kronik sorun var diyorlardı da inanmamıltım, ben iade istiyorum dedim. HEMEN GİDER GİTMEZ İADE RAPORUNU YAZACAĞIM DEDİ ben de geleyim akşama doğru da alayım rapour elimde olsun dedim, Çarşamba beni bi ara dedi. bugüne kadar hergün genel merkezi de il merkezini de aradım, bugün saat 4'te il merkez servisi yine aradım abi 1 saat önce genel merkez bana ulaştı, " KIRIK KAPAK İÇİN DPARA İADESİ OLMAZ KAPAK TAMİRİ YAPIN VERİN dedi, dedi. 1 günlük tvye.Sonra müdüre ulaştık, o da çok uğraştığını ama olmadığını söyledi, SAMSUNGU , TEKNOSAYI ARAMA DİREKT OLARAK HAKEM HEYETİNE GİT 3-4 HAFTAYA ALIRSIN İADENİ DEDİ İKİSİ DE. Aldığım teknosa şubesine gittim, raporu getir dediler., Bu sefer 2 arkadaşımla servise gittim, SAMSUNG MERKEZİNE YOLLADIĞINIZ RAPORU İSTİYORUM DEDİM fotokopi vermeyiz dedi, o zaman resmini çekeyim olmaz dedi, bi bakayım, okuyayım olmaz dedi, ne yazdınız oraya , teknosa rapor istiyor dedim, DUR BEN SANA YAZAYIM dedi ve bir servis raporu tuttu, altına da " eve gittik , tv arka kapak kırıktı, iade reddeildi " diye yazdı ve ISRARLA BANA İMZALA YOKSA HAKEM HEYETİNDEN DÖNER BU İŞİN DEDİ, DEFALARCA DEDİ, İMZALAMAM DEDİM ya da yazarım buraya servis elemanının rapor tuttuğunu, ürününü montajdan kırık olduğunu söylediğini dedim olmaz bunu BENDEN İSTEMEM , BENİ AŞAR dedi, imzalamadım , servis elemanını aradım , " abi sen bana iade oalcak, senlik sorun yok iade raporu tutatcağım dedin değil mi dedim eve tdedim dedi, ab nered rapor , TUTMADIM dedi, ben koşumamam, müdüre hanımla konuş dedi, başka cevap yok, müdüretye anlattım ," O BUGÜN AMELİYAT OLDU, SEN ONUN BU DURUMUNU KULLANIYORSUN, O NARKOZ YEDİ NE DEDİĞİNİ BİLMİYOR, aynen böyle dedi, inanabiliyor musunuz? Yine başladı imza at demeye, imza falan atmıyorum dedim elindeki kendi imzaladığı kağıdı aldım , çıktım, teknosanın istediği raporu ne bana verdi, ne de gösterdi, servise ne yolladığını da göstermedi ki teknosa sana bir nüshasını vermek zorunda dedi, telefonla konuşurken diğer müdür de rapora gerek yok direkt tüketici heyetne gg,t deyip duruyordu. teknosaya gitiim tekrar, iyi ki imza atmamışın buna dediler, birisi ben samsung bölge müdürünü tanıyorum dedi ve aradı, daha olayın yarısını anlatmadan , böyle bir şey yapamazlar direkt samsungu arasın herşeyi kayıt ettirsin dedi, Samsungu aradım herşeyi kayır ettirdim , bana ildeki servisin dediği saat 3 te onlara benim kayıtın sonucu olumsuz olrak, bir kapak için tv mi iade edilir, diye sonuç geldi demişti, genel merkezi aradığım saat 7 buçukta heniüz işlemlerimin sonucunun çıkmadığını söyledi. Normalde seni biz ararız ve AYNI ANDA hem buradaki merkeze düşer hem de servise ama bu sefer böyle olmamış anlamadım dedi. hakem heyetine gidecek olursam tv halen serviste orada dursun mu? ne karar çıkar , ne kadar sürer? |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 29 Haziran 2020; 21:45:57 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 30 Haziran 2020; 14:34:31 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 30 Haziran 2020; 17:3:20 > |
|