Şimdi Ara

SAMSUNG Q60 PANEL AÇIKLIĞI AYIPLI MALLAR PİYASADA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
0
Favori
6.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ,
    Mevcut Q60 alanlar ve alacaklar iyi okusun.

    Geçen ay mediamarkdan netden 55Q60r aldım.Servis kuruluma geldi.Tv ye yaklaşıp tam yandan bakıldığında panel ve çerçeve arasında yanan led aydınlatmayı gördüm bariz açıklık var.Ertesi gün tekrar servis çağırdım ama servis buna normal diyor değişim yapmadılar .Q60 konusunu okuyunuz son alanların bir çoğu bu sorunu yaşıyor .Şuan kullananlar kontrol edin tvnizi bu durum ileride panel arızasına sebebiyet verebilir.Tv yi aldıktan sonra vatan ve mediamarkt mağazalarını gezdim açıktaki tvlerdede bu açıklık vardı dikkat.

    Verdiğim 5700tl önemli deyil insanlara ayıplı mal sat değiştirme normal deyip enayi yerine koy ,bu durum Samsung'a yakışmadı.Sorun yaşayanlar servis deyisim yapmaz ise thh ile uğraşmayın toplu halde dava açarsak Samsung'a iyi bir ders vermiş oluruz

    Sağ üst köşe bakınız


    SAMSUNG Q60 PANEL AÇIKLIĞI  AYIPLI MALLAR PİYASADA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 8 Temmuz 2020; 21:57:56 >



  • Senin 10 binlerce para verip aldığın ve göklere çıkardığın Samsung bazı modellerinin montajını eski oto teypçi atmaca elektronik'e yaptırıyor (sunny,woon,axen vb.).

    Özel anlaşmaları var. q60 da bu modellerden bir tanesi.Yani axen ve sunny'nin montajının yapıldığı yerde q60 da montajlanıyor.

    aşağıdaki videoyu izlersen, arka planda elleri ile kutulara tv yerleştiren personeli görebilirsin. :)
    https://www.youtube.com/watch?v=ODEktn66sqY

    Bu panel açıklıkları vb. sorunların da sonu gelmeyecek.İleriki yıllarda , Türkiye'de montajlanan tüm seriler çok daha kusurlu olacak.Sen de Samsung'u savunmak için şimdiden kendini hazırlamaya başla bence. şey falan dersin. " bizi çekemiyorsunuz, diğer markalar bizi kıskanıyor,yerli üretim işte daha ne istiyorsunuz vb."

    Bu arada mesajlarında hep " biz " diye bahsediyorsun.Bu arada "siz kimsiniz?" Grup musunuz? Ekip misiniz? Ekip liderleri sen misin?
    Bak Dallas efendi burada insanlar Q60 panel açıklığını konuşuyor sen hala 6000bin bandına böyle TV varmı diyorsun
    Samsung'un avukatımısın sen nedir bu Samsung sevdası.Geriye dönük mesajlarıma bak Q60ı bende çok önerdim ve LG'nin oled konusunda risk olduğunu dile getirdim
    Senin şuan Q60 önermen için birtane evine alman gerek anladınmı bu tvyi kullanmadan panel açıklığını görmeden oturduğun yerden bu fiyata başka TV yok diyip başkasının hakkına girme,çünkü senin bu yorumunla Q60 alıpda sorunlu panel gelirse sen deyil alan uğraşacak o yüzden yorumlarına dikkat et kardeşim.
    Evimde şuan 10senelik 40"Samsung TV var çamaşır makinemde Samsung .Ben kullanıcıyım marka savunucusu deyilim
    Konunun tartışma yaratarak kapanacağını sanıyorsan çok beklersin Q60 alacak herkes için yazmaya devam edeceğim
    Bak Dallas konuşmalarına dikkat et daha öncede uyardım seni.
    6000ne Q60 bedavamı panel açıklığı var bu Tv'de mağazaya gidip inceledinmi hala insanlara bunu öneriyorsun.

    Ben LG deyil xf9005 öneriyorum o fiyat bandında .
    Senin gibi her yere çöp cips panel demiyorum LG ye
    Banane markalardan kardeşim burada sen ayıplı satılan malı hala önererek insanlara yardımcı olmayı bırak onları yanıltıyorsun
    Merhaba arkadaşlar, okuyup tavsiye verirseniz, yorum yaparsanız memnun olurum.
    26 Haziranda teknosa şubeden Q60 model tv aldım, teknosa elemanlarının ısrarlı övgüleriyle.

    27'sinde kuruluma servis geldi, kurdu, ilk bir ay içinde kendiliğinden olan her türlü hatada direkt değişim, 1 ay sonunda ise tamir olur dedi tam servis gitti, ben yüksek kuruldu diye servisi geri çağırdım ücreti neyse veriririm biraz daha alçağa kuralım dedim, çok yoğun olduğunu pazartesi geleceğini söyledi.

    Aynı akşam herkesin şikayetçi olduğu panel açıklığı için bakayım dedim, bir köşe açıktı, tv çalıştıkça diğerleri de açıldı, resimlerini çektim, ertesi sabah hemen samsung arıza kaydı oluşturdum, ama aynı gün ( cumartesi, kurulumdan 24 saat sonra) servis elemanı beni aradı ve geliyorum dedi, gelince durumu anlattım ve o da baktı, yalnız panel açıklığı tv çalışmadığı için galiba 3ü kapanmış ama resimleri aldı fakat bunun garantiye girmediğini sorun olarak görünmediğini söyledi, kabul etmedim, " o zaman bi bakalım deyip kendi taktığı tvyi geri kendi söktü ve kanepeye ters yatırdı ve eliyle incelerken tvnini arka sağ üst kapak tarafının tırnaklarının kırık olduğunu gördü, bastırayım da otursun dedi ama defalarca denedi olmadı, " İŞTE ŞİMDİ BU BİŞR SORUN İSTER İADE İSTER DEĞİŞİM dedi, hah dedim bunun benle bir alakası yok değil mi dedim " YOK DEDİ TAKTIĞIM YERDEN OYNAMAMIŞ SENLİK HİÇ BİR SORUN YOK" DEDİ,ben iade istiyorum , panel açıklığı var, ingilizce de olsa sesli komutu almıyor ve zaten kapak da kırık, bu modellerde kronik sorun var diyorlardı da inanmamıltım, ben iade istiyorum dedim. HEMEN GİDER GİTMEZ İADE RAPORUNU YAZACAĞIM DEDİ ben de geleyim akşama doğru da alayım rapour elimde olsun dedim, Çarşamba beni bi ara dedi.

    bugüne kadar hergün genel merkezi de il merkezini de aradım, bugün saat 4'te il merkez servisi yine aradım abi 1 saat önce genel merkez bana ulaştı, " KIRIK KAPAK İÇİN DPARA İADESİ OLMAZ KAPAK TAMİRİ YAPIN VERİN dedi, dedi. 1 günlük tvye.Sonra müdüre ulaştık, o da çok uğraştığını ama olmadığını söyledi, SAMSUNGU , TEKNOSAYI ARAMA DİREKT OLARAK HAKEM HEYETİNE GİT 3-4 HAFTAYA ALIRSIN İADENİ DEDİ İKİSİ DE.

    Aldığım teknosa şubesine gittim, raporu getir dediler., Bu sefer 2 arkadaşımla servise gittim, SAMSUNG MERKEZİNE YOLLADIĞINIZ RAPORU İSTİYORUM DEDİM fotokopi vermeyiz dedi, o zaman resmini çekeyim olmaz dedi, bi bakayım, okuyayım olmaz dedi, ne yazdınız oraya , teknosa rapor istiyor dedim, DUR BEN SANA YAZAYIM dedi ve bir servis raporu tuttu, altına da " eve gittik , tv arka kapak kırıktı, iade reddeildi " diye yazdı ve ISRARLA BANA İMZALA YOKSA HAKEM HEYETİNDEN DÖNER BU İŞİN DEDİ, DEFALARCA DEDİ, İMZALAMAM DEDİM ya da yazarım buraya servis elemanının rapor tuttuğunu, ürününü montajdan kırık olduğunu söylediğini dedim olmaz bunu BENDEN İSTEMEM , BENİ AŞAR dedi, imzalamadım , servis elemanını aradım , " abi sen bana iade oalcak, senlik sorun yok iade raporu tutatcağım dedin değil mi dedim eve tdedim dedi, ab nered rapor , TUTMADIM dedi, ben koşumamam, müdüre hanımla konuş dedi, başka cevap yok, müdüretye anlattım ," O BUGÜN AMELİYAT OLDU, SEN ONUN BU DURUMUNU KULLANIYORSUN, O NARKOZ YEDİ NE DEDİĞİNİ BİLMİYOR, aynen böyle dedi, inanabiliyor musunuz? Yine başladı imza at demeye, imza falan atmıyorum dedim elindeki kendi imzaladığı kağıdı aldım , çıktım, teknosanın istediği raporu ne bana verdi, ne de gösterdi, servise ne yolladığını da göstermedi ki teknosa sana bir nüshasını vermek zorunda dedi, telefonla konuşurken diğer müdür de rapora gerek yok direkt tüketici heyetne gg,t deyip duruyordu.

    teknosaya gitiim tekrar, iyi ki imza atmamışın buna dediler, birisi ben samsung bölge müdürünü tanıyorum dedi ve aradı, daha olayın yarısını anlatmadan , böyle bir şey yapamazlar direkt samsungu arasın herşeyi kayıt ettirsin dedi,

    Samsungu aradım herşeyi kayır ettirdim , bana ildeki servisin dediği saat 3 te onlara benim kayıtın sonucu olumsuz olrak, bir kapak için tv mi iade edilir, diye sonuç geldi demişti, genel merkezi aradığım saat 7 buçukta heniüz işlemlerimin sonucunun çıkmadığını söyledi. Normalde seni biz ararız ve AYNI ANDA hem buradaki merkeze düşer hem de servise ama bu sefer böyle olmamış anlamadım dedi.

    hakem heyetine gidecek olursam tv halen serviste orada dursun mu?
    ne karar çıkar , ne kadar sürer?
  • Hocm Iade edenler Nasil ediyor? Neye gore Ediyor? Sizin Tv nasil kabul Görmuyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Hocm Iade edenler Nasil ediyor? Neye gore Ediyor? Sizin Tv nasil kabul Görmuyor?
    Hocam "Yersen" hesabı yapıyor Samsung.Karşıdan belli olmuyor kullanıma engel deyilmiş.Birde mühendisler inceleyip onlar karar veriyormuş deyişime .Buda yalan servis değişim raporu tutarsa o tv değişir servisle ilgili bir durum Aklı sıra insanları cahil sanıyorlar .Ben netden almışdım memnun kalmadım diyerek iade ettim şuan para iadesi aşamasında olumsuz olursa yasal yollara başvuru yapıp elbetde paramı alacağım.Hakkımı arayan biriyim burada Samsung'un insanları aptal yerine koyarak normal demesi garip yoksa çok önemli deyil para benim için.
    İnsanlar Vestel axsen vb TV yi almayıp daha kaliteli olsun diye Samsung'a yöneliyor Samsung napıyor fazladan para alıp ayıplı malları satıyor (Q60 için)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 29 Haziran 2020; 21:45:57 >
  • Millet bu foruma bakarsa hiçbir tv yi alamaz. Forumda her tv marka ve modeline muhakkak bir kusur bulan var...
  • Bende de panel açıklığı değil bulutlanma sorunu vardı. Servis telefonda yan çizince aldığım yere direk iade ettim servis raporsuz. Q60 lar f/p ürünü oldugu için biraz sanırım işcilikden çalınmış. O fiyata 100hz başka tv olmadıgı için tercih etmiştim. Şimdi tv siz kaldım
  • Bak Dallas konuşmalarına dikkat et daha öncede uyardım seni.
    6000ne Q60 bedavamı panel açıklığı var bu Tv'de mağazaya gidip inceledinmi hala insanlara bunu öneriyorsun.

    Ben LG deyil xf9005 öneriyorum o fiyat bandında .
    Senin gibi her yere çöp cips panel demiyorum LG ye
    Banane markalardan kardeşim burada sen ayıplı satılan malı hala önererek insanlara yardımcı olmayı bırak onları yanıltıyorsun
  • şubat kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı durum bizdede oldu sadece sorun yaşayan arkadaşım değilmiş bu televizyonu kurmaya samsung servisi geldi ve eminimki farkettiler söylemediler biz sonradan fark ettik markaya güvendik servise güvendik arkadaşımın eşi temizlik yaparken fark etmiş 1 gün sonra bakmış gerçekten öyle normal değil servisi arıyor anlatıyor durumu geliyor ekipler kızıyor tabi ekip elemanları bunu nasıl söylemez diye sitemde bulunuyorlar elipler ne dese iyi bunlar vidasız kasa olduğu için normal samsung bunu hata olarak görmüyor bu bıradan yak.Bu durumla ilgili sorun yaşayıp çözüme ulaştıran arkadaş olursa yazsın lütfen servis işlem yapmadı televizyon bekliyor thh hakem heyetine gidicez en sınunda daha samsung mu aman diyorum
  • dallass kullanıcısına yanıt
    Hocam cevaplarını okudum arkadaşında bizim gibi ağzı yanmış yoğurdu üfleyerek yemeyi tercih etmiş buraya üzüntüsünü belirtmiş sen kalkmışsın halen va ıps siyah gri oled diyorsun samsung personeli falanmısın ne bu hırs.Burada bununla ilgili yardımcı olabiliceğin birşey varsa söyle ( samsung personeli olarak ) bu kadarda belli etme kendisi ağzımız yanmış çözüm aranıyor sen neleri savunuyorsun konu lg sony değil konu Samsung Q60.Samsung herşeyi çokmu iyi yapıyor severek kullandığım çok ürünü var telefonu beyaz eşyası ama tv si üzdü beni kullanmam birdaha bu arada televizyon 4k da 50 hz veriyormuş onuda iyi öğren 100hz diye savunma evet 100 hz ama fhd de
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Hocam çok haklısın güzel cevap ama ürünleri savunlara sinirleniyorum (marka personeli çok bu forumda ) her ürün problemli olabilir tamam kabul probleme çözüm önemli bugün çözmezsin yarın satamazsın ürünü her üründe problem var oluyot belli bu ama çözüm olmalı nırmal deyip geçmemeli tüm markalar
  • Arkadaşlar sorun yok ben paramı geri alacağım zaten buradan bir beklentimde yok amacım bu panele dikkat çekmek.İnsanlara faydam olursa ne mutlu bana başkası alıpda sorun yaşamasın istiyorum

    Fark ettiyseniz başlığı açtım Dallas konuyu değiştiriyor
    Tüm geriye doğru yorumlarına bakın lglere cips çöp panel tabiri var.Burada kim marka kötülüyor belli oluyor.
    Ben marka deyil model ismi üzerinde duruyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 30 Haziran 2020; 14:34:31 >
  • Kimse ayranım ekşi demiyor :)
  • şubat kullanıcısına yanıt
    Hocam çok haklısın doğru olanıda yapıyorsun burası birilerinin yanlış yönlendirmesiyle sorun yokmuş havası vereceği yer olmamalı sen haklısın bizde mağdur olduk ( arkadaşım aldı ) samsung değiştirmiyor iade yapmıyor thh gidicez ben bu kadar mücadele verdiktek sonra hakkımı alacaksam saçma bir televizyon için veya herhangi bir markanın ürünü için uğraşacaksam iade de bu kadar birdaha almam o markayı asla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Greatwarrior

    Hocam çok haklısın güzel cevap ama ürünleri savunlara sinirleniyorum (marka personeli çok bu forumda ) her ürün problemli olabilir tamam kabul probleme çözüm önemli bugün çözmezsin yarın satamazsın ürünü her üründe problem var oluyot belli bu ama çözüm olmalı nırmal deyip geçmemeli tüm markalar
    Şuan samsung mağazasındayım , 55Q60R yi incelşyorum ki gerçii evdeki tv de bu tv. Burdaki üründe köşelerde bir sorun yok , temsilci ne kadar güvenilir bilinmez ama çok satan bir model ve bu tarz bir şikayetle dönen olmadı dedi. Çok enteresandır vitrinseki teşir ürününde kasası sorunsuz. Acaba diyorum çok satmasından dolayımı bu durumu yaşayanlar çok göze batti ?..


    SAMSUNG Q60 PANEL AÇIKLIĞI  AYIPLI MALLAR PİYASADA

    SAMSUNG Q60 PANEL AÇIKLIĞI  AYIPLI MALLAR PİYASADA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 30 Haziran 2020; 16:30:32 >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Hocam başka yerde de okudum ben son dönemdeki ürünlerde çok oldu diyorlar tahminim mağazadaki ürünler ilk gelen ürünler ondan olmayabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Greatwarrior

    Hocam başka yerde de okudum ben son dönemdeki ürünlerde çok oldu diyorlar tahminim mağazadaki ürünler ilk gelen ürünler ondan olmayabilir
    Bendekinde de şartları çok zorlarsan görebileceğin çok hafiften var ama ben bunu normal karşılıyorum çünkü o şekilde görmek için ışıkları söndürecen yüzünü ekrana yapıştırıp bir gözünü kaparsan her tv de birşeyler görürsün. Bu şekilde çabalamadığın sürece kesinlikle hiçbirşey anlaşılmıyor. Çok enteresan bir sorun. Bariz açıklıklar olanları tenzil ediyorum tabi. Benimki 1.5 - 2 aylık tv bakalım zaman ne gösteredek ....


    SAMSUNG Q60 PANEL AÇIKLIĞI  AYIPLI MALLAR PİYASADA
    SAMSUNG Q60 PANEL AÇIKLIĞI  AYIPLI MALLAR PİYASADA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 30 Haziran 2020; 17:3:20 >
  • Hocam inşaAllah daha büyük problem yaşamazsın keşke olmasa hepimizin isteği bu seninki ufak ama sonuçta kusur var bizdeki daha büyük çerçeve ekrandan ayrı resmen
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.