Şimdi Ara

Lütfen DNS'nizi manuel olarak yapılandırın.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
3.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu sorun modemdenmi kaynaklı yoksa turknetden mi ? Bu yazı çıktığında modem ışıkları sorunsuz çalışıyor lakin wifi ve kablolu olmak üzere 10 15 saniye internet kesintisi yaşıyorum wifi de unlem isareti çıkıyor.

    Lütfen DNS'nizi manuel olarak yapılandırın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorun devam ediyorsahttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sürekli olmuyor her saat de belki 2 3 sefer bu şekilde kesilme oluyor ama ışıklar yanıyor destek numarası açmadan kontrol sağlayabilir mısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hikmetgven4tr -- 24 Haziran 2020; 14:13:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3622287871

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metni duzenledim yanlis bir işlem olmasın yazım hataları olmuş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu sorunu bizde yaşadık bi arkadaşla modem arayüzünden dnsi 8.8.8.8 8.8.4.4 yapınca düzeldi artık wifida kesilme olmuyor kabloludada olmamakta eskiden 10-20 saniye arası internet oldugu halde erişim sağlayamıyordum sizin gibi 2-3 haftadır bu sorun yok olacagınıda hiç sanmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hikmetgven4tr kullanıcısına yanıt
    Kontrol ettiğimde hattınız 17 saat 49 dakika online olarak görünüyor. Eğer bu sorunu tekrar yaşarsanız destek kaydı oluşturur musunuz?
  • Bende aynı durumu yaşıyorum, Turknet kullanıyorum vr1200 var bendede ve aynı durum söz konusu. Hatta bende çoğu zaman kesinti olduğunda ve DNS'nizi manuel olarak yapılandırın uyarısı çıktıktan sonra modemi kapatıp açmadan düzelmiyorda. Çok nadirende olsa sizdeki gibi bir 15-20 saniye sonra düzeliyor.


    Sorun kesinlikle modemden deseler modemi değiştiricem, kesin Türknetten deseler sağlayıcıyı değiştiricem. İllallah ettim yani.

    Turk netin müşteri hizmetlerine arıza kaydı açıyorum bilmem kaç saattir modeminiz aktif gözüküyor diyip destek kaydını kapatıyor. Kardeşim ben destek kaydını keyif olsun diyemi açtım acaba bir düşünsen keşke, bi zorlasan kendini. Biliyorum düşünmek zor onlar gibiler için ama işte bendekide bir umut...


    Neyse... Siz bu sorunu çözebildiniz mi hocam? Ben modem ayarlarından DNSyi manuel olarak yapılandırıp Cloudflare DNSlerini girdim 1.1.1.1 ve 1.1.0.0 şeklinde. Bi 1 hafta sorun olmadı sonra tekrar başladı. Şimdi Google DNS deniyorum bakalım 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 olarak girdim. Bi 1 haftada böyle gideriz sonrası artık modemimi yakarım evimi yakarım bilmiyorum... :)

  • ByGUARDIAN B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, DNS’le ilgili problemleri bir ölçüde çözdük, diğer sorun yaşayan abonelerimizin sorununu da en kısa süre içerisinde çözmüş olacağız. Bu konuda arka planda çalışmalar devam ediyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.